آموزش آرایش دائم در اهواز
  • آموزش آرایش دائم در اهواز
  • آموزش تاتو ابرو در اهواز

آموزش آرایش دائم در اهواز
آموزشگاه آرایش دائم
  • 0916 345 ****
  • 061 1234 ****
  • اهواز

  • تماس



بهترین آموزشگاه تاتو ابرو در اهواز در مرکز آموزشی هایپر بیوتی اهواز

آموزش آرایش دائم (تاتو ابرو- خط لب- خط چشم) به صورت حرفه ای در آموزشگاه هایپر بیوتی در اهواز

مرکز آموزشی تاتو صورت در اهوازدر سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه کننده مدرک فنی حرفه ای و بین المللی



آموزش آرایش دائم در اهواز| آموزشگاه تاتو ابرو در اهواز

آموزش آرایش دائم در اهواز

آموزشگاه تاتو ابرو در اهواز

آموزش آرایش دائم در اهواز -ظاهری زیبا تنها دغدغه ی خانم هایی است که به دنبال زیبایی دائمی هستند، همین امر باعث شده تا مدت زمان زیادی را صرف آرایش کنند. این آرایش ها صرف از نظر از وقت و زمان زیادی که هدر می دهند، احتیاج به هزینه بالا برای فراهم کردن مواد و وسایلی با ماندگاری نسبتا بالا دارند.

آموزشگاه تاتو ابرو در اهواز

آموزش آرایش دائم در اهواز

بهترین مرکز تاتو ابرو در غرب اهوازدر اینجا به بررسی و معرفی آموزشگاه تاتو صورت در اهواز می پردازیم.

تاتو:

تاتو یا آرایش دائم، روشی نوین برای رهایی از آرایش هایی سنگین و زمان بر است. این تکنیک برای خانم هایی که بدنبال زیبایی صورت و یا اعضای بدن برای مدت زمان طولانی هستند راهکار بسیار موثری را بوجود آورده است و به نوعی تزیین و زیبایی ناحیه مورد نظر با اجرای تاتو را فراهم می کند. تاتو (آرایش دائم) به معنای تزریق مواد خاصی به دومین لایه ی پوست به نام درم است، این لایه برخلاف لایه ی اول پوست خونریزی نکرده و طرح مورد نظر از بین نمی رود.

تاریخچه تاتو:

در سال 1902 میلادی در کشور انگلستان شخصی به نام مک ساترلند، طراح مد و هنرمند مشهور برای اولین بار از تاتو استفاده کرد و همین کار باعث آشنایی مردمان آمریکایی با این روش شد. به مرور زمان و در دهه 30 میلادی این شیوه بسیار رواج پیدا کرد و به پرطرفدارترین روش ها برای زیبایی تبدیل شد.

تاتو در اکثر کشورها و به شیوه های متفاوتی که منشا فرقه ای، مذهبی، سنتی و مهم ترین منشا یعنی زیبایی دارد گسترش پیدا کرد.
گوناگونی در طرح های تاتو می تواند به الهامات و سنت ها و سلیقه های مردمان هر کشور برگردد، طرح های زیبایی که علاوه بر جلوه های خاص و زیبا می توانند معناهای متفاوتی داشته باشند.

اجرای تاتو در هر کشور با وسایل و مواد متفاوتی صورت می گیرد که علاوه بر درد و خونریزی گاهی بیماری های عفونتی و پوستی بسیاری را بوجود می آورد در حالی که با پیشرفت در حوزه ی تتو با آموزش افراد ماهر و مسلط و ابزارها و مواد بی خطر بیماری های ناشی از تاتو به حداقل خود رسید.

دوره آموزشی تاتو یا آرایش دائم:

تتو جز رشته های سخت در دوره ی فنی و حرفه ای شناخته شده است ‌. برای هنرجویانی که قصد گذراندن این دوره آموزشی را دارند لازم و ضروری است که قبل از شروع این دوره با رشته های پیرایشگری صورت و ابرو آشنایی کامل داشته باشند، مهارت لازم جهت آماده سازی پوست و طراحی تاتو متناسب با چهره هر شخص و مهم ترین اصول یعنی آشنایی با ضوابط ایمنی و بهداشتی پیش زمینه های مهم برای شروع دوره آموزش تاتو می باشد. هنرجویان در این دوره توانایی طراحی و اجرای تاتو را یاد گرفته و با آموزش های مربوط به استرلیزاسیون و گندزدایی و آناتومی پوست و مو آشنا می شوند.

سبک های تتو:

در این دوره آموزشی که با حضور مربیان باتجربه و ماهر برگزار می شود، سبک های متفاوتی از تاتو به هنرجویان آموزش داده می شود که شامل: تاتو سبک لنزینگ، تتو سبک لیتل، تاتو سبک مائوری، تاتو سبک تریبال، تتو سبک سلینک، تاتو سبک جئومتریک، تاتو سبک یولیگان، تاتو سبک ماندالا، تاتو سبک بلکورک، تاتو سبک داتورک، تاتو سبک اسکچ، تاتو سبک آبرنگی، تاتو سبک کوپل، تاتو سبک رئالیسم، تاتو سبک بئومکانیک، تاتو سبک سورئالیسم، تاتو سبک تراش یوکنا و تاتو سبک هارور و دیگر سبک های تاتو متناسب با بروزترین متدها و مدها در حوزه ی زیبایی اشاره کرد.

سرفصل های دوره آموزشی تاتو یا آرایش دائم:

1) تئوری شناخت پوست و لایه های پوستی
2) ترکیب بندی و شناخت انواع رنگ ها
3) شناخت انواع لوازم و دستگاه ها
4) شناخت انواع سوزن و کاربرد آنها
5) قرینه سازی ابرو، دکاپاژ، کادرابرو، شیدینگ ابرو، سایه ابرو، خط چشم، بن مژه، خط لب و رژلب
6) ریمورها
7) تمرینات عملی هنرجو
8) پشتیبانی خرید لوازم و کانال آموزشی مخصوص هنرجو

تمام این مراحل با نظارت مربی های باتجربه انجام می شود.
این دوره آموزشی این مهارت و توانایی را در هنرجو بوجود می آورد تا بتواند آرایش دائم ابرو و هاشور، آرایش دائم لب و سایه لب، آرایش دائم چشم و ترمیم هر یک از آنها را به مشتری ارائه داده و رضایت مشتریان را در حین زیبایی نتیجه کار بدست بیاورد.

در دوره تاتو با چه نکاتی آشنا می شویم:

1) آشنایی با تئوری نور، رنگ، انعکاس رنگ ها و کنتراست ها
2) شناخت انواع چهره ها
3) شناخت رنگ های سرد و گرم
4) آشنایی با دایره رنگ ها
5) نحوه ی استفاده صحیح از سوزن ها در عمق لایه های پوست
6) نحوه ی کاربرد سوزن ها در عضلات پوست
7) آشنایی با نکات و نحوه ی صحیح استفاده از بی حسی ها
8) آشنایی با عوارض بی حسی ها
9) استفاده صحیح از ابزار تاتو و مواد مصرفی مناسب

دو دوره ی آموزشی مهم:

در دوره ی آموزش تاتو علاوه بر موارد بالا دو دوره ی آموزشی مهم نیز به هنرجویان آموزش داده می شود که عبارتند از:
1) دوره ی آموزشی میکرو بلیدینگ، فیبروز ابرو، میکروپیگمنتیشن، این دوره آموزشی خود شامل آشنایی با خطوط مختلف ابرو روی پوست طبیعی و مصنوعی، خطوط مختلف هاشور ابرو می شود‌.
2) دوره ی آموزشی تاتو لب که شامل آشنایی با خطوط مختلف لب ها، خطوط مختلف هاشور لب، آشنایی با فرهای مختلف لب ها است.

ابزار و وسایل مورد نیاز آموزش تاتو:

این دوره آموزشی با توجه به حساسیت مهم آن در رابطه با حفظ بهداشت و استریل وسایل استفاده شده جهت تمیزی کار و جلوگیری از عفونت و بیماری های شایع، تمام نکات اساسی را در رابطه با استفاده صحیح از وسایل به هنرجویان آموزش می دهد.
تمام وسایل مورد نیاز در طی دوره آموزشی در اختیار هنرجویان قرار گرفته و نحوه ی صحیح استفاده از آن توسط مربیان آموزش داده می شود.

از وسایل و دستگاه های انجام تاتو می توان به:

دستگاه میکروپیگمنتیشن، رنگ تمرینی، کارتریج، موچین، قلم مو برای خط چشم مویی، کاسه رنگ ابرو، برس رنگ ابرو، قلم بلند، پوست مصنوعی (فیبروز)، گوش پاکن،

کیت تاتو بدن که شامل:

دو ماشین تاتو ابرو برای خط کشیدن و سایه زدن،51 رنگ از برترین جوهر تاتو، پدال پایی، استرلیزکننده سوزن تاتو، کرم بی حس کننده، سوزن های متفاوت در سایزهای مختلف، کاپ جوهر تاتو، شابلون کاغذ پوستی اشاره کرد.

اتمام دوره آموزش تاتو یا آرایش دائم:

هنرجویان با اتمام این دوره آموزشی که جز سخت ترین دوره های فنی حرفه ای است، مهارت و توانایی لازم را برای طراحی و اجرای تاتو روی بدن بدست آورده و با کسب مدرک معتبر فنی و حرفه ای به ارائه بهترین خدمات در حوزه ی طراحی و اجرای تاتو یا آرایش دائم ابرو، خط چشم، مژه و لب پرداخته و شروع به کسب درآمد می کنند.

بازار کار تاتو یا آرایش دائم:

تسلط و مهارت هر شخص در رشته ی خاصی سبب تثبیت موقعیت شغلی و پیشرفت و رضایت مشتریان در آن زمینه کاری می شود.
در حوزه ی زیبایی و آرایشگری شاید مهم ترین دلیل پیشرفت و موفقیت افراد، هم سو شدن آن ها با تغییر و تحولات روزانه ی دنیای آرایشگری، مد و شناخت احتیاجات بازار کار است.

به روزکردن اطلاعات با در نظر گرفتن این عوامل باعث تشخیص نیازهای مشتریان و ارائه خدمات بهتری می شود.
تاتو یا آرایش دائم جز مشاغل پردرآمد و پر طرفدار بوده و افرادی که مهارت و تجربه ی بالاتری دارند، گذراندن دوره های پیشرفته تاتو را به هنرجویانی که قصد پیشرفت در این حوزه ی زیبایی را برای کسب تجربه و درآمد بالاتر دارند پیشنهاد می کنند.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

شیوه برگزاری کلاسهای تاتو در اهواز به چه صورتی است؟

خصوصی بین 1 تا 3 نفر
نیمه خصوصی بین 3 تا 8 نفر
گروهی بین 8 تا 15 نفر
به صورت فشرده یا عادی برگزار میشود.

بازار کار برای حرفه تاتو در اهواز وجود دارد؟

با توجه به سوق سمت و سوی جوانان به انجام تاتو این حرفه بازار کار خوبی در اهواز خواهد داشت.

برای ثبت نام و شرکت در دوره آموزشی به صورت نیمه خصوصی در اهواز چقدر هزینه باید بپردازم؟

جهت اطلاع از هزینه ها با آموزشگاه در اهواز تماس بگیرید

آیا با گذراندن این دوره‌ی تاتو میتوانم کسب درآمد در اهواز داشته باشم؟

بله. شیوه آموزشی به گونه ای است که بعد از اتمام آموزش شما به تمام اصول کار تاتو مسلط خواهید بود بنابراین درآمد خوبی را در اهواز کسب خواهید کرد.

آموزشگاه اهواز برنامه برای افراد شهرستانی و کارمند جهت ثبت نام در دوره آموزش تاتو دارد؟

بله. آموزشگاه اهواز برنامه‌ای برای افراد شهرستانی و کارمند جهت ثبت نام در این دوره آموزشی تاتو در نظر گرفته است به این صورت که با رسیدن تعداد شرکت کنندگان به حد نصاب کلاسهای آموزشی در روزهای تعطیل و آخر هفته ها در اهواز برگزار میشود.


کلمات کلیدی:

آموزش آرایش دائم در اهواز، آموزشگاه تاتو ابرو در اهواز، آرایش و تاتو دائم صورت، تاتو خط چشم، تاتو خط لب و رژلب، مدرک فنی حرفه ای و بین المللی، کلاس، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز آموزشی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، اهوازی، مدل، مراکز، تخفیفات، نمونه، مدل های ابرو

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!