بهترین مزون لباس عروس در اهواز
  • بهترین مزون لباس عروس در اهواز
  • بهترین مزون لباس عروس در اهواز

بهترین مزون لباس عروس در اهواز
سالن زیبایی
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • اهواز، اهواز

  • تماس



مزون هایپر بیوتی اهواز

بهترین لباس عروس در مزون هایپر بیوتی در اهواز

سالن زیبایی هایپر بیوتی در اهواز با مدیرت خانم *** ارائه کننده جدیدترین مدل های لباس عروس.



بهترین مزون لباس عروس در اهواز

بهترین مزون لباس عروس در اهواز

بهترین مزون لباس عروس در اهواز -امروزه همانند زمان‌های گذشته نیست که عروس‌ها با انواع رنگ‌های روشن شادی خودشان را به نمایش بگذارند، امروزه عروس خانم‌های جوان و خوش‌سلیقه می‌خواهند در بهترین روز از زندگی‌شان به‌صورت خاصی بدرخشند. یکی از مواردی که مدنظر عروس خانم‌ها می‌باشد؛ انتخاب لباس عروسی زیبا است.

دختر خانم‌هایی که می‌خواهند شب عروسی‌شان بدرخشند در این مقاله با ما همراه باشند که می‌خواهیم در مورد لباس عروس بحث‌هایی داشته باشیم.

بهترین مزون لباس عروس در اهواز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مزون لباس عروس در اهواز می پردازیم.

نکاتی که باید قبل از خرید لباس عروس در نظر بگیرید:

داستان شخصی خودتان را داشته باشید:

یعنی اینکه شما درک کنید که چه ذهنیت و انتظاراتی از لباس عروس دارید.

مثلاً: دوست دارید چه احساسی در شما ایجاد کند؟ آیا تحمل لباس‌های خیلی سنگین و دنباله‌دار را دارید؟ دوست دارید عروسی سنتی پوش، مدرن یا کلاسیک باشید؟ آیا می‌خواهید زرق و برق لباستان خودنمایی کند؟

اگر اینگونه سؤال‌ها را در ذهن خود پاسخ دهید؛ یقیناً می‌توانید انتخاب خوبی داشته باشید.

صبحانه بخورید بعد پرو کنید:

هنگامی به قصد خرید و پرو لباس عروس از خانه بیرون می‌زنید؛ حتماً صبحانه بخورید چون نخوردن صبحانه باعث می‌شود حجم شکمتان کوچک‌تر از اندازه واقعی باشد و در اندازه لباس شما را دچار اشتباه می‌کند.

همراهان همدل انتخاب کنید:

همراهان زیاد به هنگام انتخاب لباس عروس در مزون‌ها باعث ایجاد نظرات متفاوت می‌شوند و شما را سردرگم می‌کنند و حتی ممکن است به‌طور اتفاقی انتخابی اشتباه داشته باشید.
هنگام خرید سعی کنید یک یا دو نفر از اقوام نزدیک یا دوستانی را همراه خود کنید که همیشه با نظرهایشان موافق بوده‌اید و انتخاب‌هایشان را قبول دارید؛ اینکه آدم‌های رکی هم باشند مؤثر است.

آقایان دنبال لباس عروس نروید!:

به ‌طور طبیعی آقایان حوصله کمتری را برای خرید دارند و لازم نیست حتماً با آقای داماد به انتخاب لباس عروس بروید، صرفاً با یک خانم همراه باشید.

همراهی آقای داماد ممکن است به دلیل بی‌حوصلگی و خلاص شدن زودتر از شر خرید به شما در دومین یا سومین پرو بگوید که این لباس بهترین است.

شما می‌توانید بعد از انتخاب یک لباس عروس مناسب، داماد را همراه ببرید که خرید را نهایی کنید.

حتماً کفش را قبل از خرید لباس بخرید:

توجه داشته باشید کفشی که قرار است در روز عروسی بپوشید، یکی از معیارهای مهم در انتخاب لباس عروس است.

حتماً کفش را قبل از خرید لباس بخریدو آن را هنگام خرید لباس عروس همراه داشته باشید.

لباس ‌زیر مناسب بپوشید:

هنگام خرید لباس عروس، حتماً لباس‌زیری را که قرار است در آن روز بپوشید همراه داشته باشید چون با توجه به سبک لباس، لباس‌زیرتان هم باید مناسب باشد.

سایز لباس عروس را در نظر بگیرید:

با توجه به اینکه اکثر عروس خانم‌ها از استرس در روزهای قبل از عروسی وزن کم می‌کنند، لازم است هنگام خرید لباس به خیاط یا فروشنده بگویید لباسی را می‌خواهید که اگر لاغرتر شدید بتوانیدآن را در شب عروسی اندازه تنتان کنید؛ زیرا اگه لباس قالب تنتان نباشد مجبورید که دائماً دستتان به لباس باشد که مبادا پایین بیاید یا درگیر گیره‌هایش شوید، این می‌تواند بدترین منظره راایجاد کند.

با لباس دلخواهتان بچرخید:

نکته قابل‌توجه دیگر این است که در هنگام پرو با لباستان راه بروید و بنشینید. اگر احساس راحتی با لباس داشتید آن را انتخاب کنید در غیر این صورت از انتخاب آن جداً خودداری کنید.

اصول تناسب را از یاد نبرید:

در هنگام خرید به نظر کارشناسان در مزون نیز توجه کنید.

سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که مناسب اندام حال حاضرتان است نه زیاد تنگ و چسبان باشد نه زیاد گشاد و بی‌ریخت.

یک نکته مهم: حتماً در روز پرو درباره شنل یا کت، تاج عروس یا تور عروس، دستکش یا کیف و… نیز صحبت کنید؛ چون این‌ها به‌اندازه کافی وقت‌گیر هستند و حتی می‌توانند در انتخاب لباستان نیز تأثیر داشته باشند.

فصل عروسی هم مهم است:

اصولاً فصل‌ها هم در انتخاب لباس عروس بی‌تأثیر نخواهند بود. اگر فصل برگزاری مراسم شما پاییز و زمستان است دور لباس‌های دنباله‌دار را خط بکشید چون هوا ممکن است بارانی یا برفی باشد و لباستان گلی می‌شود؛ درصورتی‌که خیلی تمایل به لباس دنباله‌دار دارید از دنباله‌های جداشونده استفاده کنید که بتوانید بعد از رسیدن به سالن وصل کنید ولی اگر مراسم شما در باغ برگزار می‌شود که کلاً باید بی‌خیال دنباله شوید.

چه لباسی برای چه اندامی مناسب است؟

عروس‌های قد بلند:

عروس خانم‌های قد بلند به دنبال یک لباس ساده باشید. اگر لباس شما دامن بلندی دارد باید امتدادش تا زیر مچ پا باشد؛ برای اینکه نباید جوری باشد که فک کنند شما لباس را از یک فرد قد کوتاه، عاریه گرفته‌اید.

عروس‌های قد کوتاه:

از لباس‌هایی با دامن بزرگ پرهیز کنید. چون اینگونه دامن‌ها قد شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند؛ بهتر است لباس‌هایی با شکل فون و ماکسی انتخاب کنید.
اگه اندامی ریز دارید سعی کنید دنبال لباسی با دامن‌های شیپور شکل باشید، این مدل‌ها خط طبیعی کمر شما را مشخص می‌کند که اینگونه شما را کشیده‌تر جلوه می‌دهد.
نکته‌ای دیگر این است که می‌تواند از پارچه‌های براق و درخشان استفاده کنید؛ ولی هیچ‌وقت لباس‌هایی با سنگ‌کاری یا طرح‌های درشت را انتخاب نکنید.

عروس‌هایی با اندامی شبیه ساعت شنی:

این دسته افرادی هستند که شانه‌های پهن و کمر باریکی دارند. این اندام عروس خانم‌ها را خوش‌هیکل و حسادت برانگیز می‌کند.
لباس عروس‌هایی مخصوص این اندام‌ها، لباس‌هایی با یقه دکلته، دامن بلند و دنباله‌دار و ترجیحاً مدل ماهی، هستند.

عروس‌هایی با شانه‌های پهن و کمر باریک:

در این دسته از افراد، لباس‌هایی بدون آستین بنددار، ترجیحاً بند باریک و عمودی که روی شانه یا سر شانه قرار بگیرند، مناسب است؛ چون باعث خطای دید می‌شود چ پهنی شانه‌ها را پنهان می‌کند. دکلته نیز گزینه مناسبی برای این افراد می‌باشد.

عروس با اندام گلابی ‌شکل:

عروس خانم‌هایی با این اندام توجه داشته باشید که لباسی انتخاب کنید که با توجه به بالاتنه و خط کمر، اندام شما را متعادل جلوه دهد.

دامن‌ها کمی پف‌دار را از گزینه‌های انتخاب خود قرار دهید.

نکته‌ی مهم دیگر اینکه بالاتنه یقه‌هفت و سینه‌ریز ریش ‌ریش به اندام فوقانی جلوه بهتری می‌دهد.

عروس با پاهای باریک و کشیده:

شماها لباس‌هایی با برش‌های فانتزی می‌تواند جلوه لباس عروستان را چندین برابر کند.

عروس با اندام پر:

اگر شما اندام پری دارید؛ لباس‌هایی با یقه دکلته و برش نامتقارن در کمر برای شما مناسب هستند و اندام شما زیباتر جلوه می‌دهند.

عروس‌هایی که سینه‌های کوچک دارند:

داشتن سینه‌های کوچک می‌تواند به شما این اجازه را بدهد که لباس‌های تزئین کاری شده انتخاب کنید، مانند تزئینی دور گردن و یقه.

عروس‌هایی که سینه‌های بزرگ دارند:

برای این افراد توصیه می‌شود که از یقه‌های بسته و دکلته استفاده نکنند. مناسب‌ترین یقه برای این افراد، یقه‌های گلابی‌شکل، قلبی و یقه ‌هفت است.

از مدل‌های لباس عروس چه می‌دانید؟

امپراتوری:

این مدل به دلیل خط ‌های خاصی که تا زیر و روی سینه هست و به پایین پخش می‌شود، امپراتوری نام‌ گرفته است.عروس خانم‌هایی که تمایل دارند سینه‌ای برجسته داشته باشند باید این مدل را انتخاب کنند.

استوانه‌ای:

همان‌طور از اسمش پیداست؛ مدلی یکنواخت، کشیده و باریک است. به این مدل قلافی نیز گفته می‌شود.

این مدل بیشتر مناسب عروس‌های لاغر اندام و کوتاه می‌باشد چون آن‌ها را کشیده‌تر جلوه می‌دهد.

از معایب این مدل این است که به دلیل تنگ بودن، شما نمی‌توانید راحت برقصید.

پری دریایی:

این مدل می‌تواند مدنظر هر سلیقه‌ای باشد؛ زیرا تنوع گوناگونی دارد.

این مدل بیشتر برای عروس‌های کوتاه ‌قد، لاغراندامی‌ها و بلند قدها مناسب است.

پرنسسی:

این مدل همان‌طور که از نامش پیداست شما می‌توانید در فکر خود مثل خیلی از انیمیشن‌هایی که لباس پرنسسی می‌پوشند، تصورش کنید؛ بله درست است همین‌طور است، لباسی است که اطراف شما پخش می‌شود و روی زمین کشیده می‌شود و ممکن است چین‌های آن با پارچه سالن و مواد سنگین باشد.

این لباس تقریباً مناسب همه عروس خانم‌هاست.

دامن بلند این لباس، قسمت پایین پای شما را که ممکن است لاغر باشد را می‌پوشاند و دیگر اینکه این لباس برای کسانی که می‌خواند لاغر و کشیده‌تر جلوه کنند گزینه بسیار مناسبی است.

تجملی:

این مدل لباس، مناسب مراسم‌های سنتی و بزرگ است. این مدل می‌تواند یک تکه یا دو تکه باشد.

از همه مواد در این مدل از جمله سالن، ابریشم و … استفاده می‌شود.

کسانی که قد بلند و اندام ظریف دارند یا گلابی‌شکل هستند، این مدل لباس برای آنان بسیار زیبا می‌باشد.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

مدل لباس عروس امپراتوری چه مشخصاتی دارد؟

این نوع لباس می‌تواند آستین‌دار و بدون آستین باشد، همچنین چین‌های زیادی در دامن دارد و به خاطر خط‌ هایی که روی قسمت سینه دارد که تا پایین امتداد دارد به آن مدل امپراتوری می‌گویند، این لباس به کسانی که می‌خواهند سینه‌های برجسته‌تری داشته باشند توصیه می‌شود.

چرا در انتخاب لباس عروس توجه به سایز لباس عروس اهمیت دارد؟

حتماً دقت کنید که لباس عروس، کاملاً فیکس تن شما، باشد و اصلاً گشاد نباشد، حتی به مقدار کم. اگر چنین نباشد احتمال دارد در شب عروسی خود، مجبور شوید مرتب مراقب این باشید که لباس از تن پایین نیفتد بخصوص اگر لباس دکلته، هم باشد. تازه اینکه ممکن است به دلیل استرس و اضطرابی که هنگام برگزاری جشن، به سراغ همه می‌آید کمی وزن کم کرده و لاغر شوید. پس بهتر است به خیاط یا فروشنده بسپارید، لباسی می‌خواهید که احیاناً اگر کمی لاغر شدید، بتوانید آن‌ها با تن خود یکی کرده و اندازه کنید.

چرا قبل از انتخاب لباس عروس باید کفش مورد نظر را تهیه نمود؟

برای اینکه بتوانید بلندی لباس و دنباله لباس را کاملاً مشخص نمایید باید هنگام پرو همان کفشی را که می‌خواهید در شب عروسی بپوشید به پا کنید.

برای افرادی که سینه های بزرگی دارند برای انتخاب لباس عروس چه پیشنهادی می‌دهید؟

برای افرادی که سینه های بزرگی دارند برای انتخاب لباس عروس پیشنهاد میدهم که از پوشیدن یقه‌های بسته و لباس‌های دکلته خودداری کنید.

رابطه فصل عروسی با انتخاب لباس عروس در چیست؟

برگزاری عروسی در فصول گرم سال، دست شما را برای انتخاب، بازتر می‌گذارد و محدودیت کمتری دارید؛ و در فصل سرد سال، به دلیل احتمال بارش برف و باران، پوشیدن لباس‌های خیلی باز و یا دنباله‌دار، چندان مناسب نیست. بنابراین برای انتخاب لباس عروس به فصل برگزاری جشن عروسی توجه کنید.

برای لباس عروس چقدر باید هزینه پرداخت کنم؟

با توجه به مدل و سایز لباس عروس قیمتها متغییر بوده بنابراین جهت اطلاع از هزینه ها بعد از انتخاب مدل لباس تماس بگیرید.


کلمات کلیدی:
بهترین مزون لباس عروس در اهواز، مزون های معروف لباس عروس اهواز ، مزون لباس عروس اهواز، مزون های لباس عروس اهواز، فوق تخصصی، قیمت، اینستاگرام، شرق، غرب، جنوب، مرکز، شمال، هزینه، گریمور، محفلی، سالن زیبایی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!