بهترین مرکز کراتینه مو در اهواز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز کراتینه مو در اهواز
  • مرکز تخصصی کراتینه مو در اهواز

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

سالن آرایش دانا
0939304 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سالن زیبایی تیکا
0990248 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سالن آرایش و زیبایی جشنواره
0613338 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
منا مهتدی زاده
0935955 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مینا عباسی
0901967 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سالن نانو کراتین عاطفه موری
0990248 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز کراتینه مو در اهواز
سالن کراتینه مو در اهواز
  • 0912 345 ****
  • 061 1234 ****
  • اهواز

  • تماس



مرکز کراتینه مو در آرایشگاه هایپر بیوتی اهواز

خدمات حرفه ای کراتینه در آرایشگاه کراتینه هایپر بیوتی در اهواز

مرکز تخصصی کراتینه مو هایپر بیوتی در اهواز با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کراتینه



بهترین مرکز کراتینه مو در اهواز

بهترین مرکز کراتینه مو در اهواز

بهترین مرکز کراتینه مو در اهواز – اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که زیاد نام کراتینه کردن مو را شنیده اید اما چیزی راجه به آن نمی دانید بهتر است مقاله ی زیر را تا انتها دنبال کنید تا به صورت کامل با کراتینه ی مو اشنا شوید.

کراتینه ی مو روشی رایج برای جلوگیری از آسیب دیدگی مو و یا ترمیم موهای آسیب دیده و از بین برنده ی وزی و خشکی مو می باشد.

افراد ی که دارای موهایی فر هستند همیشه با شانه کردن موهایشان مشکل دارند. درحقیقت مراقبت از موهای فر بسیار سخت تر از مراقبت از موهای صاف و لخت است. شانه کشی موهای فر باید با دقت انجام شود تا از وز شدن موها جلوگیری شود. به همین دلیل شاید ارزوی خیلی از بانوانی که موهای فری دارند این باشد که بتوانند با خیال راحت شانه را در دست بگیرند و موهایشان را شانه کنند. بدون اینکه موهایشان وز و بد حالت شود. در اینجاست که کراتینه همانند پلی شما را به رویاهایتان میرساند. همچنین کراتینه ی مو برای افرادی که دارای موهای نازک و شکننده ای هستند و موهایشان گره می خورد مناسب است.

مرکز تخصصی کراتینه مو در اهواز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز کراتینه مو در اهواز می پردازیم.

کراتین چیست؟

کراتین اصلی ترین پروتئین موجود در مو ها می باشد. مو از تعداد زیادی از پروتئین های خانواده ی کراتین تشکیل شده است. کراتین مو همانند سپری در برابر عوامل بیرونی از موهایتان محافظت می کند. همچنین کراتین مو یک ساختار پروتئینی درونی نیز می باشد. به مرور زمان وبا توجه به شرایط زندگی شما، موهایتان کراتین موجود در ساختار خود را از دست میدهند و خشک، آسیب دیده و وز می شوند. این شرایط میتواند توسط تابش آفتاب، آلودگی و مواد شیمیایی مورد استفاده ی شما، تشکیل شود.

کراتینه کردن مو چیست؟

کراتینه کردن مو روشی است نیمه دائم که به جهت صاف کردن مو ها و یا از بین بردن وزی مو استفاده می شود. مایع حاوی کراتین را به مدت بیست دقیقه بر روی مو ها قرار می دهند و پس از آن مو ها را شستشو می دهند. اثر کراتینه می تواند تا سه ماه باقی بماند.

کراتینه با مو چه می کند؟

کراتینه کردن مو باعث می شود تا کراتین به صورت مصنوعی بر روی موها قرار بگیرد و در منافذ مو نفوذ کند. با این کار کراتین از بین رفته در موها را تامین می کنند. نتیجه ی این کار موهای نرم، براق و صافی است که به شما هدیه داده می شود و می توانید آنها را بدون هیچ گره خوردگی یا وزی، شانه کنید. با کراتینه کردن موهایتان محدودیتی در نوع انتخاب شما برای آراستگی موهایتان پیش نمی آید. شما می توانید بعد از گذشت چند روز که مواد کراتینه به خوبی جذب موهایتان شد، موهای خود را فر کنید و یا حالت بدهید.

انواع روش های کراتینه ی مو:

کراتینه ی مو به دو روش متفاوت با کارایی های مختلف انجام می شود.

1-کراتین صاف کننده‌ی برزیلی:

زادگاه این روش از کراتینه ی مو کشور برزیل می باشد به همین دلیل با این نام مشهور شده است. این کراتین ترکیبات خاصی دارد که در کشور برزیل ساخته می شود. در ساخت آن از فرمالدئید استفاده می کنند. فرمالدئید برای انسان ضرر دارد اما به جذب کراتین در موها کمک می کند. البته لازم نیست نگران سلامتی خود باشید. اگر این کار توسط آرایشگری حرفه ای انجام شود، هیچ آسیبی به شما نمیرسد. در روش کراتینه ی برزیلی موهای فر افراد با استفاده از موادی خاص به موهایی لخت و خوش حالت تبدیل می شود. کراتینه ی درمانی برزیلی یک روش رایج است که به نرم کردن موها کمک می کند. مواد شیمایی موجود در کراتینه در ساختار مو تغییر ایجاد کرده و باعث نرم شدن موها می شود. مواد کراتینه به مدت بیست دقیقه بر روی مو ها قرار می‌گیرد و سپس توسط اتوی مو و در حرارت بالا موها را اتو می‌کشند تا مواد کراتینه جذب موها شود.

2-کراتین احیا کننده مو:

کراتین احیا کننده جنبه ی درمانی دارد و برای احیای دوباره ی مو های اسیب دیده استفاده می‌شود. اگر موهایتان ضعیف شده است و یا اینکه ساقه های خشک و شکننده ای دارد باید آنها را تقویت کنید. در غیر اینصورت حجم زیادی از موهای خود را از دست می دهید. ریزش مو و ضعیف شدن ریشه ها و شکنندگی ساقه ها می‌تواند به دلیل بیماری هایی از جمله کمبود آهن، کمبود ویتامین، تیروئید
و… باشد. آب و هوا و استرس هم می توانند بر این موضوع موثر باشند. کراتینه ی احیا کننده کراتین مورد نیاز را به ساختمان های اصلی مو می رساند و آنها را ترمیم می کند. شما باید با توجه به نیاز موهای خود و با مشورت آرایشگرتان این کار را دو تا سه بار انجام دهید تا به نتیجه ی مورد نظر خود برسید. با این کار حدود چهل درصد از موهای شما احیا می‌شود. البته این به نوع مواد مصرفی و میزان مرغوبیت آنها بستگی دارد.

دوام کار کراتین روی مو:

میزان دوام کراتینه ی مو به میزان رعایت فرد و مراقبت از موهایش بستگی دارد. کراتینه ی مو میتواند در شرایط مناسب، 4 تا 6 ماه دوام بیاورد. در افرادی که در محیط های نامناسب قرار می گیرند، پولک های مویشان باز می شود و یا از شامپو های مناسب استفاده نمی کنند، اثر کراتینه زودتر از بین می رود؛ اما در صورتی که از شامپو های مناسب استفاده کنند و در شرایط محیطی مناسب قرار بگیرند، اثر کراتینه تا حدود شش ماه باقی می ماند. اگر در کراتینه کردن مو از مواد مرغوب استفاده شود و فرد نگهداری مناسب از موها را انجام دهد، مو بعد از مدتی اصلا دچار خشکی یا وزی نمی شود.

کراتین احیا کننده مو و ریزش مو:

این که فکر کنید بر اثر کراتینه موهایتان ریزش پیدا می کند، اشتباه است. اگر بر روی ظرف محلول ها را بخوانید نوشته است که از ریشه ی مو، موها را به مواد کراتینه آغشته کنید. اما آرایشگران در هنگام انجام این کار، یک الی دو سانت از ریشه ی مو فاصله می گیرند؛ اما باز هم ممکن است گاز یا نم محلول به ریشه ها برخورد کرده و باعث شود که آنها ریزش پیدا کنند. به همین دلیل به مرغوبیت محلول کراتینه ای که می خواهید استفاده کنید، حتما توجه داشته باشید. پس از پایان کار باید به خوبی از موهایتان مراقبت کنید و آنها را صاف نگهدارید تا کراتین به خوبی روی آنها بنشیند.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا قبل از کراتینه کردن موها باید موها را شست؟

برای کراتینه کردن، موها باید تمیز باشند.

بعد از احیاء مصرف چه شامپوهایی را پیشنهاد می‌دهید؟

باید بعد احیاء از شامپوهای که حاوی سولفات و سدیم نیستند استفاده نمایند. مثل شامپوهای کراتین دار و یا شامپوهای sulfat-free برای موهای احیاء شده مناسب است.

چه مدت قبل از احیاء باید رنگ و مش را انجام داد؟

بهتر است که یک هفته قبل از احیاء رنگ و مش را انجام داده باشید.

انجام کراتینه و احیا مو را به چه کسانی پیشنهاد می‌دهید؟

• افرادی که موهایشان را دائما رنگ و مش می‌کنند.
• افرادی که موهایفرفری دارند.

چند بار شستشو برای موهایی که آسیب دیده‌اند قبل از انجام کراتین لازم است؟

دوبار شستشو جهت انجام کراتین موهای آسیب دیده کافی است.

انواع کراتینه کردن مو کدامند؟

یک نوع که کراتین احیاء کننده‌ی موها است و دیگری کراتینه صافی است.

قیمت انجام کراتینه مو چقدر است؟

برحسب اینکه به چه منظور و و با چه موادی کراتینه را انجام می‌دهید قیمتها متغییر است.


کلمات کلیدی:
بهترین مرکز کراتینه مو در اهواز، مرکز تخصصی کراتینه مو در اهواز، کراتینه مو اهواز، بهترین کراتینه مو در اهواز، کراتینه مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اهوازی، مدل، احیا، صافی، خانه، انگلیسی، طبیعی، مردانه، مایونز، ژلاتین، خانگی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!