بهترین آرایشگاه داماد در اهواز
  • بهترین آرایشگاه داماد در اهواز
  • آرایشگاه داماد اهواز

بهترین آرایشگاه داماد در اهواز
آرایشگاه داماد اهواز
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • اهواز

  • تماس



آرایشگاه داماد هایپر بیوتی اهواز

خدمات اصلاح و گریم حرفه ای داماد در آرایشگاه داماد هایپر بیوتی در اهواز

آرایشگاه داماد هایپر بیوتی در شمال اهواز با مدیرت آقای *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای گریم و اصلاح داماد



بهترین آرایشگاه داماد در اهواز | آرایشگاه داماد اهواز

بهترین آرایشگاه داماد در اهواز

آرایشگاه داماد اهواز

بهترین آرایشگاه داماد در اهواز – شب عروسی، عروس و داماد هردو باید چهره خود را آراسته کنند و فکر این‌که این امر تنها مختص بانوانی است که مزدوج شده‌اند، تصوری اشتباه و نادرست می‌باشد. دوره زندگی ما به این‌گونه است که شب برگزاری عروسی از مهم‌ترین ایام زوجین است، پس هردو طرف باید ظاهری جذاب و دلبرانه داشته باشند.

آرایشگاه داماد اهواز

بهترین آرایشگاه داماد در اهواز

در این مقاله قصد داریم آنچه که برای گریم داماد باید بدانید را برایتان توضیح دهیم و به معرفی آرایشگاه داماد اهواز می‌پردایزم.

آرایشگاه داماد:

اکثر ما بر این موضوع آگاه هستیم که بانوان مدت‌ها قبل از برپایی عروسی به دنبال آرایشگاه‌های بروز و جدید برای میکاپ خود هستند؛ مردان نیز موظف هستند که برای این‌که ازلحاظ زیبایی رخسار با همسر خود در تناسب و هماهنگی باشند و به‌گونه‌ای نیز نقص‌های صورت خود را برطرف کنند باید در انتخاب آرایشگاه خود دقت کافی به خرج دهند.

برای مثال سیاهی‌ای که در زیر چشمان فرد ممکن است به وجود آمده باشد، عنصری نامطلوب به‌حساب آمده و باید با بهره‌گیری از گریم‌های مختلف صورت داماد این عیب و مشکل را برطرف کرد این عمل موجب می‌شود که در پوست یکرنگی و یکنواختی به وجود بیاید.

تغییر قیافه داماد پس از گریم باید غیر تصنعی یا به‌عبارتی‌دیگر کاملاً طبیعی به نظر بیاید. سعی ما در این و مقاله افزایش معلومات آقایان درزمینهٔ ملزومات گریمشان است؛ پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی به دست بیاورید.

گریم داماد چیست؟

وقتی آرایشگری ماهر، با استفاده از ابزار و وسایل مختص این و کار، بین اعضا و جوارح صورت سازگاری و تناسب به وجود بیاورد، درواقع صورت گریم که به معنای تقارن است، شده. همچنین گریم حالت چهره را زنده‌تر کرده و موجب برطرف و پوشیده شدن نقص‌ها و عیوب صورت می‌شود.

راهنمای انتخاب یک آرایشگاه داماد:

1-

برای انتخاب یک آرایشگاه خوب و کیفیت کار بالایی دارد و شامل پیرایشگر با تبحر است، باید تحقیق و بررسی کاملی انجام شود که عمدتاً باوجود شبکه‌های مجازی این امر بسیار راحت و آسان‌تر شده است چراکه شما با دیدن نمونه کارهای موجود در حوزه‌های مجازی و اینترنت می‌توانید آرایشگاه‌های موردپسند خود را انتخاب نمایید.

2-

یکی از ویژگی‌های مثبت یک آرایشگاه این است که دارای فضایی آرام و بی‌سروصدا باشد؛ برای این‌که در روز عروسی وقت پیرایش شما با دامادهای دیگر هم‌زمان نباشد و مشکلی پیش نیاید، بهتر است از قبل این موضوع را با چهره‌آرا و یا همان آرایشگر خود مطرح کنید.

3-

پیرامون آرایشگاه، باید علاوه بر آرام بودن محیطی تمیز و پاکیزه باشد و بهداشت فردی و عمومی در آن رعایت شود زیرا در غیر این صورت ممکن است سبب به وجود آمدن بیماری‌های پوستی و عفونی شود؛ بنابراین سعی کنید وسایل پیرایش خود مانند قیچی، شانه، شنل و تیغ اصلاح را خودتان تهیه کنید و یا این‌که به پیرایشگر خود تذکر دهید که لوازم و ابزار لات را به‌خوبی ضدعفونی کند.

4-

بهتر است قبل از رجوع به آرایشگاه مدل موی مدنظر خود را انتخاب کنید تا بعداً گیج و شتاب‌زده نشوید و همین این‌که در شب عروسی از الگوی مو موردعلاقه خود بهره‌مند شوید.

5-

هر شخصی ممکن است به مدل مو و قالب ریش و سبیل به خصوصی علاقه داشته باشد و بخواهد سبک خاص خود بر روی چهره‌اش پیاده گردد. اگر شما نیز برای خودتان سبکی مخصوصی دارید بهتر است یک روز را برای توضیح دادن آن به آرایشگری که انتخاب کرده‌اید، صرف کنید.

6-

ممکن است آرایشگاه همیشگی شما، گریم داماد انجام ندهد یا به هر دلیلی تمایل رفان به آنجا را ندارید و پیرایشگاه دیگری را در نظر دارید؛ اما قبل از هماهنگی با مکان جدید بهتر است برای یک‌بار هم که شده به‌منزله کوتاهی مویتان به آنجا رفته و از میزان چرب‌دستی فرد آرایشگر اطلاعات کافی به دست بیاورید؛ نادیده این نکته سبب می‌شود که در شب عروسی، از کیفیت کار آرایشگر ناراضی باشید.

7-

بهتر است پس از انتخاب آرایشگر، از قیمت نهایی هم مطلع شوید و سرانجام با یکدیگر به توافق برسید تا در روز وعده داده‌شده به مشکل برنخوردید.

مراحل انجام گریم داماد:

مراحل انجام پاکسازی پوست:

برای گریم چهره داماد باید صورت کاملاً‌ هموار و یکدست و عاری از جوش و لک باشد به‌عبارتی‌دیگر صورت از داشتن هرگونه آلودگی مبرا باشد. توجه داشته باشید تصور این‌که پاکسازی تنها روز مراسم صورت بگیرد کاملاً اندیشه‌ای نادرست است، بلکه باید این امر چند روز به‌طور مداوم انجام شود.

جوش‌های سرسیاه که تأثیرات منفوری بر روی پوست به وجود می‌آورند در پاکسازی تخریب‌شده و از بین می‌روند. همچنین شما برای این‌که پوستی زیبا و شاداب‌تر داشته باشید بهتر است از ماست‌های مناسب و مرغوب و همچنین انواع اسکراب ها بهره‌جویی کنید.

برای اینکه پاکسازی پوست صورت خود را به سبکی تخصصی و بروز انجام دهید، ضمن این‌که التهابات و برافروختگی‌های آن نیز برطرف شود، بهتر است از روش اختصاصی میکرونیدلینگ بهره‌گیری کنید. نحوه کار این دستگاه به این صورت است که برای رفع مشکلات پوستی مثل التهاب، کلاژن را وسوسه کرده و آن را به پاکسازی پوست ترغیب می‌دهند. در صورت استفاده از این سبک تخصصی، اطمینان خاطر از بین رفتن لک و جای جوش و نهایتاً به وجود آمدن پوستی خرم، جوان و بانشاط را، به شما می‌دهد.

مرحله اصلاح ریش و سبیل:

یکی از مواردی که در کاهش دیده و رخ‌نما شدن رخسار آقایان نقش اساسی دارد موهای زائد و مازادی است که بر روی گونه‌ها ایجاد می‌شوند. از روش‌های پرطرفدار و استفاده‌شده برای اصلاح وکس نام دارد. به‌طورکلی در تعریف وکس آورده شده است که وکس گونه‌ای موم گرم که برای رفع موهای زائد استفاده شد به‌گونه‌ای که سمت رشد موها، پوست به آن آغشته شده و در خلاف جهت رشد آن‌ها پس گذشت لحظاتی کوتاه، از این لایه سطحی بدن جدایش می‌کنند. خوب است بدانید که تناسب در ریش‌ها، ساختار و فرم مو چهره در کنار تن‌پوش استفاده‌شده، بسیار مهم و حائز اهمیت است.

انواع مدل‌های ریش با توجه به فرم صورت:

۱- مدل ریش برای صورت بیضی

افرادی که حالت صورتشان بیضی‌شکل است بهتر است از الگو ریش‌های کلاسیک استفاده کنند که ضمن به وجود آمدن تعادل در اندازه آن‌ها زیبایی بخش صورت شما نیز هست. اگر محاسن از خط فک رشد کرده و از دور لب و چانه ادامه پیدا کند این زیبایی چند برابر می‌شود.

۲- مدل ریش برای صورت مستطیلی

عمدتاً افرادی دارای صورت‌های مستطیلی شکل هستند، از کشیدگی و درازی چهره خود رنج می‌برند؛ بنابراین بهتر است از مدل ریش‌هایی استفاده شود که در آن بلندی صورت به کمترین حالت به ممکن دیده شود؛ ازاین‌گونه مدل‌ها می‌توان به الگویی اشاره کرد که محاسن و ریش‌هایی که کنار گونه روییده‌اند پرشده و همچنین سایز ریش‌ها طویل و بلند نباشد. در غیر این صورت، چهره کشیدگی خود را حفظ می‌کند.

3- مدل ریش برای صورت مثلثی

داشتن صورت‌هایی که غالب مثلثی دارند عامل غیرممکنی نیست، اما برای کمتر شدن در دید بودن آن راه‌حل ساده‌ای وجود دارد آن‌هم این است که این افراد از ریش گذاری خودداری کرده و یا در غیر این صورت سعی کنید بالای صورت خود سبیل بگذارید؛ رعایت این مورد سبب می‌شود که دید و دقت دیگران نسبت به نواحی پایین صورت کم و کمتر شود.

4- مدل ریش برای صورت گرد

اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که صورتتان گرد و دایره‌ای شکل می‌باشد بهتر است که به‌گونه‌ای ریش گذاری انجام شود که عریضی چانه کمرنگ شود؛ اما چگونه؟ پاسخ اینجاست که شما باید حالت ریش‌های خود را به‌گونه‌ای حفظ کنید که دسته‌ای از آن‌ها که سمت گونه روییده‌اند کوتاه و دسته‌ای دیگر که سمت چانه رشد کرده‌اند بلند باشند.

5- مدل ریش برای صورت قلبی

اشخاصی که ساختار صورتشان قلبی شکل است، برای این‌که زیبایی رخسار خود را محفوظ نگه‌دارند یا به‌عبارتی‌دیگر حفظ کنند باید ریش‌هایی با اندازه کوتاه برای چانه و برای گونه‌ها از ته‌ریش و اندکی سبیل، بگذارند و استفاده کنند.

6- مدل ریش برای صورت مربعی

بهتر است کسانی که قالب صورتشان مربعی است از ریش و سبیل‌هایی بهره‌گیری کنند که مربعی بودن چهره را کمرنگ کرده و حالت مستطیلی دارند، انجام این مورد از ریش گذاری برای افراد صورت مربعی لازم است چراکه ساختار مربعی شکل به آن‌ها نمی‌آید.

7- مدل ریش برای صورت لوزی

بهتر است در این مدل از صورت بیشتر حجم ریش در چانه‌ها قرار داشته و ازنظر اندازه کوتاه باشند.

مرحله اصلاح ابرو:

بعضی از افراد دارای ابروهایی هستند که با بلند بودن و ادامه داشتن تا پشت پلک‌ها، باعث می‌شوند صورتشان درهم گرفته و یا به زبان ساده‌تر اخمو به نظر بیاید. شما باید ابتدا غالب صورت و سن خود را در نظر گرفته و طبق آن‌ها مقدار کمی از آن‌ها را برداشته و یا این‌که کوتاه کنید؛ ماحصل این کار این است که نشاط و جوانی را برای صورت مردانه اتان به همراه می‌آورد.

روش‌هایی برای برداشتن ابرو:

• بهره‌وری از تیغ اصلاح
• استفاده از موچین
• بهره‌گیری از بند
• بهره‌جویی از موم یا وکس

نکاتی که برای اصلاح ابرو در بهترین آرایشگاه داماد در اهواز رعایت می‌شود:

• کادر ابرو قابل‌تشخیص باشد.
• ابروها باید جفت باشند.
• ابروها باید یکسان و یک اندازه باشند.

مرحله اصلاح مو:

ازآنجایی‌که اگر کوتاهی مو دقیقاً در روز مراسم عروسی صورت بگیرد ممکن است شما و آرایشگر دچار مشکل شوید، بنابراین برخی از آن‌ها برای مواجه نشدن با این مشکل احتمالی یک روز قبل از روز برگزاری عروسی کوتاه و اصلاح مو را انجام داده و روز بعد که همان روز موعود است تنها مشغول کارهایی نظیر سشوار کردن و حالت دادن موها با استفاده از ژل و تافت مو و یا چسب موها. توجه داشته باشید کوتاه شدن و کوتاهی مو عامل بسیار مهمی بوده و در زیبایی شما در روز عروسی تأثیر بسیار دارد. البته به مواردی همچون: قد، سن، ساختار صورت، قد و وزن افراد وابسته است.

مرحله رنگ کردن مو:

موهای برخی از افراد ممکن است در اثر عواملی همچون ژنتیک و سن سفید بوده و افراد از آن راضی نیستند. به همین دلیل در آرایشگاه‌ها از رنگ مو نیز بهره‌گیری می‌شود. به‌گونه‌ای که طبیعی جلوه دادن گیسوان رنگ اصلی یا به‌عبارتی‌دیگر رنگ پایه آن را در نظر گرفته و بر اساس همین معیار رنگ مو انجام می‌شود؛ صورت گرفتن این کار موجب طبیعی و زیباتر جلوه دادن موها می‌شود ضمن این‌که مویی سفیدی دیگر وجود نخواهد داشت.

مرحله گریم صورت:

مهم‌ترین مرحله پس از اتمام رنگ کردن و اصلاح مو، گریم صورت دامادهای گرامی می‌باشد. فرقی اساسی‌ای که در بین گریم مردان وزنان برای عروسی وجود دارد این است که در گریم آقایان رنگ‌ها نقشی نداشته و عیوب موجد در چهره به‌گونه‌ای ناملموس پاک و برطرف می‌شوند و همه مراحل غیر تصنعی رو جلو پیش می‌روند.

مراتب گریم کردن صورت آقایان در بهترین آرایشگاه داماد در اهواز:

اول باید پوست داماد با کرم پودر مات به علت فقدان براقی در چهره پوشانده می‌شود. اگر جای ریش‌ها در صورت مشخص باشد و از یکدست بودن آن جلوگیری کند از کرم‌های مخصوصی به نام محوکننده استفاده می‌شود.

درصورتی‌که بینی ساختاری نامتعادل داشته باشد، از کانتورینگ (ایجاد سایه‌روشن) و کرم‌های مختص گریم بهره‌جویی می‌شود که باعث به وجود آمدن حالتی زیبا برای بینی شما شده و عیوب به نحوی پوشانده می‌شوند.

اگر پوست صورت افراد صاف و یکدست نبود از کرم پودرها و پنکیک‌ها استفاده می‌شود که یکرنگی را برای پوست رخسار به ارمغان می‌آورند. در این مرحله از پود فیکس که کاربرد آن ثبات گریم است بهره‌گیری می‌شود.

ممکن است دامادهایی که قصد گریم کرده‌اند لب‌هایشان دچار خشکی و یا پوست‌پوست شدن شده باشد که برای ترمیم نیاز به کشیدن یک براش رو لب‌ها بوده و نهایتاً با استفاده از کرم‌های آب‌رسان و مرطوب‌کننده، رطوبت و چربی را در لب‌ها ایجاد می‌کنند تا گریم صورت تکمیل‌شده و رخسار جلوه زیبایی به خود بگیرد.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

روش‌های برداشتن ابرو برای آقایان کدام است؟

• بهره‌وری از تیغ اصلاح
• استفاده از موچین
• بهره‌گیری از بند
• بهره‌جویی از موم یا وکس

نکات مهم در اصلاح ابرو آقایان چیست؟

• کادر ابرو قابل‌تشخیص باشد.
• ابروها باید جفت باشند.
• ابروها باید یکسان و یک اندازه باشند.

اگر پوست داماد ناصاف باشد چه راهکاریی برای آن دارید؟

گریم صورت بهترین راهکار بوده به این صورت که از کرم پودرها و پنکیک‌ها استفاده می‌شود که یکرنگی را برای پوست رخسار به ارمغان می‌آورند.

اگر لب‌های آقای داماد دچار خشکی و یا پوست‌پوست شدن شده باشد چه راهکاریی را برای آن به کار میبرید؟

اگر لب‌هایشان دچار خشکی و یا پوست‌پوست شدن شده باشد برای ترمیم نیاز به کشیدن یک براش رو لب‌ها بوده و نهایتاً با استفاده از کرم‌های آب‌رسان و مرطوب‌کننده، رطوبت و چربی را در لب‌ها ایجاد می‌کنند تا گریم صورت تکمیل‌شده و رخسار جلوه زیبایی به خود بگیرد.

مهم‌ترین مرحله پس از اتمام رنگ کردن و اصلاح مو،برای آقای داماد چیست؟.

مهم‌ترین مرحله پس از اتمام رنگ کردن و اصلاح مو، گریم صورت می‌باشد.

برای افرادی که صورت بیضی شکل دارند چه مدل ریش مناسب است؟

افرادی که حالت صورتشان بیضی‌شکل است بهتر است از الگو ریش‌های کلاسیک استفاده کنند که ضمن به وجود آمدن تعادل در اندازه آن‌ها زیبایی بخش صورت شما نیز هست. اگر محاسن از خط فک رشد کرده و از دور لب و چانه ادامه پیدا کند این زیبایی چند برابر می‌شود.


کلمات کلیدی:

بهترین آرایشگاه داماد در اهواز، آرایشگاه داماد اهواز، گریم داماد اهواز، آرایشگاه مردانه برای دامادی، آرایشگاه پیرایش داماد، آرایش و پیرایش مردانه، آرایش دامادی، میکاپ، قیمت، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، گریم داماد، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، اهوازی، مدل

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!