• مرکز اکستنشن مو در گیشا
  • بهترین اکستنشن مو در گیشا

مرکز اکستنشن مو در گیشا
مونا یزدانی
  • 0912 774 2470
  • 021 8611 2512
  • طهران، گیشا، بالاتر از خیابان شهابی، (خ 28)، پلاک 219

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:



آرایشگاه اکستنشن مو مونا یزدانی گیشا

خدمات حرفه ای اکستنشن مو در آرایشگاه اکستنشن مونا یزدانی در گیشا

آرایشگاه اکستنشن مو مونا یزدانی در گیشا با مدیرت خانم مونا یزدانی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اکستنشن



مرکز اکستنشن مو در گیشا

مرکز اکستنشن مو در گیشا

بهترین اکستنشن مو در گیشا

مرکز اکستنشن مو در گیشا -یکی از ملاک های زیبایی در افراد وجود موهایی زیبا و پرپشت است. گاهی به دلایل مختلفی افراد دچار ریزش یا عدم رویش موها می شوند که در این حالت به دنبال راه های مختلفی برای بلند و پرپشت ساختن موهای خود می گردند. برای حل این مشکل راه حل های زیادی وجود دارد اما منطق انسان همواره به دنبال آسان ترین، سریع ترین، کم هزینه ترین و بی خطر ترین راه می گردد.

راه های گیاهی زیادی برای این مشکل وجود دارند که دغدغه ی خطرناک بودن به همراه ندارند اما به کار بردن این روش ها همواره آسان نیست و هم چنین زمان بسیار طولانی را برای بازدهی می طلبد. یکی از آسان ترین، سریع ترین و در عین حال بی خطر ترین روش ها روش اکستنشن است.

این روش یک روش متداول در بین بازیگران هالیوودی است. در این روش بی خطر شما می توانید در کوتاهترین زمان ممکن، زیباترین موها را داشته باشید. اگر به دنبال اطلاعات بیش تری در مورد اکستنشن هستید به شما پیشنهاد میکنم ادامه ی این مطلب را حتما مطالعه کنید.

بهترین اکستنشن مو در گیشا

مرکز اکستنشن مو در گیشا

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین اکستنشن مو در گیشا می پردازیم.

اکستنشن چیست؟

اکستنشن در اصطلاح به معنای افزایش اندازه و حجم مو ها می باشد. در این روش دسته هایی از مو به سادگی و ازطریق گیره یا کلیپس مو به موهای شما اضافه می شود و علاوه بر بلند و پرپشت نشان دادن موها، شما می توانید بدون رنگ کردن موهایتان به رنگ و هایلایت جدیدی از موهایتان دست پیدا کنید. در این روش هم مثل بسیاری از کارهای دیگر برای بهترین انتخاب، باید از یک متخصص مشاوره گرفت. اکستنشن انواع گوناگونی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

انواع اکستنشن مو از لحاظ جنس:

طبیعی:

این نوع از موهای طبیعی انسان ساخته می شود. اکستنشن طبیعی قابلیت رنگ پذیری دارد و هم چنین به نسبت نوع دیگر ماندگاری و زیبایی بیش تری داشته و موها را پرپشت تر نشان می دهد. این نوع اکستنشن باید با توجه به میزان رشد موی فرد ترمیم شود. بدیهی است که قیمت این نوع به دلیل طبیعی بودن بالاتر است. برای تشخیص طبیعی بودن مو می توانید چند تار آن را آتش زده و از روی بوی آن طبیعی یا مصنوعی بودن آن را تشخیص دهید.

مصنوعی:

این نوع اکستنشن در کارخانه تولید می شود و در مقایسه با نوع طبیعی ارزان ترست ولی به مراقبت بیش تری نیاز دارد زیرا با اتو کردن یا سشوار کشیدن احتمالا از بین می رود. هم چنین ممکن است از روش های غیر بهداشتی برای تولید آن استفاده شده باشد.

انواع اکستنشن از نظر مدت زمان استفاده:

اکستنشن موقت: این نوع اکستنشن ها را می توان در صورت عدم نیاز از موها جدا کرد.
نیمه دائمی: این نوع می تواند مدت کوتاهی دوام بیاورد وبعد ترمیم شود.
دائمی: در این نوع موهای زیادی به موهای اصلی اضافه می شوند که می تواند مدت طولانی دوام داشته باشند.

انواع روش های نصب اکستنشن مو:

دوختن:

در این روش ابتدا موهای شما بافته می شود و سپس موهای بافته شده ی دیگری به موهای شما اضافه می شود. بدیهی است که بافتن موها زمان نسبتا زیادی می طلبد اما نتیجه ی آن بسیار چشم نواز خواهد بود.

چسب:

در این روش موهای اضافی لابلای موهای شما و بالاتر از ریشه ی مو قرار گرفته و با چسب به موهایتان چسبیده می شود. در این نوع روش از نوعی چسب بی خطر استفاده می شود اما باید از قبل دقت کنید که به آن حساسیت نداشته باشید.

میکرولینک:

در این نوع روش دسته های مو به ساقه ی مو متصل می شوند اما این اتصال ممکن است بعدا شل شود که نیاز به ترمیم دارد. هم چنین در این روش می توان از دسته موهای رنگی زیبا نیز استفاده کرد.

بوند:

در این نوع روش برای چسباندن دسته های مو از چسب های مختلف و هم چنین اتوی مو استفاده می شود. این روش ماندگاری و دوام زیادی دارد. البته به دلیل استفاده از حرارت در این روش احتمال آسیب مو های اصلی فرد وجود دارد.

رینگ:

این روش هنگام جمع کردن موها مشخص می شود؛ در این روش رینگ واشرداری را داخل یک شاخه از موهای مصنوعی می
گذارند و با قلاب مخصوص موها را به داخل همان رینگ می کشند. با انبرک مخصوص، رینگ ها را فشار محکمی می دهند تا موها ثابت شوند و به این طریق موی مصنوعی به طبیعی متصل می شود.

عوامل مهم در انتخاب اکستنشن مو:

رنگ مو:

یکی از عوامل اساسی در انتخاب اکستنشن مناسب رنگ آن است. شما باید اکستنشنی را انتخاب کنید که رنگ آن به رنگ موی خودتان نزدیک باشد و یا این که ترکیب رنگ آن در کنار رنگ موهای شما هارمونی زیبایی ایجاد نماید.

نوع مو:

علاوه بر اهمیت تناسب رنگ اکستنشن با موی شما مدل آن نیز باید با مدل موی شما هم خوانی داشته باشد. به طور مثال اگر موهای صافی دارید استفاده از موی فر ترکیب جالبی در موهایتان ایجاد نمی کند.

قیمت:

یکی از ملاک های مهم برای اکثر افراد ملاک قیمت می باشد. با وجود اهمیت این ملاک نباید آن را اولویت اول خود قرار دهید. قیمت اکستنشن ها به جنس آن ها، نحوه ی اتصال آن ها و ماندگاری آن ها بستگی دارد.

کیفیت:

برای گرفتن بهترین نتیجه از اکستنشن شما باید بهترین کیفیت را انتخاب کنید. معمولا نوع مصنوعی از اکستنشن ها با کیفیت ترین آن ها به شمار می روند که به نسبت قیمت کم آن ها به صرفه هستند اما در انتخاب این نوع اکستنشن ها باید دقت کافی در مراقبت از آن ها داشته باشید.

مراقبت:

اگر قرار است از این روش استفاده کنید باید از مراقبت از موهایتان غافل نشوید. بسته به این که از چه نوع اکستنشنی استفاده می کنید نحوه ی مراقبت از موها می تواند متفاوت باشد؛ اما در کل باید در انتخاب نوع شامپو و ترکیبات شیمیایی آن دقت لازم را داشته باشید هم چنین اگر اکستنشن شما قابلیت جدا شدن داشته باشد باید هنگام خواب آن ها را جدا کنید. سعی کنید بیش از حد در برابر نور خورشید و آلودگی هوا قرار نگیرید زیرا باعث کاهش دوام اکستنشن می شوند. برای افزایش عمر اکستنشن رطوبت را از روی آن ها از بین ببرید. برای مرتب کردن از شانه های دندانه درشت استفاده کنید و برای حفظ درخشندگی هفته ای یکبار از روغن استفده کنید؛ هم چنین از وسایلی مانند کلیپس و کش و … زیاد استفاده نکنید زیرا اکستنشن به مرور شل خواهد شد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های اکستنشن مو در تهران :
  • سالن زیبایی مونا یزدانی
  • سالن زیبایی ولیزاده
  • سالن زیبایی فیروزی
  • سالن زیبایی هادیان
  • سالن زیبایی امانی
  • سالن زیبایی آرس
  • سالن زیبایی ماندگار
  • سالن زیبایی شیکام
  • سالن زیبایی باران
  • سالن زیبایی گلدن هیر
  • سالن زیبایی مرجان
  • سالن زیبایی فاطمیا

اکستنشن کار
0938474 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ولیزاده
0915471 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شیکام
0912554 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فاطیما
0912060 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آرس
0935460 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
باران
0910194 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

موهای من از یک اندازه مشخص بلندتر نمیشه چه راهکاریی پیشنهاد می‌دهید؟

با انجام اکستنشن مو، در عرض چند ثانیه موهای شما بلندتر نمایش داده می‌شود.

من دوست دارم رنگ‌های مختلفی را روی موهای خود تجربه کنم چه راه‌ کاری را پیشنهاد می‌دهید؟

داشتن هایلایت‌های زیبا به وسیله‌ی اکستنشن مو امکان‌پذیر است چرا که می‌توانید رنگ‌های مختلفی را روی موهای خود تجربه نمایید.

هزینه اکستنشن مو چقدر است؟

با توجه به اینکه چه مقدار از مو را اکستنشن می‌کنید قیمت متفاوت خواهد بود بنابراین جهت اطلاع از هزینه ها تماس حاصل فرمایید.

ریزش موهای من خیلی زیاد است آیا اکستنشن برای من مناسب است؟

برای افرادی که ریزش مو داشته و حجم موهایشان کم است اکستنشن مو مناسب خواهد بود چرا که موها را پر حجم‌تر نمایش خواهد داد.

چه روشی برای زیباتر کردن ظاهر موها در جشن عروسی پیشنهاد می‌دهید؟

در صورتی که قصد رفتن به یک جشن خاصی دارید اکستنشن مو می‌تواند نقش موثری در زیباتر کردن موهای شما داشته باشد.

بهترین مدل اکستنشن مو چیست؟

قبل از انجام اکستنشن با آرایشگر خود مشورت کنید چرا که بهترین مدل اکستنشن مو، حالتی است که موهای شما به بهترین حالت با موهای اکستنشن شده ترکیب شده باشد. اگر اکستنشن مو به وسیله‌ی گیره وصل شود هنگامی که فعالیت‌های سنگین داشته باشید می‌توانید به راحتی آن را از موهایتان جدا کرده و کارهایتان را با خیال راحت انجام دهید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

مرکز اکستنشن مو در گیشا، بهترین اکستنشن مو در گیشا، اکستنشن کار خوب در گیشا، سالن اکستنشن مو در گیشا، اکستنشن مو گیشا، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، میکاپ و گریم اکستنشن، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، گیشای، مدل، کلیپسی، گیسو، لیزری، لاینی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!