مرکز آموزش تاتو بدن در تهرانپارس

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

مرکز آموزش تاتو بدن در تهرانپارس

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • مرکز آموزش تاتو بدن در تهرانپارس
  • بهترین آموزشگاه تاتو بدن تهرانپارس

مرکز آموزش تاتو بدن در تهرانپارس
آموزشگاه تاتو بدن
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • آموزشگاه تهرانپارس

  • تماس



آموزش تاتو روی بدن در آموزشگاه هایپر بیوتی تهرانپارس
آموزش فوق تخصصی تاتو بدن صفر تا صد به صورت حرفه ای در آموزشگاه هایپر بیوتی در تهرانپارس

آموزش تخصصی تتو بدن در آموزشگاه هایپر بیوتی با مدیرت *** با آموزش آخرین متدهای روز و ارائه مدرک فنی حرفه ای و بین المللی



مرکز آموزش تاتو بدن در تهرانپارس | بهترین آموزشگاه تاتو بدن تهرانپارس

مرکز آموزش تاتو بدن در تهرانپارس

بهترین آموزشگاه تاتو بدن تهرانپارس

مرکز آموزش تاتو بدن در تهرانپارس – تاتو یا خالکوبی امروزه، به معنای آن است که شما، شکل ها و تصاویر دلخواهتان را روی قسمت های مختلف بدن و حتی صورت خودتان به طور دائم هک کنید.

بهترین آموزشگاه تاتو بدن تهرانپارس

مرکز آموزش تاتو بدن در تهرانپارس

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه تاتو بدن تهرانپارس می پردازیم.

تاتو چیست؟

ریشه ی کلمه ی تاتو از کشور تاهیتی در اقیانوس آرام آمده است و معنی آن از زبان تاهیتی به زبان انگلیسی به معنای گذاشتن علامتی روی شیئی است. تاتو بدن دارای قدمتی بیش از 4000 سال دارد و در بین جوامع مختلف بنا به دلایلی مرسوم بوده است. تاتو در تاریخ تمدن ایران نیز وجود داشته و قدمت آن به دوره های خیلی دور در تاریخ بر میگردد. کشف تندیس های تاریخی که در لرستان و پازیریک از دوره های هخامنشی نشان داد که در بدن های آنها تاتو وجود داشته است.

دلیل تاتو کردن؟

در گذشته یکی از دلایل تاتو کردن اعتقاد به خرافات بود. در آن زمان این باور رواج داشت که تاتو کردن می تواند موجب دور کردن چشم بد، افزایش مهر همسر و… شود. هم چنین یکی دیگر از دلایل تاتو کردن در گذشته ایجاد علامت هایی بود که بیش تر برای یاغیان استفاده می شد؛ اما اصلی ترین دلیل تاتو چه در گذشته و چه امروزه، زیبایی بدن است.

هم چنین می توان از تاتو کردن برای پوشاندن نقص های بدن نیز استفاده کرد. به طور مثال اگر رد زخمی روی بدن خود دارید می توانید با تاتو کردن یک تصویر زیبا روی زخم علاوه بر پوشاندن آن، زیبایی بدن خود را دو چندان کنید.

تاتو کردن بدن امروزه بین اکثر سلبریتی ها رواج پیدا کرده و این نکته که رفتار سلبریتی ها تاثیر کاملا مستقیمی روی جوانان دارد بر کسی پوشیده نیست؛ به همین دلیا اکثر جوانان به دلیل ملاک هایی مانند قیمت به مکان های غیر معتبری برای تاتو مراجعه کرده و نه تنها موفق به انجام تاتو و زیبایی حاصل از آن نمی شوند، بلکه خسارت های جبران ناپذیری را به بدن خود وارد می کنند.

پس از آن جایی که تاتو کردن روی بدن و مخصوصا روی قسمت های حساس بدن و هم چنین رد زخم ها، رد بخیه، نواقص و … کاری بسیار حساس است، بدیهی است که این کار را در مراکزی معتبر و به دسنت افراد متخصص بسپارید.

حکم تاتو در قوانین ایران و از نظر اسلام چیست؟

در دین اسلام هر شیئی که مانع رسیدن آب به سطح پوست شود حرام است زیرا نمی گذارد وضو و غسل افراد درست باشد، اما تاتو بر روی بدن چنین نیست و مانعی برای رسیدن آب بر روی پوست افراد نیست زیرا در انجام عمل تاتو بدن، رنگ بر زیر پوست وارد می شود و هیچ کاری با سطح پوست ندارد و آب وضو و غسل بهراحتی بر سطح پوست میرسد. از نظر تمامی مراجع تقلید انجام تاتو بر روی بدن حرام نمی باشد و وضو گرفتن و انجام انواع غسل ها با وجود تاتو بر روی بدن صحیح است.

انجام تاتو بر بروی بدن در ایران کاری غیر قانونی نیست و هیچ جرم و قانونی برای آن وجود ندارد و داشتن آن
بر روی بدن و همچنین برگزاری دوره های آموزش تاتو بدن هیچ ایرادی ندارد البته طبق نظر وزارت بهداشت انجام
این کار باید در شرایط استریل و توسط افراد آموزش دیده انجام شود.

تفاوت بین روش قدیمی و جدید:

در روش های قدیمی ابتدا طرحی که می خواستند را با سوزن روی پوست می کشیدند و بعد از خونریزی بدن، مواد رنگی که شامل سرمه، نیل، آب تره، دوده و هر نوع رنگ طبیعی که ماندگاری داشته باشد، بود را روی زخم ها می گذاشتند تا رنگ به پوست جذب شود. بدیهی است که این کار کاملا غیربهداشتی بوده و با درد و خونریزی زیادی همراه بوده است.

امروزه در متدهای مدرن و تخصصی خالکوبی که در آموزشگاه های تاتوی بدن نیز آموزش داده می شوند ابتدا طرح را بایک خودکار روی بدن کشیده و با سوزن های مخصوصی که دارای جوهر هستند این این طرح را زیر پوست هک می کنند. این روش که خونریزی بسیار کمتری نسبت به روش های قدیمی دارد، اگر در مراکز معتبر و توسط افراد متخصص صورت گیرد روشی بهداشتی و با حداقل خطر می باشد.

آیا تاتو دردناک است؟

تاتو معمولا با اندکی درد همراه است اما این درد در روش های مدرن به نسبت روش های قدیمی کاهش چشمگیری پیدا کرده؛ اما اگر می خواهید این درد را به حداقل کاهش دهید باید نزد افراد متبحّر و به مراکز معتبر مراجعه فرمایید.

انتخاب حرفه ی تاتو به عنوان شغل:

با توجه به مد شدن تاتو و گسترش آن بین افراد و علل الخصوص جوانان یادگیری آن می تواند گزینه ی خوبی برای ایجاد یک منبع درامد باشد. اگر مایل به یادگیری این حرفه هستید باید بدانید که مراکز و آموزشگاه های مخصوصی برای یادگیری این حرفه وجود دارند و شما می توانید با انتخاب بهترین مراکز در کوتاه ترین زمان در این رشته حرفه ای شوید.

برای یادگیری این رشته نیازی به هیچ دانش پیش زمینه ای نمی باشد. البته اگر در طراحی و نقاشی استعداد داشته باشید در این رشته بسیار موفق می شوید ولی اگر استعداد طراحی ندارید نیز نگران نباشید چون می توانید طرح های از پیش کشیده شده را کپی کنید. در هر صورت با مراجعه به آموزشگاه های تاتوی بدن می توانید از صفر تا صد این حرفه را بیاموزید.

آموزش نکات تاتو در بهترین مراکز آموزش تاتو بدن در تهرانپارس:

آموزش حرفه ای تاتو دارای 3 بخش بسیار مهم است:

1. تکنیک تاتو:

حرفه ی تاتو نیز مانند هر حرفه ی دیگری تکنیک ها و قواعد خود را داراست و شما می توانید با مراجعه به آموزشگاه های تاتو این تکنیک ها را به طور کامل فرابگیرید.

2. لوازم مورد نیاز:

در هر رشته ای که فعالیت کنید نیاز به ابزار کار مخصوص به همان رشته را دارید، حرفه ی تاتو نیز از این امر مستثنی نیست. توضیح این ابزار و شیوه ی تهیه کردن آن ها را نیز می توانید با مراجعه به آموزشگاه های تاتو فرابگیرید.

3. طراحی:

همان طور که قبلا ذکر شد داشتن مهارت طراحی در این رشته شما را به یک میکاپ آرتیست موفق تبدیل می کند. یکی از کارهایی که آموزشگاه های تاتو انجام می دهند تقویت همین مهارت طراحی است.

سبک های آموزش حرفه ای تاتو

امروزه تاتو روی بدن به سبک ها و روش های گوناگونی انجام می شوند. از جمله ی این روش ها می توان به روش سه بعدی، سنتی، مدرن، انیمال، آبرنگی، هندسی و … اشاره کرد. شما می توانید با توجه به این که کدام روش پرطرفدار تر است و یا بر اساس علاقه ی خودتان به یادگیری این روش ها در آموزشگاه های معتبر بپردازید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های تاتو بدن در تهرانپارس:
  • مرکز آموزش رادمهر
  • مرکز آموزش احمدی
  • مرکز آموزش محا تاتو
  • مرکز آموزش هنرآموزان
  • مرکز آموزش عریس
  • مرکز آموزش تاتو ایران
  • مرکز آموزش دترلند
  • مرکز آموزش رز سرخ
  • مرکز آموزش مستر تاتو
  • مرکز آموزش بانو نهال

دترلند
0212290 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بانو نهال
0912293 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش تاتو
0910667 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
محا تاتو
0919433 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مستر تاتو
0912402 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
احمدی
0912025 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا جهت آموزش به ابزاری احتیاج دارم؟

بله. این ابزار توسط آموزشگاه با صرف هزینه از طرف شما، جهت آموزش به صورت پک تحویل داده خواهد شد.

آیا با مدرک تاتو بدن به تنهایی میتوانم سالن زیبایی تاسیس کنم؟

خیر، باید یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا اینکه هفت مهارت در ای زمینه به صورت جداگانه بگذرانید.

بعد از اتمام دوره چه مدرکی دریافت میکنیم؟

بعد از اتمام دوره و قبولی شما در آزمون پایان دوره به شما مدرک فنی حرفه ای داده خواهد شد.

آیا بعد از اتمام دوره می‌توانم وارد بازار کار شوم؟

شیوه‌ی آموزش به شکلی است که در پایان دوره شما مهارت و تسلط کافی جهت تاتو بدن خواهید داشت و به راحتی می‌توانید کسب درآمد کنید همچنین شما می‌توانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

آیا افراد ساکن شهرستان ها میتوانند در این دوره‌ی تاتو بدن ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، برای افراد ساکن شهرستان ها دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود و این عزیزان میتوانند جهت بهره‌مندی از خوابگاه با آموزشگاه تماس حاصل فرمایند.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
مرکز آموزش تاتو بدن در تهرانپارس، بهترین آموزشگاه تاتو بدن تهرانپارس، گام به گام، از مبتدی تا پیشرفته، حرفه ای، از صفر تا صد، انواع سبک تتو بدن، قیمت و هزینه، مدرک فنی حرفه ای و بین المللی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!