آموزش اکستنشن مو در اهواز
  • آموزش اکستنشن مو در اهواز
  • آموزشگاه اکستنشن مو در اهواز

آموزش اکستنشن مو در اهواز
سالن اکستنشن مو در اهواز
  • 0914 345 ****
  • 061 1234 ****
  • اهواز

  • تماس



آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی اهواز

خدمات حرفه ای اکستنشن در آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در اهواز

آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در اهواز با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اکستنشن



آموزش اکستنشن مو در اهواز

آموزشگاه اکستنشن مو در اهواز

همه‌ چیز درباره اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو در اهواز داشتن مو های پر پشت و بلند بسیار زمان بر خواهد بود. ما همه می دانیم که خانم ها علاثه بسیاری به موهایی بلند و پرشت دارند که متاسفانه باید زمان زیادی را صرف ب دست آوردن چنین موهایی کنند. شاید برای شما پیش آمده باشد که به یک مهمانی دعوت شده اید و از کوتاه بودن یا کم حجم بودن موهای خود ناراضی باشید و به مدل موی مطلوب و دلخواهتان دست نیافته باشید.

ما در این دوره آموزشی به شما آموزش می دهیم تا با انواع مو آشنا و با روش های گوناگون که در ادامه نام خوهیم برد، آن را به ریشته موی مشتری متصل و اکستنشنی زیبا به وی هدیه دهید. شما می توانید با استفاده از انواع رنگ های مو، در نواحی مختلف در لابلای موهای مشتری نصب کنید و به صورت مش یا لایت به او تحویل دهید.آموزش اکستنشن مو در اهواز

آموزش اکستنشن مو در اهواز

در اینجا به بررسی بهترین آموزشگاه اکستنشن مو در اهواز می پردازیم.

در دوره آموزش اکستنشن مو با چه چیز هایی آشنا می شوید؟

• میکرولینک میکرولید، میکرولوپ
• اکستنشن با موی طبیعی
• اکستنشن با موی مصنوعی
• اکستنشن مو با رینگ
• اکستنشن لیزری مو یا کراتین
• اکستنشن دوختی یا گره ای
• اکستنشن چسبی یا کلیپسی
• اکستنشن مو لاینی
• ترمیم و ریمو اکستنشن

دوره آموزش اکستنشن مو در اهواز

دوره آموزش اکستنشن مو هنجور با انواع مو که در امر اکستنشن مو مورد استفاده قرار می گیرد، آشنا خواهد شد؛ و پس از آن به یادگیری روش های متداول نصب و مراقب اکستنشن مو از جمله: چسب کراتین، رینگ، دوخت مو، روش لاینی، اتصال حرارتی و نحوه حمام کردن، نحوه شانه زدن، نحوه شستشوی مو و در نهایت به آبگیری (جهت جلوگیری از کنده شدن اکستنشن) مهارت لازم را کسب خواهد کرد. هنرجو در تمام دوره آموزشی اکستنشن مو تمام موارد نام برده را به صورت عملی انجام و تجربه لازم را در این امر به دست خواهد آورد.

در دوره آموزشی اکستنشن مو هنرجو آموزش می بیند تا دسته از تارهای مو را به موهای فرد اضافه کند. حقیقتا مشتری بعد از نصب روی سر خود احساس سنگینی می کند که امری طبیعی است و پس از مدتی به آن عادت خواهد نمود. شما باید بدانید که کیفیت موهای طبیعی از موهای مصنوعی بیشتر بوده، در صورتی که موهای مصنوعی قیمتی کمتر در بازار دارند؛ اما در ظاهر، مصنوعی بودنشان در بین موهای طبیعی سر به وضوح مشخص می باشد. هنرجو در این دوره با انواع مو، آشنایی با روش های اکستنشن مو و مزایای هر روش، نحوه انجام اکستنشن مو، بایدها و نبایدها پس از اکستنشن مو برای ماندگاری بهتر اکستنشن ها، ترمیم مو، ریمو کردن مو ها آشنا خواهد شد تا وارد بازار کار شده و خدمات اکستنشن مو را به سالن های زیبایی ارائه دهد.

بازار کار اکستنشن مو

اکستنشن مو یکی از رشته هایی است که می توانید با درآمدی متوسط در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید و با توجه به زمان بر بودن رشد مو، یکی از داغ ترین رشته های آرایشگاهی از نظر مشتری می باشد. همان طور که در دوره آموزشی اکستنشن مو یاد گرفتید می توانید بدون اینکه از مواد مش و رنگ استفاده کنید، با نصب در نواحی دلخواه و آموزش دیده سر مشتری، مش و لایت نصب کنید و جذابیت آن را دو چندان کنید.

وسایل مورد نیاز اکستنشن مو

بر اساس متفاوت بودن روش های نصب مو (اکستنشن مو) موارد مصرفی در این دوره آموزشی نیز متفاوت می باشد که آموزشگاه موظف است تمامی مواد مصرفی را در اختیار هنرجو قرار دهد. مواد مصرفی شامل: انواع موهای مورد استفاده در اکستنشن مو، اتو موی التراسونیک، گیره جدا کننده موها، انواع پلت های کراتینی در مدل های کهربایی، شفاف، قهوه ای و مشکی، انواع چیپ های اکستنشن در رنگ های زرد، شفاف، قهوه ای و مشکی، محافط مو، محافظ انگشتان، چسب کراتین، رینگ، کلیپس، چسب حرارتی، لیزر می باشد.

ما با چند نفر هم دوره ای خواهیم بود؟

این دره آموزشی زیر نظر وزارت فنی حرفه ای کشور در سه صورت خصوصی که معمولا با شرکت کنندگان یک الی سه نفر، نیمه خصوصی سه الی پنج نفر و گروهی پنج الی پانزده نفر برگزار می شود. در صورتی که شما به علت کارمند بودن یا سکونت نداشتن در تهران، نتوانید در ساعات معین در کلاس حضور داشته باشید، می توانید آخر هفته ها، جمعه ها یا عصرها، دوره آموزشی اکستنشن مو را سپری کنید.

پس از گذراندن دوره اکستنشن مو ما چه توانایی هایی خواهیم داشت؟

شما پس از اتمام این دوره و دریافت مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای کشور، انواع روش های نصب اکستنشن مو را فرا گرفته اید و می توانید در سالن های زیبایی به ارائه هر چه بهتر این خدمات مشغول شده و کسب درآمد کنید.

سخن آخر

تبریک می گوییم. شما اکنون می توانید به یک در آمد متوسط آرایشگاهی در اهوازه اکستنشن مو برسید. پس تعلل نکنید. آموزشگاه جهت پاسخ به سوالات شما، منتظر تماستان می باشد. با تشکر از حسن توجه تان.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

بعد از اتمام دوره اکستنشن مو چه مدرکی دریافت میکنیم؟

بعد از قبولی در آزمون نهایی از فنی حرفه ای به شما مدرک معتبر داده میشود.

آیا با مدرک اکستنشن مو میتوانم سالن زیبایی تاسیس کنم؟

خیر

آیا دوره‌ی آموزشی اکستنشن مو جزوه آموزشی دارد؟

در راستای اجرای بهترین آموزش با بهترین کیفیت این آموزشگاه جزوه های حرفه ای در اختیار شما قرار خواهد داد.

آیا روی موارد واقعی آموزشی خواهم داشت؟

بله. در صورت کسب مهارت در موارد تئوری و عملی، نهایتا بر روی موی واقعی کار خواهید کرد.

آیا آموزش به صورت فشرده هم دارید؟

بله.

آیا شاغلین و شهرستانی ها میتوانند در این آموزش حضور داشته باشند؟

بله. کلاسهای فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگذار میکند.


کلمات کلیدی:
بهترین آموزش اکستنشن مو در اهواز، آموزشگاه اکستنشن مو در اهواز، دوره و کلاس اکستنشن مو در اهواز، مرکز آموزش اکستنشن مو اهواز، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، میکاپ و گریم اکستنشن، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اهوازی، مدل، کلیپسی، گیسو، لیزری، لاینی، مربی، کلاس، دوره، فنی حرفه ای، مدرک بین المللی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!