آموزش اصلاح ابرو در اهواز
  • اموزش اصلاح ابرو در اهواز
  • بهترین آموزشگاه اصلاح ابرو در اهواز

آموزش اصلاح ابرو در اهواز
آموزشگاه اصلاح ابرو در اهواز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اهواز

  • تماس



آموزش اصلاح ابرو در اهواز در آرایشگاه هایپر بیوتی اهواز

خدمات تخصصی اصلاح ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در اهواز

مرکز تخصصی اصلاح ابرو در اهواز در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و اصلاح ابرو



آموزش اصلاح ابرو در اهواز

آموزش اصلاح ابرو در اهواز

آموزش اصلاح ابرو در اهواز – مرتب کردن و فرم دادن به ابروها و اصلاح موهای زائد صورت، تأثیر بسیار چشم‌گیری در زیبایی چهره دارند و باعث روشن‌تر و شفاف‌تر شدن پوست می‌شود. در صورتی که ابروها متناسب با فرم چهره مرتب شوند و نیز موهای زائد صورت به روش مناسبی اصلاح شود، جذابیت و زیبایی شما دوچندان خواهد شد. از این رو یکی از دائمی‌ترین خدماتی که در سالن‌های زیبایی ارائه می‌شود و همیشه مشتری‌های زیادی دارد، اصلاح موهای زائد صورت و ابروها است.

بهترین آموزشگاه اصلاح ابرو در اهواز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه اصلاح ابرو در اهواز می پردازیم.

تاریخچه اصلاح و ابرو:

انسان‌ها از هزاران سال پیش و با روش‌های گوناگونی موهای زائد صورت خود را اصلاح می‌کردند، این شیوه‌های موزدایی در مناطق و کشورهای مختلف باهم فرق دارند. اصلاح صورت در قدیم بیشتر با روش بند انداختن صورت متداول بود، اما در حال حاضر روش‌های زیادی از جمله دپیلاسیون یا وکس صورت نیز مرسوم شده است.

دوره اصلاح و ابرو:

در این دوره آموزشی، به شما تمامی نکات لازم و روش‌های متداول برای اصلاح و ابرو را می‌آموزیم و شما یاد می‌گیرید که با توجه به فرم صورت هر فرد، مدل ابروی مناسب با چهره او را انتخاب کنید. در این دوره هنرجویان زیر نظر مربی‌های ماهر و با تجربه فنی حرفه‌ای موارد زیر را آموزش می‌بیند:

انجام دپیالسیون (فرم و حالت دادن به ابروها و رنگ ابرو و گذاشتن ماسک روی صورت)، دپیالسیون با مومک به روش دستی، وکس صورت با مواد صددرصد گیاهی، دپیالسیون با روش برقی وکس، اپیلاتور، دپیالسیون با تیغ و کرم‌های موبر، دیپالسیون با موچین، استفاده صحیح از مواد مصرفی تمیز کردن پوست، آماده سازی وسایل، ضدعفونی ابزار کار، پاک نمودن صورت قبل از اصلاح، استفاده صحیح از بند، اصلاح مناسب صورت، روش‌های مراقبت از پوست، ماساژ، ویتامینه کردن پوست، تهیه انواع ماسک، ماساژ صورت، فریز نمودن صورت، آشنایی با انواع فرم ابرو، روش تقسیم‌بندی ابرو، اشکال هندسی چهره، زوایای چشم و ابرو، فرم ابرو با توجه به چشم، پیشانی و بینی، استفاده از بند و موچین، پیرایش ابرو در ابتدا و انتهای کار با توجه به اشکال چهره، حالت دادن به ابرو در مدل های هشتی و راسته، قرینه نمودن ابروهای ناهماهنگ، طراحی ابرو به صورت موقت، آشنایی با رنگ‌های گیاهی و شیمیایی، آشنایی با پراکسیدهای مناسب ابرو، ترکیب رنگ با پراکسید جهت رنگ‌های تیره و روشن، طرز صحیح رنگ زدن به ابرو با رنگ شیمیایی، پاک کردن رنگ ابرو، استفاده درست از رنگ و اکسیدان‌ها.

نحوه برگزاری کلاس‌های این دوره:

کلاس‌های دوره آموزشی اصلاح و ابرو، زیر نظر مربیان مجرب و با سابقه فنی حرفه‌ای برگزار می‌شود، تعیین تایم کلاس‌ها و تعداد شرکت کنندگان هر کلاس، به عهده آموزشگاه است؛ که بعد از به حد نصاب رسیدن کلاس‌ها، با مشورت مربیان برگزار خواهند شد. ضمناً برای خانم‌های کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می‌آورند، امکان برگزاری کلاس‌ها در آخر هفته‌ها، روزهای تعطیل و ساعت‌های عصر نیز وجود دارد.

ابزار و لوازم مورد نیاز

این دوره هم مانند سایر دوره‌های آموزشی، ابزار و لوازم خاص خود را نیاز دارد که ابزار لازم جهت این دوره، در آموزشگاه به هنرجویان ارائه می‌شود. برخی از این لوازم شامل: حوله یکبارمصرف، کاسه یکبارمصرف، مواد ضد عفونی کننده ابزار، الکل، نخ اصلاح، کیسه یخ یک‌بار مصرف، پیش‌بند اصلاح، تل یکبارمصرف، پودر اصلاح، پودر بچه، مداد ابرو چرب و خشک، تنظیف پارچه‌ای، مرطوب کننده، تیغ دسته پلاستیکی و فلزی، کرم‌های موبر مناسب انواع پوست، موم‌های گیاهی خشابی و کاسه‌ای، موم‌های سنتی، موم‌های سرد، موم‌های آماده ورقه‌ای، پنبه، دستمال کاغذی، کرم‌های ضدالتهاب گیاهی، رنگ‌های شیمیایی و گیاهی، اکسیدان کرم ضعیف و متوسط، دستکش نخی، کاردک چوبی، موچین، قیچی دسته فلزی یا پلاستیکی، موچین انبری، قیچی مخصوص ابرو، کاسه پلاستیکی، قلم رنگ کوچک ابرو، برس مخصوص ابرو، آینه دستی کوچک.

توانایی‌هایی کسب شده بعد از دوره

شما پس از سپری کردن این دوره، قادر خواهید بود که با تسلط کامل ابروهای افراد را مطابق با فرم چهره آن‌ها، به زیبایی اصلاح کنید، انواع روش‌های اصلاح صورت را یاد می‌گیرید و تمام نکات و ریزه‌کاری لازم به شما آموزش داده می‌شود، این آموزش‌ها تا زمانی که شما به تسلط برسید، ادامه پیدا می‌کنند؛ و بعد از آن با شرکت‌ کردن در آزمون‌های مربوطه و کسب مدرک معتبر، می‌توانید در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوید و به کسب درآمد بپردازید.

بازار کار اصلاح و ابرو:

دوره‌های آموزشی ما، شما را برای ارائه خدمات باکیفیت و عالی به مشتریان، آماده می‌کند. این رشته آرایشگری گرچه درآمد بسیار بالایی ندارد، اما بسیار پرطرفدار است. در واقع یکی از خدمات بسیار رایج که در هر سالنی اجرا می‌شود، خدمات اصلاح و ابرو است. پس شما همیشه مشتری‌های زیادی خواهید داشت؛ اما پیشنهاد افراد حرفه‌ای در این دوره آموزشی به شما این است که اگر به دنبال کسب درآمد بالایی در آرایشگری هستید، حتماً دوره‌های آموزشی دیگری را نیز در کنار این دوره سپری کنید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

بازار کار اصلاح ابرو در اهواز چگونه است؟

در واقع اصلاح ابرو یکی از خدمات بسیار رایج بوده که در هر سالنی اجرا میشود در نتیجه افراد حرفه ای در این زمینه همیشه مشتری‌های زیادی خواهند داشت

بعد از اتمام دوره اصلاح ابرو چه توانایی‌هایی کسب می‌کنیم؟

شما پس از سپری کردن این دوره، قادر خواهید بود که با تسلط کامل ابروهای افراد را مطابق با فرم چهره آن‌ها، به زیبایی اصلاح کنید، انواع روش‌های اصلاح صورت را یاد می‌گیرید و تمام نکات و ریزه‌کاری لازم به شما آموزش داده می‌شود، این آموزش‌ها تا زمانی که شما به تسلط برسید، ادامه پیدا می‌کنند؛ و بعد از آن با شرکت‌ کردن در آزمون‌های مربوطه و کسب مدرک معتبر، می‌توانید در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوید و به کسب درآمد بپردازید.

ما ابزار و لوازم مورد نیاز را از کجا باید تهیه کنیم؟

این دوره هم مانند سایر دوره‌های آموزشی، ابزار و لوازم خاص خود را نیاز دارد که ابزار لازم جهت این دوره، در آموزشگاه به هنرجویان ارائه می‌شود. .

نام ابزار مورد نیاز چیست؟

برخی از این لوازم شامل: حوله یکبارمصرف، کاسه یکبارمصرف، مواد ضد عفونی کننده ابزار، الکل، نخ اصلاح، کیسه یخ یک‌بار مصرف، پیش‌بند اصلاح، تل یکبارمصرف، پودر اصلاح، پودر بچه، مداد ابرو چرب و خشک، تنظیف پارچه‌ای، مرطوب کننده، تیغ دسته پلاستیکی و فلزی، کرم‌های موبر مناسب انواع پوست، موم‌های گیاهی خشابی و کاسه‌ای، موم‌های سنتی، موم‌های سرد، موم‌های آماده ورقه‌ای، پنبه، دستمال کاغذی، کرم‌های ضدالتهاب گیاهی، رنگ‌های شیمیایی و گیاهی، اکسیدان کرم ضعیف و متوسط، دستکش نخی، کاردک چوبی، موچین، قیچی دسته فلزی یا پلاستیکی، موچین انبری، قیچی مخصوص ابرو، کاسه پلاستیکی، قلم رنگ کوچک ابرو، برس مخصوص ابرو، آینه دستی کوچک

ثبت نام برای افراد شاغل و شهرستانی امکان پذیر است؟

بله. خانم‌های کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می‌آورند، امکان ثبت نام و حضور در کلاس‌ها در آخر هفته‌ها، روزهای تعطیل و ساعت‌های عصر نیز وجود دارد.


کلمات کلیدی:
آموزش اصلاح ابرو در اهواز، اصلاح ابرو خوب در اهواز، متخصص اصلاح ابرو در اهواز، اصلاح تخصصی ابرو در اهواز، مرکز اصلاح ابرو در اهواز، مرکز تخصصی اصلاح ابرو در اهواز، بهترین آموزشگاه اصلاح ابرو در اهواز، بهترین آموزشگاه برای برداشتن ابرو در اهواز، اصلاح ابرو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اهوازی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!