بهترین تالار عروسی در اهواز
  • بهترین تالار عروسی اهواز
  • بهترین باغ تالار عروسی اهواز

بهترین تالار عروسی در اهواز
بهترین تالار عروسی در اهواز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اهواز

  • تماس




بهترین تالار عروسی در اهواز در تالار هایپر بیوتی

بهترین باغ تالار عروسی در اهواز

بهترین تالار عروسی در اهواز با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین تالار عروسی در اهواز

بهترین تالار عروسی اهواز – یکی از مهم‌ترین و شاید بزرگ‌ترین جشن، مربوط به جشن عروسی است؛ در زمان های نه‌چندان دور این جشن در محل سکونت خانواده ها برگزار می‌گردید؛ و اقوام، دوستان و آشنایان همه باهم از یک ماه قبل از روز عروسی باهم متحد می گشتند؛ تا تدارکات عروسی را آماده نمایند؛ و در منزل پدری جشن را برگزار می‌کردند؛ و اگر تعداد مهمانان زیاد بود؛ همسایه ها منزل خودشان را در اختیار مهمانان قرار می‌دادند؛ جدا از زحمتی که می‌کشیدند؛ این جشن ها خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی بودند.

امروزه با تغییر سطح توقعات افراد و تجملاتی شدن جشن ها، دیگر شاهد برگزاری این جشن ها در منزل پدری نیستیم؛ در عوض مکان هایی به وجود آمد که داماد با پرداخت هزینه ی مشخصی جشن خود را در این محل برگزار می‌کرد؛ ظرفیت این محل ها گاهی به چندین هزار نفر می رسید؛ به این مکان ها تالار گفته می‌شود؛ تالارها یا به‌صورت سرپوشیده، باز و یا به هر دو صورت هستند.

معمولاً تالارهای سرپوشیده مناسب فصل پاییز و زمستان است؛ و تالارهای باز مناسب فصل تابستان و بهار هستند؛ تالارهایی که به دو صورت طراحی شدند؛ در تمامی فصول قابل‌استفاده هستند؛ معمولاً این تالارها باغاتی هستند؛ که در باغ ‌یک ساختمان مجلل بناشده و دارای منظره های دیدنی و جالب هستند.

در این مقاله شمارا با مشخصات یک تالار خوب آشنا می‌کنیم پس با ما همراه باشید.

بهترین باغ تالار عروسی در اهواز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین تالار عروسی در اهواز می پردازیم.

در انتخاب یک تالار خوب گزینه های زیر را بررسی کنید.

در مرحله اول نوع طراحی تالار را بررسی کنید؛ شما باید قبل از انتخاب تالار، مکان را باید ازلحاظ ظاهری و فیزیکی بررسی کنید؛ مثلاً شما باید با توجه به نیاز خود بررسی کنید؛ که تالار سرپوشیده یا باز است.

در مرحله دوم شما باید از نوع کیفیت و خدماتی که مدیریت تالار در اختیار شما و مهمانان قرار می‌دهد؛ اطلاعاتی کسب نمایید؛ مثلاً تالار، گروه نوازندگی دارد یا نه.

در مرحله سوم ظرفیت تالار را بررسی کنید؛ و از این بابت اطمینان حاصل کنید؛ که فضا به مقدار کافی برای مهمانانتان وجود دارد.

در مرحله چهارم شدت نور تالار و امکانات لازمی که برای فیلم‌برداری لازم است را بررسی کنید؛ گاهی اوقات برای فیلم‌برداری از جلوه های ویژه، باید درجاهای مختلف تالار پروژکتور مناسب نصب‌شده باشد.

در مرحله پنجم نوع رفتار و منش پرسنل تالار را بررسی کنید؛ گاهی باید تعداد پرسنل را در نظر بگیرید؛ چراکه وقتی تعداد مهمانان شما زیاد باشد؛ و کسی برای پذیرایی نباشد جلوه ی خوبی ندارد؛ و از معایب بزرگ روز عروسی محسوب می‌شود.

در مرحله ششم جایگاه عروس و داماد را بررسی کنید؛ بخصوص اگر قرار باشد مراسم عقد هم انجام شود؛ باید فضایی وجود داشته باشد که بتوان سفره عقد را با تزیینات خاصش پهن نمود.
عروس و داماد یک جایگاه خاص برای نشستن باید داشته باشند؛ و حتی محلی نیز باید برای شام عروس و داماد مشخص‌شده باشد؛ و تزیینات آن نسبت به سایر جاهای تالار باید منحصربه‌فرد و خاص باشد.

در مرحله هفتم نوع و تزیینات مربوط به شمع آرایی و گل‌آرایی تالار را بررسی کنید؛ بررسی این موارد باعث می‌شود؛ تا مهمانان با یک محیط جالب و زیبا روبرو شوند؛ و فیلم عروسی شما از جذابیت خاصی برخوردار شود.

در مرحله هشتم بررسی روز عروسی ازلحاظ خالی بودن تالار، گاهی تالار موردنظرتان که از همه لحاظ مورد تأییدتان بوده است؛ در تاریخ عروسی شما رزرو شده است؛ بنابراین حداقل شش ماه قبل از تاریخ عروسی اقدام به رزرو تالار موردنظر خود کنید.

در مرحله نهم هزینه‌ی تالار را بررسی کنید؛ بحث در این مورد را به‌روز آخر موکول نکنید؛ و حتماً با جزییات تمام موردبررسی قرار دهید؛ و هزینه های جدا از رزرو سالن را بپرسید؛ و مواردی که نمی‌خواهید را اعلام نمایید؛ مثلاً گروه نوازندگان تالار مورد تائید شما نیست؛ بهتر است به مدیریت تالار اعلام کنید؛ تا جزء هزینه های شما محاسبه نشود.

در مرحله دهم میزهای سالن و تزیینات تالار را بررسی کنید؛ مهمانان به‌محض ورود به سالن به سراغ میز و صندلی می‌روند؛ و هر چه تزیینات و کیفیت طراحی این میز و صندلی ها بهتر باشد؛ جذب رضایت مهمانان نیز راحت تر صورت می‌گیرید. پس توجه به تمیزی، مدل و تزیینات میز و صندلی ها را هرگز فراموش نکنید.

در مرحله یازدهم دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی تالار را بررسی کنید؛ تالارها باید به دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی مناسب مجهز باشند؛ نبود این تجهیزات در تالار، مهمانان را دچار مشکل می‌کند؛ و به‌جای لذت بردن از عروسی همه معذب خواهند بود؛ مثلاً در زمستان، بخاری و سیستم‌های گرمایشی باید در نقاط مختلف سالن وجود داشته باشد؛ تا مهمانان در آرامش از جشن عروسی لذت ببرند.

در مرحله دوازدهم وجود مکان های مناسب جهت تعویض لباس را در تالار بررسی کنید؛ بسیاری از مهمانان شرایط این را ندارند تا لباس مجلسی خود را از منزل خود بپوشند؛ آن‌ها باید بتوانند در تالار، لباس خود را عوض کنند.

در مرحله سیزدهم
وجود پارکینگ برای ماشین مهمانان را در تالار بررسی کنید؛ به‌طور یقین مهمانان با وسیله ی نقلیه ی خود تمایل دارند به جشن عروسی بروند؛ درنتیجه باید مکانی وجود داشته باشد؛ تا مهمانان با خیال راحت ماشین خود را پارک کنند و در جشن حضور پیدا کنند.

در مرحله چهاردهم وجود فضای سبز در تالار را بررسی کنید؛ کلاً وجود فضای سبز در تالار باعث شورونشاط بیشتری در مهمانان می‌شود. درصورتی‌که شما یک سرگرمی خاصی برای مهمانان در نظر گرفته باشید؛ مسلماً نیازمند مکانی خواهید بود تا در آنجا دوستانتان هنرنمایی کنند؛ وجود مکان های سرسبز این امکان را به شما می‌دهد.

در مرحله پانزدهم محل قرارگیری تالار را مدنظر بگیرید؛ دوری و نزدیکی تالار برای مهمان حائز اهمیت است؛ اگر مسافت تالار خیلی طولانی باشد؛ مهمانان از این مسیر خسته خواهند شد؛ و زمان‌بندی جشن نیز به هم می‌ریزد.

در مرحله شانزدهم وجود محلی برای بازی بچه ها در تالار بررسی کنید؛ همیشه به همراه تعدادی از خانواده ها، فرزندانشان نیز در جشن شرکت می‌کنند؛ وجود محلی برای بازی این بچه ها سبب آرامش خاطر خانواده ها می‌شود؛ و درنتیجه جشن باشکوه‌تر و جذاب تر برگزار می‌شود.

در مرحله هفدهم بررسی سقف تالار، تالارهایی که دارای سقف کوتاه هستند؛ هنگام افزایش جمعیت تهویه ی هوا به‌درستی انجام نمی‌شود؛ و مهمانان احساس خفگی خواهند کرد.

در مرحله هجدهم بررسی کیفیت و تنوع غذای تالار، حتماً غذای تالار را تست کنید؛ و از کیفیت و تنوع آن مطمئن بشوید.

در مرحله نوزدهم بررسی سرویس های بهداشتی تالار، سرویس بهداشتی تالار را باید ازلحاظ ظرفیت و پاکیزگی در شرایط کاملاً مناسبی قرار داشته باشد؛ و سرویس بهداشتی باید در محیط مناسب نیز قرار داشته باشند؛ و باید دارای سیستم تهویه هوای مناسبی باشند.

در مرحله بیستم ارائه خدماتی از طرف مدیریت تالار نظیر کروکی برای مهمانان را بررسی کنید؛ وجود کروکی سبب می‌شود تا مهمانان راحت تر مسیر تالار را پیدا کنند؛ و از سردرگمی آن‌ها برای پیدا کردن تالار کاسته شود.

در مرحله بیست و یکم
بررسی کنید؛ که آیا می‌توانید سرگرمی هایی چون آتش‌بازی و فشفشه‌های رنگی در تالار داشته باشید یا نه؟ چراکه بسیاری از تالارها اجازه این کار را به شما نخواهند داد.

در مرحله بیست و دوم بررسی کنید؛ که آیا می‌توانید از نقل و کاغذ رنگی در تالار استفاده نمایید یا خیر؟ چراکه بسیاری از تالارها اجازه این کار را به شما نخواهند داد.

در مرحله بیست و سوم بررسی کنید؛ که شما می‌توانید در شرایط لزوم روز عروسی را تغییر بدهید یا نه؟ چراکه احتمال هر رویدادی برای دو خانواده عروس و داماد در این فاصله زمانی وجود دارد؛ که بخواهند تاریخ عروسی را تغییر بدهند.

در مرحله بیست و چهارم حساسیت در زمان سرو غذا، غذا باید به‌صورت گرم سرو شود؛ اگر جشن در باغ انجام می‌شود؛ این مسئله رو با سرآشپز تالار در میان بگذارید؛ و از تدابیر لازم آن‌ها اطمینان حاصل نمایید.

از مسائل نگران‌کننده در انتخاب تالار:

• رزرو روز معین برای جشن عروسی
• هزینه ی تالار که شامل هزینه ورودی تالار، هزینه غذا و پذیرایی، هزینه گروه موسیقی، هزینه خدمات، هزینه مالیات بر ارزش‌افزوده.
• مشخص نمودن لیست مهمانان

صحبت پایانی:

فراموش نکنید که انتخاب تالار عروسی یکی از کارهای مهم جشن عروسی است بنابراین حداقل شش ماه قبل از تاریخ عروسی به دنبال تالار باشید تا بتوانید تمامی شرایط را بررسی کنید.

و همچنین یک روز قبل از عروسی به تالار مراجعه کنید و تمامی شرایط را بررسی کنید و در صورت مشاهده کم و کسری آن را برطرف نمایید تا در روز عروسی دچار استرس نشوید و شب به‌یادماندنی را تجربه کنید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا در صورت لزوم به آشپزخانه و وسایل آن دسترسی داریم؟

خیر به دلیل موضوعات امنیتی و بهداشتی این امکان وجود ندارد.

آیا تالار عروسی تجهیزاتی مثل بالابر برای افراد مسن و معلول و ناتوان در نظر گرفته است؟

بله. این تالار عروسی به آسانسور مجهز است.

تعداد سرویس بهداشتی در تالار عروسی چندتا است؟

حداقل برای هر صد نفر ده سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است.

برای رزرو تالار عروسی چقدر هزینه باید بپردازم است؟

بیعانه طبق قرارداد درنظر گرفته میشود.

آیا تالار عروسی امنیت عمومی دارد؟

بله. امنیت عمومی تالار قابل تضمین است.

آیا در تالار عروسی مکانی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است؟

بله محوطه های خاصی بیرون از محوطه اصلی برای افراد سیگاری در نظر گرفته میشود.


کلمات کلیدی:
بهترین تالار عروسی در اهواز، بهترین باغ تالار عروسی اهواز، باغ، بهترین سالن عروسی اهواز، بهترین تالار پذیرایی اهواز، پذیرایی، شام، موزیک، مجلل، باغ، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اهوازی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!