آموزش لیفت و لمینت مژه در غرب تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش لیفت و لمینت مژه در غرب تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش لیفت و لمینت مژه در غرب تهران
  • آموزشگاه لیفت و لمینت مژه غرب تهران

آموزش لیفت و لمینت مژه در غرب تهران
آموزشگاه لیفت و لمینت مژه
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • غرب تهران

  • تماس



بهترین آموزش لیفت و لمینت مژه در مرکز آموزشی هایپر بیوتی غرب تهران

آموزش تخصصی لیفت و لیفت مژه حرفه ای در مرکز هایپر بیوتی در غرب تهران

آموزشگاه تخصصی لیفت و لمینت مژه در مرکز آموزشی هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه کلیه مدرک معتبر از فنی حرفه ای و بین المللی



آموزش لیفت و لمینت مژه در غرب تهران | آموزشگاه لیفت و لمینت مژه غرب تهران

آموزش لیفت و لمینت مژه در غرب تهران

آموزشگاه لیفت و لمینت مژه غرب تهران

بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه در غرب تهران – حتما در اطرافیانتان افراد زیادی را دیدید که لیفت مژه انجام داده‌اند. لیفت مژه به این دلیل پرطرفدار است که مواد استفاده شده در لیفت مژه هیچ ضرر و آسیبی به مژه‌ها نمی‌رساند و باعث زیباتر و جذاب تر شدن مژه‌ها میشود.

لیفت مژه باعث می‌شود که مژه‌های شما حالت دار و پرپشت دیده شود. همچنین لیفت مژه باعث می‌شود که مژه‌ها تیره تر دیده شود در نتیجه مژه‌ها پرپشت تر دیده می‌شود.

در لیفت مژه از مواد کراتین دار و موادی که باعث حالت دهی و تیره شدن مژه‌ها میشود، استفاده می‌کنند.
همچنین باعث حالتدار شدن مژه می‌شودکه این حالت دهی ماندگار است. در حالیکه اگر شما از فرمژه استفاده کنید مژه‌ها شکننده می‌شود و حالت فر بودن مژه ها پس از مدت کوتاهی از بین می‌رود.

آموزشگاه لیفت و لمینت مژه غرب تهران

آموزش لیفت و لمینت مژه در غرب تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی آموزش تخصصی لیفت و لمینت مژه غرب تهران می پردازیم.

لیفت مژه برای چه کسانی بهتر است:

لیفت مژه برای کسانی که مژه‌های کوتاه دارند، مناسب نیست و برای کسانی که مژه های بلند و بدون حالت و صاف دارند، لیفت مژه پیشنهاد میشود. لیفت مژه، مژه را تیره تر می‌کند. فردی که این روش را انجام می‌دهد دیگر نیازی به استفاده از ریمل ندارد.

مزایای لیفتینگ مژه:

در لیفت مژه از ماده خمیر مانند که مژه شما را به سمت بالا می‌کشد، استفاده می‌کنند و موادی که در ساخت این چسب استفاده می‌شود هیچ گونه خطر و عوارضی ندارد و آسیبی به مژه‌های شما نمی‌زند. کسانی که لیفت مژه انجام داده اند، می‌تواند به راحتی از لنز چشم استفاده کند.

کسانی که لیفت مژه انجام می‌دهند، دیگر نیازی به استفاده از ریمل و فرمژه ندارند. اما اگر دوست دارند، می‌توانند از آنها استفاده کنند و مانعی برای استفاده کردن از آنها وجود ندارد. کسانی که لیفت مژه انجام دادند می‌توانند بدون هیچ گونه نگرانی، در صورت نیازچشم‌هایشان را بمالند.

کسانی که لیفت مژه انجام می‌دهند، هیچ گونه احساس ناخوشایندی مانند سنگینی پلک ندارند. رنگ مژه‌ها در صورت تماس با آب تغییری نمی‌کند. اما باید مراقب باشید تا مژه‌ها مدت زیادی در تماس با آب نباشد. لیفت مژه نیازی به ترمیم کردن ندارد. در نتیجه نیاز نیست شما هزینه برای ترمیم پرداخت کنید.

‏به دلیل اینکه در لیفت مژه از ویتامین‌ها و کراتین استفاده می‌شود،مژه های شما استحکام پیدا می‌کنند. لیفت مژه، خشکی مژه‌ها را از بین می‌برد و مانع ریزش مژه میشود.

تفاوت لیفت مژه و لمینت مژه:

برای توضیح بیشتر در مورد لیفت و لمینت مژه باید گفت که در لیفت مژه از مواد تقویتی و رنگی برای مژه استفاده می‌شود که باعث می‌شود مژه‌ها به صورت طبیعی حالت بگیرند و بلندتر دیده شود. همچنین باعث میشود چشم ها بازتر و درشت تر دیده بشوند.

مراحل لیفت مژه:

مرحله اول برای لیفت مژه این است که مژه ها را با استفاده از محلول پروتئین چربی و آلودگی پاکسازی کند. سپس با استفاده از پدهای سیلیکونی ضد حساسیت مژه‌های پلک پایین را مهار میکند. برای افرادی که افتادگی پلک دارند، برای اینکه پلک‌ها را به سمت بالا بکشند، از چسب‌های نوار کاغذی استفاده می کنند.

سیلیکان را در پشت پلک بالا وصل می‌کنیم و با استفاده از چسب های مخصوص لیفت مژه، مژه‌های شانه زده و مرتب را به سیلیکون می چسبانیم.
مرحله بعدی این است که مواد لیفت را بر روی مژه بگذاریم ابتدا سرم لیفت مژه به مژه ها زده میشود که باعث افزایش طول و فرشدن آن می‌شود که پس از مدتی آن را از روی مژه تمیز میکند.

مواد استفاده شده در لیفت مژه با مواد فرمژه متفاوت است. مواد فرمژه باعث فر شدن و خشک و شکننده شدن مژه‌ها می‌شود اما لیفت مژه آسیبی به مژه نمی‌زند. سرم مژه موادی که نقش تثبیت کننده دارند، بر روی مژه ها می‌زنند. پس از زمان معینی این مواد را از روی مژه پاک می‌کنند و از فیکساتور استفاده میکنند.

در مرحله آخر از مواد کراتینه که باعث تقویت و رویش می‌شود، استفاده می کنند. همچنین مواد کراتین باعث مشکی شدن مژه ها میشود. مواد کراتین را با استفاده از میکروبراش بر روی ساقه های مژه می زنند. سپس بعد از کمی صبر مواد را از روی مژه بر می‌دارند.
نکته: باید خیلی دقت کرد که مواد به چشم وارد نشود، زیرا به چشم آسیب شدیدی می‌زنند.

ماندگاری لیفت مژه:

لیفت مژه یک روش نیمه دائمی است و بین دوتا سه ماه ماندگاری دارد و این ماندگاری در افراد مختلف بنا به شرایط محیطی متفاوت است. زمانی که اثر لیفت مژه از بین برود، مژه‌ها به حالت عادی برمیگردد.

مراقبت از لیفت مژه:

تا۴۸ ساعت بعد از انجام دادن لیفت مژه از تماس مژه با آب و بخار خودداری کنید. اما بعد از گذشت ۴۸ ساعت تماس آب با مژه هیچ آسیبی به لیفت مژه نمی‌زند.

انتخاب تکنسین حرفه‌ای برای لیفت مژه:

برای لیفت مژه حتما به افراد حرفه‌ای و باتجربه مراجعه کنید. زیرا این یک کار حساس است. اگر ذره‌ای خطا رخ دهد باعث آسیب چشم و مژه میشود. کسی که در این کار حرفه‌ای هستند، ابتدا یک تست آلرژی انجام میدهد تا اطمینان پیدا کند فرد حساسیتی نسبت به مواد لیفت مژه ندارد .اگر چیز مشکوکی مشاهده کرد، لیفت را انجام نمی‌دهد

قیمت لیفت مژه:

قیمت لیفت مژه به عوامل مختلفی مانند: موادی که استفاده می‌شود، مهارت تکنسین، مراکزی که به آن مراجعه کرده‌اید و…. بستگی دارد. اما در کل لیفت‌ مژه زنی بالایی دارد.

امروزه داشتن مژه های بلند و پرپشت بین خانم‌ها بسیار حائز اهمیت است و برای داشتن مژه‌های بلند و پرپشت همه روش هایی را امتحان کنند. از روش‌های درمان خانگی گرفته تا استفاده از مژه های مصنوعی. لمینت مژه روش طبیعی است برای تقویت مژه‌ها. در این روش بدون استفاده از ابزار مصنوعی، مژه‌ها را بازسازی و احیا می‌کنند.

روش انجام لمینت مژه:

ابتدا از طریق کراتین تراپی مو، مژه ها از کراتین اشباع می‌شوند. مژه مانند مو پروتئینی به نام کراتین دارد که از طریق کراتین تراپی تقویت می‌شوند. همچنین کراتین باعث افزایش استقامت و حجم مژه میشود.

لمینت مژه روش جایگزین و نیمه دائمی برای ریمل و فرمژه است. کسانی که لمینت مژه انجام میدهند، تا زمانی که لمینت بر روی مژه باقی مانده است، نیازی به ریمل فرمژه ندارند. اما اگر تمایل به استفاده از ریمل و فرمژه دارند، هیچ مانعی وجود ندارد. لمینت مژه باعث میشود چشمان شما خوش حالت تر و درشت تر و زیباتر به نظر برسند.

در نهایت لمینیت مژه هیچ محدودیت و عوارض برای چشم ندارد. با انجام دادن آن هیچ احساس ناخوشایندی مانند سنگینی پلک نخواهید داشت. زیرا چیزی به مژه های تان متصل نمی‌شود. اگر لمینیت مژه با آب تماس پیدا کند، هیچ تغییری در رنگ و کیفیت آن ایجاد نمی‌شود. اما توصیه می‌شود که کمتر در تماس با آب قرار بگیرد. زمانی که شما در خواب هستید و صورت تان بر روی بالش است، مژه‌های لمینیت شده حالت خود را حفظ می‌کند.

ماندگاری و دوام لمینت مژه:

لمینیت مزه تا سه ماه می‌تواند ماندگاری داشته باشد و به مرور زمان به صورت تدریجی محو می‌شود. البته عوامل بسیار زیادی وابسته است.

تفاوت لمینت مژه با لیفت مژه:

تفاوت چندانی بین لیفت مژه و لمینت مژه وجود ندارد. در لیفت مژه از مواد تقویت کننده کمتری استفاده میشود که برای زنان باردار و شیرده لیفت مژه بهتر است. اما در روش لمینت مژه از مواد تقویت کننده بیشتری استفاده می‌شود.

قیمت لمینت مژه:

قیمت لمینیت مژه به عوامل متفاوتی بستگی دارد. مانند: برند لمینیت، مراکزی که برای انجام دادن این کار به آن مراجعه کرده اید و…

لمینت مژه را در منزل انجام دهیم یا در مراکز تخصصی؟

اگر شما برای لمینت کرن مژه آموزش دیده اید، می‌توانید در منزل این کار را انجام دهید. اگر در این کار تجربه‌ای ندارید، توصیه می‌شود که هیچ وقت این کار را خودتان انجام ندهید. چرا که باعث آسیب های جبران ناپذیر می‌شود.مثلا اگر حتی یک قطره از مواد استفاده شده در لمینت مژه به چشم بریزد، قرنیه، عنبیه و بینایی آسیب جدی می‌بیند. ممکن است برخی از افراد نسبت به مواد استفاده شده در لمینت حساسیت داشته باشند. در نتیجه دچار التهاب و قرمزی چشم و تورم شدید می‌شوند یا دچار اگزما پلک بشوند.

از کجا بفهمیم کسی که لمینیت مژه انجام می‌دهد، فرد متخصصی است؟

افراد متخصص از شما درباره حساسیت های چشمی و پوستی سوال میکنند. قبل از انجام دادن لیفت بر روی مژه ها، برای پوست آرنج تست حساسیت انجام میدهند و اگر علائم مشکوک مشاهده کند، این کار را برای شما انجام می‌دهد.

مراقبت های پس از لمینت مژه:

۲۴ الی ۴۸ ساعت پس از لیفت‌مژه از شستشوی موها خودداری بکنید .زیر آب باعث از بین رفتن کراتین و ویتامین‌های مژه میشود و مانع جذب آنها به مژه می‌شود. بعد از این مدت می‌توانید مژه‌های خود را شستشو دهید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزش لیفت و لمینت مژه در غرب تهران:
  • مرکز آموزش اعتمادیان
  • مرکز آموزش حبشی
  • مرکز آموزش کریمی
  • مرکز آموزش کلبه آرزو
  • مرکز آموزش هانی
  • مرکز آموزش یعقوبی

کریمی
0912813 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
یعقوبی
0912123 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هانی
0912893 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کلبه آرزو
0912700 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اعتمادیان
0214495 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حبشی
0912031 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

بعد از اتمام دوره چه مدرکی دریافت میکنیم؟

بعد از اتمام دوره و قبولی شما در آزمون پایان دوره به شما مدرک فنی حرفه ای داده خواهد شد.

آیا با مدرک لیفت و لمینت مژه به تنهایی میتوانم سالن زیبایی تاسیس کنم؟

خیر، باید یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا اینکه هفت مهارت در ای زمینه به صورت جداگانه بگذرانید.

آیا دوره‌ی آموزشی لیفت و لمینت مژه جزوه آموزشی دارد؟

بله. شما این جزوه را در پایان دوره تحویل خواهید گرفت.

آیا برای دریافت مدرک فنی حرفه ای نیاز به مدرک تحصیلی دارم؟

خیر، به هیچ گونه مدرک تحصیلی احتیاج نخواهید داشت.

اگر در پایان دوره، نیاز به آموزش بیشتر داشتم باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟

خیر. جلسات رفع اشکال برگزار شده و از پشتیبانی مربیان آموزشگاه تا 6 ماه بهره‌مند خواهید شد.

آیا آموزشگاه من را به عنوان کارآموز قبول می‌کند؟

بله. در صورت کسب موفقیت در آزمون نهایی دوره‌ی لیفت و لمینت مژه و تایید مربی می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید البته بابت این کارآموزی از شما هزینه‌ی جداگانه ای دریافت می‌گردد.

هزینه ثبت نام در دوره لیفت و لمینت مژه چقدر است؟

با توجه به اینکه شیوه ی آموزشی شما به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است یا نه، هزینه ثبت نام متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

آیا با این دوره آموزشی لیفت مژه میتوانم اکستشن مژه را انجام دهم؟

خیر. چون نحوه انجام اکستنشن مژه با لیفت و لمینت مژه فرق دارد و هر کدام آموزش مخصوص خودش را می طلبد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
آموزش لیفت و لمینت مژه در غرب تهران، آموزشگاه لیفت و لمینت مژه غرب تهران، بهترین لیفت و لمینت مژه در غرب تهران، مرکز تخصصی لیفت و لمینت، لیفت مژه حرفه ای، لیفت مژه، لمینت مژه، قیمت، مرکز، گام به گام، مرحله به مرحله، صفر تا صد، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، آموزشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، غرب تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!