• بهترین مرکز آموزش پاکسازی پوست در غرب تهران
  • آموزش پاکسازی پوست با مدرک در غرب تهران

آموزش پاکسازی پوست در غرب تهران
مرکز آموزش ایران فیشال
  • 0937 310 9035
  • 0937 310 9035
  • تهران، یوسف آباد، خ اکبری، خ ۳۷، پلاک ۱، طبقه اول، مرکزنوآوری لیزر_ایران

  • تماس



بهترین آموزش پاکسازی پوست در غرب تهران در مرکز ایران فیشال
خدمات تخصصی مرکز پاکسازی پوست حرفه ای در مرکز ایران فیشال در غرب تهران

امروزه بخش بزرگتری از مردم به دنبال زیباتر شدن هستند. رشد بیشمار مزاکز پوست و زیبایی در سراسر کشور حکایت از افزایش بیشمار مردم علاقمند به زیباتر شدن دارد. برای جوانسازی و زیباتر شدن روشهای متعددی پیشنهاد می شود از جمله استفاده از کرمها، ماسکها، پاکسازی صورت و یا جوانسازی با دستگاه‌های لیزر، استفاده از تزریق ژل و بوتاکس، دستگاه‌های RF، پلاسما جت، میکرونیدلینگ، مزوتراپی و بسیاری روشهای دیگر…

امروزه، عباراتی مانند مراقبت‌های پوستی، پاکسازی پوست و فیشیال بیش از گذشته شنیده می شود. همین قضیه باعث شده که افراد بیشتر در گوشی به دنبال مراکز مراقبت و زیبایی پوست باشند و با واژه هایی مانند بهترین مرکز مراقبت زیبایی شیراز، بهترین مرکز فشیال شیراز و عبارتهای مشابه در گوشی همراه خود مرکز مورد نظر خود را برای انجام فشیال پوست پیدا کنند.

شاپ لیزر یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی می باشد که بعد از موفقیتهای چشمگیر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی در تهران، به دنبال پاسخگویی به درخواستهای فراوان هنرجویان از سراسر کشور، فعالیتهای آموزشی خود را در شهرهای بزرگی مانند اصفهان، مشهد، کرج و شیراز به شکل کاملاً حرفه‌ای آغاز نمود.

در این شعبه کلیه خدمات آموزشی در مورد پوست و زیبایی مانند پاکسازی پوست، فشیال صورت، آموزش انواع دستگاه‌های لیزر و آموزش تزریق ژل و بوتاکس (صرفاً برای پزشکان) آموزش داده می شود.

آدرس تهران: یوسف آباد، خ اکبری، خ 37، پلاک 1، مرکز نواوری لیزر ایران، طبقه 5

آدرس شیراز: شیراز، قصرالدشت، نبش مهدی آباد، جنب قنادی کامران، پلاک 1116، طبقه دوم

آدرس کرج: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار، ساختمان رویال، طبقه اول، واحد 5




آموزش پاکسازی پوست در غرب تهران

آموزش پاکسازی پوست در غرب تهران

آموزش پاکسازی پوست در غرب تهران – اگر می‌خواهید از پوستتان مراقبت کنید، بهترین گزینه‌ی پیش روی شما انجام فیشیال و پاک‌سازی حرفه‌ای پوست است. این روش باعث می‌شود تا شما به صورت عمیق پوست خود را پاک‌سازی کنید، اندازه‌ی منافذ صورت خود را کوچک کنید، از جوش‌های صورت جلوگیری کنید، پوست خود را ریلکس کنید و همچنینی مانع پیری زودرس پوست خود شوید. فیشیال باعث می‌شود تا با افزایش جریان خون در صورت، پوست شما درخشان‌تر شده و دیرتر پیر شود.

بهترین مرکز آموزش پاکسازی پوست با مدرک در غرب تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز آموزش پاکسازی پوست با مدرک در غرب تهران می پردازیم.

پاک‌سازی پوست چیست؟

امروزه لایه‌برداری و پاک‌سازی پوست یکی از رایج‌ترین مراقبت‌های پوستی در بین بانوان است. پاک‌سازی پوست یا پیلینگ peeling به معنای برداشتن لایه‌های مرده‌ی پوست است. این کار باعث می‌شود تا شما پوستی درخشان و شاداب داشته باشید. از پیلینگ برای از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای پوست، جای جوش، لکه‌های بارداری، پک و تمیز کردن جوش‌ها استفاده می‌شود. لایه‌برداری و پاک‌سازی پوست، مشکلات پوستی همچون زبر بودن پوست، کک و مک، کدر بودن پوست، چروک‌های پوستی و همچنین منافذ باز پوست را برای همیشه از بین می‌برد.

خیلی از بانوان تلاش می‌کنند تا خودشان در خانه و به صورت تجربی پاک‌سازی پوست را انجام دهند؛ اما پاک‌سازی پوست نیاز به تجربه و تخصص زیادی دارد. همچنین باید از وسایل و مواد درجه یک و مرغوب استفاده شود. شما می‌توانید برای این کار به کلینیک‌های مدرن و مورد اعتماد که از به‌روزترین تجهیزات جهت پاک‌سازی پوست استفاده می‌کنند مراجعه کنید.

تاریخچه لایه‌برداری و پاک‌سازی پوست:

با نگاهی در تاریخ متوجه می‌شویم که بانوان همواره در تلاش برای حفظ زیبایی خود بوده‌اند. از آنجایی که پوست پوشش بیرونی بدن است و نشان‌دهنده‌ی سن ما می‌باشد بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. روش‌های جالبی برای پاک‌سازی و جوان‌سازی پوست در طول تاریخ به چشم می‌خورد. برای مثال کلئوپاترا فرعون مصر از حمام شیر برای جوان‌سازی و پاک‌سازی پوست خود استفاده می‌کرد. شیر دارای لاکتیک اسید است و گزینه‌ای عالی برای جوان‌سازی پوست می‌باشد. رومیان باستان برای جوان‌سازی و پاک‌سازی پوست خود از روش وان شراب استفاده می‌کردند.

اولین استفاده از پیلینگ در سال 1870 در ایالات متحده‌ی آمریکا صورت گرفت. به‌منظور این کار خمیری را برای پاک‌سازی پوست‌های چرب و خشک تهیه کردند. در نهایت با پیشرفت علم فردی به نام آنتوانت لاگاس برای ترمیم پوست‌های آسیب دیده‌ی ناشی از جنگ از روش پیلینگ استفاده کرد.

از زمانهای گذشته تاکنون به پوست و اهمیت نگهداری و جوان‌سازی آن توجه بسیار شده است، زیرا پوست پوشش بیرونی بدن است و اولین چیزی که به چشم دیگران می‌آید، همین پوست است که سن و طراوت و جوانی هر فرد را نشان می‌دهد. در گذشته‌های بسیار دور از روش‌های مختلفی جهت جوان‌سازی پوست استفاده می‌کردند؛ مثلاً کلئوپاترا فرعون مصر نیز از حمام شیر برای جوان‌سازی و لطافت پوست استفاده می‌کرد.

شناخت انواع پوست برای پاک‌سازی:

قبل از اینکه اقدام به لایه‌برداری پوست خود کنید باید نوع پوستتان را شناسایی کنید. شناسایی نوع پوست به شما کمک می‌کند تا با استفاده از بهترین مواد و روش پوست خود را از آلودگی‌ها و چربی‌ها و لکه پاک‌سازی کنید.

بهتر است در طول روز صورت خود را دو بار با آب خنک و صابون بشویید. بعد از شست‌وشو صورت خود را با حوله‌ای نرم و بدون اینکه بر روی صورت خود بکشید، خشک کنید. برای شستشو شوی صورت خود از لیف استفاده نکنید تا آلودگی به پوست شما منتقل نشود. بهتر است برای این کار از نوک انگشتانتان که ظریف و نرم است استفاده کنید.

انواع و نمونه‌های مختلف پوست:

• پوست نرمال:

بیشتر پوست‌ها از نوع نرمال هستند. این پوست‌ها روشن هستند. به ندرت جوش می‌زنند و با شست‌وشو پوست نرم و لطیف می‌شود.

• پوست چرب:

تعرفه ی خددر این نوع پوست منافذ پوست باز است. لایه‌ای از چربی بر روی پوست قرار دارد. به دلیل فعال بودن غدد چربی، این پوست مستعد جوش است. با استفاده از روش‌های مناسب پاک‌سازی و مواد مرغوب از چربی پوست خود راحت می‌شوید و پوستی نرم و نرمال خواهید داشت. پوست‌های چرب دیرتر از پوست‌های دیگر چروک می‌شوند.

• پوست خشک:

این نوع پوست فاقد چربی و رطوبت است و منافذ بسیار ریزی دارد. این نوع پوست زودتر از پوست‌های دیگر چروک می‌شود. این نوع پوست به دلیل نداشتن چربی به ندرت جوش می‌زند. این پوست پوسته پوسته می‌شود. با شروع فصل سرما این پوست شروع به خشک شدن و پوسته پوسته شدن می‌کند. برای این پوست باید از مرطوب کننده استفاده شود. برای مرطوب‌سازی این پوست بهتر است به متخصص پوست مراجعه کنید.

• پوست آکنه دار:

به جوش‌های قرمزی که سر چرکین ندارند آکنه می‌گویند. علت این نوع پوست‌ها وراثتی می‌باشد. شما می‌توانید با متدهای جدید پاک‌سازی مشکلات پوست خود را برطرف کنید و صورتی زیبا و لطیف داشته باشید.

• پوست با جوش سرسیاه:

این نوع از جوش در اغلب پوست‌ها مشاهده می‌شود. این جوش نوعی کیسه‌ی مویی است که از چربی و کراتین تشکیل می‌شود. بر اثر اکسید شدن چربی پوست در مجاورت محیط، این جوش در مرکز صورت به وجود می‌آید. با استفاده از دستگاه‌های پاک‌سازی این نوع جوش بدون درد از بین می‌رود.

• پوست ترکیبی:

این نوع پوست ترکیبی از پوست‌های چرب و خشک است. به این صورت که بینی، چانه و پیشانی چرب و روی گونه‌ها خشک می‌باشد. با استفاده از آب‌رسان‌های مناسب می‌توان به این نوع پوست آب‌رسانی کرد و آن را کنترل کرد.

• پوست حساس:

این نوع پوست به رنگ قرمز یا صورتی است. برای این پوست نباید از هر نوع لوازم‌آرایشی و پاک‌کننده و لایه‌بردار استفاده کرد. باید در انتخاب محصولات آرایشی دقت کنید زیرا این پوست خیلی سریع دچار آسیب دیدگی می‌شود.

• پوست چروک:

همه‌ی پوست‌ها به مرور زمان دچار چروک و افتادگی می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از آب‌رسان‌های مناسب، مراقبت‌های به موقع و پاک‌سازی ماهانه‌ی پوست از چروک شدن آن خودداری کنید. این چروک‌ها ابتدا در دور چشم، خط خنده و چانه دیده می‌شوند.

• پوست با لکه‌های قهوه‌ای:

این لکه‌های آزاردهنده ممکن است به دلیل استفاده نکردن از ضد آفتاب مناسب، بر روی پوست شما دیده شوند. این لکه‌ها به رنگ قهوه‌ای و مشکی دیده می‌شوند. برای از بین بردن این لکه‌ها حتماً باید به متخصص مراجعه کنید و خودتان به‌تنهایی نمی‌توانید این کار را انجام دهید.

انواع لایه‌برداری و پاک‌سازی پوست:

لایه‌برداری و پاک‌سازی پوست به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که با توجه به نوع پوست شما توسط متخصص انتخاب می‌شود.

پیلینگ شیمیایی:

این روش لایه‌برداری با استفاده از مواد شیمیایی صورت می‌گیرد. در این روش لایه‌برداری، پوست و لایه‌های آن را تخریب می‌کنند. بازسازی پوست صورت با توجه به عمق لکه یک روز تا دوهفته به طول می‌انجامد. در این روش از مواد شیمیایی زیر استفاده می‌شود.

اسید لاکتیک، رزور سینول، سالسیلیک اسید، اسیدرتینوئیک و اسید کربولیک (فنل) اسید تری کلرواستیک.

میزان و غلظت مورد استفاده ز این مواد به عمق لکه‌ها و تعداد دفعات استفاده جهت لایه‌برداری بستگی دارد.

پیلینگ مکانیکی:

در این روش با استفاده از دستگاه‌های مکانیکی لایه‌های پوست را ساییده و از بین می‌برند. پیلینگ مکانیکی برای از بین بردن لکه‌های عمیق استفاده می‌شود.

پیلینگ لیزری:

این روش با استفاده از دو نوع لیزر دی‌اکسید کربن و لیزر اربیم یاگ انجام می‌شود. هر دوی این لیزرها به کمک بخار آب و گرما پوست را لایه‌برداری می‌کنند.

فواید، مزایا و تأثیرات پاک‌سازی پوست:

هر نوع پوست چرب، خشک، با منافذ پوستی باز و غیره همگی نیاز به مراقبت و توجه دارند. امروز با صنعتی شدن زندگی و افزایش آلودگی‌های محیطی، سوراخ شدن لایه‌ی اوزون و… پوست ما بیشتر در معرض آسیب‌های جدی پوستی می‌باشد. شما باید با استفاده از کرم‌های ضد آفتاب و آب‌رسان‌های مناسب با پوستتان از آن مراقبت کنید. با این کار شما از پوستتان در برابر بروز مشکلاتی چون لکه‌های پوستی، تلانژکتازی، بدخیمی‌های پوستی، ایجاد کک و مک، به وجود آمدن چین‌وچروک‌های پوستی، کراتوزهای آفتابی و تغییر رنگ پوست مراقبت می‌کنید.

با به وجود آمدن مراکز متعدد درمانی و بهداشتی جهت مراقبت از پوست، شما می‌توانید ماهی یک‌بار به این مراکز مراجعه کنید و برای همیشه با لکه‌ها و جوش‌های صورت خود خداحافظی کنید و از پیری زودرس پوست خود جلوگیری کنید.

فواید جامع پاک‌سازی و فیشیال پوست:

• پس از پاک‌سازی پوست خود نیاز به استراحت ندارد.
• قیمت آن نسبت به اینکه پوست را بازسازی می‌کند بسیار مناسب است.
• پس از پاک‌سازی بلافاصله تأثیر آن را در چهره خود مشاهده خواهید کرد.
• تأثیر پاک‌سازی پوست را نه تنها در همان لحظه بلکه در طولانی مدت نیز احساس خواهید کرد.

پاک‌سازی پوست و ضررهای احتمالی:

همان‌طور که گفته شد پوست‌ها انواع مختلفی دارند که هرکدام ویژگی خاص خود را داشته و نیاز به روش‌های درمان مخصوص خود دارند. هر نوع جوش و یا لکه‌ای، نیاز به روش مخصوصی برای از بین رفتن دارد و تمام آن‌ها با استفاده از یک روش از بین نمی‌روند. به همین دلیل لایه‌برداری و پاک‌سازی پوست باید توسط فرد متخصصی انجام شود تا به توست شما آسیبی زده نشود.

امروزه اکثر آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی دستگاه‌های لیزر و پاک‌سازی پوست را تهیه کرده‌اند و لایه‌برداری پوست را انجام می‌دهند. ممکن است به دلیل عدم تخصص آرایشگران مشکلات جدی برای پوست شما به وجود بیاید. به همین دلیل بهتر است قبل از انجام پاک‌سازی در مراکز زیبایی و سالن‌ها، تحقیقات مورد نیاز را انجام داده و از رضایت مشتری‌هایشان اطمینان حاصل کنید.

مراقبت‌های لازم بعد از پاک‌سازی و لایه‌برداری پوست:

همان‌طور که از اسم لایه‌برداری پیداست، برای لایه‌برداری لایه‌های مختلف پوست را بر می‌دارند. ممکن است لایه‌برداری پوست شما عمیق انجام شده باشد. شما باید بعد از لایه‌برداری از تابش مستقیم نور خورید به پوست خود جلوگیری کنید. به این منظور شما می‌توانید از ضد آفتاب‌های قوی و کلاه‌های آفتاب‌گیر استفاده کنید. بهتر است چند روز اول لایه‌برداری در خانه بمانید و بعد از آن در ساعت‌هایی که آفتاب نیست از منزل خارج شوید.

بهترین زمان برای لایه‌برداری و پاک‌سازی پوست:

بهترین زمان برای لایه‌برداری پوست پاییز و زمستان و اوایل بهار است. در این زمان نور خوشید به صورت مایل می‌تابد و باعث سوختگی پوست شما نمی‌شود. بعد از پاک‌سازی پوست شما به یک ماه زمان نیاز دارد تا سلول‌های خود را بازسازی کند. شما باید در این مدت از پوست خود به‌خوبی مراقبت کنید.

پاک‌سازی پوست در دوره‌های مشخص مثلاً سه یا شش ماه یک‌بار، باعث می‌شود تا پوست روند بازسازی خود را بهتر انجام دهد. با پاک‌سازی پوست به صورت منظم، پوست شما صاف و یکدست و عاری از لکه می‌شود و شما دیگر به مواد آرایشی جهت پوشاندن لکه‌های پوستی خود ندارید.

قیمت و هزینه پاک‌سازی پوست در آرایشگاه:

قیمت و هزینه‌ی پاک‌سازی پوست بعد از بررسی نوع پوست شما و حجم کار بر آورد می‌شود.

آموزش تخصصی پاک‌سازی پوست صورت در آرایشگاه:

در این دوره می‌آموزید:

• آشنایی کامل با انواع پوست‌های مختلف
• شناخت کامل از انواع مختلف لکه‌های پوستی، جوش آکنه و غیره
• آشنایی با مواد مختلف جهت پاک‌سازی پوست
• آشنایی و استفاده صحیح از دستگاه‌های مختلف پاک‌سازی پوست
• و …


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

شرکت کنندگان بعد از اتمام دوره آموزشی پاکسازی پوست و کسب مهارت در چه مکان هایی می توانند مشغول به کار شوند؟

افرادی که تخصص کافی در زمینه پاکسازی پوست را به دست آورند می توانند به عنوان دستیار پزشک متخصص و یا در کلینیک های پوست مو به عنوان مشاور مشغول به فعالیت شوند.

چه افرادی می‌توانند در دوره ی آموزشی پاکسازی پوست و پاکسازی پوست ثبت نام کنند؟

حداق مدرک مورد نیاز برای هر فردی دیپلم بوده و شرکت کنندگان بعد از گرفتن مدرک این دوره به عنوان پاکسازی پوست تراپیست وارد بازار کار می‌شوند.

آیا دوره آموزشی پاکسازی پوست جزوه دارد؟

بله. متناسب با شیوه آموزشی مربیان در ابتدا یا پایان دوره، جزوه آموزشی به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

نحوه ثبت نام در دوره آموزشی پاکسازی پوست به چه صورتی است؟

شما میتوانید با مراجعه به سایت از بخش ثبت نام فرم مربوطه را تکمیل و ارسال نمایید و یا اینکه به صورت حضوری به موسسه یا آموزشگاه جهت ثبت نام مراجعه فرمایید.

ویژگی های منحصر به فرد دوره آموزشی پاکسازی پوست چیست؟

• این دوره توسط مربیان با تجربه و ماهر برگزار می شود.
• جهت ورود به بازار کار و افراد شرکت‌کننده آموزش داده خواهد شد.
• آموزش ها علاوه بر اینکه به صورت تئوری هستند به صورت عملی هم کار خواهند شد تا شرکت کنندگان بتوانند مهارت کافی برای انجام پاکسازی پوست را به دست آورند.
• تمامی دستگاه های مورد نیاز جهت پاکسازی پوست به شرکت کنندگان معرفی شده و نحوه عملکرد آنها توضیح داده خواهد شد.


کلمات کلیدی:

آموزش پاکسازی پوست در غرب تهران، آموزش پاکسازی پوست با مدرک در غرب تهران، دوره های آموزشی پاکسازی پوست در غرب تهران، مراکز آموزش پاکسازی پوست در غرب تهران، آموزش تخصصی پاکسازی پوست غرب تهران، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، غرب تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!