آموزش هاشور ابرو در غرب تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش هاشور ابرو در غرب تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش هاشور ابرو در غرب تهران
  • هاشور ابرو غرب تهران

آموزش هاشور ابرو در غرب تهران
آموزشگاه هاشور ابرو در غرب تهران
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • غرب تهران

  • تماس



بهترین آموزشگاه هاشور ابرو در غرب تهران در مرکز آموزشی هایپر بیوتی غرب تهران

خدمات آموزشی هاشور ابرو حرفه ای در آموزشگاه هایپر بیوتی در غرب تهران

مرکز آموزشی هاشور ابرو در غرب تهران در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه کننده مدرک فنی حرفه ای و بین المللی



آموزش هاشور ابرو در غرب تهران

آموزش هاشور ابرو در غرب تهران

هاشور ابرو در غرب تهران

آموزش هاشور ابرو در غرب تهران -خانم‌ها از ابروهای کم پشت و بد حالت خود ناراضی باشند و دلشان بخواهد ابرو های زیبا داشته باشند. ابرو هر چند که جزء کوچیکی در صورت است، اما تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت چهره دارد. برای همین است که خانمها به دنبال روشی برای زیبا کردن صورت و چهره شان هستند و سراغ تاتو، میکرو پیگمنتیشن و میکروبلدینگ می‌روند. هاشور ابرو یکی از سخت ترین و پیچیده ترین نوع آرایش دائم است و نیاز به تجربه و تخصص بسیار زیادی دارد.

هاشور ابرو غرب تهران

آموزش هاشور ابرو در غرب تهران

بهترین مرکز هاشور ابرو در غرب تهران در اینجا به بررسی و معرفی هاشور ابرو غرب تهران می پردازیم.

هاشور ابرو:

خانم ها از سال های بسیار دور از هاشور ابرو برای آرایش ابرو هایشان استفاده میکنند. مخصوصا هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ که قبل تر از روش میکروپیگمنتیشن وجود داشته است. هاشور کردن ابرو در دهه گذشته با پیشرفت های زیادی در نحوه اجرا و تجهیزات و رنگ های مربوطه روبرو بوده‌‌است.

هاشور ابرو چیست؟

ایجاد خطوط ظریف در ابرو با طول نامساوی در جهت رویش موها با توجه به شکل کلی ابرو و صورت است. از طریق هاشور کردن میتوان ابرو را پر پشت تر نشان داد و حالت ابرو را تغییر داد.
هاشور ابرو از دو روش انجام می‌شود: ۱. استفاده از دستگاه های برقی که به آن میکروپیگمنتیشن می‌گویند. ۲. استفاده از تیغ های سوزنی شکل به روش دستی که به آن میکروبلیدینگ می‌گویند.

هاشور ابرو به روش میکرو پیگمنتیشن:

میکرو پیگمنتیشن پیاده سازی و وارد کردن رنگدانه در حد فاصل قسمت رویی و زیرین پوست است. در این روش مقداری رنگ را از طریق سوزن به از روی مدل ابرو، پوست وارد می کند. در ابتدا ابرو پررنگ و غیرطبیعی به نظر می‌رسد، اما به مرور زمان و گذشت چند روز، رنگ آن کمتر می‌شود و حالت طبیعی به خود می‌گیرد. هاشور کردن ابرو به این روش حدود نیم الی یک ساعت طول می‌کشد که در این میان هر از گاهی به پوست کمی استراحت داده میشود. این روش دردناک نیست.‌ به این دلیل که سوزن خیلی عمیق وارد پوست نمی‌شود، اما می‌توانید قبل از انجام دادن هاشور، از کرم‌های موضعی بی حس کننده استفاده کنید.

هاشور کردن‌ ابرو به روش میکروبلدینگ:

میکرو بیلدینگ یکی از روش های آرایش نیم دائم ابرو می‌باشد. میکروبلیدینگ در زیر مجموعه تاتو و هاشور قرار دارد. در این روش رنگ به غشای میانی پوست تزریق می‌شود و به همین دلیل ماندگاری آن کمتر میباشد. هاشور کردن ابرو به روش میکروبلیدینگ یک روش تخصصی هست و کار هر کسی نیست و کسی که این کار را انجام می‌دهد باید مجوز داشته باشد‌.

یکی از مزیت های این روش، ایجاد هاشور های ظریف و مویی است که بسیار شبیه ابروی طبیعی هست. میکروبیلدینگ مباحث پوست شناسی، رنگ‌ها، بی‌حسی‌ها مانند میکروپیگمنتیشن است و فقط در نحو تزریق رنگ به پوست متفاوت است. در این روش به راحتی می توان رنگ را از روی ابرو پاک کرد و مدل آن را تغییر داد. کسانی که تمایل به ایجاد تنوع در مدل ابروهایشان دارند، از این روش بهتر است استفاده کنند. فیلم چینی این روش برای قرینه سازی ابرو ها مناسب است.

در این روش از یک قلم دستی ساده که بر روی نوک آن، تیغ های سوزنی شکل ردیفی متصل است، استفاده می شود. سوزن‌ها را به رنگ آغشته می‌کنند و با فشار مناسب، رنگ از طریق سوزن به داخل پوست تزریق می‌شود. این روش بسیار ساده است، اما در عین سادگی به مهارت و ظرافت زیادی نیاز دارد و باید فشار دست در تمامی خطوط یکسان باشد. همچنین حفظ فاصله بین خطوط هاشور، بسیار اهمیت دارد‌. در این روش، ظرافت بسیار اهمیت دارد؛ زیرا کوچکترین اشتباهی کاملاً مشخص می‌شود. حتی یک خط ناهماهنگ از زیبایی کار می‌کاهد.

مراحل میکروبلدینگ فیبروز:

۱. مشورت با میکروکار قبل از انجام میکروبلیدینگ فیبروز
۲. کشیدن مدل ابروی متناسب با فرم صورت با استفاده از نسبت طلایی
۳. انتخاب رنگ مناسب برای کار فیبروز توسط میکروکار
۴. استفاده از ماده بی‌حسی برای کاهش درد و شروع میکروبلیدینگ
۵. وارد کردن رنگ دانه ها به زیر پوست با هر ضربه
۶. قرار دادن رنگ برای جذب شدن به پوست
۷. پاک کردن رنگ های اضافی پس از کار
۸. استفاده از پماد به مدت ۷ روز

عوامل موثر بر روی میکروبلدینگ فیبروز:

عواملی مانند جنس پوست، مراقبت‌های پس از کار میکروبلیدینگ و تاثیر عوامل خارجی بر روی نتیجه کار تاثیر زیادی دارد.

میکروبلیدینگ بهتر است یا میکروپیگمنتیشن:

این دو روش در اصول و پایه یکسان هستند و تفاوت آنها فقط در ابزار استفاده شده‌است. در میکرو پیگمنتیشن از قلم های برقی استفاده می شود که از طریق حرکت های رفت و برگشتی، رنگ را از محفظه کارتریج به درون پوست منتقل می کند. به دلیل لرزش‌های دستگاه و حرکت های رفت و برگشتی سوزن، ضخامت خطوط بیشتر از میکروبیلدینگ است و ظرافت کمتری دارد. در این روش رنگ به عمق بیشتری نفوذ می‌کند در نتیجه ماندگاری آن از روش میکروبلیدینگ بیشتر است، مخصوصا برای کسانی که پوست چرب یا تاتو داشته‌اند.

در روش میکروبلیدینگ از قلم های دستی استفاده می‌شود که آن را به رنگ آغشته کرده و سپس آن را در جهت رویش مو، روی پوست می کشند. خطوطی که در این روش کشیده می شود، بسیار باریک است و حالت طبیعی دارد. در این روش به دلیل اینکه رنگ به عمق کمتری نفوذ می‌کند، ماندگاری این روش کمتر می‌باشد.

معرفی برند رنگ هاشور:

برندهای بسیار معتبری از جمله: فیژن، فیمس، اینتنز، کی پی، پی ام، استار برایت، اترنال، اشنایدر، امرکن تاتو، جگوار، بیوتاچ و… رنگهای تاتو را تولید می‌کنند.

این رنگ ها بر اساس اصول پزشکی، کاملا علمی تولید شده اند و فاقد هر گونه مواد سمی، شیمیایی و نگهدارنده می‌باشد و رنگ دانه‌های آن کاملا با پوست و بدن انسان سازگار است. رنگ های مورد استفاده از طرف سازمان غذا و دارو آمریکا مورد تائید قرار گرفته است.

در پزشکی تاتو منع شده است، اما آزمایشات انجام شده بر میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ، نشان داده که در شرایط خاص میتوان این روش‌ها را انجام داد. از این روشها برای رنگ دادن به علت یا ترسیم خط، اصلاح ابرو، پرتر نشان دادن موهای سر افراد مبتلا به آلوپسی یا کم پشتی مو یا پوشاندن جوشگاه به ویژه در کاشت مو می‌توان استفاده کرد.

رنگ نهایی به مرور زمان بین ۲۰ تا ۸۰ درصد روشن تر می شود و باید برای ترمیم مراجعه کرد. ترمیم مجدد برای کسانی که پوست بسیار چرب دارند، بسیار واجب است.

هنگام هاشورکردن، آب میان پوستی از پوست خارج می‌شود که به آن خونابه می‌گویند. برای بعضی افراد هنگام هاشور کردن، خونابه خارج نمیشود، برای بعضی‌ها هم مقدار کمی خونابه خارج می‌شود که طبیعی است؛ اما اگر خروج خونابه بیش از حد باشد، رنگ تزریق شده، ریزش پیدا می‌کند.

چند روز بعد از هاشور کردن ممکن است ابرو پوسته ریزی کند، در این هنگام شما باید صبح و عصر از کرم مرطوب کننده روی ابروهای استفاده کنید و تا یک هفته حمام نروید. شنا و جکوزی هم ممنوع است و نباید زیر نور آفتاب قرار بگیرید. به هیچ عنوان از بتادین استفاده نکنید و به جای پنبه از رول پنبه استفاده کنید. بعضی پوست ها سختی رنگ می پذیرند، برای این افراد باید از رنگهای ترکیبی و رنگ تیره استفاده کرد. اگر این نکات را رعایت کنید، نتیجه مطلوبی خواهید گرفت.

علت رنگ نگرفتن هاشور:

• بیماری دیابت
• مصرف داروهای اعصاب
• مصرف قرص های جلوگیری
• مصرف مشروب
• کشیدن سیگار
• دوران قاعدگی

در دوران قاعدگی نباید هاشور ابرو انجام داد؛ زیرا:

در این دوران سطح ترشح هورمون ها در بدن متغیر است و آستانه درد و تحمل پایین کاهش می‌یابد. همچنین در این دوران، گردن خون بالاست. به همین دلیل رنگ پذیری پوست پایین است و ممکن است که هنگام کار، ابرو دچار خونریزی شود و رنگ ریزش پیدا کند‌.

در دوران بارداری هم نباید هاشور ابرو انجام داد؛ زیرا:

در بارداری جنین از خون مادر تغذیه می‌کند. با انجام هاشور ابرو، مواد شیمیایی و سرب دار وارد خون مادر میشود. از این طریق، مواد شیمیایی و سرب دار وارد بدن جنین‌ می‌شود و ممکن است جنین سقط شود. در این دوران هورمون‌های بدن فعال است و سیستم هورمونی بدن تغییر میکند، در نتیجه پوست رنگ پذیری دارد و امکان ایجاد گوشت اضافه و عفونت و ریزش رنگ بیشتر میشود.

در دوران بارداری، پوست مادر کشیده می‌شود و بعد بارداری به حالت اولیه برمیگردد و این باعث تغییر حالت ابرو و بی‌کیفیت شدن آن می‌شود. بهتر است از زمان بارداری تا پایان شیردهی این کار انجام نشود. اگر هم در دوران شیردهی تصمیم به هاشور کردن دارید، چند ساعت قبل و بعد هاشور به نوزاد شیر ندهید. قبل از شیردهی هم یکبار شیر را دوشیده و دور بریزید بعد به نوزاد شیر دهید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزشی هاشور ابرو در غرب تهران:
  • مرکز آموزش گل گیس
  • مرکز آموزش غزل زرگریان
  • مرکز آموزش مولایی
  • مرکز آموزش فلدورا
  • مرکز آموزش صدیقی
  • مرکز آموزش هاشور

فلدورا
0912031 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش هاشور
0921629 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نسرین صدیقی
0933304 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گل گیس
0217772 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مولایی
0912345 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
غزل زرگریان
0912956 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا ابزار خاصی جهت آموزش هاشور ابرو لازم است؟

بله. جهت هاشور ابرو به وسایل و ابزارهایی احتیاج خواهید داشت که آموزشگاه این وسایل را به صورت پک با صرف هزینه ای در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌دهد.

بعد از اتمام دوره چه مدرکی دریافت میکنیم؟

بعد از اتمام دوره و قبولی شما در آزمون پایان دوره به شما مدرک فنی حرفه ای داده خواهد شد.

آیا با مدرک هاشور ابرو به تنهایی میتوانم سالن زیبایی تاسیس کنم؟

خیر، باید یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا اینکه هفت مهارت در ای زمینه به صورت جداگانه بگذرانید.

آیا دوره‌ی آموزشی هاشور ابرو جزوه آموزشی دارد؟

بله. شما این جزوه را در پایان دوره تحویل خواهید گرفت.

آیا تمرینی بر روی موارد واقعی در دوره آموزشی هاشور ابرو خواهم داشت؟

بله. در صورت کسب مهارت در موارد تئوری و عملی، نهایتا بر روی موارد واقعی کار خواهید کرد.

نحوه‌ی برگذاری کلاس ها چگونه است؟

بیشتر آموزشگاه ها جهت آموزش از سه شیوه‌ی خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی با حالت های فشرده و نیمه فشرده استفاده میکنند که شرکت کنندگان متناسب با وضعیتی که دارند می‌توانند یکی از این شیوه های آموزشی را انتخاب نمایند.

تعداد شرکت‌کنندگان دوره های آموزشی هاشور ابرو به چه صورتی است؟

معمولاً برای خصوصی یک تا سه نفر و نیمه خصوصی سه تا پنج نفر و گروهی پنج تا پانزده نفر شرکت می‌کنند.

آیا برای دریافت مدرک فنی حرفه ای نیاز به مدرک تحصیلی دارم؟

خیر، به هیچ گونه مدرک تحصیلی احتیاج نخواهید داشت.

اگر در پایان دوره، نیاز به آموزش بیشتر داشتم باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟

خیر. جلسات رفع اشکال برگزار شده و از پشتیبانی مربیان آموزشگاه تا 6 ماه بهره‌مند خواهید شد.

آیا آموزشگاه من را به عنوان کارآموز قبول می‌کند؟

بله. در صورت کسب موفقیت در آزمون نهایی دوره‌ی هاشور ابرو و تایید مربی می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید البته بابت این کارآموزی از شما هزینه‌ی جداگانه ای دریافت می‌گردد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

آموزش هاشور ابرو در غرب تهران، هاشور ابرو غرب تهران، کلاس، آموزشگاه، مدرک فنی حرفه ای و بین المللی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز آموزشی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، غرب تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفات، نمونه، مدل های ابرو

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!