آموزش کاشت ناخن در کرمان
  • آموزش کاشت ناخن در کرمان
  • آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در کرمان

آموزش کاشت ناخن در کرمان
سالن کاشت ناخن کرمان
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • کرمان

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی کرمان

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در کرمان

مرکز تخصصی کاشت ناخن در کرمان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



آموزش کاشت ناخن در کرمان

آموزشگاه کاشت ناخن در کرمان

همه چیز درباره کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن در کرمان – ناخن‌ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دست‌ها دارند که البته نیاز است که دائما به آنها رسیدگی شود. بسیاری از افراد ناخن‌های ضعیف و شکننده‌ای دارند که نمی‌توانند آنها را به طول دلخواه خود بلند و یا طراحی نمایند، برخی از خانم‌های پرمشغله، مانند خانم‌های شاغل، وقت زیادی برای رسیدگی روزانه به ناخن‌های خود ندارند. آموزش کاشت ناخن در کرمان

پس حرفه ناخن کاری، یک حرفه محبوب و پرطرفدار در میان خانم‌ها به حساب می‌آید که همیشه و در تمام ایام سال مشتریان خود را دارد و به مشتریان کمک می‌کند که همیشه ناخن‌های زیبا و مرتبی داشته باشند.
از آنجایی که ناخن‌ها به سرعت رشد می‌کنند، معمولا بین 18 تا 30 روز نیاز به ترمیم پیدا خواهند کرد که البته این مدت زمان به سرعت رشد ناخن‌های افراد بستگی دارد.

دوره‌های آموزشی خاصی برای علاقه‌مندان به حرفه ناخن کاری برگزار می‌شوند که افراد در این دوره‌ها به طور کامل با سرفصل‌های مورد نیاز برای خدمات کشت ناخن آشنا خواهند شد، سپس افراد می‌توانند بعد از کسب مدرک معتبر، در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوند و از این راه به کسب درآمد بپردازند.

از سرفصل‌هایی که شما در طی این دوره آموزشی با آنها آشنا می‌شوید، می‌توان به این موارد اشاره کرد؛ مانیکور خشک و تر، پدیکور، آموزش کاشت پایه، آموزش کاشت هلویی، آموزش ژلیش و لمینت ناخن، انواع طراحی و… البته دوره‌های پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌تری هم در زمینه کاشت و طراحی ناخن وجود دارند که با سپری کردن آنها، می‌توانید در این رشته پول‌ساز کسب درآمد کنید.
این دوره تخصصی در دو سطح مبتدی و پیشرفته برگزار خواهد شد. در ادامه توضیح مفصلی در این باره خواهیم داد.

آموزش کاشت ناخن در کرمان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در کرمان می پردازیم.

دوره آموزش کاشت ناخن در کرمان

در انجام خدمات ناخن، رعایت و حفظ بهداشت اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا در صورت رعایت نکردن بهداشت، مشتری‌ها به قارچ ناخن مبتلا می‌شوند که یکی از دردناک‌ترین بیماری‌ها است. پس در اولین قدم شما در این دوره با تمامی نکات لازم برای حفظ بهداشت و نکات لازم برای جلوگیری کردن از پیدایش قارچ ناخن، آشنا خواهید شد.

پس از آن به فرا گیری تخصصی مانیکور خشک و تر، پدیکور، کاشت پایه، کاشت هلویی، کاشت میکس، ریموور، کار با انواع قالب، کاشت تزیینی، مرمریت و گل خشک سیلک، طلاکوب و ماربل خواهیم رسید.

سوهان کشی و رفع مواد اضافی از اطراف ناخن‌ها، همچنین داشتن سطح ناخن صاف و بدون پستی و بلندی به شدت مهم می‌باشد.
شما در این دوره ابتدایی کاشت ناخن، طرز صحیح سوهان دست گرفتن، سوهان کشی و حرکت صحیح دست به هنگام سوهان
کشی بر روی سطح ناخن را نیز آموزش خواهید دید. شما باید دورگیری بی نقص انجام دهید تا از هواکشی و بلند شدن مواد جلوگیری شود.

در ادامه نیز انواع مزیت‌ها و تفاوت‌های انواع کاشت مثل پودری، ژل، میکس، گریم و… را آموزش خواهید دید.

سرفصل های فنی حرفه ای برای دوره ی آموزش کاشت ناخن شامل:

• ابزار شناسی
• آموزش انجام مانیکور خشک و تر
• آموزش پدیکور
• آموزش کاشت پایه
• آموزش کاشت هلویی
• آموزش ژلیش ناخن
• طراحی طلاکوب، ماربل، سیلک و گل خشک است

در دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

دوره های آموزش کاشت ناخن در کرمان – در این دوره ی آموزشی، هنرجویان ابتدا با نکات و روش های ایمنی و بهداشتی لازم مثل؛ روش های حفظ بهداشت ناخن و نحوه ی جلوگیری از ایجاد قارچ، آشنا شده و سپس آموزش های عملی به آنها یاد داده می شوند. بعضی از آموزش هایی که هنرجویان طی این دوره فرا می گیرند شامل؛ نحوه سوهان کشی و حرکت صحیح دست ها به هنگام سوهان کشیدن ناخن ها، انواع روش های کاشت ناخن، مزیت های هر روش و تفاوت های میان روش های گوناگون، میزان فشار مناسب و نحوه حرکت دست ها در گوشه های ناخن ها است که این آموزش ها را طی دوره ی عملی کاشت ناخن، به طور کامل به هنر جویان می آموزند.

سرفصل‌های دوره پیشرفته آموزش کاشت و طراحی ناخن:

در دوره پیشرفته کاشت ناخن، شما با موارد حرفه‌ای‌تر و پیشرفته‌تری آشنا خواهید شد، شما در این مرحله از آموزش با انواع کاشت پودر کریستالی، شاین، هلویی، بیبی بومر، کاشت گریم، کاشت میکس و قالب، نحوه چسباندن فرمر و کاشت با فرمر (کاشت بدون تیپ)، کاشت با پودر رنگی و لیکویید، کاشت فرنچ ثابت، ژلیش کردن ناخن و انواع مدل‌های طراحی آشنا خواهید شد و در دوره‌ای پنج جلسه‌ای جهت آموزش و تمرین، با مباحثی تخصصی‌تر از آن چه تا به حال فرا گرفته اید روبه‌رو می‌شوید.

به طور مثال فرمرگذاری صحیح و اصولی، گریم ناخن با پلی ژل، صدف سازی، ساخت ژل‌ها و پلی ژل‌های رنگی و… آشنا خواهید شد.

موارد آموزشی دوره ی پیشرفته ی کاشت ناخن روسی عبارتست از:

این دوره پیشرفته، جهت حرفه ای‌تر شدن شما برگزار خواهد شد؛ مانند سایر شاخه‌های آرایشگری، رشته کاشت ناخن هم هر روزه در حال متحول شدن است و دائم تکنیک‌های جدیدی برای این کار ارائه می‌شوند که لازم است در این زمینه به روز باشید. این دوره که مدرکی معتبر بین المللی از مدرسه لینسپایر روسیه برای شما به ارمغان می آورد، مواردی چون: دیپ مانیکور، کاشت آرک، میندال سالنی، میندال ژورنالی، استلیت به همراه چهار دیزاین معروف روسی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی را آموزش خواهید دید.

بدون شک این دوره، به تمرین و تکرار بسیار نیاز دارد و در نهایت شما را به یک ناخن‌کار حرفه‌ای تبدیل خواهد کرد.

نحوه ی برگزاری دوره ی آموزشی کاشت ناخن

تعداد شرکت کنندگان:

کلاس های آموزشی دوره طراحی و کاشت ناخن، زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای، به سه صورت برگزار می‌شوند، کلاس‌های خصوصی (با یک الی سه نفر شرکت کننده)، کلاس‌های نیمه خصوصی (با سه الی پنج نفر شرکت کننده) و دوره‌های آموزشی گروهی (با پنج الی پانزده نفر شرکت کننده) در صورت به حد نصاب رسیدن شرکت کنندگان، این کلاس‌ها با هماهنگی مربی تشکیل خواهد شد.

این کلاس‌ها برای افراد پرمشغله‌ای که به هر دلیلی نمی‌توانند در زمان معین شده از طرف آموزشگاه در کلاس‌ها حضور به عمل آورند، کلاس‌هایی در آخر هفته ها، ساعات پایانی روز (عصرها) و جمعه ها نیز برگزار خواهد شد.

ابزار و وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن:

طراحی و کاشت ناخن، مانند هر رشته دیگری به لوازم و ابزار خاص خود نیاز دارد تا بتوانید به بهترین نحو ممکن نیاز های مشتری خود را بر طرف سازید. وسایل مورد نیاز در این دوره آموزشی عبارتند از: دستگاه سوهان برقی، سوهان دستی، پرایمر، محلول ضد قارچ، پودر کاشت، لیکویید کاشت، سوهان چوبی، بافر (نرم و زبر)، تیپ پایه بلند و پایه کوتاه، کاتر (جهت کوتاه کردن تیپ)، نیپر،
سوهان ناخن، ژل مخصوص مانیکور، کرم مخصوص مانیکور، ناخن گیر، چسب ناخن، لنز ناخن، لاک مخصوص فرنچ، انواع لاک طراحی، انواع لاک رنگی، شابلون، محلول ضد عفونی، پنبه، میز مخصوص ناخن، صندلی مخصوص پدیکور و…

بعد از اتمام دوره ی کاشت ناخن، هنر جویان چه توانایی هایی را کسب می کنند:

هنرجویان در دوره آموزشی کاشت و طراحی ناخن، با انواع لوازم مورد نیاز برای انجام این کار و نیز نحوه صحیح استفاده کردن از این لوازم و نیز تمامی نکات بهداشتی مورد نیاز به خوبی آشنا می‌شوند؛ و در نهایت بعد از کسب مدرک معتبر، می‌توانند از این رشته پرطرفدار کسب درآمد کنند و در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوند.

سخن آخر:

این روزها خانم‌ها، بیشتر از قبل به زیبایی خود اهمیت می‌دهند و از تکنیک‌های زیبایی به خوبی استقبال می‌کنند. داشتن ناخن‌های زیبا و طراحی شده، خواسته بسیاری از خانم‌ها است. پس این رشته، یکی از رشته‌های پرسود و پرطرفدار محسوب می‌شود، آنچه که اهمیت دارد این است که شما به خوبی تکنیک‌های لازم برای این کار را یاد بگیرید و اطلاعات خود را به روز کنید تا بتوانید رضایت مشتری‌های خود را به دست آورید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در کرمان، آموزشگاه کاشت ناخن در کرمان، آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در کرمان، فنی حرفه ای، کلاس کاشت ناخن در کرمان، دوره کاشت ناخن در کرمان، کاشت ناخن، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرمانی، مدل، مراکز، تخفیفان، ژلیش، کلاس، لوازم، مربی، ناخن کار

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!