بهترین مرکز کاشت ناخن در زنجان

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز کاشت ناخن در زنجان
  • بهترین ناخن کار در زنجان

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

کاشت ناخن
0991998 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کاشت ناخن
0930489 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سالومه
0990624 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سارتیل
0912441 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کاشت ناخن
0912641 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کاشت ناخن
0991594 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز کاشت ناخن در زنجان
سالن کاشت ناخن زنجان
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • زنجان

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی زنجان

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در زنجان

مرکز تخصصی کاشت ناخن در زنجان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین مرکز کاشت ناخن در زنجان | بهترین ناخن کار در زنجان

بهترین ناخن کار در زنجان

بهترین ناخن کار در زنجان

بهترین مرکز کاشت ناخن در زنجان -حتما شما هم توجه تان جلب زیبایی دستان بانوانی شده که ناخن های مرتب و یکدستی دارند و چه بسا شما هم ارزوی داشتن چنين دستان زیبایی را داشته باشید؛ اما شاید ناخن های محکم و مناسبی برای بلند کردن نداشته باشید. شاید هم عادت به جویدن ناخن هایتان دارید. اینجاست که متخصصان زیبایی به کمک ما امده و روشی به نام کاشت ناخن را به ما پیشنهاد میدهند. کاشت ناخن میتواند دلایل زیادی داشته باشد. دلایلی مانند زیبایی، جلوگیری از جویدن ناخن ها و حتی پیروی از مد؛ اما چیزی که باید به ان توجه کرد ان است که این کار را باید در سالن های ارایشی و زیر نظر متخصص انجام داد.

در این مقاله مطالبی راجع به این متد ارائه داده ایم که شما می توانید با مطالعه ی آن اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمائید.

بهترین ناخن کار در زنجان

بهترین مرکز کاشت ناخن زنجان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین ناخن کار در زنجان می پردازیم.

همه چیز دوره آموزش کاشت ناخن:

کاشت ناخن از جمله رشته های آرایشگاهی پر درآمد می باشد. یکی از دلایلی که می توان این رشته از دیگر رشته های آرایشگاهی متمایز کرد، نیاز به ترمیم داشتن ناخن ها می باشد. این مدت بسته به رشد ناخن مشتری معمولا بین هجده الی سی روز می باشد. شما در این دوره آموزش می بینید تا به طور حرفه ای زیبایی دستان متری خود دو چندان کنید. شما می توانید با خیالی آسوده جهت کسب درآمد مشغول به یادگیری این حرفه آرایشگاهی شوید.

دوره کاشت ناخن در دو مرحله مبتدی و پیشرفته برگزار می شود. ضمن ای نکه شما می توانید با دریافت مدرک معتبر از فنی حرفه ای، وارد بازار کار شوید و از آن کسب درآمد کنید. در این دوره شما با ابزار آلات و وسایل این حرفه، همچنین طرز استفاده از آن ها آشنا خواهید شد. موارد آموزشی آموزش کاشت هلویی، پدیکور، آموزش کاشت پایه، مانیکور خشک و تر، آموزش ژلیش، انواع طراحی و… می باشد. شما با دریافت مدرک از رشته آرایشگاهی طراحی ناخننیز می توانید به راحتی از هر دو حرفه به کسب درآمد برسید.

در دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

از مواردی که باید به آن توجه کرد، حفظ سلامت و بهداشت ناخن است تا از بروز بیمازی های قارچی جلوگیری شود. پس از آن به آموزش گیری تخصصی تر درباره کاشت پایه، کاشت هلویی، مرمریت و گل خشک سیلک، ریموور، کار با انواع قالب، کاشت تزیینی، کاشت میکس، مانیکور خشک و تر، پدیکور طلاکوب و ماربل می رسیم؛ که خود انواع مختلفی از وسایل را نیاز دارند.
نحوه سوهان کشی جهت بردن مواد اضفی و دادن قوس لازمه به سطح ناخن، یک دست کردن موارد در سطح ناخن نیز بسیار مهم می باشد. انتخاب بهترین سر سوهان برای جلوگیری از آسیب رسیدن به ناخن مشتری، شیوه درست دست گرفتن دسته سوهان و نحوه حرکت آن بر روی سطح ناخن از جمله مواردی است که در این دوره با آن ها آشنا و در انجامشان مسلط خواهید شد. دانستن تفاوت ها و مزیت های انواع کاشت نیز در این مرحله از آموزش را فرا خواهید گرفت.

در دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

دوره پیشرفته جهت آموزش تخصصی مراحل و متد های دیگر صورت می پذیرد. شما در دوره پیشرفته کاشت ناخن با انواع کاشت گریم، کاشت میکس و قالب، ژلیش کردن ناخن، نحوه چسباندن فرمر و کاشت با فرمر (کاشت بدون تیپ)، کاشت با پودر رنگی و لیکویید، کاشت پودر کریستالی، شاین، هلویی، بیبی بومر، کاشت فرنچ ثابت و انواع مدل های طراحی آموزش خواهید دید. این دوره در پنج جلسه جهت آموزش و تمرین برای شما برگزار می شود. در ادامه موارد موزشی تخصصی تر می شود. در این مرحله شما با گریم ناخن با پلی ژل، صدف سازی، فرمر گذاری صحیح و اصولی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی و… آشنا می شوید.

دوره پیشرفته آموزش کاشت روسی ناخن:

دوره پیشرفته جهت حرفه ای تر شدن در این دوره آموزشی برگزار خواهید شد. پس از به اتمام رسیدن این دوره مدرک معتبر بین المللی از مدرسه لینسپایر روسیه تعلق می گیرد. دوره کاشت ناخن نیز از دیگر حرفه ها از جهت به روز شدن نیز عقب نمانده است؛ و هر روز با متدی جدید شما را شگفت زده می کند. شما با تمرین و یاد گیری در این دوره با دیگر مواردی چون: کاشت آرک، میندال ژورنالی، دیپ مانیکور، استلیت به همراه چهار دیزاین معروف روسی، میندال سالنی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی آشنا خواهید شد.

ما در دوره کاشت ناخن با چند نفر هم دوره ای هستیم؟

دوره کاشت ناخن با هماهنگی مربی تایید شده از سوی سازمان فنی حرفه ای کشور، به صورت خصوصی (یک تا سه شرکت کننده)، نیمه خصوصی (سه تا پنج شرکت کننده) و گروهی (پنج تا پانزده شرکت کننده)، برگزار می شود. کلاس ها زمان بندی معینی دارند که در صورت عدم حضور شما در این زمان بندی، می توانید در ساعات پایانی روز (عصر ها)، روزهای تعطیل یا ایام آخر هفته، دوره را آموزش ببینید.

انواع روش کاشت ناخن:

• کاشت قالبی
• کاشت ناخن پودری
• کاشت ژله ای
• کاشت ناخن سیلک
• کاشت ناخن میکس
• کاشت ناخن دیپینگ
• کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت

ابزار و وسایل مورد نیاز در دوره کاشت ناخن:

فرا گیری متد ها و تکنیک های نامبرده شده، مشخصا نیاز به یک سری وسایل و ابزار آلات نیز دارند. در این جا جهت آشنایی ابتدایی شما با این وسایل تعدادی از آن ها را نام خواهیم برد. دستگاه سوهان برقی، ناخن گیر، سوهان دستی، پرایمر، بافر (نرم و زبر)، ضد قارچ، پودر کاشت، لیکویید کاشت، سوهان چوبی، تیپ پایه بلند و پایه کوتاه، ژل مخصوص مانیکور، کاتر (جهت کوتاه کردن تیپ)، نیپر، سوهان ناخن، کرم مخصوص مانیکور، چسب ناخن، لنز ناخن، لاک مخصوص فرنچ، انواع لاک طراحی، محلول ضد عفونی، پنبه، میز مخصوص ناخن، انواع لاک رنگی، شابلون، صندلی مخصوص پدیکور و…

ما بعد از اتمام دوره کاشت ناخن چه توانایی های کسب می کنیم؟

تبریک می گوییم. با گذراندن موارد فوق شما به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل شده اید که می توانید به راحتی در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید و در این رشته آرایشگاهی پر درآمد، برای خود درآمد زایی کنید. اکنون شما نحوه استفاده از کلیه ابزار آلات را فرا گرفته اید همچنین به کمک آن ها می توانید کلیه متد های ناخن را برای مشتری خود اجرا کنید.

سخن آخر:

تمرین در این حرفه فراموش نشود. ما می خواهیم شما هر چه سریع تر وارد بازار کار شوید و از آن درآمد زایی کنید. در صورت لزوم با آرایشگاه تماس حاصل فرمایید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز کاشت ناخن در زنجان، بهترین ناخن کار در زنجان، آرایشگاه کاشت ناخن زنجان، سالن کاشت ناخن در زنجان، مرکز تخصصی کاشت ناخن زنجان،مراکز کاشت ناخن در زنجان، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، میدان کاج، مدل، مراکز، تخفیفات، لوازم کاشت ناخن

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!