گریم تخصصی عروس در زنجان

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • گریم تخصصی عروس در زنجان
  • میکاپ کار خوب در زنجان

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

ملکه
0912641 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پریچهر
0919146 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
چهره ها
0912641 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
معجزه
0910971 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
چهره
0937797 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
الیماه
0990762 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

گریم تخصصی عروس در زنجان
سالن زیبایی
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • زنجان

  • تماس



گریم عروس هایپر بیوتی زنجان

خدمات میکاپ عروس در سالن تخصصی گریم عروس هایپر بیوتی در زنجان

سالن ارایشی و گریم عروس هایپر بیوتی در زنجان با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات فوق تخصصی میکاپ و گریم عروس، شینیون، رنگ و لایت و سایر خدمات زیبایی … بصورت کاملا تخصصی.



گریم تخصصی عروس در زنجان | میکاپ کار خوب در زنجان

گریم تخصصی عروس در زنجان

میکاپ کار خوب در زنجان

گریم تخصصی عروس در زنجان -یکی از زیباترین و رویای ترین صحنه ی زندگی هر دختری روز عروسی اوست. دراین روز تمامی شرایط باید مهیا بوده وآرامش خاطر را برای کسانی که روز عروسیشان است به ارمغان بیاورد. یکی از با اهمیت ترین شرایطی که باید آماده و مهیا باشد انتخاب یک میکاپ بی نقص و یک گریم فوق العاده برای چهره است. تاعروس دراین شب بی نظیر، شیک و خاص ظاهر شود.

انجام این کار نیاز به مراحل مختلفی از جمله آماده سازی پوست، طراحی یک میکاپ و ملاقات با یک میکاپ آرتیست و آرایشگر فوق العاده ماهر دارد. تمامی این مراحل باید به یک آرایش و طراحی میکاپ بی نظیر برای عروس تبدیل شود. یکی از موارد بسیار مهم برای آرایش عروس می توان به دوام و ماندگاری آرایش تا انتهای عروسی اشاره کرد.

میکاپ کار خوب در زنجان

گریم تخصصی عروس در زنجان

در این صفحه به معرفی بهترین میکاپ کار خوب در زنجان میپردازیم.

تاریخچه گریم و میکاپ عروس:

اگر بخواهیم از اول تاریخچه میکاپ و گریم را بررسی کنیم، باید از دوران باستان شروع کنیم؛ زیرا در آن زمان تنها قشر مرفه جامعه از جمله ملکه ها و شاهزادگان و… بودند که با استفاده از لوازم ارایشی که بیشتر منشا گیاهی داشت از خود ظاهری زیبا میساختند.

اگر به دوران مادربزرگ هایمان رجوع کنیم خواهیم دید که نوع آرایش عروس در آن زمان تفاوت بسیاری با زمان حال دارد. شاید دلیل این امر، نوع فرهنگ، سنت، جامعه و … که تاثیر مهمی بر زندگی انسان دارد است.

با توجه به گذشت زمان از گذشته تا کنون لوازم آرایشی های مرغوب تری وارد بازار شدند که هم از نظر کیفیت و هم از نظر متنوع بودن بسیاری از افراد را تحریک به یاد گیری مهارت های ارایشی کرد و توانست گریمور های امروزی که با استفاده از استعداد های خود به اینجا رسیدند را پرورش دهد. تفاوت میکاپ ها نه تنها در هر دوره ب خوبی مشخص است بلکه در هر قشر و کشور و محدوده زندگی نیز متفاوت است.

انواع میکاپ عروس:

آرایش هر عروس با توجه به کشور و فرهنگش متفاوت و مختلف است. این تفاوت ها در سبک آرایش و میکاپ هرکشور کاملا هویدا وآشکار است. به عنوان مثال آرایش یک عروس عرب با آرایش یک عروس اروپایی به شدت متفاوت است.
بر روی آرایش چشم عروس های عرب به شدت کار می شود به طوری که شما از فاصله ی بسیار دور نیز متوجه می شوید که عروس دارای آرایشی غلیظ است. سایه های اسموکی با خط چشم های ضخیم… آرایش های زنان اروپایی بسیار ساده و طبیعی تر است؛ اما این به آن معنا نیست که عروس های اروپایی فاقد آرایش باشند.
در آرایش های اروپایی میکاپ بسیار لایت و سبک است و از رنگ های روشن بیشتر استفاده میشود. در آرایش های اروپایی تلاش آرایشگران بیشتر بر این است که چهره ی فرد ساده تر و طبیعی تر به نظر برسد. آرایش های زنان ایرانی را میتوان به عنوان حد واسط آرایش های سنگین و غلیظ عربی و آرایش های لایت و بسیار سبک اروپایی دانست. روی هم رفته آرایش و مدل شنیون مو باید باهم هماهنگی و ترکیب زیبایی داشته باشند. پس باید نهایت تلاش به کار برده شود تا دقت کافی اعمال شود.

تفاوت میکاپ اروپایی با میکاپ ایرانی:

اگر توجه‌ کنیم نوع میکاپ عروس های ایرانی با عروس های اروپایی بسیار متفاوت است. منظور از هر قشر این است که اگر همین ایران خودمان را در نظر بگیریم، عروس های خلیج فارس و عرب آرایش های غلیظ و پررنگ تری دارند و تمام تسلط و تمرکز آرایشگر بر روی چشمان عروس میباشد؛ اما اگر به قشری از اروپا توجه کنیم معمولا عروس هایی با ارایش های کمرنگ و هماهنگ با پوستشان را میبینیم که ظهری اراسته و ساده دارند.

میکاپ به طور کلی سلیقه ای میباشد و بر اساس سلیقه هر فرد انجام میگیرد. یکی از مهم ترین عواملی که میکاپ را زیباتر میکرد توجه به فرم صورت هر شخص بود که بالاتر گفته شد. از آنجایی که هر شخص فرم صورت خاص خود را دارد، میکاپ های مختلفی نیز وجود دارد.

میکاپ و آرایش عروس با توجه به نوع و فرم صورت

مسلم است که هر فرد دارای چهره ی متفاوت و مختص به خودش است، پس باید آرایش با توجه به نوع وفرم صورت فرد انجام شود تابهترین نتیجه را به ما ارائه دهد.

فرم صورت قلبی:

برای شروع توضیح فرم صورت قلبی از گونه شروع میکنیم که کمی پهن و قسمت چانه باریک تر میشود. گونه های این فرم صورت برجستگی خاص خود را دارد که برای کشیده تر کردن صورت باید باید روی استخوان گونه هارا کانتور کرد.

صورت تخم مرغی در میکاپ:

اگر بخواهم درمورد هرکدام از این فرم ها توضیح مختصر و کوتاهی بدهم باید از گونه های پهنی که در فرم صورت تخم مرغی وجود دارد شروع کنم. این مدل گونه ها تنها با یک رژ گونه ی ساده برجستگی خاصی از خود نشان میدهد و معمولا کسانی که فرم صورتشان تخم مرغی است از چنین گونه هایی برخوردارند.

فرم صورت مربعی:

برای توضیح مورد دوم که صورت مربعی است باید به زاویه دار بودن صورت اشاره کنیم. این مدل فرم صورت نیاز به این دارد که اطراف چانه و زاویه های صورت از کانتورینگ استفاده شود. کانتورینگ به معنی متعادل سازی چهره است به این صورت که با استفاده از خطوط تیره و روشن عیب ها و نواقص صورت را مخفی می کنند. نقاطی را که می خواهیم برجسته تر و بزرگ تر دیده شوند با رنگ روشن هایلایت می کنیم و نقاطی را که می خواهیم کوچک تر دیده شوند و فرو رفته به نظر بیایند با رنگ تیره کانتور می کنیم.

صورت مثلثی یا گلابی در میکاپ:

به کار بردن کانتورینگ در قسمت چانه از پهنای صورت را کاهش می دهد. در این فرم صورت، آرایش چشم بی نهایت مهم تلقی می شود تا نقص چانه دیده نشود. باید دقت کنید که تمامی مواردی که ذکر شد باید با توجه به نوع و رنگ پوست انجام گیرد. به عنوان مثال:
از زیر ساز نارنجی برای پوست های متمایل به کبود ویا از زیر ساز های سبزبرای پوست های زیادی قرمز و جوش دار استفاده می شود. ابتدای کار باید حتما پاک سازی صورت گیرد چرا که از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرم صورت کشیده:

و اما فرم صورت کشیده؛ برای اینکه بتوانیم فرم کشیده را کمی گرد تر کنیم باید قسمت پیشانی و چانه را کانتور کنیم. فرم صورت مثلثی و گلابی نیز فرمی است که برای میکاپ باید نهایت توجه به چشم ها باشد؛ زیرا چشم ها باید چنان زیبایی داشته باشد که توجه از چانه ها کم شود و روی چانه ها را باید کانتور کرد تا پهن تر نشان داده شود.

نقش رنگ پوست در میکاپ و گریم عروس:

نوع آرایش هر فرد با توجه به رنگ پوست، جنس و نوع آن و سن فرد انتخاب می شود. دنبال کردن متد های زیبایی روز، آرایش های لایت و گریم باعث بهتر شدن هر چهره ای نمی شود. یکی از فاکتور های زیبایی هر فردی چشم های اوست ونقش به سزایی در زیبایی افراد ایفا می کند، درنتیجه توجه به فرم و مدل چشم ها یکی از مهم ترین قسمت های هر آرایش است.

یکی از نکات اولیه آرایش عروس و در کل میکاپ توجه به فرم چشم هاست و باید آرایش چشم باتوجه به فرم چشم هرفرد صورت گیرد. ازدیگر مسائل حائز اهمیت در آرایش وگریم حرفه ای فرم ونوع صورت هرفرد است. انواع مختلفی از فرم چهره و صورت وجود دارد که آرایش باید متناسب باآن انجام شود.

انواع آرایش چشم در میکاپ عروس:

چشم درشت:

از چشم های درشت که شروع کنیم باید بگویم که چشمان درشت، پنجاه درصد از زیبایی را از آن خود کرده است و تنها باید به نکات زیر توجه داشت:

برای اینکه چشمان درست را مناسب آرایش کنیم باید به این نکته توجه داشته باشیم که از درشتی چشم ها کاسته نشود و به درشتی ان نیز افزوده نشود. همچنین باید بدانیم که وقتی از سایه استفاده میکنیم کمی بالاتر از پلک ها کشیده شود.

سایه های تیره چشم را کوچک تر نشان میدهد و اگر نیاز به کوچک کردن چشم بود از سایه تیره استفاده شود و همچنین رنگ سایه ارغوانی گزینه مناسبی برای چشمان درشت میباشد. برای کشیدن خط چشم نیز باید تمرکز خود را روی قسمت داخلی گذاشته تا زیبایی بهتری به ما تحویل دهد همچنین باید در گذاشتن مژه و کشیدن ابرو حوصله به خرج دهیم تا زیبایی بیشتری به چشم ها بدهیم.

چشمان ریز در میکاپ:

افرادی که دارای چشمان کوچک و نافذی هستند از زیبایی خاص و وصف ناپذیری بهره مند میباشند. برای آرایش این نوع چشم ها بر خلاف چشمان درشت عمل می کنیم:
1. برای کسانی که دارای چشمان کوچک تر هستند از رنگ های روشن استفاده می کنیم تا چشم ها زیبا تر و درشت تر به نظر برسند.
2. ابتدا ابروهارا مرتب میکنیم. سپس بعد از پاک سازی اطراف چشم، ابتدا قسمت های درونی چشم و زیر چشم هارا کانسیلر می زنیم بعد از آن سایه ی چشم روشن وملایم روی پلک چشم ها میزنیم و به وسیله ی سایه، قسمت بیرونی پلک هارا سایه تیره به کار میبریم.
3. برای پلک های بالایی خط چشم مشکی دنباله دار، وهمچنین زیر پلک های پایینی روی قسمت خط رویش مژه می کشیم
4. تحت هیچ شرایطی داخل چشم هارا مداد مشکی نمی کشیم چرا که این کار باعث میشود چشم ها کوچک و ریز تر جلوه کنند.
5. توسط فرمژه، مژه هارا حالت داده و با استفاده از ریمل بر زیبایی چشم ها می افزاییم.
6. برای بزرگ تر و بازتر نشان دادن چشم ها میتوانیم از سایه ی رنگ های روشن به گوشه ی داخلی چشم بزنیم.
7. در پایان میتوانید با سفید کردن بین دوابرو توسط کرم روشن به درشت تر به نظر رسیدن چشم ها کمک شایانی کنید.

چشمان ریز و افتاده:

اگر با چشمانی ریز و افتاده روبرو شدیم باید با سایه های روشن ان را آرایش کرده و خط چشم را روی خط رویش مژه بکشیم و با استفاده از ریمل چشمان را درشت تر نشان دهیم.

آرایش لب:

آرایش لب ها نیز همانند آرایش بقیه اجزاء، می تواند به زیبایی چهره ی فرد اضافه کند یا از آن بکاهد و توصیه ما این است که نزدن رژ خیلی بهتر از نامناسب به کاربردن آن است. با درست استفاده کردن از رژ لب می توانید چهره ای زیبا و بی نظیر را دارا شوید.
احتمالا شما هم مانند بقیه افراد فکر میکنید آرایش لب ها بسیار آسان و راحت است و نیاز به دقت خاصی ندارد اما یک میکاپ آرتیست ماهر و یک آرایشگر مجرب نکات کلیدی این ترفند را رعایت می کند.

نحوه رژ لب زدن:

برای زدن رژلب، لب هارا در آرامش کامل به حالت کشیده وجدا ازهم به حالت لبخند نگه می داریم. با به کاربردن مداد مخصوص خط لب، اول لب بالا را می کشیم که این کار از گوشه ی لب شروع شده و به طرف وسط ادامه می یابد سپس لب پایین را می کشیم. باید توجه کنید که رنگ مداد لب باید حتما تیره تر از رنگ خود رژ انتخاب شود. بعد از تعیین رنگ مناسب، رژ را اول به لب بالا و بعد ازآن به لب پایین می زنیم. در آخر برای درخشان تر دیده شدن لب می توانید از برق لب استفاده کنید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

گریم تخصصی عروس در زنجان، میکاپ کار خوب در زنجان، گریم عروس در زنجان، میکاپ تخصصی عروس در زنجان، میکاپ و گریم عروس، دوره، حرفه ای، فوق تخصصی، قیمت، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، محفلی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، عربی، اروپایی، غربی، خلیجی، ایرانی، زنجانی، مدل

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!