آموزش پاکسازی پوست در کرمانشاه
  • بهترین آموزش پاکسازی پوست در کرمانشاه
  • پاکسازی پوست در کرمانشاه

آموزش پاکسازی پوست در کرمانشاه
آموزشگاه پاکسازی پوست در کرمانشاه
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • کرمانشاه

  • تماس



بهترین آموزش پاکسازی پوست در کرمانشاه در آرایشگاه هایپر بیوتی کرمانشاه

خدمات تخصصی مرکز پاکسازی پوست حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در کرمانشاه

مرکز تخصصی پاکسازی پوست در کرمانشاه در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و مرکز پاکسازی پوست



آموزش پاکسازی پوست در کرمانشاه

پاکسازی پوست در کرمانشاه

آموزش پاکسازی پوست در کرمانشاه – در دوره آموزشی پاک‌سازی پوست شما با آنالیز کردن ساختمان پوست، آماده‌سازی پوست مشتری، پاک‌سازی انواع پوست، مراقبت‌های بعد از پاک‌سازی پوست و به کار گیری ماسک صورت آشنا خواهید شد. مشتری برای داشتن پوستی سالم و شاداب و جوان به شما مراجعه خواهد کرد و همیشه طرفداران انحصاری خود را در پی خواهد داشت. شما با سپری کردن دوره آموزشی پاک‌سازی پوست صورت می‌آموزید تا چگونه آلودگی‌ها را از سطح پوست بزدایید و طریقه صحیح از بین بردن دانه‌های سرسیاه را از سطح پوست همچنین رساندن مواد معدنی و اکسیژن‌دار را به سطح درمیست را آموزش می‌بینید. این‌گونه تمام منافذ آن تمیز خواهد شد و پوستی سالم و زیبا به مشتری خواهید داد.

آموزش پاکسازی پوست در کرمانشاه

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز آموزش پاکسازی پوست در کرمانشاه می پردازیم.

سرفصل‌های فنی حرفه‌ای:

• شناخت پوست
• ساختن ماسک
• بستن منافذ پوست
• آب‌رسانی پوست
• ساخت انواع ماسک‌های ژله‌ای و گیاهی
• لایه‌برداری
• ماساژ صورت
• ساختن ماسک
• اولتراسونیک
• های فرکانسی

دوره فیشیال و پاک‌سازی پوست صورت:

هنرجو در دوره آموزشی پاک‌سازی پوست صورت جمعاً در سه جلسه (تئوری و عملی) آموزش می‌بیند. در ادامه با سرفصل‌های آموزشی چون: نحوه مشاوره با مراجعه‌کننده، آنالیز پوست، آماده‌سازی پوست، اولتراسونیک، میکرودرم، شناخت انواع ماسک‌ها و کارایی آن‌ها، رفع مشکلات پوستی آشنا خواهد شد.

دوره کار با دستگاه‌های پاک‌سازی پوست صورت:

جلسه اول: میکرونیدلینگ (مزوتراپی (صورت و بدن))، مزوواست (BB GLOW)، آشنایی با ویال ها، کوکتل‌ها، استارتر و در جلسه دوم: RF: هایفرکانسی، برای اطلاعات بیشتر لطفاً با آموزشگاه تماس بگیرید.

نحوه برگزاری این دوره:

تعداد شرکت‌کنندگان:

دوره پاک‌سازی پوست صورت هفته‌ای سه جلسه به صورت خصوصی (یک تا سه نفر)، نیمه خصوصی (سه تا پنج نفر) و گروهی (پنج تا پانزده نفر) در صورت به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی تأیید شده از سوی وزارت فنی حرفه‌ای کشور برگزار خواهد شد. ما برای عده افرادی که به دلایلی نمی‌توانند در کلاس‌های مشخص شده حضور داشته باشد در ساعات پایانی روز (عصرها)، روزهای تعطیل و آخر هفته‌ها به برگزاری دوره می‌پردازیم. تا بتوانند هر چه سریع‌تر وارد بازار کارشده و از پاک‌سازی پوست صورت کسب درآمد کنند.

ابزار و وسایل مورد نیاز:

این رشته آرایشگاهی همچون دیگر رشته‌ها ابزار و وسایل مورد نیاز خود را احتیاج دارد که آموزشگاه جهت سهولت حال هنرجو آن‌ها را در اختیارشان قرار می‌دهد. وسایل مورداستفاده در این دوره از قبیل دستگاه بخور، قلم مو، کاسه، دما رولر، کاردک، پد پاک کننده، پیش بند، حوله، کرم، ماسک و کرم آب‌رسان، ماسک زیبایی، محلول گیاهی شفابخش، اسکراپ، پک استریل مشتری، لوسیون، شیرپاک‌کن، انواع ماسک‌ها، دستگاه میکرونیدلینگ، دستگاه میکرودرم، دستگاه RF، دستگاه‌های فرکانسی، سر سوزن، سرم سدیم کلراید می‌باشد.

بعد از اتمام این دوره چه توانایی‌هایی کسب می‌کنید؟:

هنرجو پس از به اتمام رساندن این دوره، کلیه نیازهای پوستی- زیبایی مشتری اعم از پاک‌سازی، آب‌رسانی، ترمیم پوست و صورت می‌تواند برطرف سازد. ما همچنان به حمایت شما می‌پردازیم تا بتوانید در این دوره آموزشی تسلط و تبحر لازم را کسب کنید.

بازار کارش چطوره؟

از دوره آموزشی پاک‌سازی پوست صورت می‌توان به عنوان یکی از رشته‌هایی با درامد معمولی و متوسط یاد کرد. بنا به درخواست‌های متغیر مشتریان، افراد توجه بیشتری به سالم‌سازی پوست و حفظ زیبایی‌های صورت خود دارند. پس از این رو می‌توان گفت اگر به دنبال درآمد بیشتری هستید حتماً دوره‌های تخصصی و پیشرفته پاک‌سازی پوست را پشت سر گذارید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
آموزش پاکسازی پوست در کرمانشاه، آموزش پاکسازی پوست با مدرک در کرمانشاه، دوره های آموزشی پاکسازی پوست در کرمانشاه، مراکز آموزش پاکسازی پوست در کرمانشاه، آموزش تخصصی پاکسازی پوست کرمانشاه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرمانشاهی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!