بهترین مرکز اپیلاسیون در کرمانشاه

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین سالن اپیلاسیون در کرمانشاه
  • بهترین مرکز اپیلاسیون در کرمانشاه

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

اپیلاسیون مردانه حیدری
0921030 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رزمهر
0918132 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آگرین
0835565 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اپیلاسیون
0930948 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ناروین
0918357 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سیتا
0903433 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز اپیلاسیون در کرمانشاه
سالن اپیلاسیون کرمانشاه
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • کرمانشاه

  • تماس



سالن اپیلاسیون در کرمانشاه در آرایشگاه هایپر بیوتی کرمانشاه

خدمات حرفه ای اپیلاسیون در آرایشگاه هایپر بیوتی در کرمانشاه

مرکز تخصصی اپیلاسیون در کرمانشاه در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین مرکز اپیلاسیون در کرمانشاه

بهترین مرکز اپیلاسیون در کرمانشاه

بهترین مرکز اپیلاسیون در کرمانشاه – حذف کردن موهای زائد، باعث نرمی و لطافت و روشن شدن پوست می‌شود، به علاوه از نظر بهداشتی هم اهمیت بسیار زیادی دارد، روش‌های موزدایی بسیار متنوع هستند و هرکدام مزایا و معایبی دارند، روش اپیلاسیون از جمله روش‌های بسیار پرطرفدار در سرتاسر دنیا است، چون بعد از انجام اپیلاسیون، شما شاهد پوستی بسیار نرم و زیبا خواهید بود، به علاوه مدت نسبت طولانی طول می‌کشد تا موها مجددا رشد کنند. به علاوه اپیلاسیون باعث لایه برداری سلول های مرده و احیای پوستی جوانتر نیز می‌شود.

بهترین سالن اپیلاسیون در کرمانشاه

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن اپیلاسیون در کرمانشاه می پردازیم.

تاریخچه اپیلاسیون:

انجام اپیلاسیون در غرب، از سال 1940 که پوشیدن لباس‌های باز و آزاد مرسوم شد، شایع گردید؛ اما توافق کرده‌اند که ابتدا سرچشمه اپیلاسیون در کشورهای خاورمیانه‌ای بوده است. تصور بر این است که به دلیل آب و هوای گرم این کشورها و جهت جلوگیری از شیوع بیماری‌ها و نیز شپش و انگل‌ها، این روش استفاده گسترده‌ای داشته است، به علاوه این روش به عطر و بوی خوش بدن هم کمک می‌کرده است. اولین مواد مورد استفاده در اپیلاسیون، شامل شربت غلیظی از قند و رزین لیمو بود که به موم عربی یا مصری شهرت پیدا کرد.

دوره آموزشی اپیلاسیون موهای زائد:

در دوره آموزش اپیلاسیون، شما مهارت کافی برای رفع موهای زائد، نه تنها موهای ضخیم بلکه موهای کرکی و نازکی که معمولا دیده نمی‌شوند را پیدا خواهید کرد. شما در این دوره می‌آموزید که بدون اینکه پوست را خراشیده و زخمی کنید، به حذف موهای زائد بپردازید. در این روش، از ورود مواد شیمیایی به بدن و یا حساسیت که در بسیاری از روش ها از جمله استفاده از پودرهای موبر و کرم‌های موبر ایجاد می شود، جلوگیری می‌نماید. به علاوه در این روش دیگر از جوش و تیرگی‌هایی که معمولا بعد از اصلاح با تیغ، به وجود می‌آید خبری نیست. به همین دلایل اپیلاسیون جز رشته‌های همیشه پر طرفدار آرایشگاهی است که درآمد خوبی دارد.

در دوره آموزشی اپیلاسیون، چه عناوینی را می‌آموزیم؟

هدف این دوره آموزشی، تربیت افراد ماهر و متخصصی می‌باشد که بتوانند در آینده از وسایل و تجهیزات جدید و مواد باکیفیت به نحوی صحیح استفاده کنند و نیازهای مشتریان خود را رفع نمایند. شما در این دوره، زیر نظر مربیان مجرب فنی حرفه‌ای، موارد زیر را آموزش می‌بینید:

آنالیز ساختمان پوست، آنالیز ساختمان مو، ساخت موم گیاهی و سنتی، استفاده از ابزار و مواد متناسب با نوع پوست، تهیه انواع موم (سرد و گرم)، تهیه موم گیاهی، تهیه موم دائم، آموزش روش‌های استفاده از انواع موم، بکارگیری موم سرد، تهیه ست مواد مصرفی متناسب با نوع پوست، آموزش وکس صورت، پیرایش موهای زائد با موم، مو زدایی بالا تنه، مو زدایی صورت (دپیلاسیون)، موزدایی پا، مو زدایی قسمت‌های حساس پوست، پاک کردن مواد اضافه، استفاده از روغن و لوسیون، استفاده از کیسه آب یخ یا کیسه آب گرم بعد از مو زدایی.

نحوه برگزاری کلاس‌های این دوره:

کلاس‌های دوره آموزشی اپیلاسیون موهای زائد، زیر نظر مربیان مجرب و با سابقه فنی حرفه‌ای برگزار می‌شود، تعیین تایم کلاس‌ها و تعداد شرکت کنندگان هر کلاس، به عهده آموزشگاه است؛ که بعد از به حد نصاب رسیدن کلاس‌ها، با مشورت مربیان برگزار خواهند شد. ضمنا برای خانم‌های کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس‌ها در آخر هفته‌ها، روزهای تعطیل و ساعت‌های عصر نیز وجود دارد.

ابزار و وسایل مورد نیاز:

ابزار لازم جهت این دوره که در آموزشگاه به هنرجویان ارائه می‌شود، شامل؛ کاردک پاک کننده مواد پلاستیکی یا چوبی، کاردک مواد چوبی، قاشق بزرگ، دوش آب گرم، آب پاش، روپوش، حوله یکبار مصرف، کرم‌های آبرسان گیاهی، کاور تخت یکبار مصرف، پد اپیلاسیون رولی یکبار مصرف، روپوش یکبار مصرف، پماد سوختگی، زرورق یکبار مصرف، پودر بچه، پارچه متقال، روپوش کار نخی سفید، پیش‌بند یکبار مصرف، دستمال کاغذی، ظرف موم یکبار مصرف، دمپایی است.

بعد از اتمام این دوره، چه توانایی‌هایی کسب می کنیم؟

پس از اتمام این دوره شما با تمام ابزار مورد نیاز برای این کار، آشنا می‌شوید و قادر خواهید بود که با تسلط کامل حذف موهای زائد تمام قسمت‌های بدن را بدون آسیب رساندن به پوست انجام دهید. این آموزش‌ها زیر نظر مربیان صورت می‌گیرند و تا به تسلط رسیدن شما ادامه پیدا می‌کنند. از آنجایی که این رشته در تمام ایام سال مشتری دارد، ما توقع داریم که شما بعد از سپری کردن این دوره‌های آموزشی و با کسب مدرک معتبر، بتوانید کسب و کار خود را راه ‌اندازی کنید و به درآمد دلخواه خود برسید.

بازار کار و درآمد رشته اپیلاسیون:

دنیای آرایشگری دائما در حال تغییر کردن است و شیوه‌های مناسبی مانند اپیلاسیون جایگزین شیوه‌هایی مانند شیو کردن با تیغ شده است. این رشته، جزو رشته‌های با درآمد متوسط، اما بسیار پرطرفدار و پرمشتری است؛ که در آن شما همیشه مشغول به کار خواهید بود. دوره‌های آموزشی ما، شما عزیزان را برای ارائه مناسب این خدمات یاری می‌دهد. پیشنهاد افراد حرفه‌ای در این دوره آموزشی این است که در صورتی که به دنبال کسب درآمد بالا از طریق حرفه آرایشگری هستید، می‌توانید دوره‌های دیگری را نیز همزمان با این دوره آموزشی بگذرانید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز اپیلاسیون در کرمانشاه، بهترین سالن اپیلاسیون در کرمانشاه، بهترین مرکز تخصصی اپیلاسیون در کرمانشاه، آرایشگاه اپیلاسیون در کرمانشاه، اپیلاسیون، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرمانشاهی، مدل، مراکز، تخفیفان، وکس، موم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!