آموزش گریم عروس در کرمانشاه
  • آموزشگاه تخصصی گریم عروس کرمانشاه
  • بهترین آموزش گریم عروس در کرمانشاه

آموزش گریم عروس در کرمانشاه
سالن زیبایی
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • کرمانشاه

  • تماس



آموزشگاه گریم عروس هایپر بیوتی کرمانشاه

خدمات میکاپ عروس در آموزشگاه گریم عروس هایپر بیوتی در کرمانشاه

آموزشگاه گریم عروس هایپر بیوتی در کرمانشاه با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات آموزش فوق تخصصی میکاپ و گریم عروس، شینیون، رنگ و لایت و سایر خدمات زیبایی … بصورت کاملا تخصصی.



آموزش گریم عروس در کرمانشاه

آموزش گریم عروس در کرمانشاه

آموزش گریم عروس در کرمانشاه – یکی از حساس ترین و مهم ترین اتفاقات زندگی هر شخصی، شب عروسی او است. از این رو عروس خانم ها دوست دارند که در چنین شبی بهترین و زیبا ترین ظاهر را داشته باشند. با توجه به حساسیت این کار، یافتن یک سالن زیبایی مناسب برای عروس ها اهمیت بالایی دارد. در چنین سالن هایی، خدمات میکاپ و گریم برای عروس ها انجام می شود؛ و هدف از این خدمات، این است که با بهره گیری مناسب از تکنیک ها و لوازم های آرایشی، ضمن پوشاندن عیب و نقص های ظاهری افراد، به چهره ی آنها زیبایی و جلوه ی بهتری بدهند.

انواع مختلف میکاپ شامل؛ میکاپ خلیجی، لبنانی، هالیوودی، مصری، کلاسیک و … است که میکاپ آرتیست با توجه به فرم چهره ی فرد و تجربه های آرایشی خود و با در نظر گرفتن سلیقه ی مشتری، یکی از این میکاپ را بر می گزیند.

آموزشگاه تخصصی گریم عروس در کرمانشاه

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه تخصصی گریم عروس در کرمانشاه میپردازیم.

هنر میکاپ و گریم عروس، بازار کار بسیار خوبی دارد اما نیازمند فرا گیری آموزش های مورد نیاز برای این کار است. هنرجوها می توانند با شرکت کردن در دوره های آموزشی مخصوص، پس از فرا گیری آموزش های لازم، از این راه به کسب درآمد بپردازند. در چنین دوره های آموزشی، هر آنچه که برای اجرای یک میکاپ و گریم مناسب مورد نیاز است، به هنرجو آموزش داده می شود. این آموزش ها علاوه بر تکنیک های آرایش و گریم صورت، مثل نحوه ی به کار گیری وسایل آرایشی و ترتیب صحیح استفاده از آنها، شامل فرا گیری کارهایی مثل؛ آرایش و مدل دادن به موها و طراحی کردن ناخن ها است.

سر فصل های فنی حرفه ای دوره ی آموزش گریم و میکاپ عروس:

• آناتومی و چهره شناسی
• مقدمه ای بر نحوه ی میکاپ و گریم عروس
• اصول گریم و میکاپ عروس
• آشنایی با آخرین متدهای روز
• نحوه ی انجام میکاپ و گریم عروس
• آرایش مو، طراحی ناخن، آرایش بدن

دوره ی میکاپ و گریم عروس:

برای شرکت کردن در آزمون فنی حرفه ای و گرفتن مدرک معتبر این سازمان که لازمه ی احداث سالن های زیبایی است، هنرجوها زیر نظر مربی های فنی حرفه ای آموزش های لازم را فرا می گیرند؛ و به این ترتیب پس از اتمام دوره ی آموزشی می توانند مستقیما وارد بازار کار شوند.

در دوره ی آموزش میکاپ و گریم عروس، هنر جوها ابتدا با انواع مختلف فرم چهره ورنگ و نوع پوست آشنا شده، سپس نکات لازم برای گریم و میکاپ عروس، با توجه به فرم صورت و نوع پوست آنها را می آموزند. این آموزش ها شامل؛ یادگیری نحوه ی پاک کردن پوست صورت از چربی ها و آلودگی ها، زیر سازی پوست با کرم های متناسب با رنگ و مدل پوست هر فرد، رنگ شناسی و انتخاب رنگ مناسب برای میکاپ با توجه به رنگ پوست فرد و … است. با توجه به این نکته که هر روزه متدها و مواد آرایشی جدیدی به بازار عرضه می شوند، از ویژگی های لازم و مهم برای هر میکاپ آرتیست، مطلع بودن از این موارد است. دنبال کردن ژورنال های معتبر و صفحات اینستاگرامی میکاپ آرتیست های معروف می تواند هنر جو را در رسیدن به این امر یاری دهد.

تمرین کنید:

بعد از یادگیری تکنیک های لازم و در انتهای دوره ی آموزشی، هنرجو هر آنچه که در این دوره آموخته است را به صورت عملی تمرین می کند. بهتر است هنرجو تکنیک های میکاپ و آرایش را بر روی صورت ها و مدل های مختلف پوست انجام دهد تا اثر و نتیجه ی کار را از نزدیک مشاهده کند. همان طور که گفته شد، در این دوره ی آموزشی، هنرجویان علاوه بر گریم و میکاپ صورت، نکات آرایشی دیگری مثل؛ مدل های مختلف بافت مو و شینیون و طراحی کردن بر روی ناخن را هم می آموزند.

تعداد شرکت کنندگان:

کلاس ها دوره ی آموزش میکاپ و گریم عروس، به سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شوند. تعداد شرکت کنندگان در این کلاس ها با هم متفاوت اند و طبق قوانین فنی حرفه ای تعیین می شوند، تعداد شرکت کنندگان کلاس های خصوصی، بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی بین سه تا پنج نفر و تعداد شرکت کنندگان در کلاس های گروهی از پنج نفر تا پانزده نفر می باشند. بعد از اینکه تعداد اعضای کلاس ها به حد معین رسید، با هماهنگی مربی سه بار در هفته کلاس ها برگزار می شوند. برای خانم هایی که به دلیل داشتن مشغله نمی توانند در کلاس های معمولی شرکت کنند، امکان برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل و ساعت های عصر هم وجود دارد.

ابزار و لوازم مورد نیاز:

ابتدا به معرفی برخی وسایل مورد نیاز برای میکاپ و گریم عروس می پردازیم؛ لوازم آرایش صورت مثل؛ رژلب، رژ گونه، پالت سایه، پالت کانتور، پرایمر، کانسیلر، قلمو و برس های آرایشی، پد و اسفنج های آرایشی؛ و نیز لوازم جانبی مورد نیاز مثل؛ موچین، برس ابرو، تیغ ابرو، پیش بند، دستکش نخی، آینه، هد بند اصلاح و …

علاوه بر این لوازمی که گفتیم، لوازم مورد نیاز برای شینیون و مدل دادن به موها و نیز لوازم طراحی ناخن هم می توان به این لیست اضافه کرد. در دوره ی آموزشی این لوازم در اختیار هنرجوها قرار گرفته و نحوه ی صحیح به کار گیری آنها هم آموزش داده می شود.

بعد از اتمام دوره ی میکاپ و گریم عروس، هنرجویان چه توانایی هایی کسب می کنند؟

بعد از گذراندن این دوره، هنرجوها، با انواع فرم چهره، انواع توناژ رنگ پوست و مدل پوست، آرایش های متناسب با فرم چهر های گوناگون و نحوه ی به کار گیری لوازم آرایشی و میکاپ آشنا شده و ژورنال های معروف و معتبر دنیا و پیج های آموزش میکاپ اینستاگرامی جهت ایده گرفتن برای هنر جو و به روز رسانی اطلاعات او، به هنر جویان معرفی می گردد.

بازار کار:

می توان گفت میکاپ و گریم عروس از پر درآمد ترین مشاغل است و افراد می توانند با شرکت در دوره های آموزشی فنی حرفه ای و گرفتن مدرک معتبر این سازمان، وارد بازار کار شده و کسب و کار شخصی خود را راه اندازی کنند. البته نباید فراموش کرد که خدمات میکاپ و گریم عروس کاری حساس و زمان بر است و مسلما نیازمند آموزش و تمرین بسیار می باشد.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

آموزشگاه تخصصی گریم عروس کرمانشاه، آموزش گریم عروس در کرمانشاه، آموزش میکاپ عروس کرمانشاه، آموزش میکاپ تخصصی عروس در کرمانشاه، . مربی، دوره، کلاس، مدرک بین المللی، مدرک فنی حرفه ای، فوق تخصصی، میکاپ، قیمت، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، میکاپ و گریم عروس، محفلی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، عربی، اروپایی، غربی، خلیجی، ایرانی، کرمانشاهی، مدل

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!