بهترین مرکز کاشت ناخن در کرمانشاه

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز کاشت ناخن در کرمانشاه
  • بهترین ناخن کار در کرمانشاه

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

پری شاد
0918926 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
دوسی
0933131 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بنفش
0938898 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نانا
0918333 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
دچ
0833838 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پری شاد
0935831 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز کاشت ناخن در کرمانشاه
سالن کاشت ناخن کرمانشاه
  • 0918 345 ****
  • 081 1234 ****
  • کرمانشاه

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی کرمانشاه

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در کرمانشاه

مرکز تخصصی کاشت ناخن در کرمانشاه در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین مرکز کاشت ناخن کرمانشاه | بهترین ناخن کار در کرمانشاه

بهترین مرکز کاشت ناخن در کرمانشاه

بهترین ناخن کار در کرمانشاه

بهترین مرکز کاشت ناخن در کرمانشاه -به قرار دادن لایه ای از جنس ژل و پودر بر روی ناخن و حالت دادن به ان کاشت ناخن گویند. این کار به روش های مختلفی صورت میگیرد؛ اما مراحل اویه تمام انها تقریبا مثل هم اند. ابتدا ناخن ها را به وسیله سوهان برقی کمی تراشیده و سپس با استفاده از ماده ضد قارچ و مواد کاشت، کاشت را انجام میدهند. در مرحله اخر ناخن ها را سوهان زده و پولیش میکنند.

بهترین ناخن کار در کرمانشاه

بهترین مرکز کاشت ناخن در کرمانشاه

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین ناخن کار در کرمانشاه می پردازیم.

همه چیز در مورد دوره آموزشی کاشت ناخن:

خانم‌ها به طور ذاتی زیبایی را دوست دارند و از رسیدگی به ظاهر خود لذت می‌برند، بیشتر افراد وقت زیادی را صرف مراقبت از پوست و موهای خود می‌کنند، اما علاوه بر رسیدگی کردن به پوست و مو، ناخن‌ها هم نیاز به مراقبت و رسیدگی دارند.

ناخن‌ها اعضای بسیار مهمی در جذاب به نظر رسیدن دست‌ها می‌باشند، حتی اگر ناخن‌های زیبا و قوی هم داشته باشید، باز هم به رسیدگی کردن نیاز دارند. حال آنکه بسیاری از خانم‌ها ناخن‌های ضعیف و شکننده‌ای دارند و داشتن ناخن‌های جذاب و دلخواه‌شان، برای آنها تبدیل به یک آرزو شده است.

خدمات کاشت و طراحی ناخن، راه‌حل بسیار مناسبی برای این دسته از افراد و در کل برای کسانی است که دوست دارند همواره ناخن‌هایی زیبا و مرتبی داشته باشند، اما وقت کافی برای رسیدگی به آنها را ندارند. همچنین از آنجا که طراحی و کاشت ناخن، یک رشته بسیار محبوب و پرطرفدار محسوب می‌شود، افراد زیادی تمایل به کسب آموزش‌های لازم برای ارائه این خدمات دارند. به همین علت کلاس‌های آموزشی برای آموزش تمام نکات لازم جهت کاشت و طراحی ناخن، برگزار می‌شوند که علاقه‌مندان با شرکت در این کلاس‌ها و کسب مدرک معتبر، می‌توانند وارد بازار کار شوند و به کسب درآمد بپردازند.

از سرفصل‌هایی که شما در طی این دوره آموزشی با آنها آشنا می‌شوید، می‌توان به این موارد اشاره کرد؛ مانیکور خشک و تر، پدیکور، آموزش کاشت پایه، آموزش کاشت هلویی، آموزش ژلیش و لمینت ناخن، انواع طراحی و… البته دوره‌های پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌تری هم در زمینه کاشت و طراحی ناخن وجود دارند که با سپری کردن آنها، می‌توانید در این رشته پول‌ساز کسب درآمد کنید.
این دوره تخصصی در دو سطح مبتدی و پیشرفته برگزار خواهد شد. در ادامه توضیح مفصلی در این باره خواهیم داد.

نکاتی که در دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن فرا خواهید گرفت:

یکی از دردناک‌ترین بیماری‌ها، بیماری قارچ ناخن است که به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی حین کاشت ناخن‌ها، به وجود می‌آید، در انجام خدمات ناخن، رعایت و حفظ بهداشت اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا در صورت رعایت نکردن بهداشت، مشتری‌ها به قارچ ناخن مبتلا می‌شوند. پس در اولین قدم شما در این دوره با تمامی نکات لازم برای حفظ بهداشت و نکات لازم برای جلوگیری کردن از پیدایش قارچ ناخن، آشنا خواهید شد.

پس از آن به فرا گیری تخصصی مانیکور خشک و تر، پدیکور، کاشت پایه، کاشت هلویی، کاشت میکس، ریموور، کار با انواع قالب، کاشت تزیینی، مرمریت و گل خشک سیلک، طلاکوب و ماربل خواهیم رسید. سوهان کشی و رفع مواد اضافی از اطراف ناخن‌ها، همچنین داشتن سطح ناخن صاف و بدون پستی و بلندی به شدت مهم می‌باشد . ما در این دوره ابتدایی کاشت ناخن، طرز صحیح سوهان دست گرفتن، سوهان کشی و حرکت صحیح دست به هنگام سوهان کشی بر روی سطح ناخن را نیز آموزش خواهید دید. شما باید دورگیری بی نقص انجام دهید تا از هواکشی و بلند شدن مواد جلوگیری شود. در ادامه نیز انواع مزیت‌ها و تفاوت‌های انواع کاشت مثل پودری، ژل، میکس، گریم و… را آموزش خواهید دید.

سرفصل‌های دوره پیشرفته آموزش کاشت و طراحی ناخن:

در دوره پیشرفته کاشت ناخن، نکات حرفه‌ای‌تر و پیشرفته‌تری را به شما آموزش می‌دهند، شما در این مرحله از آموزش با انواع کاشت پودر کریستالی، شاین، هلویی، بیبی بومر، کاشت گریم، کاشت میکس و قالب، نحوه چسباندن فرمر و کاشت با فرمر (کاشت بدون تیپ)، کاشت با پودر رنگی و لیکویید، کاشت فرنچ ثابت، ژلیش کردن ناخن و انواع مدل‌های طراحی آشنا خواهید شد و در دوره‌ای پنج جلسه‌ای جهت آموزش و تمرین، با مباحثی تخصصی‌تر از آن چه تا به حال فرا گرفته اید روبه‌رو می‌شوید. به طور مثال فرمرگذاری صحیح و اصولی، گریم ناخن با پلی ژل، صدف سازی، ساخت ژل‌ها و پلی ژل‌های رنگی و… آشنا خواهید شد.

دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن روسی:

این دوره پیشرفته، جهت حرفه ای‌تر شدن شما برگزار خواهد شد. ما دائما شاهد ارائه روش‌ها و تکنیک‌های متنوعی در زمینه کاشت و طراحی ناخن هستیم و ممکن است نیازهای مشتری‌ها بسیار متنوع باشند، پس لازم است که اطلاعات شما در این زمینه کاملا به روز رسانی شوند. در دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن روسی که مدرکی معتبر بین المللی از مدرسه لینسپایر روسیه برای شما به ارمغان می آورد، مواردی چون: دیپ مانیکور، کاشت آرک، میندال سالنی، میندال ژورنالی، استلیت به همراه چهار دیزاین معروف روسی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی را آموزش خواهید دید. بدون شک این دوره، به تمرین و تکرار بسیار نیاز دارد و در نهایت شما را به یک ناخن‌کار حرفه‌ای تبدیل خواهد کرد.

تعداد افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی کاشت ناخن، چند نفر هستند؟

کلاس‌های دوره آموزش طراحی و کاشت ناخن، به سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می‌شود، تعداد شرکت گنندگان در این کلاس‌ها طبق قوانین فنی حرفه ای تعیین می شود که تعداد شرکت کنندگان برای کلاس‌های خصوصی بین یک تا سه نفر، کلاس‌های نیمه خصوصی، سه تا پنج نفر و کلا‌س‌های گروهی از پنج تا پانزده نفر است. اگر کلاس‌ها به حد نصاب برسند، با هماهنگی مربی سه روز در هفته برگزار خواهند شد. کلاس‌هایی هم در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و نیز تایم عصر برای خانم‌هایی که به خاطر مشغله نمی توانند در ساعت‌های تعیین شده از سوی آموزشگاه شرکت کنند وجود دارد.

انواع روش کاشت ناخن:

• کاشت قالبی
• کاشت ناخن پودری
• کاشت ژله ای
• کاشت ناخن سیلک
• کاشت ناخن میکس
• کاشت ناخن دیپینگ
• کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت

ابزار و وسایل مورد نیاز در دوره کاشت ناخن:

طراحی و کاشت ناخن، مانند هر رشته دیگری به لوازم و ابزار خاص خود نیاز دارد که البته تمامی این وسایل و لوازم، در طی دوره‌های آموزشی در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرند. وسایل مورد نیاز در این دوره آموزشی عبارتند از: دستگاه سوهان برقی، سوهان دستی، پرایمر، محلول ضد قارچ، پودر کاشت، لیکویید کاشت، سوهان چوبی، بافر (نرم و زبر)، تیپ پایه بلند و پایه کوتاه، کاتر (جهت کوتاه کردن تیپ)، نیپر، سوهان ناخن، ژل مخصوص مانیکور، کرم مخصوص مانیکور، ناخن گیر، چسب ناخن، لنز ناخن، لاک مخصوص فرنچ، انواع لاک طراحی، انواع لاک رنگی، شابلون، محلول ضد عفونی، پنبه، میز مخصوص ناخن، صندلی مخصوص پدیکور و…

هنرجویان در دوره طراحی و کاشت ناخن چه توانایی‌های کسب می‌کنند؟

هنرجویان در دوره آموزشی کاشت و طراحی ناخن، با انواع لوازم مورد نیاز برای انجام این کار و نیز نحوه صحیح استفاده کردن از این لوازم و نیز تمامی نکات بهداشتی مورد نیاز به خوبی آشنا می‌شوند؛ و در نهایت بعد از کسب مدرک معتبر، می‌توانند از این رشته پرطرفدار کسب درآمد کنند و در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوند.

سخن آخر:

سخن آخر
طراحی و کاشت ناخن، در میان خانم‌ها جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده است، چون خانم‌ها بیش از پیش به زیبایی خود اهمیت می‌دهند و تمایل دارند که ظاهری به روز داشته باشند.
پس این رشته همیشه مشتری‌های زیادی دارد، به علاوه به دلیل رشد سریع ناخن‌ها، مشتری‌های شما، بسته به میزان رشد ناخن‌هایشان، بین 18 تا 30 روز بعد از کاشت ناخن‌ها، نیاز به ترمیم آنها پیدا خواهند کرد، پس مجددا به شما مراجعه می‌کنند.
پس از کسب توانمندی‌های لازم در این زمینه، سعی کنید اطلاعات خود را به روز نگه دارید تا نیازهای مشتریان خود را رفع کنید و از راه این حرفه پردرآمد به کسب و کار بپردازید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز کاشت ناخن در کرمانشاه، بهترین ناخن کار در کرمانشاه، آرایشگاه کاشت ناخن کرمانشاه، سالن کاشت ناخن در کرمانشاه، مرکز تخصصی کاشت ناخن کرمانشاه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، میدان کاج، مدل، مراکز، تخفیفات، لوازم کاشت ناخن

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!