بهترین مزون لباس عروس در کرمانشاه
  • بهترین مزون لباس عروس در کرمانشاه
  • بهترین مزون های لباس عروس در کرمانشاه

بهترین مزون لباس عروس در کرمانشاه
سالن زیبایی
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • کرمانشاه، کرمانشاه

  • تماس



مزون هایپر بیوتی کرمانشاه

بهترین لباس عروس در مزون هایپر بیوتی در کرمانشاه

سالن زیبایی هایپر بیوتی در کرمانشاه با مدیرت خانم *** ارائه کننده جدیدترین مدل های لباس عروس.



بهترین مزون لباس عروس در کرمانشاه

بهترین مزون لباس عروس در کرمانشاه – در قدیم‌الایام عروس و دامادها از لباس‌هایی بارنگ‌های شاد و تزیین شده با کارهای دست، استفاده می‌کردند.

در این ایام عروسان جوان سعی دارند که زیباترین و خاص‌ترین لباس را برای مهم‌ترین شب زندگی‌شان انتخاب کنند و در جمع فامیل و دوستان همچون ماه بدرخشند.

ما برای انتخاب این لباس مهم توصیه‌هایی را برای شما عنوان می‌کنیم که این شب خاص را به بهترین نحو سپری کنید و بهترین لباس را که آرزوی هر دختری پوشیدن آن است را به‌خوبی درک کنید.

بهترین مزون لباس عروس در کرمانشاه

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مزون لباس عروس در کرمانشاه می پردازیم.

نکاتی که قبل از تهیه لباس عروس باید بدانید:

هدف خودتان را از لباس دنبال کنید:

بهتر است از فقط از خود بپرسید که هدفتان از تهیه این لباس چیست و کدام نکته برایتان اهمیت بیشتری دارد.

دوست دارید این لباس چگونه برایتان باشد یا به چشم دیگران چگونه به نظر برسد؛ متفاوت‌تر از بقیه عروس‌ها باشد؟ شیک و باکلاس باشد؟ راحت و زیبا باشد؟

پس اول تکلیف خودتان را بادلتان و خواسته‌تان مشخص کنید بعد به سراغ تهیه لباس بروید.

صبحانه خورده به پرو بروید:

اگر می‌خواهید لباس عروس یا هر لباس مجلسی دیگر بخرید یا حتی اجاره کنید هرگز گرسنه راهی بازار نشوید؛ چون این امر باعث می‌شود لباس برای پرو و بعد آن متفاوت باشد، مخصوصاً عروس خانم‌هایی که کمی تپل هستند به این نکته حتماً توجه داشته باشند که گرسنه لباس پرو نکنید؛ چون بعد حجم معده در لباس نامناسب می‌شود.

همراه همدل:

برای تهیه لباس عروس بهتر است چند تن از بهترین و صمیمی‌ترین دوستان یا خویشان را با خود ببرید که با شما و سلیقه و روحیه شما حتماً آشنا باشند.

اگر افراد زیادی ببرید یا با پرو هر لباس از دیگران نظر بخواهید، عکس بگیرید و این قبیل کارها، فقط خودتان را گیج کرده‌اید و مطمئناً نمی‌توانید لباس مناسبی را انتخاب کنید؛ چون هرکسی سلیقه و نظر خودش را دارد، با معیارهای خودش لباس را می‌بیند و می‌سنجد.

بهتر است دو تن از دوستان نزدیکتان را ببرید که خوب هم را می‌شناسید و راحت باهم صحبت می‌کنید.

آقایان برای لباس عروس نروید:

تهیه لباس عروس صبر و حوصله و ذوق خاص خودش را می‌طلبد.پس بهتر است با چند خانم شاد و با حوصله و نزدیکانتان بروید، حتی لازم نیست داماد را هم با خود ببرید چون آقایان اصلاً حوصله خانم‌ها را برای خرید لباس و بازار گردی ندارند و حتی هرچقدر هم بخواهند صبر کنید برای شما بازهم با پرو چند لباس خسته می‌شوند و حتماً خواهند گفت همین خوب است و تهیه کنیم.

اما ما به شما توصیه می‌کنیم خودتان و چند همراه همدل بروید و این لباس مهم و خاص را با صبر بسیار تهیه کنید؛ با این کار یک غافلگیری خاص هم برای داماد بگذارید تا در شب عروسی برای اولین بار شمارا در آن لباس زیبا ببیند.

اول کفش بعد لباس:

کفشی را که می‌خواهید برای شب عروسی بپوشید اول تهیه کنید؛ بعد به سراغ لباس عروس بروید.

چون در هنگام پرو لباس اگر کفشتان را همراه داشته باشید بهتر می‌توانید کوتاهی و بلندی لباستان و همچنین دنباله لباس را انتخاب کنید.

اول لباس زیر بعد لباس عروس:

حتماً برای شب عروسی‌تان لباس زیر جدید و مناسب تهیه کنید و آن را با خود ببرید هنگامی‌که می‌خواهید لباس پرو کنید و بدانید که اگر لباستان دکلته باشد باید لباس زیرتان بدون بند باشد. پس حتماً لباس زیر مناسب ببرید و بعد لباس تهیه کنید.

لباس سایز خودتان بگیرید:

در تهیه لباس عروسی حتماً سایز خودتان و آنچه که هستید بگیرید و اگر ممکن نیست از خیاط بخواهید آن را برای تن شما قالب کند.

چون هیچ منظره‌ای به زشتی این نیست که عروس مدام نگران لباسش باشد یا با دستی دامنش را درست کند و با دست دیگرش مواظب آستین لباسش باشد.

پس لباس را برای خودتان سایز کنید؛ حتی اگر احتمال می‌دهید کمی لاغرتر شوید از خیاط بخواهید این موضوع را در نظر بگیرد و جایی برای کوچک کردن لباستان بگذارد و این استرس اندازه بودن لباس را از خود دور کنید.

لباس را امتحان کنید:

با لباسی که انتخاب کرده‌اید حتماً راه بروید، بنشینید، بچرخید، حتی برقصید و مطمئن شوید که لباسی که انتخاب کرده‌اید در هر صورتی راحت است و برایتان مشکلی ایجاد نمی‌کند.

اگر می‌خواهید بهترین شب و بهترین لباس برایتان عذاب‌آور نشود حتماً توصیه ما را در نظر داشته باشید.

اصول تناسب را بدانید:

در هنگام خرید لباس باید لباسی را بگیرید که به تنتان بیاید و سایز باشد، نه اینکه لباسی را بگیرید که شاید بعد لاغر شوید و اندازه شود.

البته این را هم بدانید که قرار نیست یک مدل لباس به شما بیاید خوب همه مزون‌ها را بگردید و لباس‌های مختلف و زیبای بسیاری را پرو کنید و با خیال راحت لباس عروسی‌تان را انتخاب کنید.

نکته مهم:

در هنگام تهیه لباس به فکر تهیه شنل، کت، دستکش، تاج و هر چیز دیگری که مربوط به لباس عروس یا آرایش عروس و همراه عروس است غافل نشوید؛ و اگر امکان دارد همه این موارد را تهیه کنید، بعد به سراغ لباس عروس بروید.
تهیه لباس عروس وقت و حوصله زیاد می‌خواهد پس هرگز این کار مهم را برای روزهای آخر نگذارید.

در کدام فصل عروس می‌شوید:

فصل عروسی شما در خرید لباس عروسی بسیار مهم است؛ چون هر فصلی لباس مناسب خود را می‌طلبد.

مثلاً اگر در زمستان لباس دنباله‌دار تهیه کنید بسیار اشتباه است چون اول مراسم روی برف کشیده شده و خیس و کثیف می‌شود؛ البته اگر تمایل به لباس دنباله‌دار دارید باید لباسی تهیه کنید که دنباله آن جدا شود تا بتوانید آن را وقتی می‌خواهید وارد سالن شوید نصب کنید و از ابتدا تا انتهای مجلس لباسی زیبا و تمیز داشته باشید.

محل برگزاری مراسم هم برای این مورد بسیار مهم است.

البته در امر تهیه لباس حتماً به سخنان دوستان و کارشناسان این امر در مزون‌ها گوش کنید و توصیه‌های آن‌ها را جدی بگیرید و بپذیرید.

چه لباسی چه اندامی:

عروس قدبلند:

اگر شما عروسی با قدبلند هستید حتماً توجه کنید چه لباسی تهیه می‌کنید، چون اگر خط عمودی داشته باشد یا خط کمرپایین، یا تزیین زیاد، قد شمارا بلندتر نشان می‌دهد.

هرچه لباس عروس‌های بلند قد ساده‌تر باشد، زیباتر به نظر می‌رسد.

البته توجه کنید قد دامن و دنباله لباستان به گونه‌ای نباشد که فکر کنند آن لباس متعلق به شخص دیگری بوده و آن را از عروسی با قد کوتاه‌تر گرفته‌اید.

عروس قد کوتاه:

اگر قدی کوتاه دارید، از لباس با دامن بزرگ حتماً اجتناب کنید چون قد شمارا کوتاه‌تر نشان می‌دهد.لباس ماکسی مناسب‌تر است.

برای تزیین لباس افراد کوتاه قد بهتر است، از یراق، مروارید و دیگر تزیینات کوچک و ریز استفاده کرده باشند، همچنین لباس به گونه‌ای باشد که کمر شما به‌خوبی در آن نمایان باشد و از تهیه لباس با تزیین مروارید و سنگ‌های درشت بپرهیزید.

عروس ساعت شنی:

عروس‌هایی که اندامی شبیه ساعت شنی دارند؛ یعنی شانه‌ای پهن و کمری باریک باید در تهیه لباس اندامشان را در نظر داشته باشند.

این‌گونه عروس‌ها اندامی زیبا دارند پس باید این زیبایی را حفظ کنند.لباس‌های دامن بلند، دکلته، دنباله‌دار برای این عروسان زیبا مناسب‌تر است.

عروس شانه پهن کمر باریک:

اگر چنین اندامی دارید از لباس‌هایی با یقه هفت استقبال کنید، لباس‌هایی که با خط های برش شلوغ شده باشد و شمارا چندین برابر جذاب‌تر کند.

بهتر است لباستان آستین افتاده نداشته باشد بلکه نواری باریک به عنوان بند آستین داشته باشد تا پهنای شانه کمتر به نظر برسد.

اندام گلابی:

عروس خانم‌هایی که باسن گرد دارند و کمی قوس کمر، می‌توانند به راحتی لباس‌های مختلف و متفاوت را انتخاب کنند.

می‌توانند لباسی با دامن بلند بگیرند که البته دور باسنشان چسب نباشد بهتر است. همچنین بالاتنه یقه هفت با یک سینه‌ریز ریش ریش زیبایی آنان را بسیار بیشتر می‌کند.

عروس با پاهای کشیده:

اگر دارای پاهای کشیده و زیبا هستید، می‌توانید مدل‌هایی را انتخاب کنید که این زیبایی را نشان دهد مثلاً لباس‌هایی که کنارشان چاک دارد و این زیبایی را نشان می‌دهد.

عروس با اندام پر:

اگر از آن جمله عروس خانم‌های تپل با اندامی توپر هستید، بهتر است از لباس‌هایی با یقه دکلته یا دکلته قلبی استفاده کنید و لباسی را انتخاب کنید که با خطوط نامتقارن کمر را مشخص کرده باشد.

عروس با سینه کوچک:

اگر از سینه‌های کوچکی برخوردار هستید، اصلاً مشکلی ندارد چون می‌توانید لباس‌هایی را انتخاب کنید که روی سینه آن با سنگ‌ها و مرواریدهای زیبا تزیین شده باشد و سینه‌های شمارا در لباس عروسی‌تان بزرگ‌تر و زیباتر کند و لباس بلندی را بردارید که خط سینه آن بالا باشد.

عروس با سینه بزرگ:

اگر سینه‌های شما بزرگ است هرگز از لباس‌های یقه بسته و دکلته استفاده نکنید. لباس با یقه هفت و قلبی بهترین انتخاب برای شماست.

انواع مدل‌های لباس عروس:

امپراتوری:

این مدل لباس به خاطر خط‌هایی که در دوخت دارد و تا زیر سینه و پایین‌تر کشیده شده معروف است. گاهی لباس آستین دارد و گاه ندارد؛ اما در دوخت این لباس از لوازم سبک استفاده شده است و این حس خوبی را به عروس خانم می‌دهد.

این مدل لباس انتخاب اکثر عروس خانم‌هاست مخصوصاً آن‌هایی که می‌خواهند سینه‌هایی مناسب داشته باشند یا سینه‌های بزرگشان زیباتر دیده شود.

در کل انتخاب بیشتر عروس خانم‌ها می‌تواند مدل امپراتوری باشد.

استوانه‌ای:

این مدل لباس همان‌گونه که از اسم آن مشخص است بلند و باریک است، به تن می‌چسبد و می‌تواند زیبایی‌ها و انحناهای بدن را کامل نشان دهد.

اکثر افراد می‌توانند از این لباس استفاده کنند، اما عروس خانم‌هایی با قد کوتاه و لاغر بیشتر این مدل را می‌پسندند. البته باید بدانید که حرکت در این لباس و رقصیدن با آن زیاد راحت نیست.

پری دریایی:

این مدل لباس شمارا زیباتر کرده و تنوع فراوانی دارد. پس هر دختری با هر قد و اندامی می‌تواند به راحتی آن را انتخاب کرده و از مدل‌های متنوع آن برخوردار شود.

پرنسسی:

این مدل لباس چون به اطراف پخش می‌شود و بلند و دنباله‌دار است به این نام معروف شده است. اکثر افراد می‌توانند از آن استفاده کنند؛ مخصوصاً آن‌هایی که دوست دارند لاغرتر به نظر برسند.

تجملی:

این لباس بیشتر ما را به یاد مراسم بزرگ و سنتی می‌اندازد که همیشه عروسی با لباس تجملاتی و دستکش همگان را متحیر می‌کرده است.این لباس می‌تواند هم یک تکه و هم دو تکه باشد.

گرچه تمام افراد و عروس خانم‌ها می‌توانند از این لباس استفاده کنند اما برای دختران لاغر با اندام ظریف بسیار مناسب‌تر است؛ برجسته بودن قسمت کمر بزرگی و چاقی پایین تنه را می‌پوشاند. پس بهترین گزینه برای افرادی است که اندامی گلابی شکل دارند.

عروس در هر لباسی زیباست اما انتخاب درست عروس، شکوه مراسم عروسی را چندین برابر می‌کند و خاطره‌ای زیبا برای او و دیگران می‌سازد.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

مدل لباس عروس استوانه ای چه مشخصاتی دارد؟

این لباس از اسمش مشخص است، از بالا تا پایین تنگ است و کشیده، کاملاً به بدن می‌چسبد و تمام انحنای بدن را نشان می‌دهد.

چرا در انتخاب لباس عروس توجه به سایز لباس عروس اهمیت دارد؟

حتماً دقت کنید که لباس عروس، کاملاً فیکس تن شما، باشد و اصلاً گشاد نباشد، حتی به مقدار کم. اگر چنین نباشد احتمال دارد در شب عروسی خود، مجبور شوید مرتب مراقب این باشید که لباس از تن پایین نیفتد بخصوص اگر لباس دکلته، هم باشد. تازه اینکه ممکن است به دلیل استرس و اضطرابی که هنگام برگزاری جشن، به سراغ همه می‌آید کمی وزن کم کرده و لاغر شوید. پس بهتر است به خیاط یا فروشنده بسپارید، لباسی می‌خواهید که احیاناً اگر کمی لاغر شدید، بتوانید آن‌ها با تن خود یکی کرده و اندازه کنید.

به افراد لاغر و بلند چه مدل لباس عروسی را پیشنهاد می‌دهید؟

لباس عروس تجملی مناسب افراد لاغر و بلند است.

چند مدل لباس عروس داریم؟

1) مدل لباس عروس امپراطوری
2) مدل لباس عروس استوانه‌ای
3) مدل لباس عروس پری دریایی
4) مدل لباس عروس شکل پرنسسی
5) مدل لباس عروس تجملی

رابطه فصل عروسی با انتخاب لباس عروس در چیست؟

برگزاری عروسی در فصول گرم سال، دست شما را برای انتخاب، بازتر می‌گذارد و محدودیت کمتری دارید؛ و در فصل سرد سال، به دلیل احتمال بارش برف و باران، پوشیدن لباس‌های خیلی باز و یا دنباله‌دار، چندان مناسب نیست. بنابراین برای انتخاب لباس عروس به فصل برگزاری جشن عروسی توجه کنید.


کلمات کلیدی:
بهترین مزون لباس عروس در کرمانشاه، مزون های معروف لباس عروس کرمانشاه ، مزون لباس عروس کرمانشاه، مزون های لباس عروس کرمانشاه، فوق تخصصی، قیمت، اینستاگرام، شرق، غرب، جنوب، مرکز، شمال، هزینه، گریمور، محفلی، سالن زیبایی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!