بهترین اکستنشن مو در کرمانشاه

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز اکستنشن مو در کرمانشاه
  • بهترین اکستنشن مو در کرمانشاه

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

سارا باقری
0918596 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
عسل همتی
0935233 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مهسان
0918918 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سیا سپید
0833825 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شهره خدیور
0918918 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آگرین
0835565 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین اکستنشن مو در کرمانشاه
سالن اکستنشن مو در کرمانشاه
  • 0914 345 ****
  • 061 1234 ****
  • کرمانشاه

  • تماس



آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی کرمانشاه

خدمات حرفه ای اکستنشن در آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در کرمانشاه

آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در کرمانشاه با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اکستنشن



بهترین اکستنشن مو در کرمانشاه

بهترین مرکز اکستنشن مو در کرمانشاه

بهترین اکستنشن مو در کرمانشاه – داشتن موی بلند و پر پشت آرزوی هر شخصی است. موی پر پشت جز جذابیت های ابتدایی هر فردی به حساب می آید. از این رو افرادی که به زیبایی و جذابیت خود اهمیت می دهند بیشتر از بقیه دنبال داشتن موهای زیبا و پر پشت هستند.

البته این روزها داشتن موی بلند و پر حجم دیگر آرزویی زمان بر و دست نیافتنی نیست و در کوتاه ترین زمان ممکن هر کسی می تواند از دست موهای کوتاه و کم حجم خود خلاص شود.

که البته این مهم را مدیون تکنیک جذاب اکستنشن مو هستند.

بهترین اکستنشن مو در کرمانشاه

در اینجا به بررسی انواع اکستنشن مو و بهترین مرکز اکستنشن مو در کرمانشاه می پردازیم.

برخی از مزایای اکستنشن با موی طبیعی :

1. دوام و عمر اکستنشن طبیعی بیشتر از مصنوعی است.
2. اکستنشن طبیعی رنگ پذیری و حالت پذیری بهتری دارد.
3. موها با اکستنشن طبیعی پر حجم تر و زیباتر دیده می شوند.
4. نسبت به اکستنشن مصنوعی مراقبت زیادی را نمی خواهد.
و تنها عیب اکستنشن طبیعی نسبت به مصنوعی گران بودن آن است.

اکستنشن مو چیست؟

اکستنشن یک واژه ی انگلیسی است و به معنی افزودن حجم و طول به موهای طبیعی افراد است. اگر بخواهیم یک دسته بندی کلی از اکستنشن ها بر اساس جنس آنها داشته باشیم به دو دسته تقسیم بندی می شوند.

به طور کلی اکستنشن به دو گروه تقسیم می شود :

1. اکستنشن با موی طبیعی و واقعی انسان
2. اکستنشن با موی مصنوعی که در کارخانه ها تولید می شود
که هر دو نوع معایب و مزایای مخصوص خود را دارا هستند.

اکستنشن طبیعی:

استفاده از تارهای موی طبیعی؛ استفاده از اکستنشن های طبیعی ظاهر بسیار زیبا تری را در مخاطب ایجاد می کند و همین طور مانند موهای طبیعی خودتان قابلیت رنگ کردن هایلایت و دکلره کردن هم دارند، اما به هر حال قیمت بیشتری نسبت به موهای مصنوعی برای مخاطب خواهند داشت. دوام اکستنشن های طبیعی به نسبت اکستنشن های مصنوعی بیشتر است اما بسته به سرعت رشد موهای افراد از 3 تا 6 ماه می باشد اما بهتر است هر 45 روز یک بار توسط متخصص ترمیم انجام شود.

اکستنشن مصنوعی:

میتوان گفت تنها مزیت اکستنشن مصنوعی نسبت به طبیعی ارزان بودن آن است.

معایب اکستنشن مصنوعی :

1. امکان دارد در تهیه ان از روش های غیر بهداشتی استفاده شده باشد.
2. عمر و دوام کمتری نسبت به اکستنشن طبیعی دارا هستند.
3. نسبت به اکستنشن طبیعی مراقبت بیشتری نیاز دارند.
4. احتمال ذوب شدن اکستنشن در اثر استفاده از سشوار و اتو مو و وسایل حرارت زا وجود دارد.

انواع روش های اکستنشن مو :

1. اکستنشن های موقتی؛ این دسته از اکستنشن ها مناسب افرادی هستند که نمی خواهند طولانی مدت و مداوم از اکستنشن استفاده کنند، این اکستنشن ها با کلیپس های مخصوص و یا چسب متصل می شوند و می توانید آنها را هر هفته و یا هر روز جدا کرده و دوباره متصل کنید.
2. اکستنشن های نیمه دائم؛ ماندگاری این محصولات در حدود 6 الی 8 هفته است و در دسته های کوچک تری نسبت به انواع کلیپسی ارائه شده و به صورت نواری و با استفاده از چسب های نا مرئی متصل می شوند.
3. اکستنشن های دائمی همان طور که از اسم آنها مشخص است مدت زمان بیشتری دوام می آورند و معمولا ماندگاری آنها حدود چند ماه است

روش های اتصال اکستنشن ها

از بهترین اکستنشن ها که نیاز به مراقبت زیادی ندارد اکستنشن طبیعی است که از موی طبیعی کوتاه شده انسانی استفاده می شود که به راحتی به موها وصل می شوند و حساسیت زا هم نیستند.

روش رینگ گذاری:

روش نصب اکستنشن به وسیله ی رینگ؛ باید توجه کرد که این شیوه برای کسانی که موهای کم پشت و نازکی دارند مناسب نمی باشد چون موقع جمع کردن موها رینگ معلوم می شود.

روش چسب کراتین:

نوعی دیگری از اکستنشن که با چسب لابه لای موی شخص می چسبد و هر شخص به راحتی می تواند آن را مدیریت کند البته اگر به چسب مو حساسیت دارید از این روش استفاده نکنید.

روش دوختن:

دوختن موی طبیعی با اکستنشن برای طول زیاد که کار هر کسی نیست و زمان زیادی نیاز دارد تا کارتان تمام شود. در این مورد موهای بافته شده را به موهای بافت فرد مورد نظر می دوزند. البته نتیجه کار بسیار عالی و طبیعی است.

روش میکرولینک:

این روش یکی از طبیعی ترین و پر کاربرد ترین تکنیک های اکستنشن مو در دنیا محسوب می شود. در این روش موی اکستنشن به ساقه ی موی فرد مورد نظر وصل می شود. البته امکان اینکه بعد از مدتی این اتصال شل شود هم وجود دارد و هر 3 تا 4 هفته یکبار برای سفت کردن قسمت های شل شده باید مراجعه کرد ولی هزینه آن نسبت به سایر موارد به صرفه تر است.

روش لاینی:

اکستنشن مو به روش لاینی: از مزایای این روش می توان به این نکته اشاره کرد که برای اتصال موها از چسب و یا رینگ استفاده نمی شود.

چند نکته ی تکمیلی در استفاده از اکستنشن ها

– از وسایلی مانند کلیپس و کش مو که باعث شل شدن اکستنشن می شود زیاد استفاده نکنید.
– برای شانه کردن از شانه های دندانه درشت استفاده شود.
– برای اکستنشن های مصنوعی از وسایل گرما زا مانند سشوار و اتوی مو برای دفعات زیاد استفاده نکنید.

واضح است که هرچقدر رنگ موهای اکستنشن انتخاب شده با رنگ موهای طبیعی خودتان تناسب داشته باشد نتیجه ی کار جلوه ی زیبا تر و طبیعی تری خواهد داشت، البته اگر آرایشگر شما به قدر کافی در زمینه ی نصب اکستنشن تبحر داشته باشد می توانید اکستنشن هایی با رنگ متفاوت از موهایتان را به نحوی به کار ببرید که گویی موهایتان را هایلایت کرده اید.

بهتر است از شستشوی بیش از حد موهایتان بپرهیزید همچنین برای شستن موهایتان از شامپوها و نرم کننده های ملایم که فاقد پارابن و سولفات هستند استفاده کنید هنگام شستن موهایتان مراقب باشد که گره نخورند و نیز می توانید به ساقه ی موهایتان نرم کنند بزنید تا بعدا شانه کردن آنها راحت تر شود هنگام شانه کردن از شانه هایی که دندانه ی دکرمانشاه دارند استفاده کرده و به آرامی و ملایم تر موهایتان را شانه کنید.

استفاده از سشوار و اتو مو و بابلیس به خاطر حرارت مستقیمی که تولید می کنند می تواند برای دوام و طول عمر موهایتان مضر باشد پس استفاده از این ابزار را کمتر کرده و قبل از کار کردن با آنها به موهایتان اسپری محافظت کننده ی حرارت بزنید.
با رعایت نکاتی که گفته شد و نیز مشاوره گرفتن از یک فرد متخصص در این زمینه می توانید به کمک اکستنشن ها احساس بهتری را تجربه کنید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز اکستنشن مو در کرمانشاه، بهترین اکستنشن کار مو در کرمانشاه، اکستنشن کار خوب در کرمانشاه، بهترین اکستنشن مو در کرمانشاه، سالن اکستنشن مو تهرانی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، میکاپ و گریم اکستنشن، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرمانشاهی، مدل، کلیپسی، گیسو، لیزری، لاینی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!