بهترین تالار عروسی در کرمانشاه
  • بهترین تالار عروسی در کرمانشاه
  • بهترین باغ تالار عروسی در کرمانشاه

بهترین تالار عروسی در کرمانشاه
بهترین تالار عروسی در کرمانشاه
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • کرمانشاه

  • تماس




بهترین تالار عروسی در کرمانشاه در تالار هایپر بیوتی

بهترین باغ تالار عروسی در کرمانشاه

بهترین تالار عروسی در کرمانشاه با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین تالار عروسی در کرمانشاه

بهترین تالار عروسی در کرمانشاه

بهترین تالار عروسی در کرمانشاه – از ابتدای بشریت تا به امروز ازدواج یکی از نیاز های اساسی انسان ها به شمار می رود.
برای برگزاری مراسم ازدواج لازم است امکانات و تشکیلاتی را فراهم کنیم. یکی از مهم‌ترین این تشکیلات که حدود ۶ ماه قبل از تاریخ ازدواج باید برای آن اقدام کنیم انتخاب تالار یا باغ مناسب است.

تالار یا باغی که برای برگزاری مراسم ازدواج انتخاب می کنیم باید مکانی مناسب، آبرومند و در حد شان و شخصیت مهمان‌ها باشد.

بهترین باغ تالار عروسی در کرمانشاه

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین باغ تالار عروسی در کرمانشاه می پردازیم.

۱۰ معیار برای انتخاب تالار عروسی:

به طور کلی همه ما می دانیم که انتخاب سالن یا باغ مناسب جهت امر ازدواج نکته بسیار مهمی می‌باشد؛ بنابراین اگر دوست دارید جشن بی نظیری را تجربه کنید کافی است به نکات زیر توجه داشته باشید:

موقعیت و دسترسی شهری:

مکان برگزاری ازدواج بهتر است به گونه ای باشد تا آسایش مهمان‌ها را فراهم کند.

موقعیت جغرافیایی تالار بسیار اهمیت دارد برای مثال وجود تالار در خارج از شهر باعث می‌شود مسافت راه تا حدودی انرژی مهمان‌ها را بگیرد در نتیجه مهمان‌ها به دلیل خستگی راه از مراسم ازدواج لذت کافی را نمی برند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که شاهد دیر آمدن عروس و داماد در مراسم ازدواجشان بوده اید این اتفاق تا حد زیادی کلافگی مهمان‌ها را به همراه دارد.

عروس و داماد می توانند با برنامه‌ریزی مناسب و انتخاب آرایشگاه و آتلیه نزدیک به سالن ازدواج مانع رخ داد این اتفاق اعصاب خورد کن شوند تا خودشان باعث و بانی کلافگی مهمان‌ها نباشند.

ظرفیت سالن عروسی:

با رزرو کردن تالار یا باغ های خیلی بزرگ در صورتی که مهمان‌های کمی دارید تنها یک عروسی سرد و بی روح را برای خودتان رقم می زنید.

ظرفیت تالار یا باغ باید متناسب با تعداد مهمان‌ها باشد تا محیطی گرم و صمیمی در بین مهمان‌ها به وجود آید.

برای گرفتن یک عروسی خوب باید تمام جوانب را بسنجیم برای محکم کاری لازم است مطمئن باشیم که تالار صندلی‌های اضافه ای را برای پذیرایی داشته باشد.

سقف سالن پذیرایی:

چون پای آسودگی مهمان‌ها در میان است سقف های بلند را انتخاب کنید!

وجود سقف کوتاه در تالار به دلیل احساس خفگی و دلگیری که ایجاد می‌کند مهمان‌هایتان را فراری می دهد.

پارکینگ اتومبیل ها:

هیچکس تمایل ندارد برای پارک کردن خودروی خود مدت طولانی ایی را به دنبال جای پارک باشد.

در صورتی که تالاری که انتخاب کرده‌اید پارکینگ نداشته باشد شاید برخی از مهمان‌ها به ویژه در شهر های بزرگ مجبور شوند خودروی خود را دور از تالار پارک کنند و مسافت طولانی ایی را پیاده برای رسیدن به تالار طی کنند.

اگر می خواهید مهمان‌هایتان آزرده خاطر نشوند از تالارهای مجهز به پارکینگ غافل نشوید.

روکش صندلی‌ها و رومیزی ها:

روکش‌های لک شده صندلی‌ها و رومیزی ها صحنه بسیار زشتی را به وجود می آورند.

مشخص است که تمام افراد نسبت به کثیفی حساسیت نشان می‌دهند و از دیدن لکه های چربی متنفرند.

اگر می‌خواهید مکان ازدواجتان در روز عروسی بدرخشد از مسئولین تالار بخواهید روز قبل از مراسم تمام روکش‌ها شست‌وشو شوند و هیچ سهل‌انگاری در این زمینه ایجاد نشود.

میز شام عروس و داماد:

معمولاً اکثر عروس و دامادها دوست دارند از تمام لحظات ازدواجشان فیلم یا عکس داشته باشند.

اگر علاقه‌مندید که لحظه شام خوردنتان در شب عروسی‌تان در یک صحنه رمانتیک و زیبا ثبت شود میز شام عروس و داماد انتخاب مناسبی برای عکس و فیلم گرفتن در آن لحظه است.

این میز مخصوص در بعضی تالارها با پرداخت هزینه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد و برخی از تالارها نیز به صورت رایگان و به عنوان هدیه‌ای به مناسبت ازدواجتان اجازه استفاده از این میز را می‌دهند ‌.

سرویس‌های بهداشتی و سایر امکانات:

شاید این موضوع خنده‌دار به نظر برسد اما سرویس‌های بهداشتی تالار باید به‌اندازه‌ای تمیز باشد که لازم نباشد استفاده کنندگان از آن دماغ‌هایشان را بگیرند.

صف بستن ممنوع! تعداد سرویس‌های بهداشتی باید به‌اندازه‌ای باشد که مهمان‌ها برای استفاده از آن نیازی به صف کشیدن نداشته باشند.

نکته دیگر وجود مسافت مناسب سرویس‌های بهداشتی تا محل برگزاری جشن است که باید به آن توجه شود.

مراسم عروسی برای بعضی از کودکان کسل‌کننده است برای سرگرمی کودکان می‌توانیم سالن‌هایی را انتخاب کنیم که اتاق مخصوص برای بازی کردن بچه‌ها داشته باشد.

اگر دوست دارید سالن ازدواجتان مرتب و منظم باشد و نیازی نباشد مهمان‌ها لباسشان را به تکیه‌گاه صندلی یا هرجای دیگر آویزان کنند باید به فکر رختکن‌های زنانه در تالار باشید.

هزینه تالار:

تمام تالار و باغ‌ها برای ارائه دادن خدمات به شما هزینه‌هایی را دریافت می‌کنند و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌های موردنظر راحتی و آسایش مهمان‌هایتان را تضمین کنید و مراسم ازدواج تاپ و به‌روزی را در این تالار و باغ‌ها برگزار کنید.

ازجمله هزینه‌هایی که تالار یا باغ‌ها دریافت می‌کنند می‌توانیم به موارد زیر اشاره‌کنیم:

هزینه ورودی:

رقمی ثابت و پایه است و هیچ ربطی به تعداد مهمان‌ها مسائلی مانند آن ندارد.

هزینه غذا و پذیرایی:

هیچ تالاری به صورت رایگان از مهمان‌ها پذیرایی نمی‌کند.پرداخت هزینه غذا کاملاً بر عهده میزبان هست و تالار به ازای هر پرس غذا هزینه‌ای را دریافت می‌کند ؛ این هزینه با توجه به نوع غذا، تعداد مهمان‌ها، نوشیدنی، پیش‌غذا و… متفاوت هست.

هزینه گروه موزیک و سرگرمی:

چه خوشتان بیاید یا نیاید برای تالار فرقی نمی‌کند که شما از خدمات موزیک و سرگرمی استفاده می‌کنید یا خیر در هر صورت تالارها از شما می‌خواهند هزینه ‌این بخش را پرداخت کنید.

هزینه خدمات:

این هزینه درصدی از مجموعه هزینه‌ها است که به کل هزینه‌ها اضافه می‌شود و میزبان‌ها موظف به پرداخت این هزینه هستند تا اجازه برگزاری مراسم در تالار یا باغ را داشته باشند.

هزینه مالیات بر ارزش افزوده و عوارض:

طبق قوانین پرداخت این بخش از هزینه‌بر عهده میزبان هست.

هزینه تزئینات:

تالار هیچ سهمی در پرداخت هزینه‌های تزئینات ندارد و میزبان باید هزینه ‌این بخش را به تالار پرداخت کند.

در صورتی که به بادکنک آرایی، گل‌آرایی، کالسکه سواری، اسب‌سواری، آتش‌بازی، تمایل نداشته باشید می‌توانید این بخش را حذف کنید و هیچ هزینه‌ای را در قبال تزئینات پرداخت نکنید.

پرداخت هزینه‌های تالار معمولاً قسمت‌بندی می‌شود به صورتی که بخشی از هزینه را ۶ ماه قبل از تاریخ ازدواج به عنوان بیعانه در هنگام عقد قرارداد پرداخت می‌کنید تا تاریخ و روز مراسم را رزرو کنید.

حدود یک هفته قبل از مراسم دست در جیب مبارک خود می‌برید و دوسوم هزینه را پرداخت می‌کنید.

شب عروسی وقتی اطمینان پیدا کردید که تمام امکانات در نظر گرفته‌شده‌تان توسط مسئولین تالار فراهم شده تسویه حساب نهایی را انجام می‌دهید.

تست غذا و کیفیت پذیرایی:

ابتدا تحقیق کنید! انتخاب تالار یا باغ به صورت سرسری می‌تواند در روز عروسی ذوق عروس و داماد و مهمان‌ها را کور کند.

حتماً یک شب برای پی بردن به مواردی مانند سرویس‌دهی مهمان‌ها، برخورد مناسب با مهمان‌ها، مرتب و زیبا بودن لباس خدمه، کیفیت ظروف پذیرایی، و مهم‌تر از همه تست غذا به تالار مراجعه کنید.

سرکشی و بررسی نهایی:

برای مطمئن شدن از این که همه چیز مانند تمیزی روکش‌ها، تعداد صندلی‌ها، نورپردازی، تزئینات و.. آماده است و دیگر مشکلی نیست حتماً روز قبل از عروسی به تالار بروید.

سر زدن به تالار علاوه بر این که خیال خودتان را بابت همه چیز آسوده‌تر می‌کند مدیریت تالار را از حساسیت شما نسبت به مراسم آگاه می‌کند در نتیجه وی تلاش می‌کند تا مراسم شما به بهترین نحو انجام شود.

1. چک کردن تاریخ موردنظر و رزرو نبودن آن:

تالاری را که جهت برگزاری مراسم عروسی انتخاب کردید حتماً چک کنید تا روز موردنظر شما برای گرفتن جشن، توسط عروس و داماد دیگری از قبل رزرو نشده باشد در غیر این صورت می‌توانید با برنامه‌ریزی تاریخ را عوض کنید.

2. ظرفیت تالار عروسی و تعداد مهمان‌ها:

به تناسب‌ها توجه کنید! ظرفیت تالار باید متناسب با تعداد مهمان‌ها باشد.

رزرو تالار کوچک در صورتی که مهمان‌های زیادی دارید نه تنها زیبا نیست بلکه ممکن است صدای اعتراض مهمان‌ها به دلیل کمبود مکان و.. بلند شود. همچنین رزرو تالارهای بزرگ با مهمان‌های محدود موجب سرد شدن مراسمتان می‌شود.

3. درست کردن کروکی:

این که مهمان‌ها از هر نظر در مراسم آسوده باشند یکی از دغدغه‌های اساسی است در نتیجه میزبان تلاش می‌کند تا جایی که می‌تواند آسودگی را فراهم کند.

اگر موقعیت تالاری ک انتخاب کرده‌اید پیچیده است می‌توانید با کمک مدیریت تالار نقشه‌ای را آماده کنید و در اختیار مهمان‌هایتان قرار دهید تا مطمئن شوید که مهمان‌هایتان در پیدا کردن تالار به مشکل برنخورند.

4. سؤال درباره هزینه تالار پذیرایی موردنظرتان:

یکی از مسائلی که در انتخاب کردن تالار یا باغ باید به آن توجه کنیم بودجه‌ای مناسب است تا کفایت تمام هزینه‌های تالار مورد انتخابمان را بدهد.

برخی تالارها ابتدا قیمت مناسبی را جهت برگزاری مراسم به شما می‌گویند اما در مرحله پرداخت هزینه شمارا شوکه می‌کنند زیرا در هنگام پرداخت نهایی هزینه‌هایی مانند ورودی تالار، مشعل آرایی و..را به شما اعلام می‌کنند.

لازم است از تمام هزینه‌های تالار را به طور کامل آگاه باشید و از مدیر تالار در مورد نحوه پرداخت هزینه‌ها سؤال کنید.

امروزه می‌توانید به کمک سایت بانک تالار تالارهای موردنظرتان را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین تالار را از نظر کیفیت و متناسب با بودجه‌تان جهت برگزاری جشنی منحصربه‌فرد انتخاب کنید و نهایت لذت را تجربه کنید.

5. سؤال در مورد آتش‌بازی:

به راحتی برق شور و شوق را در چشمان مهمان‌هایتان ببینید!

با تدارک دیدن خدمات آتش‌بازی با فشفشه‌های رنگی و مشعل و.. مهمان‌هایتان را به اوج هیجان برسانید و عزیزانتان را با این سورپرایز زیبا به وجد آورید.

6. پرس‌وجو درباره ریختن نقل و کاغذ رنگی در تالار:

برای این که یک عروسی کلاسیک را برگزار کنید باید از تالارها اجازه پاشیدن گل، پول، کاغذ رنگی و.. را روی سر عروس و داماد بگیرید؛ بعضی از تالارها این اجازه را نمی‌دهند بنابراین حتماً قبل از بستن قرارداد درباره این موضوع سؤال کنید.

7. چک کردن موسیقی:

برای داشتن یک فیلم عروسی محشر لازم است به افکت‌های نورپردازی و هماهنگی اتوماتیک نور و صدا توجه کنید و از مسئولین تالار در این مورد پرس‌وجو کنید وجود افکت‌های نورپردازی جلوه‌های فوق‌العاده‌ای به فیلم عروسی‌تان می‌بخشد.

8. تغییر زمان عروسی بنا به هر دلیلی:

از مدیر تالار در رابطه با کنسل شدن عروسی و تغییر آن به روز دیگر سؤال کنید بعضی تالارها به شما این اجازه را نمی‌دهند و شما باید مبلغی را به عنوان جریمه جهت کنسل کردن مراسمتان پرداخت کنید.

9. انتخاب تالار پذیرایی ذخیره:

با توجه به جمله کار از محکم کاری عیب نمی‌کند بهتر است یک تالار دومی را با تمام امکانات موردنظرمان در ذهن داشته باشیم.

ممکن است در روز عروسی بنا به هر دلیلی نتوانیم به تالار اولی برویم اگر تالار دو هست سریع به تالار دومی می‌رویم. در غیر این صورت مجبوریم تصمیم عجولانه‌ای بگیریم که این می‌تواند در لحظه لحظه عروسی‌مان موجب ناراحتی‌مان بشود.

10. تست غذای تالار عروسی:

جشن عروسی خوشمزه‌ای را برگزار کنید!

حتماً قبل از بستن قرارداد غذای تالار موردنظرتان را تست کنید تا متوجه شوید غذا مطابق باب میل شما و مهمان‌هایتان هست یا خیر.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا تست مواد غذایی و نوشیدنی امکان دارد؟

بله. امکان تست منوی غذایی و نوشیدنی وجود دارد.

آیا تالار عروسی گروه موسیقی دارد؟

بله این تالار گروه مموسیقیمخصوص به خودش را دارد.

برای کودکان چه امکاات تفریحی در نظر گرفته شده است؟

در این تالار اتاقی مخصوص به بازی کودکان در نظر گرفته شده است.

آیا تالار عروسی امنیت عمومی دارد؟

بله. از لحاظ امنیتی تالار به دوربین مجهز بوده و در صورت لزوم نزدیکترین کلانتری و آتش نشانی میتواند سریعا وارد عمل شود.

برای رزرو تالار عروسی چقدر هزینه باید بپردازم است؟

براساس نوع درخواستهایی که دارید هزینه ها متغییر است.

امکان تغییر دکوراسیون تالار وجود دارد؟

خیر. برای چیدمان تالار از بهترین طراحان دکوراسیون استفاده شده است.


کلمات کلیدی:
بهترین تالار عروسی در کرمانشاه، بهترین باغ تالار عروسی در کرمانشاه، باغ، بهترین سالن عروسی کرمانشاه، پذیرایی، شام، موزیک، مجلل، باغ، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرمانشاهی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!