آموزش خودآرایی در کرمانشاه
  • آموزش خودآرایی در کرمانشاه
  • بهترین آموزشگاه خودآرایی در کرمانشاه

آموزش خودآرایی در کرمانشاه
آموزش خودآرایی کرمانشاه
  • 0918 345 ****
  • 081 1234 ****
  • کرمانشاه

  • تماس



آموزشگاه آموزش خودآرایی در کرمانشاه در آرایشگاه هایپر بیوتی کرمانشاه

آموزش تخصصی خودآرایی در آموزشگاه هایپر بیوتی در کرمانشاه

مرکز تخصصی آموزش خودآرایی در کرمانشاه در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده دوره ها و کلاس های تخصصی با مدرک فنی حرفه ای و بین المللی



آموزش خودآرایی در کرمانشاه

آموزش خودآرایی در کرمانشاه

بهترین آموزشگاه خودآرایی در کرمانشاه

آموزش خودآرایی در کرمانشاه -حتما این مسئله برای شما هم پیش آمده است که برای رفتن به یک مهمانی کوچک یا جشن ساده به یک میکاپ نیاز داشته باشید ولی دوست ندارید وقت و هزینه ی خود را صرف مراجعه به آرایشگاه کنید؛ در این هنگام موضوع خودآرایی اهمیت زیادی پیدا می کند. شما باید به عنوان یک خانم با مهارت های خودآرایی آشنا باشید تا در زمان های لازم بتوانید از آن استفاده نمایید.

بهترین آموزشگاه خودآرایی در کرمانشاه

آموزش خودآرایی در کرمانشاه

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه خودآرایی در کرمانشاه می پردازیم.

خودآرایی چیست؟

خودآرایی یعنی فرم و قالب صورت خودمان را بشناسیم و بدانیم که چه نوع سبک های آرایشی و یا چه رنگ هایی با فرم و شکل صورت ما سازگار تر است. اولین قدم در خودآرایی توجه به سلامت پوست و مو است و در وهله ی بعدی شناخت رنگ طبیعی مو، پوست و چشم ها است تا بتوان با ایجاد تغییرات کمی در این رنگ ها زیبایی های چهره را پر رنگ تر کرد.

سبک های خود آرایی:

بهترین سبک های آرایشی برای تکنیک خودآرایی، سبک هایی لایت مانند میکاپ کلاسیک، میکاپ لایت اروپایی، میکاپ اسموکی و … می باشند. نکته ی مهمی که در این جا مطرح می شود این است که در خودآرایی طبیعی جلوه کردن چهره مهم است و در این روش سعی می شود تا زیبایی های طبیعی صورت به صورت پررنگ تر و نمایان تر مشخص شوند، به همین منظور از آرایش های غلیظ که ظاهری مصنوعی در شما ایجاد می کنند بپرهیزید.

سلامت پوست و مو:

نکته ی مهم در رابطه با این موضوع، استفاده از یک رژیم غذایی سالم و سرشار از میوه ها و سبزیجات است که تاثیری حیرت انگیزی در زیبایی پوست، رویش موها و هم چنین استحکام ناخن ها خواهد داشت. سعی کنید در آرایش روزانه ی خود از مواد آرایشی سنگین و چرب استفاده نکنید زیرا استفاده ی طولانی مدت از این نوع مواد آرایشی باعث آسیب رساندن به پوست شما می شود؛ هم چنین حتما هرشب قبل از خواب آرایش خود را به طور کامل پاک کنید. سعی کنید از انواع کرم های زیبایی پوست استفاده کنید تا پوستتان سلامت و زیبا بماند؛ البته توجه داشته باشید که حتما از کرم ها و لوازمی که دارای مارک مرغوب اند استفاده نمایید و از استفاده از هر نوع کرمی برای پوستتان بپرهیزید. شما می توانید در خانه با مواد طبیعی و میوه ها و … ماسک های زیبایی برای پوست خود بسازید که علاوه بر مفید بودن موجب زیبایی پوست شما می شوند.

ماساژ صورت:

صورت هم مانند سایر اندام ها به ورزش نیاز دارد. شما می توانید با ماساژ صورت باعث افزایش گردش خون در صورت شوید که منجر به شادابی و جلوگیری از چین و چروک آن می شود.

رنگ و نوع پوست:

همانطور که قبلا اشاره کردیم شناخت و تشخیص رنگ و نوع پوست در خودآرایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شما با شناخت کافی در این مورد می توانید رنگ ها و سبک هایی از آرایش را که بیش ترین سازگاری را با پوست شما دارد انتخاب کنید. در کل سه رنگ اصلی سرخ وسفید، زرد روشن و سبزه ی گندمی برای پوست وجود دارد که در ادامه به بررسی هر کدام از آن ها می پردازیم.
سرخ و سفید: در این پوست وجود پیگمنت های قرمز می تواند تعیین کننده رنگ مو و یا رنگ مژه ها باشد که در خودآرایی باید در نظر گرفته شوند. افرادی با این رنگ پوست ممکن است در بعضی از نقاط پوست خود دارای قرمزی هایی طبیعی بوده و موهایی به رنگ خرمایی، بلوند تیره و یا روشن داشته باشند.
زرد روشن: در این پوست پیگمنت های زرد فراوان بوده و رنگ موها معموال خرمایی روشن و یا بلوند متوسط و روشن می باشند.
سبزه گندمی: وجود پیگمنت های آبی در این پوست باعث وجود تیرگی در موها شده و معموال موهای این افراد به رنگ مشکی یا قهوه ای تیره می باشد.

ابروها:

شما می توانید با شناخت فرم صورت و چشم های خود ابروهایتان را متناسب با آن ها اصلاح کنید و یا حتی می توانید با روش هایی مانند میکروبلدینگ فرم ابروهای خود را تغییر داده و با شکل صورت خود متناسب کنید.

رنگ و مدل چشم:

چشم ها تاثیر زیادی بر زیبایی صورت می گذارند. شناخت رنگ و مدل چشم از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا برای مدل های مختلف چشم آرایش مخصوصی به کار می رود و هم چنین شناخت رنگ دقیق چشم به استفاده از نوع رنگ های انتخابی در آرایش چشم کمک می کند.

فرم بینی:

اگر فرم بینی خود را بشناسید می توانید با استفاده از روش های مختلف آرایشی مانند کانتورینگ حالت آن را زیبا تر نشان دهید و یا اگر دارای نواقص ظاهری است آن را بپوشانید.

گونه ها:

شناخت فرم گونه ها در میکاپ اهمیت زیادی دارد و با اطلاع از فرم گونه ها می توان با میکاپ مناسب آن هارا برجسته تر و یا خوش فرم تر نشان داد.

چانه و فک:

اگر دارای چانه و فک فرورفته، دراز و… هستید می توانید به وسیله ی سبک های آرایشی و با سایه دادن این نواقص را بپوشانید.

فرم صورت:

شکل هندسی صورت در افراد ممکن است به شکل مربع، لوزی، تخم مرغی، گرد، مثلثی و… باشد؛ اما نکته ی مهم این جاست که شما باید ابتدا فرم هندسی صورت خود را تشخیص دهید تا بتوانید آرایشی متناسب با آن را روی صورت خود پیاده کنید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

آمزش خودآرایی در کرمانشاه، بهترین آموزشگاه خودآرایی در کرمانشاه، کلاس آموزش خودآرایی در کرمانشاه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، کرمانشاهی، مدل، مراکز، تخفیفات، کلاس های، مدرک فنی حرفه ای، بین المللی، مربی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!