بهترین هاشور ابرو در زنجان

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترين هاشور ابرو در زنجان
  • بهترين مرکز هاشور ابرو در زنجان

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

شیده
0938787 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هاشور ابرو
0901241 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شکیلا
0243355 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آس
0936800 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سمیه
0919242 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هاشور ابرو
0912972 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین هاشور ابرو در زنجان
سالن هاشور ابرو در زنجان
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • زنجان

  • تماس



بهترین هاشور ابرو در زنجان در آرایشگاه هایپر بیوتی زنجان

خدمات تخصصی هاشور ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در زنجان

مرکز تخصصی هاشور ابرو در زنجان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای هاشور ابرو



بهترين هاشور ابرو در زنجان

بهترین هاشور ابرو در زنجان

بهترين هاشور ابرو در زنجان – آیا شما هم از اینکه هر روز مجبور باشید ابروهایتان را با مداد و سایه بکشید خسته شده اید؟ دلتان میخواهد روشی را امتحان کنید که دیگر نیاز به این کار نباشد؟ اگر به لوازم آرایشتان سری بزنید می بینید که شما هم دست کم یکی از این سایه ها و مداد ها که برای زیبایی ابرو استفاده می شود را دارید. همه ما به زیبایی چهره ی خود اهمیت می دهیم اما این که بخواهیم هر روز ابروهایمان را بکشیم کاری طاقت فرسا است. برای رهایی از این کار ما به شما هاشور ابرو را پیشنهاد می کنیم.

بهترین مرکز هاشور ابرو در زنجان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز هاشور ابرو در زنجان می پردازیم.

همین حالا لوازم آرایشی ابروی خود را کنار بگذارید. بیایید کمی با میکروبلیدینگ آشنا شوید. میکروبلیدینگ یا همان هاشور ابرو روشی است که ابرو ها را به طور نیمه دائم به رنگ و شکل دلخواه شما درمی آورد. در واقع این روش نوعی تاتوی نیمه دائم است و به ابرو ها ظاهری طبیعی میدهد.

همانطور که می توانید تصور کنید، میکروبلیدینگ روشی است که شما را به رویاهایتان می رساند. در ادامه ی این مطلب با مراحل این کار بیشتر اشنا می شویم.

برای هاشور ابرو، قبل از هر کاری ابتدا باید با یک متخصص ابرو مشورت کنید. این کار برای این است که بدانید چه مدل ابرویی به صورت شما می آید. پس از آن با مداد بر روی ابرو خطوط نازکی می کشند تا به شکل دلخواه برسند که نقش استنسیل را ایفا میکند. به دلیل اینکه باید مدل های مختلف را امتحان کرد تا به مدل مطلوب رسید، این کار ممکن است 20 الی 30 دقیقه طول بکشد. پس از آن از کرم بی حس کننده استفاده می کنند و بعد از 15 دقیقه کار را شروع می کنند. بعضی افراد هیچ دردی را حس نمی کنند اما آنهایی که پوست حساس تری دارند ممکن است احساس سوزش کنند. این کار مثل برداشتن ابرو با سرعت زیاد می باشد.

هاشور ابرو چیست؟

خیلی ها هاشور ابرو را با تاتو ایمن یا میکروپیگمنتیشن اشتباه می گیرند. در حالی که هاشور ابرو یک نوع روش طراحی دائم صورت است. این نوع تاتو ایمن با استفاده از روش های گوناگونی مانند تکنیک سایه ابرو، نقطه ای، ماژیکی کردن ابرو انواع تکنیک های هاشور ابرو انجام می شود.

در بین این روش ها، تکنیک هاشور ابرو بیشترین طرفدار را دارد. در هاشور ابرو تار ها ی ابرو با ظرافت و دقت رسم میشوند با استفاده از خطای دید قسمت های خالی ابرو را پر پشت نشان می دهند؛ اما در روش تاتوی سنتی یا نقطه ای پوست زیر ابرو را با نقطه های کوچک پر می کنند تا ابرو پرتر به نظر بیاید.

هاشور ابروی سه بعدی

هاشور ابرو انواع مختلفی دارد همانند هاشور ابرو تری دی، هاشور ابرو نچرال، هاشور ابرو کرکی، هاشور ابرو تارمویی، هاشور ابرو تیغ ماهی و …

حال اینکه از بین این روش ها کدام یک به کار شما می اید سوالی ااست که باید از هاشور زن ها و تاتوکاران حرفه ای بپرسید. آنها با دیدن فرم صورت و ابرو ی شما یکی از روش های هاشور زدن را برایتان انتخاب می کنند. البته ممکن است که جهت قرینه سازی ابروهای شما نیاز باشد چند تکنیک هاشور زدن را همزمان انجام دهند.

هاشور ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

هاشور ابرو برای کسانی مناسب است که ابرو های نازکی دارند یا اینکه از کم پشتی وکم رنگ بودن ابرو های خود ناراضی اند. این نکته هم شایان توجه است که افراد زیادی از این روش راضی هستند و این روش از پرطرفدارترین روش های تاتو ابرو است.

چه زمانی هاشور ابرو خوبه؟

1 .زمانی که ابروهایتان نازک شده و نیاز به تقویت دارد.
2 .زمانی که ابرو هایتان کم پشت شده است.
3 .زمانی که ابرو های کوتاهی دارید و می خواهید آنها را گسترده تر نشان دهید.
4 .زمانی که ابروهایتان ناهماهنگ است و با هاشور زدن می توانید آنها را قرینه کنید.

برای هاشور ابروی خوب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

• برای داشتن هاشور ابروی خوب ارایشگران و متحصصان زیبایی باید برایتان:
• از رنگ های اورجینال استفاده کنند.
• طراحی خوب و قرینه سازی
• استفاده از دستگاه میکروپیگمنتیشن باکیفیت
• عدم خونریزی از ابرو ها هنگام انجام دادن هاشور توسط ارایشگر
• رعایت نکات بهداشتی
• استفاده از لوازم یکبار مصرف ابرو

اگر تمام این موارد رعایت شود هاشور ابروی شما ماندگاری مناسبی خواهد داشت.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز هاشور ابرو در زنجان، بهترین هاشور ابرو در زنجان، قیمت هاشور ابرو در زنجان، قیمت هاشور ابرو در زنجان، هاشور ابرو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، زنجانی، مدل، مراکز، تخفیفان، نمونه، مدل های

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!