حلزون تراپی در یزد

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • حلزون تراپی در یزد
  • مرکز حلزون تراپی در یزد

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

سیده
0353722 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حلزون تراپی
0991081 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کرشمه
0921035 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مه نیا
0353624 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ونوس دریایی
0353523 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

حلزون تراپی در یزد
سالن حلزون تراپی در یزد
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • یزد

  • تماس



سالن حلزون تراپی در یزد در آرایشگاه هایپر بیوتی یزد

خدمات تخصصی حلزون تراپی در آرایشگاه هایپر بیوتی در یزد

مرکز تخصصی حلزون تراپی در یزد در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای حلزون تراپی



حلزون تراپی در یزد

حلزون تراپی در یزد – حلزون‌ها را می‌توان نوعی داروی جاندار دانست اما خوب منظور از دارو این نیست که آن را همچون داروهایی که می‌شناسیم مصرف کنیم و مثل قرص‌ها و شربت‌ها آن‌ها را میل کنیم.

در واقع برای درمان برخی مشکلات پوستی از حلزون‌ها استفاده می‌گردد که این روش را حلزون تراپی و یا همان حلزون درمانی می‌گوییم. باید توجه نمود که نوع حلزونی که برای درمان استفاده می‌گردد اهمیت زیادی دارد و همه نوع حلزونی را، نمی‌توان جهت استفاده‌ی درمانی به کار گرفت. برای حلزون درمانی باید از وسایل و ابزار خاص خودش استفاده کرد.

هدف از حلزون‌تراپی، درمان برخی مشکلات پوستی می‌باشد و همچنین برای استفاده‌ی زیبایی همچون شفاف و روشن‌ کردن پوست و جوان‌سازی و ترمیم سلول‌های پوستی نیز بکار گرفته می‌شوند.

محلی که برای حلزون‌تراپی به آن مراجعه می‌نمایید حائز اهمیت می‌باشد. برای دریافت نتیجه‌ای شگفت‌آور و مؤثر سالن ما با کادری مجرب و با سابقه آماده‌ی ارائه خدمات به شما عزیزان و دوستان گرامی می‌باشد.

در ادامه‌ی توضیحاتی که درباره‌ی حلزون‌تراپی خدمت شما ارائه خواهیم داد، تعدادی ویدیو قرار گرفته که محتوای آن دوستانی هستند که برای حلزون‌تراپی به سالن ما مراجعه فرموده‌اند و تجربیات خود را در این زمینه بازگو می‌کنند.

حلزون تراپی در یزد

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی حلزون تراپی در یزد می پردازیم.

ویژگی حلزون‌ها:

اغلب چیزهایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند علاوه بر مزایا و تأثیرات و نتایج مفید و مثبت خود، عوارضی نیز دارند. حلزون نیز از این قاعده‌ی ذکر شده مستثنی نخواهد بود.

برخی مناطق و کشورها از حلزون‌ها به‌عنوان نوعی خوراکی استفاده می‌کنند.

برخی حلزون‌ها را به‌عنوان حیوان خانگی نگه می‌دارند.

از حلزون‌ها نیز در ساخت و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مثل کرم‌ها و شامپوها و خمیردندان‌ها و حتی ژل‌های لاغری استفاده می‌کنند.

اما یکی از مهم‌ترین موارد استفاده از حلزون‌ها همان‌طور که ذکر کردیم در سالن‌های زیبایی برای خاصیت‌های درمانی آن است که کمک به داشتن پوستی صاف و شفاف و جوان می‌کند و اثرات پیری و عفونت‌های پوستی را که یکی از دغدغه‌های عذاب‌آور برای خانم‌هاست را از بین می‌برد و از پوستشان در برابر آسیب‌های خارجی محافظت می‌کند.

حلزون‌تراپی چیست؟

در ابتدا ممکن است اسم حلزون‌تراپی به گوش عجیب غریب به نظر بیاید؛ زیرا با وجود آنکه این روش درمانی از قدیم‌الایام در دنیا مورد استفاده قرار‌ می‌گرفته اما به تازگی وارد کشور ما شده است. این نوع درمان اغلب در کشورهای آسیای شرقی استفاده می‌گردد.

برای انجام این روش می‌توانید از یک پزشک یا طبیبی که در حوزه‌ی طب سنتی سررشته دارد، یک آرایشگر مجرب در این زمینه و یا یک حلزون تراپیست ماهر کمک بگیرید و این روش درمان را به کار گیرید و از تأثیرات فوق‌العاده آن روی پوستتان بهره‌مند شوید.

به طور جزئی کاری که در این روش انجام می‌گردد آن است که حلزون را روی پوست شما قرار می‌دهند. حلزون‌ها هنگامی که شروع به حرکت می‌کنند از منافذ موجود در بدنشان مخاط مخصوصی ترشح می‌گردد و تأثیر این مخاط هنگامی‌که حلزون‌ها تحت شرایط خاص همچون استرس و اضطراب قرار داشته باشند، بیشتر و بهتر خواهد بود.

هنگامی که مخاط ترشح شده‌ی حلزون پوست شما را پوشش داد عمل جوان‌سازی و ترمیم‌کنندگی سلول‌های پوستی را که از خواص این مخاط است، روی پوست شما آغاز می‌کند و آسیب‌ها و عفونت‌های پوستی شما را درمان می‌کند. در واقع این مخاط همچون یک ماسک برای پوست شما عمل می‌کند.

از مخاط حلزون برای چندین بیماری‌های داخلی همچون سوءهاضمه مورد استفاده قرار می‌گرفته که این کار در زمان‌های دور و در یونان باستان مرسوم بوده است.

این مخاط‌ ها هنگامی از منافذ حلزون‌ها ترشح می‌شود که صدف آن آسیب دیده باشد و بدین ترتیب این مخاط‌ها خواص ترمیم‌کنندگی و بازسازی صدف‌های آسیب دیده را داراست.

تاریخچه حلزون:

اولین شخصی که در طول تاریخ به خواص درمانی شگفت‌انگیز حلزون‌ها پی برد و آن را مورد استفاده قرارداد، بقراط دانشمند معروف یونانی بود.

او این جاندار نرم تن را چند تکه کرده و آن را در نوعی شیر مخصوص که مزه‌ای ترش داشته، قرارداد و با مخلوط کردن آن‌ها توانست مرهمی با خواص حیرت‌آور و رطوبت رسانی بالا جهت درمان التهابات و مشکلات پوستی کشف کند‌. او همچنین به خواص حلزون‌ها در زیبایی طی استفاده‌ی طولانی مدت آن دست یافت که موجب شفاف ‌سازی، روشن کنندگی و براق شدن پوست می‌گردد.

بعدها، طبیبان دیگری نیز شروع به استفاده از ترشحات حلزون کردند و از خواص بی‌نظیر آن برای درمان‌های طبیعی بهره بردند.

کشور ژاپن نیز روی خواص ترشحات حلزون بر روی پوست انسان کار کرده و از آن برای رطوبت‌دهی و شفاف سازی و پاک‌سازی پوست بانوان استفاده کرد.

تأثیرات مثبت حلزون تراپی:

افرادی که از روش حلزون‌تراپی بهره برده‌اند نتایج بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ی آن را مشاهده کرده‌اند که چندین مورد آن را در این قسمت برای شما نام خواهیم برد:

• درمان کامل التهابات و قرمزی پوست
• درمان آکنه و عفونت‌های پوستی و لکه‌های قهوه‌ای رنگ پوست
• از بین بردن سلول‌های مرده و تولید سلول‌های جدید و سالم به‌وسیله‌ی کلاژن و الاستین موجود در مخاط حلزون
• از بین بردن آثار پیری همچون چین و چروک و همچنین پف‌های صورت توسط آنتی‌اکسیدان‌های موجود در مخاط حلزون
• بازسازی سلول‌هایی که اشعه‌های موجود در محیط اطراف همچون اشعه ماوراءبنفش از بین برده‌اند
• روشن کننده و درخشان‌کننده پوست
• رطوبت‌رسانی و نرم‌کنندگی پوست
• کمک به ترمیم و کمرنگ کردن آسیب‌های پوستی همچون جای زخم، خراش و جای جوش و آکنه
• لایه‌برداری طبیعی پوست
• خواص ضدمیکروبی برای پوست
• کاهش آسیب رادیکال‌های آزاد

کادر مجرب و حرفه‌ای سالن ما با انجام حلزون‌تراپی به صورت کاملاً حرفه‌ای و رعایت تمامی نکات ریز و درشت حین انجام کار تمامی مزایای ذکر‌شده را برای شما عزیزان پوشش خواهند داد و شما با دیدن نتیجه‌ی حیرت‌آور و خیره‌کننده آن روی پوستتان شگفت زده خواهید شد و همه‌ی اطرافیان آرزوی داشتن پوست شما را خواهند کرد.
.

دوره‌ی کامل درمان حلزون تراپی چند جلسه است؟

این مورد کاملاً به سن شما بستگی دارد و بهتر است حداقل یک‌بار در ماه برای انجام حلزون تراپی مراجعه فرمایید. به صورت دقیق مدت دوره‌ی انجام حلزون تراپی کاملاً با توجه به سن و شرایط پوستی شما تعیین و برآورد خواهد گردید.

حلزون تراپی چه خطرها و عوارضی ممکن است در پی داشته باشد؟:

می‌توان به شما این اطمینان خاطر را داد که در صورت نداشتن حساسیت پوستی به مخاط حلزون، هیچ خطر خاصی ندارد؛ اما لازم است ذکر شود که حتماً قبل از شروع دوره‌ی حلزون تراپی نزد یک متخصص رفته و مشاوره بگیرید و سپس اقدام به انجام این روش درمانی، نمایید. برای تست و مشاهده آنکه پوست شما به مخاط حلزون حساسیت دارد یا نه بهتر است مانند هر ماسک دیگری، روی قسمتی از پوست شما مقداری مخاط حلزون قرار گیرد و در صورت به وجود نیامدن هیچ‌گونه حساسیت همچون خارش و سوزش و. به استفاده از آن ادامه داد.

از جمله نکاتی که قبل از حلزون‌تراپی قابل ذکر است:

علاوه بر آنکه شما می‌توانید به مراکز مخصوص به این کار و یا سالن‌های زیبایی‌ای که این‌ کار را انجام می‌دهند، مراجعه کرده و دوره‌ی درمانتان را بگذرانید. استفاده‌ی این روش در منزل نیز ممکن خواهد بود؛ اما فراموش نکنید که از قبل با یک متخصص و یا فردی که در این زمینه سررشته و آگاهی دارد مشورت کنید و اطلاعات لازم را دریافت کنید و سپس بعد از آن دوره‌ی درمانتان را آغاز کنید.

توجه فرمایید که در این قسمت نکات مهمی را ذکر کردیم که هنگام گذراندن دوره‌ی درمان و جهت گرفتن نتیجه‌ی مؤثرتر و بهتر، لازم است حتماً اجرا کنید.

• پوستتان باید کاملاً تمیز باشد و جهت اطمینان یک‌بار از قبل صورتتان را با آب و صابون بشویید و تمیز کنید.
• برای تأثیر بهتر و سریع‌تر بهتر است منافذتان باز باشد تا مواد بتواند به خورد پوستتان برود و کاملاً درون پوستتان نفوذ کند. برای باز شدن منافذتان می‌توانید از بخور آب گرم استفاده کنید و یا بلافاصله پس از حمام که منافذ پوستتان باز است، این کار را انجام دهید.
• پوستتان را با حوله‌ای تمیز خشک کرده و برای پوشاندن و جمع کردن موهایتان از کلاه و یا هدبند استفاده کنید تا بدین شکل حلزون‌ها تنها روی پوستتان مانور داده و تحت پوشش و اثر خود قرار دهند.
• حلزون را قبل از استفاده کاملاً زیر آب با دستتان بشویید و بعد از آن با استفاده از دستمالی خشکش کنید.
• حلزون‌ها را روی پوستتان قرار داده و ۲۰ دقیقه فرصت دهید تا مخاطش کاملاً پوستتان را پوشش دهد.
• بعد از گذشت ۲۰ دقیقه، شروع به ماساژ دادن پوستتان تا حدود ۵ دقیقه کنید تا مواد بهتر به داخل منافذ پوستتان نفوذ کند و اثرگذاری‌اش بیشتر گردد.
• بعد از‌ ماساژ ۳۰ الی ۶۰ دقیقه به پوستتان استراحت دهید و صبر کنید تا مواد موجود در مخاط، کاملاً به خورد پوستتان برود. برای تأثیر بیشتر، لازم است اجازه دهید تا مخاط مدت طولانی روی پوستتان بماند.
• سپس پوستتان را شسته و بهتر است از آب سرد استفاده نمایید تا منافذ پوستتان بسته شود.
• نکات مهم و ضروری‌ای که هر حلزون تراپیستی باید بداند تا برای فرد مراجعه کننده مشکل و عوارضی پیش نیاید:
• برای هر شخص باید حلزون مخصوص او را استفاده کنید و نمی‌توانید از همان حلزونی که برای مراجعه کننده‌ی اولتان استفاده کردید، برای مراجعه‌کننده‌ی دومتان نیز استفاده کنید. پس بدانید حلزون هم باید به صورت وسیله‌ای کاملاً شخصی استفاده گردد.
• به مراجعه‌کنندگانتان یادآوری کنید که از مصرف داروهای شیمیایی مثل آنتی‌بیوتیک‌ها و … خودداری کنند چون سبب مرگ این جانداران نرم‌تن می‌گردد.
• اگر این امکان برایتان فراهم نیست که هر حلزون را به‌صورت شخصی برای هر مراجعه کننده استفاده نمایید، آن‌ها را به مدت ۷ روز به خاک بازگردانید و بعد از آن قادر خواهید بود که از حلزون‌ها برای اشخاص و مراجعین دیگرتان استفاده نمایید.
• از حلزون‌ها طوری که تحت هیچ‌گونه فشار و اذیتی قرار گیرند استفاده نمایید.
• هر حلزون را بیش از سه بار در هفته مورد استفاده قرار ندهید.

می‌توان حلزون‌تراپی را در منزل نیز انجام داد؟

بله؛ شما می‌توانید دوره‌ی درمانتان را در منزل بگذرانید و این کار اصلاً مشکل نیست. فقط باید شرایط نگهداری حلزون‌ها، به طور مناسب فراهم گردد. نگهداری از این جانداران کوچک و بی‌آزار و پراز خاصیت به هیچ عنوان سخت و پرهزینه نیست. تنها کافی است نکات ساده‌ای که ذکر می‌کنیم را رعایت فرمایید:

• حلزون‌ها را در ظرف‌های پلاستیکی و شیشه با سطحی بزرگ نگهداری کنید.
• بجای درب ظروف از پارچه‌های طوری استفاده کنید تا اکسیژن به داخل ظرف منتقل گردد و به حلزون‌ها هوا برسد.
• برای تغذیه‌ی حلزون‌ها از کاهو و برگ درختانی مثل توت، انگور و … استفاده کنید. غذایشان می‌بایست کاملاً تمیز و شسته شده و همچنین تازه باشد.
• محیط نگهداری حلزون‌ها نباید کثیف و خشک باشد و ظروفی که حلزون‌ها را در آن نگهداری می‌کنید را چند وقت یک‌بار بشویید.
• حلزون‌ها را هر چند وقت یک‌بار با آب بشویید یا به حمام ببرید.
• حلزون‌ها در صورت عدم تخم‌ریزی می‌میرند. پس برای فراهم آوردن شرایط تخم‌ریزی کف ظرف و زیر حلزون‌ها باید خاک وجود داشته باشد.
• برای مرطوب نگه داشتن محیط اطراف حلزون‌ها روزانه مقداری آب داخل ظرف اسپری کنید.
• نکته‌ی حائز اهمیت دیگر در تغذیه‌ی حلزون‌هاست که باید کاملاً ارگانیک باشند و در پروسه‌ی تولیدشان از آفت‌کش‌ها استفاده نشده باشد. چرا که حلزون‌ها به آفت‌کش‌ها حساسیت دارند.

آیا مخاط حلزون آسیب‌زاست؟

خیر. جز برخی گونه‌های خاص حلزون که به حلزون‌های غول پیکر آفریقایی مرسوم‌اند و ناقل بیماری‌اند و ممکن است انسان در صورت بلعیدن حلزون به آن بیماری مبتلا شود، مخاط حلزون‌های دیگر آسیب‌زا و مسموم‌کننده و خطرناک نیستند.

هزینه‌ی حلزون‌تراپی چقدر است؟

حلزون‌تراپی قیمت و مظنه واحد و مشخصی ندارد و لذا طبق نوع و سطح انجام این خدمات قیمت آن تعیین می‌گردد.

خدمات حلزون‌تراپی در سالن زیبایی ما در کنار کیفیت مطلوب و نتیجه‌بخش و با دقت و ظرافت حین انجام کار از مناسب‌ترین قیمت برخوردار است. لذا جهت اطلاع از شرایط و جزئیات نوع انجام کار و هزینه‌های مربوطه با شماره‌ی ما تماس حاصل فرمایید.

دوره‌ی آموزشی حلزون تراپی:

در صورتی‌که شما قصد دارید این حرفه را آموزش ببینید، می‌توانید در دوره‌های آموزشی بنده شرکت کنید و به طور کامل با مباحث مربوط به این حوزه و روش انجام کار به صورت عملی آشنا شوید. هنرجویان گرامی به صورت دائمی و آنلاین توسط این‌جانب پشتیبانی خواهند شد.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین حلزون تراپی در یزد، مرکز تخصصی حلزون تراپی در یزد، حلزون تراپی در یزد، حلزون تراپی در یزد، حلزون تراپی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، یزدی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!