بهترین مرکز کاشت ناخن در یزد

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز کاشت ناخن یزد
  • بهترین ناخن کار در یزد

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

کاشت ناخن
0913002 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کاشت ناخن
0916269 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کاشت ناخن
0991372 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ژرورا
0353827 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
یلدا
0353824 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آیریانا
0353841 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز کاشت ناخن در یزد
سالن کاشت ناخن یزد
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • یزد

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی یزد

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در یزد

مرکز تخصصی کاشت ناخن در یزد در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین مرکز کاشت ناخن در یزد | بهترین ناخن کار در یزد

بهترین مرکز کاشت ناخن در یزد

بهترین ناخن کار در یزد

بهترین مرکز کاشت ناخن در یزد -یکی از معیار های دستان زیبا، داشتن ناخن هایی بلند و مرتب می باشد. به همین منظور کاشت ناخن امروزه رواج بیشتری پیدا کرده است. هنرجو در دوره آموزش کاشت ناخن با سه روش کاشت متداول که شامل پودری، ژله ای و قالبی می باشد آشنا می شود. از دیگر مزایای کاشت ناخن می توان به بر طرف کردن انحراف ناخن و از بین بردن شکنندگی ناخن و یک دست کردن ناخن ها نام برد.

بهترین ناخن کار در یزد

بهترین مرکز کاشت ناخن در یزد

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین ناخن کار در یزد می پردازیم.

مقایسه انواع روش های کاشت ناخن:

دوام هر روش کاشت ناخن و نوع اجرا با بقیه روش ها تفاوت دارد؛ برای مثال روش کاشت ناخن ژله ای در شهرهایی با مناطق شرجی دوام بیشتر و حتی تا یک ماه دوام می آورد، اما در صورت استفاده از مواد مرغوب، در آب و هوا های دیگر نیز دوام می آورد.
روش کاشت پودری مادر بقیه روش هاست، دوام بیشتری دارد و کاشت های دیگر به آن اضافه و روش های دیگر بوجود می آیند.
کاشت هایی مثل کاشت دیپینگ، کاشت فیبری و کاشت سیلک، کاشت های ترکیبی اما با مواد ترکیبی و شیوه های متفاوت هستند.
80 درصد افراد برای کاشت ناخن در ایران از روش کاشت پودری استفاده می کنند.

سرفصل‌های آموزشی دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن:

در انجام خدمات ناخن، رعایت و حفظ بهداشت اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا در صورت رعایت نکردن بهداشت، مشتری‌ها به قارچ ناخن مبتلا می‌شوند که یکی از دردناک‌ترین بیماری‌ها است. پس در اولین قدم شما در این دوره با تمامی نکات لازم برای حفظ بهداشت و نکات لازم برای جلوگیری کردن از پیدایش قارچ ناخن، آشنا خواهید شد. پس از آن به فرا گیری تخصصی مانیکور خشک و تر، پدیکور، کاشت پایه، کاشت هلویی، کاشت میکس، ریموور، کار با انواع قالب، کاشت تزیینی، مرمریت و گل خشک سیلک، طلاکوب و ماربل خواهیم رسید.

سوهان کشی و رفع مواد اضافی از اطراف ناخن‌ها، همچنین داشتن سطح ناخن صاف و بدون پستی و بلندی به شدت مهم می‌باشد. ما در این دوره ابتدایی کاشت ناخن، طرز صحیح سوهان دست گرفتن، سوهان کشی و حرکت صحیح دست به هنگام سوهان کشی بر روی سطح ناخن را نیز آموزش خواهید دید. شما باید دورگیری بی نقص انجام دهید تا از هواکشی و بلند شدن مواد جلوگیری شود. در ادامه نیز انواع مزیت‌ها و تفاوت‌های انواع کاشت مثل پودری، ژل، میکس، گریم و… را آموزش خواهید دید.

دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن:

هنرجو بعد از اطلاع دقیق از روش های حفظ بهداشت ناخن و راه های جلوگیری از ایجاد قارچ ناخن به فرا گیری سر فصل های: مانیکور خشک و تر، پدیکور، کاشت پایه، کاشت هلویی، کاشت میکس، ریموور، کار با انواع قالب، کاشت تزیینی، مرمریت و گل خشک سیلک، طلاکوب و ماربل می پردازد. ضمن فراگیری موارد نام برده، موارد عملی به ایشان آموزش خواهد داده شد. وی در دوره آموزش کاشت ناخن با نحوه سوهان کشی و حرکت صحیح دست به هنگام سوهان کشی، میزان فشار مناسب و نحوه حرکت دست ها در گوشه ناخن ها همچنین انواع روش های کاشت ناخن، مزیت های هر روش، تفاوت های آن ها را آموزش خواهد دید.

دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن روسی:

این دوره پیشرفته، جهت حرفه ای‌تر شدن شما برگزار خواهد شد؛ مانند سایر شاخه‌های آرایشگری، رشته کاشت ناخن هم هر روزه در حال متحول شدن است و دائم تکنیک‌های جدیدی برای این کار ارائه می‌شوند که لازم است در این زمینه به روز باشید. این دوره که مدرکی معتبر بین المللی از مدرسه لینسپایر روسیه برای شما به ارمغان می آورد، مواردی چون: دیپ مانیکور، کاشت آرک، میندال سالنی، میندال ژورنالی، استلیت به همراه چهار دیزاین معروف روسی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی را آموزش خواهید دید. بدون شک این دوره، به تمرین و تکرار بسیار نیاز دارد و در نهایت شما را به یک ناخن‌کار حرفه‌ای تبدیل خواهد کرد.

دوره پیشرفته آموزش کاشت روسی ناخن:

دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن روسی در پنج جلسه (آموزش و تمرین) برگزار می شود که با گذراندن این دوره در انتها به شما مدرک مدرسه لینسپایر روسیه تعلق می گیرد (مدرکی بین المللی)، موارد آموزشی در این دوره عبارتند از: دیپ مانیکور، کاشت آرک، میندال سالنی، میندال ژورنالی، استلیت به همراه چهار دیزاین معروف روسی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی.

تعداد افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی کاشت ناخن، چند نفر هستند؟

کلاس های آموزشی دوره طراحی و کاشت ناخن، زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای، به سه صورت برگزار می‌شوند، کلاس‌های خصوصی (با یک الی سه نفر شرکت کننده)، کلاس‌های نیمه خصوصی (با سه الی پنج نفر شرکت کننده) و دوره‌های آموزشی گروهی (با پنج الی پانزده نفر شرکت کننده) در صورت به حد نصاب رسیدن شرکت کنندگان، این کلاس‌ها با هماهنگی مربی تشکیل خواهد شد. این کلاس‌ها برای افراد پرمشغله‌ای که به هر دلیلی نمی‌توانند در زمان معین شده از طرف آموزشگاه در کلاس‌ها حضور به عمل آورند، کلاس‌هایی در آخر هفته ها، ساعات پایانی روز (عصرها) و جمعه ها نیز برگزار خواهد شد.

انواع روش کاشت ناخن:

• کاشت قالبی
• کاشت ناخن پودری
• کاشت ژله ای
• کاشت ناخن سیلک
• کاشت ناخن میکس
• کاشت ناخن دیپینگ
• کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت

ابزار و وسایل مورد نیاز:

وسایل تهیه شده توسط آموزشگاه جهت رفاه حال هنرجو شامل: دستگاه سوهان برقی، سوهان دستی، پرایمر، ضد قارچ، پودر کاشت، لیکویید کاشت، سوهان برقی، سوهان چوبی، بافر، تیپ پایه بلند و پایه کوتاه، کاتر (جهت کوتاه کردن تیپ)، نیپر، سوهان ناخن، ژل مخصوص مانیکور، کرم مخصوص مانیکور، ناخن گیر، چسب ناخن، لنز ناخن، لاک مخصوص فرنچ، انواع لاک طراحی، انواع لاک رنگی، شابلون، محلول ضد عفونی، پنبه، میز مخصوص مانیکور، صندلی مخصوص پدیکور می باشد.

توانایی‌های کسب شده در دوره طراحی و کاشت ناخن

هنرجویان در دوره آموزشی کاشت و طراحی ناخن، با انواع لوازم مورد نیاز برای انجام این کار و نیز نحوه صحیح استفاده کردن از این لوازم و نیز تمامی نکات بهداشتی مورد نیاز به خوبی آشنا می‌شوند؛ و در نهایت بعد از کسب مدرک معتبر، می‌توانند از این رشته پرطرفدار کسب درآمد کنند و در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوند.

بازار کار کاشت ناخن چطوره؟

کاشت ناخن نیاز به ترمیم و مراجعه مشتریان در حد فاصل سه هفته الی یک ماه دارد، از این رو شما همیشه مشتریان خود را در ایام سال خواهید داشت؛ اما اگر به دنبال کسب درآمد بیشتری از این رشته آرایشگاهی هستید حتما دوره پیشرفته کاشت ناخن را پشت سر گذارید. امید داریم که بتوانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید و بهترین خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز کاشت ناخن در یزد، بهترین ناخن کار در یزد، آرایشگاه کاشت ناخن یزد، سالن کاشت ناخن در یزد، مرکز تخصصی کاشت ناخن یزد، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، میدان کاج، مدل، مراکز، تخفیفات، لوازم کاشت ناخن

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!