بهترین مرکز فیبروز ابرو در یزد

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز فیبروز ابرو در یزد
  • بهترین فیبروز کار ابرو در یزد

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

فیبروز ابرو
0937064 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فیبروز ابرو
0913987 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هلچین
035382 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فیبروز ابرو
0992443 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فیبروز ابرو
0991081 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هما فلاح
0912067 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز فیبروز ابرو در یزد
سالن تخصصی فیبروز ابرو
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • یزد

  • تماس



بهترین فیبروز ابرو در یزد در آرایشگاه هایپر بیوتی یزد
خدمات تخصصی فیبروز ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در یزد

مرکز تخصصی فیبروز ابرو در یزد در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای فیبروز ابرو



بهترین مرکز فیبروز ابرو در یزد | بهترین فیبروز کار ابرو در یزد

بهترین مرکز فیبروز ابرو در یزد

بهترین فیبروز کار ابرو در یزد

بهترین مرکز فیبروز ابرو در یزد– نام این روش برگرفته از نام شرکتی است که این روش را ابداع کرده است. این روش با استقبال بسیار زیاد افراد روبرو شد به گونه‌ای که ابداع کننده فیبروز، به این فکر افتاد که فیبروز را بر روی لب و خط چشم و مژه هم انجام دهد که باز هم این متد ها مورد استقبال مردم در جهان قرار گرفت. فیبروز ابرو روش نیمه دائمی برای زیبایی و آرایش ابرو است و در زیر شاخه ها شور قرار دارد. این روش دائمی نیست و پس از گذشت مدتی از بین میرود. هدف اصلی این روش برطرف کردن و ارائه راه حل مناسب برای پوشاندن نواقص ابرو می‌باشد.

بهترین فیبروز کار ابرو در یزد

بهترین مرکز فیبروز ابرو در یزد

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین فیبروز کار ابرو در یزد/a> می پردازیم.

مراحل فیبروز ابرو:

با توجه به نوع پوست افراد، مراحل فیبروز ابرو متفاوت است. پست خشک و نرمال برای فیبروز ابرو بهتر است. در مرحله اول، ابتدا خطوط ابرو در بخش تاج باید کشیده شود و هر خط اجرا شده دو بار تمدید شود. سپس نوبت به شوک دادن رنگ می‌رسد. ده روز قبل از فیبروز نباید ابروها را رنگ کرد و رنگ انتخاب شده برای فیبروز نباید زیاد روشن باشد. بعد از ۳ یا ۴ دقیقه که ابروها رنگ رفته نوبت بی‌حس کردن ابرو می رسد. پس از بی‌حسی نوبت به ترسیم خطوط آرک ابرو و دم ابدو می‌رسد. برای کمرنگ کردن تاتو، باید ضخامت استروک ها را دو برابر کرد.

مزایا فیبروز ابرو:

مهمترین و بهترین مزیت فیبروز ابرو، این است که در این روش، رنگدانه ها به عمق پوست نفوذ نمی‌کند و به همین دلیل پاکسازی آن بسیار آسان است. شما هر لحظه می توانید فیبروز ابرو را پاک کنید یا مدل ابرو را تغییر دهید.
التهاب به ومود امده در فیبروز ابرو نسبت به روش های دیگر، بسیار کمتر است.

از دیگر مزایای فیبروز ابرو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

دادن حالت ظریف و طبیعی به ابروها
سوزش و درد کمتر
هزینه مناسب
فرم دادن به آرک ابروها
بهترین گزینه برای ایجاد قرینه در ابروها
وجود مدل های مختلف برای اجرای این روش
تغییر آسان مدل ابرو
ایجاد تراکم بالا در ابرو
ایجاد ابروهای به ظاهر طبیعی

معایب فیبروز ابرو:

فیبروز کردن از طریق دستگاهی به نام میکروبلیدینگ می شود. در این روش، کسی که فیبروز انجام می دهد بر روی دستگاه میکرو بلیدینگ فشار وارد کند؛ اما با گذشت زمان، مچ فردی که فیبروز را انجام می‌دهد، خسته شده و ممکن است از فشار وارد شده به دستگاه میکروبلیدینگ کم کند‌. این موضوع برای کیفیت کار تأثیر می‌گذارد. ممکن است تیغ دستگاه میکروبلیدینگ به دست کسی که فیبروز ابرو انجام می دهد، آسیب وارد کند. افرادی که قبلا تاتو کرده اند، نمی توانند از این روش برای آرایش ابرو استفاده کنند. در برخی از مراکز برای فیبروز کردن، از رنگ های نامرغوب استفاده می کنند و این امر باعث می شود که پس از گذشت مدتی رنگ ابرو کاهش پیدا کند و ماندگاری فیبروز کم شود.

مواد استفاده شده در فیبروز ابرو:

در فیبروز ابرو از انواع رنگ های مختلفی استفاده می‌شود. این رنگ ها از مواد معدنی تهیه و تولید می‌شود و فاقد فلزات سنگین می‌باشد. رنگ های استفاده شده در فیلم روز به راحتی جذب پوست می شود و ابروها را بسیار طبیعی جلوه می‌دهند. همچنین به راحتی می توانید رنگ ها را از پوست پاکسازی کنید، بدون اینکه ته رنگ قرمزی بر روی پوست باقی بماند. رنگ‌های استفاده شده در فیبروز ابرو توسط سازمان phi تولید میشود که برای تولید آن از هیچ گونه مواد مضری مانند سرب، اکسید آهن و نیکل استفاده نمی‌شود.

در ترکیبات فیبروز باید از مقدار مساوی آب و روغن استفاده شود. اگر برای پوست های چرب از رنگ هایی با ترکیب روغن استفاده شود، ماندگاری فیبروز بسیار کوتاه می‌شود. همچنین این اتفاق برای پوست‌های خشک هم می‌افتد. اگر برای پوست های خشک هم از رنگ هایی با ترکیب آب استفاده شود، ماندگاری فیبروز بسیار کاهش پیدا می‌کند. پس بهترین میزان ترکیب آب و روغن نسبت یک به یک است.

انواع مدل های هاشور ابرو بر اساس فیبروز:

مدل هاشور spine_3: در این مدل هاشور، نقطه کانونی در انتهای ابرو قرار دارد و این مدل هاشور به هاشور تیغ ماهی معروف است.
مدل هاشور spine_5: در این نوع هاشور، نقطه کانونی در پایین ابرو و بین ابتدا و قوس ابرو قرار دارد. این مدل هاشور به هاشور ابروی آسیایی معروف است.
مدل هاشور spine_6: در این روش، نقطه کانونی هاشور در قسمت قوس پایینی واقع شده و تمام هاشورها در این جهت کشیده می‌شود. این مدل هاشور، به ابروی کلاسیک معروف است.
مدل هاشور upper spine: در این نوع هاشور نقطه کانونی در قسمت بالای ابرو قرار دارد و تمام خطوط رو به بالا کشیده می‌شود‌

ماندگاری فیبروز ابرو:

بسیاری از خانم ها فکر می کنند که فیبروز ابرو ماندگاری کمی دارد و باید هر ۳ تا ۶ ماه آن را ترمیم کرد؛ اما اگر فیبروز به درستی انجام شود تا دو سال حتی بیشتر ماندگاری خواهد داشت. ماندگاری فیبروز بر روی پوستهای چرب کم است. هاشور هایی که توسط میکروبیلدینگ انجام می‌شود نسبت به روشهای دیگر عمق کمتری دارد، در نتیجه ماندگاری کمتری دارد. اگر هاشور ها در عمق بیشتری انجام شود و رنگ های با کیفیت تر و به روز تر استفاده شود، ماندگاری هاشور فیبروز افزایش پیدا میکند.

قیمت فیبروز ابرو:

در تعیین قیمت فیبروز، عوامل بسیار زیادی دخیل هستند. از جمله این موارد:

تخصص
مهارت تکنسین
میزان‌ رنگ
نوع رنگ
مارک رنگ
تعداد سوزن‌ها
موقعیت جغرافیایی مرکزی که به آن مراجعه کرده‌اید

تفاوت فیبروز ابرو با تاتو:

تاتو: تاتو روش بسیار قدیمی است که در آن رنگ به طور به هم پیوسته به موضع مورد نظر تزریق می شد. در تاتو رنگ به عمق پوست نفوذ می‌کرد. در نتیجه پاک کردن تاتو کار بسیار سخت و دشواری بود و همیشه مقداری از رنگ آن بر روی پوست باقی می ماند. فیبروز: رنگ تزریق شده به پوست نفوذ نمی‌کند، در نتیجه پاک کردن رنگ از پوست کار بسیار آسانی است، بدون اینکه هیچگونه ته رنگ قرمزی بر روی پوست باقی بماند.

همچنین به دلیل اینکه پاک‌کردن ‌رنگ تزریق شده کار آسانی است، میتوان به راحتی و بدون ترس مدل ابرو را تغییر داد. در این روش می توان ابرو را همانند تارهای مو طراحی کرد که بسیار طبیعی جلوه می کند و ابرو خیلی پر پشت تر به نظر میرسد. بارزترین تفاوت تاتو و فیبروز این است که در تاتو رنگ باقی می‌ماند اما در فیبروز رنگی باقی نمی‌ماند. در فیبروز میتوان مدل ابرو را تغییر داد اما در تاتو به هیچ عنوان‌ نمی‌توان مدل ابرو را تغییر داد.

دستگاه مورد استفاده در فیبروز ابرو:

دستگاهی که برای فیبروز کردن ابرو از آن استفاده می‌شود، میکروبیلدینگ نام دارد. میکروبیلدینگ یک دستگاه قلمی است که می‌توان به وسیله، آن خطوط و نقاط بسیار ظریف و طبیعی را طراحی کرد به طوریکه ابرو کاملاً طبیعی به نظر می رسد. سوزن های مورد استفاده در این دستگاه باید پس از هر بار استفاده تعویض شود زیرا فیبروز کردن ابرو کار بسیار حساس است و باید تمام نکات بهداشتی در آن رعایت شود.

چه کسانی می‌توانند فیبروز ابرو انجام دهند؟

افرادی که در گذشته تاتو انجام داده‌اند، دیگر نمی توانند ابروهایشان را فیبروز کنند؛ زیرا خطوط فیبروز بسیار ظریف است و این خطوط ظریف در ابروهای تاتو شده قابل مشاهده نیست. برای فیبروز کردن، پوست نباید هیچگونه زخم و آسیب دیدگی داشته باشد. اگر فردی بر روی پوست خود زخم یا آسیب دیدگی دارد، باید صبر کند تا این آسیب بهبود پیدا کند.

نکاتی درباره فیبروز ابرو

قبل از انجام فیبروز ابرو به دکتر متخصص زیبایی مراجعه کنید و از سازگار بودن این روش با پوست خودتان اطمینان حاصل کنید زیرا در برخی موارد فیبروز ابرو با پوست سازگاری نداشته و باعث بروز مشکلات پوستی شده است. کسی که فیبروز ابرو انجام می‌دهد، باید مدرک آکادمی فیبروز را داشته باشد و کسانی که این مدرک را دارند، لوگوی مخصوص این متد را هم دریافت می‌کنند و نام آنها در سایت اصلی فیبروز به عنوان بهترین تاتو کار ها ثبت می شود.

برای فیبروز ابرو باید به کلینیک هایی مراجعه کرد که در آن افراد با تجربه و ماه فعالیت می‌کنند. مراجعه به افراد متخصص باعث می‌شود که ابروهازیبا و طبیعی داشته باشید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز فیبروز ابرو در یزد، بهترین فیبروز کار ابرو در یزد، مرکز تخصصی فیبروز ابرو یزد، مراکز، قیمت فیبروز ابرو، مرکز، آدرس، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، یزدی، مدل، تخفیفات، نمونه، مدل های

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!