آموزش خودآرایی در بندرعباس
  • آموزش خودآرایی در بندرعباس
  • کلاس آموزش خودآرایی در بندرعباس

آموزش خودآرایی در بندرعباس
آموزش خودآرایی بندرعباس
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • بندرعباس

  • تماس



آموزشگاه آموزش خودآرایی در بندرعباس در آرایشگاه هایپر بیوتی بندرعباس

آموزش تخصصی خودآرایی در آموزشگاه هایپر بیوتی در بندرعباس

مرکز تخصصی آموزش خودآرایی در بندرعباس در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده دوره ها و کلاس های تخصصی



آموزش خودآرایی در بندرعباس

آموزش خودآرایی در بندرعباس

آموزش خودآرایی در بندرعباس – زیبایی طبیعی صورت علاوه بر زیبایی که دارد می‌تواند باعث شود هر شخص با داشتن صورتی زیبا اعتماد به نفس داشته باشد و داشتن اعتمادبه‌نفس به حضور شخص در جامعه کمک شایانی می‌کند.

از زمان‌های بسیار قدیم و در طول تاریخ بشریت اکثریت خانم ها در تلاش بوده‌اند صورتی زیبا و طبیعی داشته باشند و در طی این راه با استفاده از ابزار و رنگ‌های مختلف برای پیدایش و پیشرفت خودآرایی تلاش کرده‌اند و گام‌هایی برداشته‌اند.

چیست خودآرایی:

اما خودآرایی چیست؟ خودآرایی یعنی این هنر و توانایی را داشته باشید که به وسیله ابزارها و رنگ‌های آرایشی بتوانید سبک‌های متفاوتی را به وجود آورید. خودآرایی زمینه ‌ی مناسبی را برای شما ایجاد می‌کند تا شما بتوانید تکنیک‌های زیبایی را در آن پیاده کنید و هر شخص می‌تواند در هر موقعیتی که می‌خواهد یک آرایش ساده و زیبا برای خود انجام دهد و علاوه بر داشتن چهره‌ای زیبا، در جمع‌ها طبیعی به نظر برسد.

کلاس خودآرایی در بندرعباس

در اینجا به بررسی و معرفی آموزشگاه خودآرایی در بندرعباس می پردازیم.

تاریخچه خودآرایی:

از زمان‌های قدیم در هر جامعه، قوم و یا قبیله‌ای خانم ها ظاهر خودشان را بر اساس آداب و رسومی که در بینشان رواج بود آراسته می‌کردند.

اولین پیشگامان آرایش صورت را می‌توان در زنان مصری مشاهده کرد که در مراسم‌ها و مجالس خود از عطرها و مواد آرایشی و بهداشتی استفاده می‌کردند. همچنین می‌توان اولین وسایل آرایشی در زنان مصری را شانه و آیینه تلقی کرد.

اما این مواد آرایشی را از کجا تهیه می‌کردند؟ مواد رنگی و آرایشی را از ریشه درختان، برگ‌ها، مواد گیاهی و معدنی تهیه می‌کردند، همچنین مصری‌ها از پودری بنام کوهل استفاده می‌کردند که شبیه به سرمه بوده و برای زیبایی، شفافی و کشیده‌تر نشان دادن چشم‌های خود استفاده می‌کردند.آن‌ها از دوده چراغ برای پرپشت شدن و حجیم جلوه دادن ابروهایشان استفاده می‌کردند و برای تهیه‌ی سرخاب جهت استفاده در آرایش صورت از اکسید آهن بهره می‌بردند.

از زمان‌های قدیم در هر جامعه‌ای خانم ها با استفاده از مواد و امکاناتی که می‌توانستند به آن دسترسی داشته باشند، به خودآرایی و زیباسازی صورت خود می‌پرداختند و در طی سالیان سال با پیدایش و به وجود آمدن کارخانه‌ها تولید و تهیه‌ی لوازم آرایشی این صنعت رشد بسیار بالایی داشته است.

آموزش خودآرایی:

داشتن ظاهری آراسته، طبیعی و زیبا یکی از معیارهای جذابیت چهره خانم ها است که باعث می‌شود خانم ها بتوانند حضور پررنگ‌تری در جمع‌ها داشته باشند و باعث ایجاد اعتماد به نفس در آن‌هامی‌شود.

به نظر شما یک آرایش خوب، زیبا و درست چگونه می‌تواند باشد؟ یک آرایش طبیعی، زیبا و جذاب؛ آرایشی است که علاوه برتناسب آن با چهره و صورت شخص، بتواند متناسب با موقعیتی که فرد در آن قرار می‌گیرد باشد. علاوه بر این‌ها یک آرایش خوب باید بتواند نقص‌های صورت را پنهان کند و ظاهری جذاب و طبیعی برای خانم ها ایجاد کند.

متأسفانه بسیاری از خانم ها ریز نکات مهم و اساسی یک آرایش طبیعی را نمی‌دانند و همین امر سبب می‌شود تا با مراجعه به سالن‌های زیبایی، وقت و هزینه‌ی خود را هدر بدهند.

از فواید یاد گرفتن روش‌ها و نکات آرایشی می‌توان بیان کردن شما می‌توانید در زمینه‌ی آرایش صورت و مو مهارت پیدا کنید که همین باعث می‌شود در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و می‌توانید بدون کمک گرفتن از کسی صورت و موهای خود را به هر سبک متفاوتی که می‌خواهید آرایش کنید.

آموزش خودآرایی تنها مختص به آموزش آرایش صورت و مو نیست، بلکه در زمینه‌هایمراقبت‌های پوستی نیز اطلاعات مفید و جامعی را در اختیار خانم ها قرار می‌دهد.

راه و روش‌های درست مراقبت‌های پوستی و لوازم آرایشی مناسب باعث داشتن چهره‌ای زیبا می‌شود و تأثیر بسیار زیادی در جذابیت دارد.

دوره آموزشی خودآرایی:

دوره‌های آموزشی خودآرایی از زیرشاخه‌های آموزش گریم و میکاپ محسوب می‌شود که تحت نظر مربیان و افراد باتجربه و ماهر آموزش داده می‌شود.

هنرجوها در این دوره آموزشی نحوه‌ی انجام آرایش بر روی صورت خود یاد می‌گیرد که باعث هرچه زیباتر شدن صورتش می‌شود.

در این دوره‌های آموزشی موارد زیر هم آموزش داده می‌شود:

• انواع میکاپ های مناسب با چهره خود
• نحوه‌ی آرایش زیباتر و ساده‌ترچشم‌ها
• طریقه گذاشتن مژه
• نحوه کانتور کردن صورت

هنرجویان عزیز می‌توانند با یادگیری تمامی این نکات در طی دوره‌های آموزشی و با گذراندن آزمون نهایی، مدرک معتبری را از فنی حرفه‌ای دریافت کنند.

سرفصل‌های خودآرایی:

1) آشنایی با ابزارها و وسایل موردنیاز برای خودآرایی
2) نحوه انجام خودآرایی

ابزارها و وسایل خودآرایی:

انجام خودآرایی به دستگاه یا ابزارهای خیلی خاص نیازی ندارد و می‌توان از تمامی لوازم آرایشی که هر یک از خانم ها برای آرایش خود استفاده می‌کنند، بهره لازم را برد.

وسایلی همچون خط چشم مایع ، خط چشم جامد ، فوم متعادل سازی چهره چرب و خشک و نیمه چرب ، مداد چشم چرب ، رژگونه پودری ، رژلب پالتی و مایع و ماتیکی، برق لب مایع، انواع ریمل‌های رنگی، کرم‌های مرطوب کننده، انواع پاک‌کننده‌های پوست، انواع لوسیون های مایع ، قلم خط چشم موئی صفر و یک ، قلم خط لب و رژلب درآموزش‌های خودآرایی استفاده می‌شوند.

توانایی‌های کسب شده در طی دوره خودآرایی:

پس از گذراندن دوره‌های آموزشی بعد از مدتی، هنرجویان می‌توانند مهارت‌های زیر را یاد بگیرند و از آن ‌ها به بهترین نحو در آرایش استفاده کنند :

• نحوه‌ی صحیح و درست از تمامی وسایل آرایشی
• ترتیب صحیح انجام آرایش‌های مختلف
• تکنیک‌های برطرف کردن ایرادات آرایشی
• روش‌ها و راهکارهای برطرف کردن مشکلات پوستی
• طریقه‌ی گذاشتن مژه
• طریقه‌ی کانتور کردن صورت
• چگونگی هماهنگی و ست کردن رنگ‌ها در آرایش
• هماهنگی آرایش مو و صورت

به دست آوردن این مهارت‌ ها باعث می‌شود هنرجو بتواند انواع سبک‌های آرایشی را بر روی صورت خودش اجرا کند و در هر موقعیت و جمعی بدرخشد.

نحوه برگزاری دوره آموزش خودآرایی:

با تکمیل تعداد متقاضیان در دوره‌ های آموزشی کلاس‌های خودآرایی و با حضور مربیان و مدرسان باتجربه و ماهر آغاز می‌شود و تمامی نکات مهم و اساسی به تمامی هنرجویان آموزش داده می‌شود.
برای متقاضیانی هم که کارمند هستند و یا از شهرستان تشریف می‌آورند، کلاس‌ها در آخر هفته‌ها و یا روزهای تعطیل در ساعات عصر برگزار می‌شود.

بازار کار خودآرایی:

می‌دانید که هنر خودآرایی از پرطرفدارترین حوزه‌های زیبایی در میان خانم ها است و افراد باتجربه و توانا به‌عنوان مربیان و آموزش دهندگان ماهر می‌توانند موقعیت اجتماعی خود را بازار کار و حوزه‌ ی آرایشگری تثبیت کنند.

آشنایی و مهارت در طریقه ‌ی صحیح بکار بردن لوازم آرایشی و اجرای کامل و صحیح تمام سبک‌های مورد نیاز در موقعیت‌های متفاوت از هدف‌های اصلی هنر خودآرایی محسوب می‌شوند.

یکی دیگر از اهداف هنر خودآرایی به وجود آمدن، تقویت و بالا بردن اعتمادبه‌نفس در خانم ها و به حداقل رساندن هزینه‌های اضافی برای آرایش و سالن‌های زیبایی است.

هنرجویان با مهارت کافی و تسلط کامل در این رشته آموزشی می‌توانند وارد بازار کار شوند و درآمد بسیار خوبی را برای خود به دست آورند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین آموزش خودآرایی در بندرعباس، آموزش گریم و خودآرایی در بندرعباس، کلاس آموزش خودآرایی در بندرعباس، آموزشگاه خودآرایی در بندرعباس، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، بندرعباسی، مدل، مراکز، تخفیفان، کلاس های، مدرک فنی حرفه ای، بین المللی، مربی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!