مرکز میکروبلیدینگ ابرو در بندر عباس

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین میکروبلیدینگ ابرو در بندر عباس
  • مرکز میکروبلیدینگ در بندرعباس

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

حنا گل
0917625 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
میکروبلیدینگ
0902450 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سرخی رز
0917767 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
الناز
0936402 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ساغر
0917231 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
میکروبلیدینگ
0938569 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

مرکز میکروبلیدینگ ابرو در بندر عباس
سالن میکروبلیدینگ ابرو بندرعباس
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • بندرعباس

  • تماس



بهترین میکروبلیدینگ ابرو در آرایشگاه هایپر بیوتی بندرعباس
خدمات تخصصی میکروبلیدینگ ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در بندرعباس

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای میکروبلیدینگ ابرو



مرکز میکروبلیدینگ ابرو در بندر عباس

مرکز میکروبلیدینگ ابرو در بندر عباس

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در بندر عباس

بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در بندر عباس – داشتن ابروهای زیبا و هماهنگ با فرم صورت، تأثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت چهره‌ی ما دارد و اعتماد به نفس ما را افزایش می‌دهد. گاهی به خاطر مشکلات پوستی، تغذیه‌ی نامناسب، استرس زیاد، آلودگی‌های محیطی، افزایش سن و یا به صورت ژنتیکی، افراد ابروهای کم‌پشت و نازکی دارند.

این اشخاص عادت دارند با استفاده از لوازم آرایشی مخصوص ابرو، مثل مداد ابرو، سایه ابرو و یا ژل ابرو، ابروهای خود را طراحی کنند و قسمت‌های خالی آن را پر تر کنند؛ اما ممکن است مهارت‌های آرایشی لازم برای طراحی کردن ابروها را نداشته باشند و یا انجام این کار وقت زیادی را از آنها بگیرید.

برای چنین اشخاصی، یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها، میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو است. این تکنیک، مزایای بسیار زیادی دارد، به همین دلیل به یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌ها در زمینه‌ی آرایش ابرو تبدیل شده است. به علاوه میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو، یک روش نیمه دائمی برای آرایش کردن ابروها است و شما را از استفاده‌ی روزانه از لوازم طراحی ابرو بی‌نیاز خواهد کرد.

میکروبلیدینگ ابرو، برخلاف سایر روش‌های آرایش ابرو مانند تاتو کردن که ظاهری مصنوعی و غیرعادی به ابروها می‌دهند، یک روش مناسب برای داشتن ابروهایی پرپشت و مرتب با جلوه‌ای کاملاً طبیعی و زیبا است.

در این روش مواد رنگی را، با استفاده از تیغ‌ها و سوزن‌های مخصوص به اسم بلید، در جهت رویش تارهای ابرو، به لایه‌های زیرپوست منتقل می‌کنند.

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در بندر عباس

مرکز میکروبلیدینگ ابرو در بندر عباس

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در بندرعباس می پردازیم.

آیا میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو، همان تاتوی ابرو است؟

می‌توانیم بگوییم که تکنیک میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو، یکی از زیرشاخه‌های تاتو است، اما تفاوت بسیار زیادی با روش تاتوی ابرو دارد.

تکنیک میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو، یک تکنیک جدید و بسیار طبیعی برای فرم دادن به ابروها است، در حالی که در تکنیک قدیمی تاتوی ابرو، ابروها فرم غیرطبیعی به خود می‌گیرند و در صورتی که شخص تاتوی ابروی خود را دوست نداشته باشد و بخواهد آن را پاک کند، انجام این کار دشوار است و نیازمند دستگاه‌های پیشرفته‌ای مانند لیزر می‌باشد.

روش میکروبلیدینگ یا همان فیبروز ابرو، معایب روش تاتوی ابرو را ندارد، چون این روش، یک روش موقتی برای آرایش ابروها است، به این معنا که اگر مشتری از انجام میکروبلیدینگ خود پشیمان شد، می‌تواند هر زمان که خواست و با کمترین زحمتی، مدل ابروهای خود را تغییر بدهد، چون در روش میکروبلیدینگ، رنگ‌دانه‌ها به لایه‌های سطحی پوست می‌روند و تا لایه‌های عمقی پوست صورت، نفوذ نمی‌کنند. به علاوه در این روش، فرم ابروها بسیار زیباتر و طبیعی‌تر خواهد بود.

انجام دادن این تکنیک، به حدود دو ساعت و یا شاید کمتر، بسته به فرم ابرو و مدل مدنظر مشتری، به زمان نیاز دارد؛ که میزان ماندگاری آن، بسته به کیفیت مواد مورد استفاده و یا نوع پوست مشتری‌ها، در حدود 18 ماه است. انجام دادن این تکنیک، کار پیچیده و زمان بری نیست، البته کار حساس و ظریفی می‌باشد که نیاز است حتماً به افراد ماهر و مجرب مراجعه کنید.

مزیت‌های تکنیک میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو:

نتیجه‌ی کار در این روش، نسبت به سایر تکنیک‌های پرپشت سازی ابروها، بسیار طبیعی‌تر است. به این دلیل که رنگ‌ها تا لایه‌های عمقی پوست نفوذ نمی‌کنند و هاشورهای نامنظم و طبیعی در ابروها زده می‌شود.

میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو، باعث ریزش ابروهای طبیعی شما نمی‌شود و ضرری برای ابروهای شما ندارد، به علاوه حتی این روش ابروهای طبیعی شما را تقویت هم می‌کند.

با انجام این روش، به مقدار قابل توجهی در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود، چون دیگر نیازی ندارید که ساعت‌ها در مقابل آینه ابروهای خود را طراحی کنید.

تفاوت تکنیک میکروپیگمنتیشن با تکنیک میکروبلیدینگ ابرو:

در روش میکروپیگمینتیشن، از دستگاه‌های دیجیتالی برای تزریق مواد به لایه‌های عمیق‌تر پوست استفاده می‌کنند، در نتیجه این روش ماندگارتر است که البته ظاهر آن کمی مصنوعی می‌باشد.

اما در روش میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو، مواد رنگی توسط تیغ‌ها و سوزن‌های مخصوصی به اسم بلید، به داخل پوست نفوذ می‌کنند که البته سطح کمتری از پوست را درگیر کرده و تا عمق پوست نمی‌روند، به همین دلیل است که تکنیک میکروبلیدینگ، ماندگاری کمتری نسبت به تکنیک میکروپیگمنتیشن دارد و بعد از حدود یک سال نیاز به ترمیم پیدا می‌کنند، اما در عوض در این روش، ابروها ظاهری بسیار طبیعی‌تر و زیباتر خواهند داشت.

تأثیرات میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو بر روی افراد:

بدون شک با داشتن ابروهای زیبا و پرپشت و خوش فرم، اشخاص احساس بسیار بهتری پیدا می‌کنند، این احساس زیبایی به آنها اعتماد به نفس زیادی می‌دهد.

ابروهای میکروبلیدینگ شده، مراحل مختلفی را طی می‌کنند تا رنگ نهایی آنها تثبیت شود، ممکن است در روزهای نخستین بعد از میکروبلیدینگ، ابروهای شما بسیار پررنگ باشند، اما نگران نباشید بعد از گذر چند روز، رنگ‌دانه‌ها نفوذ بیشتری به داخل پوست خواهند داشت و رنگ آنها قدری کم‌رنگ‌تر از روز اولی که این تکنیک را انجام دادید می‌شود.

اگر با این تغییر رنگ مواجه شدید، تعجب نکنید و این طور تصور نکنید که میکروبلیدینگ شما کم‌کم اثرات خود را از داده است، چون در این مرحله رنگ ابروهای شما در حال تثبیت شدن است و می‌توانید از فرم زیبا و طبیعی ابروهای خود لذت ببرید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در بندر عباس، بهترین میکروبلیدینگ ابرو در بندر عباس، میکروبلیدینگ ابرو حرفه ای در بندر عباس، قیمت، میکروبلیدینگ ابرو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، بندر عباسی، مدل، مراکز، تخفیفان، نمونه، مدل های

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!