مرکز کراتینه مو در بندرعباس

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین کراتینه مو در بندرعباس
  • مرکز کراتینه مو در بندرعباس

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

ملایی
0938175 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
چهره پردازان
0761666 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کراتینه مو
0935297 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کراتینه مو
0937380 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کراتینه مو
0933244 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کراتینه مو
0938543 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

مرکز کراتینه مو در بندرعباس
سالن کراتینه مو در بندرعباس
  • 0914 345 ****
  • 061 1234 ****
  • بندرعباس

  • تماس



مرکز کراتینه مو در آرایشگاه هایپر بیوتی بندرعباس

خدمات حرفه ای کراتینه در آرایشگاه کراتینه هایپر بیوتی در بندرعباس

مرکز تخصصی کراتینه مو هایپر بیوتی در بندرعباس با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کراتینه



مرکز کراتینه مو در بندرعباس

مرکز کراتینه مو در بندرعباس

مرکز کراتینه مو در بندرعباس – یکی از ترفند هایی که برای صافی مو به کار می رود کراتینه مو است که یکی از درمآن‌های برزیلی است. یکی از روش‌های متدوال است که به صورت نیمه دائم باعث نرمی مو می‌شود، این روش محبوبیت نسبی خود را دارد چراکه 2 ماه دوام دارد. این روش برای درمان خشکی مو به کار می رود. روش استفاده ی آن به این صورت است که مواد به طور میانگین حدود 20 دقیقه روی مو می ماند و بعد آرایشگر روی آن را اتو می کشد.

عناصر به کار رفته در این مواد باعث تغییر ساختار مو شده و به نرمی و تقویت مو کمک می کند. این روش دائمی نبوده و با تامین پروتئین های مو موجب نرمی و صافی مو می‌شود. اگر شما هم دوست دارید موهایی نرم داشته باشید و با موهای وز خود خدافظی کنید بهتر است با این دوره که در ادامه برایتان توضیح می دهیم بیشتر آشنا شوید.

بهترین کراتینه مو در بندرعباس

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین کراتینه مو در بندرعباس می پردازیم.

کراتین چیست؟:

قبل از همه باید بگوییم کراتین نوعی پروتئین است که در بدن ما وجود دارد. یکی از عناصر موجود در آن فرمالدهید است. این عنصر برای کسانی که با کراتینه کار میکنند ممکن است بیماری هایی را باعث شود اما برای فردی که کراتینه میکند مشکلی را به وجود نمی آورند. درصد احیای کراتینه 70 و درصد صافی که باعث می‌شود 30 است. اگر شما جزء افرادی هستید که دارای بیماری پسیرویازیس هستید قبل از انجام این کار باید با آرایشگر خود مشورت کنید. در صورت دیدن علائمی خاص باید گزارش دهید.

کراتین یکی از عناصر اصلی موجود در مو است. این عامل یکی از دلایلی است که باعث می‌شود موهایی سالم و نرم و براق داشته باشید و کمبود آن باعث ضعیف و شکننده شدن موهایتان می‌شود. عواملی وجود دارد که باعث از بین رفتن و تمام شدن پروتئین کراتین مو شده و موهایی خشک و شکننده را به شما می دهد. ازجمله: خورشید، آلودگی، تغییراتی در سبک زندگی و…

کراتینه کردن مو چیست؟

اگر شما می خواهید موهایی صاف و نرم داشته باشید بهتر است از این روش استفاده کنید اما باید دقت کنید که این روش دائمی نیست و نیمه دائمی محسوب می‌شود. دراین ترفند از محلول مایع کراتین استفاده می‌شود. این روش روشی بسیار زمان بر نیست و حدود 30 دقیقه یا بیشتر زمان می‌برد. این روش برای افراد با موهایی وز، خشک و فر توصیه می‌شود و دوام آن حدود 3 ماه است.

کراتینه با مو چه می کند؟

این روش یکی از ترفند های محبوب در بین افراد چه مرد و چه زن است با اضافه کردن کراتین مو به صورت مصنوعی باعث نرم و براق تر شدن موهای شما می‌شود. موهای وز موهایی هستند که دارای تخلخل هستند با این روش کراتین به مو اضافه شده و در منافذ مو نفوذ می کند و کراتین از دست رفته ی مو را تا حدی جبران می کند. کراتین در واقع نوعی بازسازی مو است.

آشنایی با انواع کراتین مو:

کراتین دارای مزیت های خاص خود است. در این بخش می خواهیم تا حدودی شما را با این ماده از ماندگاری آن تا دلیل محبوبیت آن را بین افراد بیان کنیم.
افرادی که دارای موهایی فر یا وز هستند هر روز مجبورند مدت زمان زیادی را صرف صاف کردن و آراستگی موهای خود کنند؛ اما مشکل این افراد به همینجا ختم نمی شود چرا که افراد با این مدل موها با کمی رطوبت باز موهایشان به حالت اول خود باز می گردد. باید به این دقت کنید که شانه کشیدن به موهای صاف بسیار آسان تر است موهای فر است. یکی از مزیت های موهای کراتینه شده هم همین سهولت در شانه کردن موهاست. این کار گزینه ی بسیار مناسبی برای افراد با موهای دکلره شده و آسیب‌دیده است.

این تصور اشتباه است که افرادی که دارای موهای کراتینه شده هستند نمی توانند از دستگاه های فرکننده یا حالت دهنده استفاده کنند. در روزهای ابتدایی برای بهتر جذب شدن کراتین بهتر است از این وسایل استفاده نکنید.

درادامه برایتان 2 مدل کراتین مو را توضیح می دهیم:

انواع کراتین مو:

1. کراتین احیاء کننده مو
2. کراتین برزیلی یا کراتین صافی

کراتین صاف کننده‌ی برزیلی:

این روش به این دلیل که اولین بار در برزیل پدیدار شد به کراتین برزیلی معروف شده است. ترکیبات این ماده در همان کشور برزیل تولید می‌شود. یکی از عناصر موجود در این ماده فرمالدهید است. می‌شود گفت که این ماده تا حدودی بیماری زاست و باعث بروز مشکل هایی می‌شود اما برای تأثیر گزاری بیشتر کراتین ار آن استفاده می‌شود. اگر شما برای انجام این کار از یک فرد متخصص یا یک فرد خبره استفاده کنید این خطرات به حداقل خود و یا حتی به صفر می رسد. در این روش فرد متخصص موهایتان را به صورت دسته دسته اتو می کشد. از گرما اتو به منظور هرچه بهتر جذب کراتین بهره برده می‌شود. این مواد برای زنان باردار مضر است پس توصیه می‌شود این افراد از این روش استفاده نکنند.

کراتین احیاء کننده و تقویت کننده:

در صورت ضعیف و شکننده شدن موهایتان بهتر است آنرا تقویت کنید. در غیر این صورت به مرور حجم موهایتان کم شده و زیبایی خود را از دست می دهد. بعضی از کراتین ها وظیفه ی تقویت و احیای ساقه مو را بر عهده دارد. نازک و ضعیف شدن موها برای هر فرد می تواند دلیل متفاوت و متنوع داشته باشد از جمله: رنگ کردن موها، ژنتیک، کمبود مواد معدنی مورد نیاز، مشکلات تیروئید، آب و هوا و استرس و…

برای به کار بردن میزان کراتین مورد نیاز به مقدار آسیب‌دیده گی مو توجه می کنیم. برای بعضی افراد همان یکبار کافی است اما برای برخی دیگر باید 2 یا 3 بار این کار انجام شود.
افرادی که دارای موهای آسیب‌دیده و شکننده هستند بهترین گزینه برای استفاده از این مواد هستند؛ اما نباید تأثیر کوتاهی را در تقویت موهای آسیب‌دیده فراموش کنیم و اولین توصیه برای افراد با موهای دمیج کوتاهی است. کراتین اثر تقویتی را بر موهای فرد دارد.

اگر شما تنها به دنبال احیاء موهای خود هستید احیاء کننده پاسخگو است اگر در کنار احیاء به دنبال صافی و درخشندگی نیز هستید به سمت نوع دوم کراتین بروید. چراکه کراتین نوع اول جنبه‌ی درمانی دارد اما کراتین نوع دوم جنبه‌ی زیبایی را نیز به دنبال دارد.

اگر کسی فقط به دنبال احیاء موهای خود است و نمی‌خواهد حالت فر موهای خود را از دست بدهد باید از کراتین نوع اول استفاده کند.

کاربرد کراتین مو:

1. درمان‌کننده
2. صاف کننده
3. از بین برنده‌ی وزی مو

اما امروزه کراتین مو جهت صافی تقریباً منسوخ‌شده و از روش‌های جایگزین مانند المنت و ریباندیگ جایگزین شده است. تفاوتی که بین دو نوع کراتین وجود دارد در محلول به‌ کار برده در آن‌ها است.

دوام کار کراتین مو:

بسته به هر فرد و مراقبت‌هایی که انجام می‌دهد و شامپوهای مصرفی هر فرد این دوام بین 4 تا 6 ماه متغیر می‌باشد. اگر فرد موارد مراقبتی را رعایت کند و از شامپوها و ماسک‌های مناسب بهره ببرد و استفاده از مواد شیمیایی مانند رنگ و مش را به حداقل برساند مسلماً این دوام را بالاتر می‌برد. اگر در حین انجام کراتین مواد مناسب به‌کاربرده شود بعد از تمام شدن و از بین رفتن مواد از روی مو باعث خشکی بیشتر و شکنندگی مو نمی‌شود.

کراتین احیاء کننده مو و ریزش مو:

بر روی این محصولات درج‌ شده است که به ریشه ‌ی مو زده نشود اما این تصور هم که باعث ریزش مو می‌شود اشتباه است. فرد متخصص حین انجام کراتین یکی دو سانت فاصله با ریشه گذاشته می‌شود اما باز گاز یا نم مواد به ریشه برخورد کند بسته به مواد استفاده شده تا حدودی باعث ریزش می‌شود.

بعد از انجام کراتین مو باید مراقبت‌هایی که آرایشگر متذکر می‌شود را با دقت دنبال کنید تا هم دوام را بالاتر ببرید هم جذب کراتین بر روی مو را بالا ببرید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز کراتینه مو در بندرعباس، مرکز تخصصی کراتینه مو در بندرعباس، کراتینه مو بندرعباس، بهترین کراتینه مو در بندرعباس، کراتینه مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، بندرعباسی، مدل، احیا، صافی، خانه، انگلیسی، طبیعی، مردانه، مایونز، ژلاتین، خانگی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!