بهترین آرایشگاه رنگ مو در بندرعباس

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین آرایشگاه رنگ مو در بندرعباس
  • بهترین سالن رنگ مو در بندرعباس

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

اکسیژن
0763368 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
منا سعیدی
0937286 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
دریا
0919540 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رنگ مو
0903894 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رنگ مو
0936888 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رنگ مو
0937790 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین آرایشگاه رنگ مو در بندرعباس
آرایشگاه رنگ مو در بندرعباس
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • بندرعباس

  • تماس




بهترین رنگ مو در بندرعباس در آرایشگاه هایپر بیوتی بندرعباس

خدمات تخصصی رنگ مو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در بندرعباس

مرکز تخصصی رنگ مو در بندرعباس در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای و رنگ مو



بهترین آرایشگاه رنگ مو در بندرعباس

بهترین آرایشگاه رنگ مو در بندرعباس

بهترین آرایشگاه رنگ مو در بندرعباس – دیر یا زود در لا‌به‌لای موهای ما، تارهای سفیدی نمایان می‌شوند که نشان‌دهنده افزایش سن و آغاز روند پیری است. بسیاری از افراد به دیدن موهای سفید در میان موهای خود، علاقه‌ای ندارند و این موضوع تاثیر بدی روی روحیه آنها خواهد داشت.

پس از دیرباز، مردم با مشاهده موهای سفید خود اقدام به رنگ کردن آنها کرده‌اند، اما این تنها یک کاربرد ساده برای رنگ موها است.

با توجه به تغییرات زیادی که هر روزه در دنیای آرایشگری مشاهده می‌کنیم، افراد تمایل بسیار زیادی برای ایجاد یک ظاهر جدید و متنوع و خاص هستند. مخصوصا خانم‌ها عاشق تنوع دادن به ظاهر خود و ایجاد جذابیت بیشتر در چهره خود هستند. رنگ موها با توجه به تنوع بسیار بالایی که دارند، یک راه‌حل مناسب و سریع برای ایجاد چنین تنوعی می‌باشند.

البته رنگ کردن موها، قواعد و نکات خاص خود را دارد که لازم است افراد قبل از اینکه اقدام به رنگ کردن موهای خود کنند، حتما با این نکات به خوبی آشنایی داشته باشند تا به بهترین نتیجه ممکن برسند. در این مقاله به بررسی مهم‌ترین نکات، در مورد استفاده کردن از رنگ موها پرداخته‌ایم.

بهترین سالن رنگ مو در بندرعباس

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن رنگ مو در بندرعباس می پردازیم.

انواع رنگ موها به چند دسته تقسیم می‌شوند

رنگ موها در یک تقسیم بندی کلی شامل دو دسته هستند:

رنگ موهای موقتی

1. رنگ موهای موقتی هستند، چنین رنگ موهایی به شکل های متنوعی مانند؛ شامپو رنگ، نرم کننده، موس، اسپری، محلول، ماژیک و یا پودر فشرده، در بازار موجود هستند. این رنگ موها، به موهای شما زیبایی و تنوعی موقتی می‌بخشند. دلیل این امر این است که این رنگ‌ موها قابلیت نفوذ عمیق در لایه‌های زیرین مو را ندارند و تنها با ایجاد کردن پوششی از رنگ بر روی لایه خارجی مو، یا کوتیکول مو، باعث ایجاد تغییر موقتی در رنگ مو می‌شوند. میزان ماندگاری این دسته از رنگ موها باهم متفاوت است، برخی از این رنگ‌های موقتی، تنها با یک مرتبه شستشو و برخی با 6 یا 8 بار شستن از روی سطح موها پاک خواهند شد.

این رنگ موهای موقتی، برای ایجاد تغییر کوتاه مدت بر روی موها، مثلا برای شرکت کردن در مناسبت‌های خاص، یا امتحان کردن آزمایشی یک رنگ موی جدید و یا ایجاد تغییرات رنگی خاص و فانتزی بر روی رنگ موی دائمی استفاده می‌شوند، مثلا شاید شما قصد شرکت در یک مهمانی را داشته باشید و خواستار یک ظاهر خاص و منحصر بفرد هستید، در این صورت آرایشگر شما برای ایجاد یک هایلایت رنگی، از رنگ موهای موقتی بر روی دسته کوچکی از موهای شما بهره ببرد.

رنگ موهای دائمی

2. رنگ موهای دائمی هستند که بیشترین استفاده را در میان افراد دارند، این رنگ‌ها به منظور ایجاد یک تغییر اساسی در رنگ موها، یا پوشاندن تارهای سفید مو کاربرد دارد. موادی که در ترکیب رنگ موهای دائمی وجود دارند، می‌توانند به عمق ساقه موها، یعنی به لایه کورتکس مو، نفوذ کنند و با تغییر دادن ساختار مو رنگی به آن بدهند که با شست‌و‌شو پاک نخواهد شد.

اگر چنانچه تمایل داشته باشید موهای خود را با رنگ‌های روشن‌تری رنگ کنید، حتما نیاز است که آنها را دکلره نمایید.

نکات مهمی که در انتخاب یک رنگ موی مناسب باید بدانید

امروزه تنوع رنگ موها بسیار زیاد است و ممکن است برای شما این سوال ایجاد شود که چه رنگ مویی انتخاب کنم؟
می‌دانیم که انتخاب رنگ مو به سلیقه و خواسته افراد بستگی دارد، اما تنها عامل تاثیرگذار بر روی انتخاب رنگ مو، فاکتور سلیقه نیست؛ زیرا دنیای رنگ‌ها بسیار وسیع است و شما برای انتخاب یک رنگ موی مناسب باید فاکتورهای بسیار زیادی را مدنظر قرار دهید.

ممکن است بعد از رنگ کردن موهای خود، متوجه شوید که رنگی که بر روی موهای شما ایجاد شده، رنگ موی مدنظر شما نبوده است که این امر به خاطر تفاوت تناژ فرعی موجود در رنگ موی خود فرد است، پس حتما باید برای انتخاب رنگ موی مناسب خود، از یک آرایشگر باتجربه کمک بگیرید و از قبل با او مشورت کنید.

یکی از معیارهای متداول برای انتخاب کردن رنگ مو، در نظر گرفتن رنگ پوست افراد است و در صورت انتخاب رنگ موی متناسب با رنگ پوست، ظاهر شما زیباتر و جذاب‌تر به نظر خواهد آمد؛ که البته این یک معیار کلی است که می‌تواند تحت تاثیر سلیقه و علاقه افراد تغییر کند، به خصوص برای کسانی که دوست دارند یک رنگ موی فانتزی را امتحان کنند.

تقسیم بندی رنگ مو در دو دسته ی رنگ سرد و رنگ گرم:

به طور کلی رنگ مو در دو دسته ی رنگ سرد و رنگ گرم تقسیم بندی می‌شود، زمینه پوست شما هم ممکن است سرد و یا گرم باشد که لازم است توناژ رنگ مو را با زمینه پوست خود هماهنگ کنید؛ اما چگونه زمینه پوست خود را تشخیص دهیم؟ در زیر نور طبیعی خورشید و یا نور هالوژن که رنگ درست‌تری را نشان می‌دهد، قرار بگیرید و به رگهای مچ دست خود نگاه کنید.
چنان‌چه که رگهای شما به رنگ آبی باشند، زمینه پوست شما سرد است اما در صورتی که رنگ رگهای دستتان سبز باشد، شما پوست گرمی دارید؛ اما بیشتر زنان ایرانی زمینه پوست گرمی دارند.

حالا که زمینه پوست شما مشخص شد، گزینه های زیاد و وسیعی برای انتخاب رنگ مو پیش روی شما قرار خواهند گرفت.

عوامل موثر در انتخاب کردن رنگ مو:

• توناژ رنگ پوست
• رنگ طبیعی مو
• رنگ چشم
• چاقی و لاغری صورت
• شخصیت فرد

برای انتخاب رنگ موی مناسب خود می‌توانید فاکتورهایی مانند؛ مرغوبیت رنگ، سلیقه شخصی و مدت زمانی ماندگاری رنگ را در نظر بگیرید. خانم‌ها معمولا از رنگ موهای تیره‌تر شروع می‌کنند و سپس هر بار رنگ موهای خود را یک درجه روشن‌تر انتخاب می‌کنند.

قبل از رنگ کردن موهای خود، از افراد باتجربه و ماهر مشورت بگیرید

رنگ کردن موها در نگاه اول، کاری ساده به نظر می‌رسد که ممکن است تصور کنید که هر کسی می‌تواند به راحتی موهای خود را رنگ کند؛ اما این کار یک امر ظریف و حساس است که به افراد با تجربه و توانمند نیاز دارد، یک آرایشگر حرفه‌ای باید از انواع تناژ رنگ پوست، رنگ موهای هماهنگ با آن، نحوه ترکیب کردن مناسب رنگ‌ها، مدت زمان لازم برای رنگ و دکلره کردن موها و… اطلاعات کافی داشته باشد؛ و نیز تجرب لازم برای انجام این کار را هم کسب کرده باشد.

پس حتما قبل از مراجعه کردن به سالن‌های زیبایی، به خوبی تحقیق کنید و از افراد و سالن‌های مختلف دیدن کنید و به سراغ افراد با مهارت کافی در این زمینه بروید.

برای رنگ کردن موهای خود از رنگ‌ها و مواد مرغوب و با کیفیت بهره ببرید

رنگ موها حاوی مواد شیمیایی هستند که می‌توانند به بافت موهای شما آسیب وارد کنند و ظاهر موهای شما را خشک و وز و شکننده کنند. البته ترکیبات موجود در رنگ موهای مختلف با هم فرق دارند، رنگ موهای مرغوب و با کیفیت بالا، در کنار ظاهر زیبا و جذابی که به موهای شما و در نتیجه چهره شما می‌بخشند، آسیب و ضرری برای بافت موها ایجاد نمی‌کنند.

پس در انتخاب رنگ موی خود حتما دقت کنید و به دنبال رنگهای بی‌کیفیت و ارزان قیمت نباشید، یا به عبارتی کیفیت کارتان را فدای هزینه آن نکنید.

برای کسب اطمینان از این موضوع که رنگ موی مورد استفاده برای شما با کیفیت است، بهتر است که از قبل خودتان رنگ موی مناسبی را تهیه کرده و سپس در اختیار آرایشگر خود قرار دهید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین رنگ مو در بندرعباس، بهترین آرایشگاه رنگ مو در بندرعباس، بهترین سالن رنگ مو در بندرعباس، بهترین مرکز رنگ مو در بندرعباس، رنگ مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، بندرعباسی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!