آموزش پاکسازی پوست در ساری
  • بهترین آموزش پاکسازی پوست در ساری
  • پاکسازی پوست در ساری

آموزش پاکسازی پوست در ساری
آموزشگاه پاکسازی پوست در ساری
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • ساری

  • تماس



بهترین آموزش پاکسازی پوست در ساری در آرایشگاه هایپر بیوتیساری

خدمات تخصصی مرکز پاکسازی پوست حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در ساری

مرکز تخصصی پاکسازی پوست در ساری در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و مرکز پاکسازی پوست



آموزش پاکسازی پوست در ساری

آموزش پاکسازی پوست در ساری – پوست اولین سد دفاعی بدن در برابر عوامل بیماری‌زا است و وظیفه دفع و خنثی‌سازی سموم را از راه عرق کردن به عهده دارد، از طرفی پوست سالم و زیبا، تأثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی و جذابیت چهره افراد می‌گذارد. به همین دلیل پوست ما به مراقب‌های زیادی احتیاج دارد، یکی از مهم‌ترین و مفیدترین مراقبت‌های پوستی، روش پاک‌سازی پوست است.

آموزش پاکسازی پوست در ساری

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز آموزش پاکسازی پوست در ساری می پردازیم.

معرفی خدمات پاک‌سازی پوست:

هدف از تکنیک پاک‌سازی پوست، پاک کردن آلودگی و چربی از روی پوست و تخلیه جوش‌های سرسفید و سرسیاه پوست است و سپس مراقبت‌هایی مانند قرار دادن ماسک‌های مفید و یا انجام ماساژ، برای شادابی و زیبایی بیشتر پوست می‌باشد. از این رو خدمات پاک‌سازی پوست همواره طرفداران زیادی دارد.

سرفصل‌های فنی حرفه‌ای برای دوره پاک‌سازی پوست:

در دوره آموزشی پاک‌سازی پوست که زیر نظر مربیان باسابقه و ماهر انجام می‌شود، نکاتی زیادی مانند؛ شناخت و آنالیز سـاختمان پوسـت، روش‌های آماده‌سازی پوست مشتری، پاک‌سازی انواع پوست، مراقبت‌های بعد از پاک‌سازی پوست و به کـارگیری ماسـك صـورت، به شما یاد داده می‌شود. همچنین شما در این دوره می‌آموزید که چطور آلودگی‌های سطحی و دانه‌های سرسیاه را از سطح پوست بردارید و مواد معدنی و اکسیژن‌دار را به سطح درمیست (لایه زیرین پوست) برسانید و تمام منافذ آن را تمیز کنید.

بعضی از سرفصل‌های آموزشی این دوره شامل:

• شناخت انواع پوست
• ساختن انواع ماسك
• بستن منافذ پوست
• آب‌رسانی به پوست
• ساخت انواع ماسك‌های ژله‌ای و گیاهی
• لایه‌برداری پوست صورت
• ماساژ صورت
• اولتراسونیك های فرکانسی

معرفی دوره فیشیال و پاک‌سازی پوست صورت:

در این دوره شما تمامی نکات لازم برای انجام دادن یک پاک‌سازی حرفه‌ای پوست را می‌آموزید، کلاس‌های آشنایی با کلیه مراحل مراقبت پوست، در طی دو جلسه تئوری و یک جلسه عملی برگزار می‌شود.

سرفصل‌های آموزشی این جلسات شامل:

نحوه مشاوره دادن به مراجعه کننده، آنالیز پوست (شناخت تیپ‌های پوستی)، آماده‌سازی پوست، اولتراسونیك (درما اف)، میکرودرم (پیلینگ)، شناخت انواع ماسك‌ها و کارایی آن‌ها، نکات لازم برای رفع مشکلات پوستی.

دوره کار با دستگاه‌های پاک‌سازی پوست صورت:

جلسه اول: میکرونیدلینگ (مزوتراپی (صورت، بدن))، مزووایت BB GLOW آشنایی با ویال‌ها، کوکتل‌ها، استارتر

جلسه دوم: RF هایفرکانسی است؛ که اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتری هستید، می‌توانید با آموزشگاه تماس بگیرید.

نحوه برگزاری کلاس‌های این دوره:

کلاس‌های دوره آموزشی پاک‌سازی پوست، زیر نظر مربیان مجرب و با سابقه فنی حرفه‌ای برگزار می‌شود، تایم کلاس‌ها و تعداد شرکت کنندگان هر کلاس متغیر بوده و تعیین آن به عهده آموزشگاه می‌باشد. بعد از به حد نصاب رسیدن کلاس‌ها، با مشورت مربیان برگزار خواهند شد. ضمناً برای خانم‌های کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می‌آورند، امکان برگزاری کلاس‌ها در آخر هفته‌ها، روزهای تعطیل و ساعت‌های عصر نیز وجود دارد.

ابزار و وسایل مورد نیازبرای این دوره آموزشی:

این دوره آموزشی نیز مانند سایر دوره‌ها، به ابزار و لوازم خاص خود نیاز دارد، ابزار لازم جهت این دوره که در آموزشگاه در اختیار هنرجویان قرار داده می‌شود شامل: دستگاه بخور، قلم‌مو، کاسه، دما رولر، کاردک، پد پاک کننده، پیش بند، حوله، کرم، انواع ماسك و کرم آب‌رسان، ماسك‌های زیبایی، محلول گیاهی شفابخش، اسکراپ، پك استریل مشتری، لوسیون، شیرپاک‌کن، دستگاه میکرونیدلینگ، دستگاه میکرودرم، دستگاه RF، دستگاه‌های فرکانسی، سرسوزن، سرم سدیم کلراید است.

بعد از اتمام این دوره چه توانایی‌هایی کسب می کنیم؟

پاک‌سازی پوست که شامل؛ دوره مبتدی، پیشرفته و تخصصی است، پس از اتمام این دوره‌ها، شما می‌توانید با تسلط کامل تمامی درخواست‌های مشتریان خود را مبنی بر پاک‌سازی، آب‌رسانی، ترمیم پوست و صورت را انجام دهید و با ارائه خدمات باکیفیت رضایت مشتری‌های خود را جلب کنید. این آموزش‌ها تا تسلط کامل شما ادامه پیدا می‌کند.

ما امیدواریم که شما پس از گذراندن این دوره و یادگیری تمام نکات لازم برای پاک‌سازی پوست و با کسب مدرک معتبر، در این رشته محبوب شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب‌وکار فعلی خودتان را بهتر کنید.

بازار کار پاک‌سازی پوست:

با توجه به اینکه امروزه خانم‌ها به سلامتی و زیبایی خود اهمیت بیشتری می‌دهند و روز به روز با فواید روش‌هایی مانند پاک‌سازی پوست بیشتر آشنا می‌شوند، در صورتی که تمامی نکات آموزش داده شده در دوره‌های آموزشی را به خوبی فرابگیرید، می‌توانید با ارائه خدمات مناسب به مشتریان، اعتماد آن‌ها را جلب کرده و از این راه به کسب درآمد بپردازید.

در بین مشاغل آرایشگری، پاک‌سازی پوست جز مشاغل با درامد متوسط و معمولی محسوب می‌شود؛ و پیشنهاد افراد حرفه‌ای در این دوره آموزشی، این است که در صورتی که به دنبال درآمد بالا در آرایشگاه هستید، حتماً دوره‌های تخصصی و پیشرفته پاک‌سازی پوست را بگذرانید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
آموزش پاکسازی پوست در ساری، آموزش پاکسازی پوست با مدرک در ساری، دوره های آموزشی پاکسازی پوست در ساری، مراکز آموزش پاکسازی پوست در ساری، آموزش تخصصی پاکسازی پوستساری، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی،ساریی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!