بهترین تالار عروسی در ساری
  • بهترین تالار عروسی در ساری
  • بهترین باغ تالار عروسی در ساری

بهترین تالار عروسی در ساری
بهترین تالار عروسی در ساری
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • ساری

  • تماس




بهترین تالار عروسی در ساری در تالار هایپر بیوتی

بهترین باغ تالار عروسی در ساری

بهترین تالار عروسی در ساری با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین تالار عروسی در ساری

بهترین تالار عروسی در ساری – برای برگزاری مراسم عروسی باید برنامه‌ریزی‌های متفاوتی در خصوص برخی موارد انجام داد که یک از مهم‌ترین و اصلی‌ترین برنامه‌ریزی‌های جشن عروسی، انتخاب تالار یا باغ برای برگزاری مراسم عروسی است.

آیا می‌دانید چه زمانی باید این تصمیم را بگیرید؟ شما عزیزانی که قصد دارید عروسی‌تان را برگزار کنید باید حداقل شش ماه قبل از تاریخ برگزاری عروسی خود نسبت به انتخاب تالار یا باغ عروسی خود اقدام کنید؛ اما برای انتخاب تالار یا باغ عروسی نکات ریز و درشتی وجود دارد که شما باید به آن‌ها دقت کنید و آن‌ها را مدنظر بگیرید، شما باید معیارهای زیادی را در ذهن خود داشته باشید. ما در این مطلب برخی از مهم‌ترین معیارها و ویژگی‌های لازم را برای انتخاب تالار یا باغ برای محل بگزاری عروسی شما را ذکر می‌کنیم.

بهترین باغ تالار عروسی در ساری

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین تالار عروسی در ساری می پردازیم.

10 معیار مهم برای انتخاب تالار عروسی:

موقعیت و دسترسی شهری:

یکی از نکاتی که باید به آن اهمیت داد و دقت کرد، مکان جغرافیایی عروسی شماست. تالار یا باغی که تصمیم دارید در آنجا جشن عروسی‌تان را برگزار کنید، باید از نظر جغرافیایی و دسترسی شهری در وضعیت مناسبی قرار داشته باشد و به گونه‌ای باشد که حمل‌ونقل برای مهمانان شما بسیار دشوار نباشد. شاید همین موضوع از مهم‌ترین تصمیمات در انتخاب تالار یا باغ عروسی شما است؛ چرا که مهمانان شما باید مسیری را طی کنند تا به محل برگزاری مراسم عروسی برسند و اگر در طی این مسیر مشکلاتی مانند ترافیک، زیاد دور بودن و یا خارج از شهر واقع بودن می‌تواند موجب خستگی و کلافگی مهمانانتان شود. از طرفی دیگر تالار و یا باغ محل برگزاری عروسی بهتر است به سالن زیبایی عروس و همچنین به آتلیه عکاسی نزدیک باشد، زیرا خود شما هم باید برای رسیدن به مراسم عروسی مسیری را طی کنید و اگر این مسیر بسیار طولانی باشد و از این اماکن هم بسیار دور باشد، شما دیر به جشن عروسی خود خواهید رسید و هیچ چیز بدتر از آن نیست که عروس و داماد در هنگام شام و یا دیر به جشن عروسی خود برسند.

ظرفیت سالن پذیرایی عروس:

یکی دیگر از نکات قابل توجه در مورد تالار یا باغ محل برگزاری عروسی وسعت آنجاست. یا به عبارتی دیگر تعداد مهمانان شما با وسعت تالار یا باغ مورد نظر ارتباط مستقیم دارد. اگر تعداد مهمانان جشن شما کم هستند، بهتر است سالن کوچک و یا متوسط رزرو کنید و به فکر سالن‌های وسیع و بزرگ نباشید، زیرا اگر تعداد مهمانانتان کم باشد اما سالن یا باغ رزروی شما بزرگ باشد، مهمانان شما پراکنده می‌شوند و عروسی شما سرد و خلوت به نظر می‌رسد. اگر هم تعداد مهمانانتان زیاد است باید سالن و یا باغ بزرگ رزرو کنید، چون اگر کوچک باشد جشن عروسی‌تان بسیار شلوغ می‌شود و شما هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید. در ضمن شما باید در صورت رزرو باغ یا سالن از مسئول آنجا سؤال کنید که در صورت لزوم آیا صندلی اضافه برای پذیرایی دارند یا خیر؟

سقف سالن پذیرایی:

از دیگر نکات در مورد سالن پذیرایی و تالار محل برگزاری عروسی این است که سقف سالن و یا تالار باید بلند باشد. سالن‌هایی با سقف‌های کوتاه دلگیر هستند و مهمانان شما احساس خفگی می‌کنند و اذیت خواهند شد. سقف تالار از نکات مهم در هنگام انتخاب تالار محل عروسی است که باید به آن دقت کنید.

پارکینگ اتومبیل‌ها:

از دیگر نکات در خصوص امکاناتی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که تالار و یا باغی که می‌خواهید جشن عروسی‌تان را آنجا برگزار کنید باید حتماً دارای پارکینگ برای پارک کردن اتومبیل‌ها باشد. قطعاً اکثریت مهمانان شما با خودروی شخصی به جشن عروسی‌تان می‌آیند پس باید آن باغ و یا تالار محلی برای پارک کردن خودروها را دارا باشد. از طرفی مهمانان شما علاقه‌ای ندارند که مدت زیادی را در خیابان‌های اطراف به دنبال محلی برای پارک کردن ماشین خود بگردند، نگران اتومبیل خود باشند و در نهایت مسیری را پیاده برای رسیدن به محل عروسی طی کنند. خصوصاً اگر شما می‌خواهید عروسی‌تان در شهرهای بزرگ و شلوغی همچون تهران یا مشهد باشد باید به این نکته توجه کنید.

روکش صندلی‌ها و رومیزی‌ها:

هنگام انتخاب تالار یا باغ عروسی شما باید حتماً به رنگ و جنس روکش‌ها و رومیزی‌ها توجه کنید. آن‌هم به این علت که هنگامی که مهمانان شما می‌آیند با مواردی کثیف و آلوده مواجه نشوند. حتماً به مدیر تالار و یا باغ تأکید کنید که برای مهمانی شما، روکش‌ها و رومیزی‌ها باید تمیز باشند و روز قبل از عروسی شسته شده باشند، شما باید بر روی این موضوع پافشاری و تأکید کنید تا متوجه حساسیت شما بشوند. اگر روکش‌ها و یا رومیزی‌ها تمیز نباشند برخی مهمانان شما ممکن است با رومیزی‌ها و یا روکش‌هایی مواجه شوند که روی آن‌ها لک‌های انواع و اقسام نوشیدنی‌ها و یا غذاها باشد.

میز شام عروس و داماد:

معمولاً تالارها و یا باغ‌های پذیرایی، برای صرف شام عروس و داماد میزی جداگانه در نظر می‌گیرند و آن را با گل و شمع و وسایل تزئینی دیگر تزئین می‌کنند و برخی از تالارها و باغ‌ها هزینه این میز را جداگانه محاسبه می‌کنند و برخی هم آن را به عنوان هدیه برای عروس و داماد در نظر می‌گیرند. اگر از نظر هزینه مشکلی نداشته باشید، بهتر و زیباتر است میزی جداگانه رزرو کنید و ایده خوبی می‌باشد که علاوه بر رمانتیک بودن می‌تواند در عکس‌ها و فیلم‌های عروسی شما خاطره‌ای ماندگار باشد.

سرویس‌های بهداشتی و سایر امکانات:

سرویس‌های بهداشتی از مواردی است که شما باید به آن دقت و توجه داشته باشید، مخصوصاً اگر عروسی شما در فواصل سرد سال برگزار می‌شود. حتماً باید بررسی کنید که سرویس‌های بهداشتی به‌اندازه کافی موجود باشند و در عین حال تمیز، پاکیزه و بهداشتی هم باشند. مسافت سرویس بهداشتی تا محل عروسی باید بررسی شود و امکانات دیگری مانند اتاقی برای بازی کودکان و یا رختکن‌های زنانه و … از نکات مهمی و قابل توجهی است که باید به آن‌ها توجه کنید.

هزینه‌های تالار:

شما باید برای خودتان هزینه‌های یک تالار را مدنظر قرار دهید و به آن پایبند باشید و هزینه‌های تالار و یا باغ عروسی اعم است از:

• هزینه ورودی رقمی ثابت است و به تعداد مهمانان حاضر در عروسی مربوط نمی‌شود.
• «هزینه غذا و پذیرایی» به تعداد مهمان شما بستگی دارد و هزینه آن به ازای هر نفر محاسبه می‌شود. همچنین بستگی به انواع نوشیدنی‌ها، پیش غذا، غذای اصلی و دسرها دارد.
• «هزینه گروه موزیک و سرگرمی» در خصوص این مورد عرف و قانون این است که حتی در صورت استفاده نکردن از بخش گروه موزیک تالار از شما اخذ می‌شود.
• «هزینه خدمات» شامل درصدی از هزینه‌ها می‌شود که به مجموع هزینه‌ها اضافه می‌شود.
• «هزینه مالیات بر ارزش افزوده و عوارض» پرداخت این مورد بر عهده شما می‌باشد.
• «هزینه تزئینات» مانند گل آرایی، بادکنک آرایی و … که اگر شما نخواهید حذف می‌شوند. هزینه‌های برنامه‌هایی مانند آتش‌بازی، اسب‌سواری، کالسکه سواری و … که انتخابی است و در صورت عدم تمایل شما حذف می‌شوند.

معمولاً هزینه‌ها این‌طور محاسبه می‌شوند که شما در هنگام عقد قرارداد، بخشی از هزینه را به عنوان بیعانه می‌دهید و تاریخ را رزرو می‌کنید. حدود یک یا دو هفته قبل از مراسم عروسی باید دو سوم مبلغ پرداختی را پرداخت کنید و در شب عروسی وقتی از تمامی خدمات و امکانات ارائه شده مطمئن شدید، مابقی مبلغ را می‌پردازید.

تست غذا و کیفیت پذیرایی:

معمولاً پس از انتخاب تالار و یا باغ پذیرایی محل عروسی، قبل از عقد قرارداد می‌توانید سرزده به تالار و یا باغ عروسی رفته و پس از ملاقات با مدیر آنجا، تقاضای تست غذا و مشاهده نوع سرویس‌دهی را بکنید و با این کار بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید و کیفیت غذا و پذیرایی توسط پرسنل آنجا را ببینید و امکان مشاهده نحوه سرویس‌دهی به مهمانان، برخورد آن‌ها با مهمانان، نوع لباس آن‌ها، کیفیت ظروف پذیرایی و … از نزدیک به شما برای تصمیم‌گیری نهایی خود کمک خواهد کرد.

سرکشی و بررسی نهایی:

حتماً روز قبل از عروسی به تالار و یا باغ محل عروسی خمود بروید تا اطمینان حاصل کنید همه‌چیز به‌طور تمام و کمال حاضر و مرتب است. تمیزی روکش‌ها و صندلی‌ها، تعداد صندلی‌ها، نورپردازی، نحوه چیدمان صندلی‌ها، تزئینات و خلاصه همه‌چیز را بررسی کید. این توجه و حساسیت شما باعث می‌شود تا مدیر تالار متوجه شود شما به همه‌چیز حساس هستید و در جهت کسب رضایت شما تلاش خواهد کرد.

1) چک کردن تاریخ مورد نظر و رزرو نبودن آن:

قبل از اینکه از مکان عروسی بازدید کنید، ببینید که آیا تاریخ مورد نظرتان خالی است یا خیر. اگر مشکلی نداشتید در زمان تاریخ و همان مکان مدنظر شماست می‌توان گفت همه چیز خوب است، اما اگر قبلاً توسط عروس و داماد دیگری رزرو شده بود شما می‌توانید تاریخ مراسمتان را تغییر دهید.

2) ظرفیت تالار عروسی و تعداد میهمانان:

بهتر است برای انتخاب تالار پذیرایی و عروسی‌تان ظرفیت مهمانانتان را هم مدنظر قرار دهید. تالارهای عروسی بزرگ با تعداد مهمانان کم اصلاً زیبا نیست و یا بلعکس. تعداد مهمانانتان با ظرفیت سالن مورد نظر باید متناسب باشند.

3) درست کردن کروکی:

اگر تالار و یا باغ شما از نظر پیدا کردن محل جغرافیایی کمی دشوار است بهتر است با مدیر آنجا هماهنگ کنید و برای سهولت مهمانانتان نقشه‌ای از محل مورد نظر درست کنید و در اختیار مهمانانتان قرار دهید.

4) سؤال در مورد هزینه تالار پذیرایی مورد نظرتان:

از مهم‌ترین مسائل برای انتخاب تالار پذیرایی مناسب قبل از ازدواج آن است که به بودجه‌بندی توجه نمایید. برخی تالارها و باغ‌ها قیمت‌هایی که به عروس و داماد می‌دهند بسیار مناسب است اما در مرحله پرداخت وجه متوجه می‌شوند هزینه‌های دیگری از قبیل بادکنک آرایی، گل آرایی و … وجود دارند. همچنین هزینه‌هایی مانند هزینه غذا برای هر شخص، اتاق عقد و غیره وجود دارند که این هزینه‌ها بسیار بالاتر از مبلغ ذکرشده است. پس بهتر است از قبل، کلیه هزینه‌های تالار و یا باغ را مدنظر بگیرید و آن‌ها را در انتخاب‌هایتان سهیم کنید.

توصیه می‌شود با بودجه موردنظرتان بهترین تالار پذیرایی را انتخاب کنید. سایت بانک تالار این امکان را به شما عزیزان می‌دهد که به راحتی تالارهای پذیرایی مورد نظرتان را با هم مقایسه کنید و از بین آن‌ها بهترین را برگزینید.

حتماً از مدیر تالار نحوه پرداخت هزینه را سؤال کنید.

5) سؤال در مورد آتش‌بازی:

اگر می‌خواهید سورپرایزی برای مهمانانتان در نظر بگیرید آتش‌بازی و یا فشفشه بازی در زمان عروسی ایده جالبی می بشد.

6) سؤال در مورد ریختن نقل و کاغذ رنگی در سالن تالار پذیرایی:

در عروسی‌های کلاسیک مرسوم است که نقل، پول، کاغذ رنگی و گل بر سر عروس و داماد می‌ریزند. بعضی از سالن‌های پذیرایی این اجازه را به شما نمی‌دهند. پس بهتر است قبل از بستن قرارداد این سؤال را هم بپرسید.

7) چک کردن موسیقی:

از مدیر سالن درباره سیستم‌های صوتی، افکت‌ها، نورپردازی و هماهنگی نور و صدا به طوراتوماتیک پرس‌وجو کنید. افکت‌های نورپردازی جلوه‌ی ویژه و خاصی به عروسی شما می‌بخشد.

8) تغییر زمان عروسی بنا به دلایلی:

از مسائل مهم این است که حتماً از مدیر سالن بپرسید اگر مراسم کنسل شد و به تعویق افتاد آیا باید وجه نقد بیشتری بپردازید یا خیر، زیرا ممکن است به دلیل آنی اتفاقی بیفتد و شما نتوانید مراسم را برگزار کنید. برخی تالارها به شما اجازه نمی‌دهند عروسی‌تان را به تعویق بیندازید و مجبورید مبلغی را به عنوان جریمه کنسل شدن روز مراسمتان بپردازید.

9) انتخاب تالار پذیرایی دومی:

اگر شما یک تالار دوم با همه خصوصیاتی که در نظر دارید پیدا کنید و در ذهن داشته باشید بهتر است که اگر به هر دلیلی نتوانستید مراسمتان را در روز انتخابی در تالار موردنظر بگیرید، سریعاً به تالار دوم مراجعه کنید. در غیر این صورت دوباره باید از ابتدا به بررسی و جست‌وجوی تالار بپردازید و مجبور شوید تصمیم عجولانه بگیرید.

10) تست غذای تالار عروسی:

آخرین نکته هم در خصوص غذای شب عروسی این که حتماً قبل از عقد قرارداد در مورد کیفیت غذا و تست غذا از مدیر تالار و یا باغ سؤال بپرسید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا جایگاهی برای رقص عروس و داماد در تالار عروسی در نظر گرفته شده است؟

بله. جایگاهی برای رقص عروس و داماد در تالار عروسی در نظر گرفته شده است

هزینه قرار داد تالار عروسی چقدر میشود؟

هزینه براساس الماهای انتخابی از طرف شما متغییر است.

آیا منوی غذایی قابل تغییر است؟

بله. قبل ازبستن قرارداد درخواستهای شما بررسی شده و در صورت امکان این تغییر اعمال خواهد شد.

آیا جایگاهی برای موسیقی و رقص در تالار دارید؟

بله تدابیری جهت جایگاه موسیقی و رقص در تالار در نظر گرفته شده است.

آیا برای کنسلی قرارداد برنامه ای دارید؟

بله. شما با صرف هزینه ای میتوانید قرار داد را لغو کنید.

در صورت لزوم امکان نصب سایبان در محوطه تالار وجود دارد؟

بله. ولی هزینه نصب سایبان به عهده خودتان است.


کلمات کلیدی:
بهترین تالار عروسی در ساری، بهترین باغ تالار عروسی در ساری، باغ، بهترین سالن عروسی ساری، پذیرایی، شام، موزیک، مجلل، باغ، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، ساریی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!