آموزش اپیلاسیون در ساری
  • اموزش اپیلاسیون در ساری
  • آموزشگاه اپیلاسیون در ساری

آموزش اپیلاسیون در ساری
آموزشگاه اپیلاسیون ساری
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • ساری

  • تماس



آموزشگاه آموزش اپیلاسیون در ساری در آرایشگاه هایپر بیوتی ساری

آموزش تخصصی اپیلاسیون در آرایشگاه هایپر بیوتی در ساری

مرکز تخصصی آموزش اپیلاسیون در ساری در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده دوره ها و کلاس های تخصصی



آموزش اپیلاسیون در ساری

آموزش اپیلاسیون در ساری

آموزش اپیلاسیون در ساری – یکی از روش‌های محبوب موزدایی اپیلاسیون با وکس است که باوجود دردآور بودنش توسط خانم‌ها و آقایان زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد و طرفداران خاص خود را دارد. در ایران به از بین بردن موهای زائد بدن به کمک وکس یا موم اپیلاسیون گفته می‌شود. در این نوشته سعی کردیم مطالب کاربردی و لازم را در ارتباط با اپیلاسیون جمع‌آوری و به شما ارائه کنیم
فهرستی از مزایا و معایب این روش را نیز برای افرادی که تمایل به انجام اپیلاسیون دارند تهیه کرده‌ایم.

آموزشگاه اپیلاسیون در ساری

در اینجا به بررسی و معرفی آموزشگاه اپیلاسیون در ساری می پردازیم.

مزایای اپیلاسیون:

عدم نیاز به موزدایی برای مدت طولانی:

اپیلاسیون با موم رشد موها را بسیار کند می‌کند، بعد از انجام اپیلاسیون متوجه عدم حضور موهای زائد به مدت چهار تا پنج هفته خواهید شد.

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود به دنبال روشی هستید که نیاز به تکرار زود هنگام نداشته باشد، اپیلاسیون بهترین پیشنهاد برای شماست.

صرفه‌جویی در وقت:

به کمک اپیلاسیون از حمام کردن لذت بیشتری می‌برید! چراکه دیگر مجبور نیستید زمان زیادی را برای اصلاح و شیو در حمام تلف کنید.

اگر شما جزو افرادی هستید که با کرم‌های موبر یا تیغ موزدایی می‌کنید به خوبی میدانید که حداقل سه تا چهار بار درماه را باید صرف اصلاح و شیو کنید اما با اپیلاسیون از این عمل وقت‌گیر و خسته‌کننده در اَمانید!

در واقع اپیلاسیون حدود چهار تا پنج هفته شما را از تکرار اصلاح و موزدایی بی‌نیاز می‌کند.

جلوگیری از موهای زیرپوستی:

یکی از مشکلات رایج رویش موهای زیرپوستی است که می‌تواند باعث ایجاد جوش یا لکه‌های تیره شود.

این موضوع بخصوص در بانوان، بسیار آزاردهنده و دردناک است.اگر از جمله افراد مستعد این عارضه هستید و از این موضوع رنج می‌برید یکی از روش‌های مؤثر برای این مشکل، استفاده از اپیلاسیون می‌باشد.

معایب اپیلاسیون:

موزدایی با اپیلاسیون علاوه بر مزایا، مشکلات و معایبی هم دارد ک در ادامه‌ی مطلب به معرفی و توضیح هریک می‌پردازیم بلکه با آشنایی بیشتر بتوان برای رفعِشان اقدام نمود.

دردناک بودن:

با توجه به اینک اپیلاسیون موها را از ریشه می‌کند دردناک است و نباید انتظار داشت که بدون احساسِ درد یاسوزش موزدایی شود ، پس دردناک بودن آن اَمری طبیعی است.

احتمال واکنش‌های شدید پوستی:

معمولاً پس از اپیلاسیون، برخی از قسمت‌های اصلاح شده با خارش و ایجاد حساسیت روبه‌رو می‌شوند، مخصوصاً اگر شما دارای پوستی نازک و حساس باشید.

برآمدگی‌های به وجود آمده بر روی سطح پوست به علت التهاب فولیکول‌های مو بوده که می‌تواند باعث نگرانی نوبت و ظاهر بدی را ایجاد کند.

این التهاب و قرمزی ایجادشده باید بعد از چند ساعت رفع شود، در غیر این صورت می‌توانید از راهکارهای ساده‌ی موجود در اینترنت و فضای مجازی مانند انواع ماسک خانگی برای بهبود و التیام این‌گونه التهاب‌ها استفاده کنید.

درنهایت اگر رفع نشد باید به پزشک مراجعه کنید تا اقدام‌های لازم را جهت درمان شما انجام دهد.

هزینه بالا:

این روش در مقایسه با سایر روش‌های موزدایی مثل کرم‌های موبر، انواع تیغ‌های اصلاح و دستگاه‌های اپیلاتورهزینه ی بیشتری دارد.

نکاتی که باید در رابطه با اپیلاسیون بدانیم:

اگر قصد دارید برای از بین بردن موهای زائد خود از اپیلاسیون استفاده کنید پیشنهاد می‌کنیم که از نکات و مطالب زیر استفاده کنید تا هنگام موزدایی درد کمتری را احساس کنید.

• قبل از موزدایی شما باید مطمئن باشید که از شر موهای زیرپوستی در امان هستید! برای این کار به کمک اسکراب ها پوست خود را لایه‌برداری کنید.
• در زمان عادت ماهانه بدن خانم‌ها نسبت به تحمل درد ضعیف‌تر و حساس‌تر است، پس پیشنهاد می‌کنیم در این مدت اپیلاسیون نکنید.
• اگر بین دو اپیلاسیون از تیغ برای اصلاح و شیو استفاده کنید موهای زائد به ضخامت قبلی برگشته و درواقع ضخیم‌تر می‌شوند. این امر سبب می‌شود در اپیلاسیون بعدی درد بیشتری احساس کنید و نرمی و لطافت ِ مورد انتظار را احساس نکنید.
• برای انجام اپیلاسیون باید دو تا سه هفته از اصلاح و شیو قبلی شما گذشته باشد تا موها به رشد کامل خود رسیده باشند.
• اپیلاسیون موهای کوتاه کار سخت و وقت‌گیری است به همین دلیل اکثر مراکز ارائه دهنده از انجام این کار امتناع می‌کنند.
• پسالن اپیلاسیون شما بسیار حائز اهمیت است و باید حتماً با تحقیق و بررسی انتخاب شود چراکه اپیلاسیون نیاز به آموزش‌های حرفه‌ای و خاص دارد و فرد اپیلاسیون کار باید مهارت کافی را در این زمینه داشته باشد.

نکاتی برای کاهش درد:

آماده‌سازی پوست قبل از اپیلاسیون اهمیت زیادی دارد و می‌تواند به کاهش درد ناشی از آن کمک چشم‌گیری کند. نکات زیر را قبل از انجام اپیلاسیون مطالعه کنید.

● در دوران عادت ماهیانه بدن خانم‌ها نسبت به درد حساس‌تر است پس در این زمان اپیلاسیون نکنید
● گرفتن دوش آب گرم قبل از اپیلاسیون می‌تواند باعث کاهش درد شود چون این کار پوست شما را نرم و منافذ پوستتان را بازتر می‌کند درنتیجه موها راحت‌تر از پوست خارج می‌شوند
● بعد از اپیلاسیون از لباس‌های آزاد و نخی استفاده کنید. لباس‌های تنگ و پلاستیکی باعث سوزش و تحریک بیشتر پوست می‌شود.
● برای تحمل بهتر درد ناشی از اپیلاسیون سعی کنید هنگام موزدایی نفس‌های کوتاه و سریع بکشید.
● شب قبل از انجام اپیلاسیون اسکراب کنید تا پوستتان لایه‌برداری شود و سلول‌های مرده پوستتان از بین بروند. با این کار موها بهتر کنده خواهند شد.
● دقت کنید ک برای اپیلاسیون حتماً باید موهایتان به حد کافی رشد کرده و بلند باشند. چراکه موهای کوتاه باعث دردناک‌تر شدن عملِ موزدایی می‌شود و برای شخصی ک اپیلاسیون می‌کند نیز سخت‌تر و وقت‌گیرتر خواهد بود. پس بهتراست که فاصله‌ی زمانی مناسب بین دو اپیلاسیون را برای رشدِ کافی موها رعایت کنید
● پوست‌های آسیب‌دیده، حساس، ملتهب یا کبود را اپیلاسیون نکنید چون وضعیت پوستی شما را حساس‌تر و وخیم‌تر می‌کند.
● اگر نسبت به درد بیش‌ازحد حساس هستید از کرم‌ها و اسپری‌های بی‌حس کننده‌ی موجود در بازار استفاده کنید که شدت درد را کاهش دهند
● از موم داغ استفاده نکنید. اجازه دهید کمی خنک شود بعد آن را روی پوست خود بگذارید.
● نواحی حساس بدن مانند اطراف ابرو و موهای بینی را اپیلاسیون نکنید.
● برای کاهش درد از حرکات کششی قبل از اپیلاسیون کمک بگیرید، چون باعث افزایش جریان خون در بدن و جلوگیری از گرفتگی‌های عضلانی می‌شود.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین آموزش اپیلاسیون در ساری، آموزش تخصصی اپیلاسیون در ساری، مرکز اموزش اپیلاسیون در ساری، کلاس دوره اپیلاسیون در ساری، آموزشگاه اپیلاسیون در ساری، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، ساریی، مدل، مراکز، تخفیفان، وکس، موم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!