بهترین آرایشگاه رنگ مو در ساری

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین آرایشگاه برای رنگ مو در ساری
  • بهترین سالن رنگ مو در ساری

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

خوشه سام
0911568 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مختارپور
0113321 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رنگ مو
0911256 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اسدپور
0936965 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ملیح
0113332 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ساحل خیال
0935651 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین آرایشگاه رنگ مو در ساری
آرایشگاه رنگ مو در ساری
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • ساری

  • تماس




بهترین رنگ مو در ساری در آرایشگاه هایپر بیوتی ساری

خدمات تخصصی رنگ مو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در ساری

مرکز تخصصی رنگ مو در ساری در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای و رنگ مو



بهترین آرایشگاه رنگ مو در ساری

بهترین سالن رنگ مو در ساری

بهترین آرایشگاه رنگ مو در ساری – داشتن رنگ موی مناسب چهره تغییرات چشمگیری در ظاهر شما به وجود خواهد آورد،‌ بنابراین انتخاب رنگ موی مناسب با ظاهر شما ازاهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر با تئوری رنگ‌ها آشنا نباشید، انتخاب ترکیب رنگ مناسب برای موهایتان قطعاً کار راحت و ساده‌ای نخواهد بود. ازایجاد تغییردررنگ موهای خود واهمه نداشته باشید. رنگ مو می‌تواند موهای شما را زیباتر، جذاب‌تر و شاداب‌تر نشان بدهد و باعث شود احساس جوانی کنید. رنگ مو همچنین می‌‎تواند به مدل موی شما یک بعد و وجه دیگراضافه کند و باعث حجیم‌تر شدن موهای شما بشود چرا که باعث افزایش (و ضخیم شدن) قسمت بیرونی مو می‌شود. بدترین قسمت قضیه این است که غالباً آموزش‌هایی که در اینترنت وجود دارند یا گیج‌کننده،‌ مبهم و ناقص‌اند یا به‌طورکلی اشتباه می‌باشند.

مو تأثیر بسزایی در زیبایی بخصوص بانوان دارد و خانم‌های خوش سلیقه به رنگ کردن موها علاقه دارند و در برهه‌های مختلف زمان رنگ‌های متنوعی را برای موهای خود انتخاب می‌کنند.

متأسفانه برخی از افراد فقط به دنبال لوازم آرایشی باکیفیت هستند و از تأثیر رنگ مو بر پوست سر و تارهای مو غافل هستند چرا که یک رنگ موی نامرغوب موجب آسیب‌دیدگی و سوختن موها و همچنین عارضه‌های پوستی می‌شود.

بهترین آرایشگاه رنگ مو در ساری

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن رنگ مو در ساری می پردازیم.

قدمت و علت استفاده از رنگ مو:

بهترین آرایشگاه رنگ مو در ساری – از قدیم‌الایام خانم‌ها برای از بین بردن موهای سفید و خاکستری خود از رنگ مو استفاده می‌کردند؛ و گاهی هم آنان را مسخره می‌کردند؛ اما امروزه رنگ مو بین خانم‌ها و حتی آقایان بسیارشایع شده و در حال حاضر رنگ مو جهت زیبایی ظاهر کاربرد بسیاری دارد. امروزه رنگ مو جزء یکی از مهم‌ترین، پرکاربردترین و پرفروش‌ترین محصولات آرایشی بهداشتی می‌باشد. رنگ مو باعث تنوع در آرایش و تغییر چهره افراد می‌گردد. اکنون دیگر برای رنگ کردن مو سن و سال مطرح نمی‌باشد و فقط برای رفع موهای سفید کاربرد ندارد بلکه فصل به فصل و یا حتی سال به سال موهای خود را با اقلام گوناگونی مثل رنگ چشم و لباس و … ست می‌کنند. رنگ مو حاوی رنگ‌دانه‌هایی است که رنگ موی خانم‌ها و آقایان را تغییر می‌دهد.

انواع رنگ مو:

رنگ مو به طور کلی به دو گروه طبیعی و شیمیایی تقسیم می‌شوند:

رنگ موی طبیعی
رنگ موی شیمیایی

رنگ موی طبیعی:

رنگ موی طبیعی یا همان روش سنتی از برگ گیاهان تهیه می‌شود. این گیاهان دارای رنگ‌دانه حنا، بابونه، روناس و. هستند. به‌عنوان نمونه گیاه حاوی رنگ‌دانه حنا را باید خشک و سپس پودر کنیم جهت استفاده باید با آب به‌صورت خمیری درآورده و روی موی سر گذاشته شود. می‌توانیم حنا را با گیاه‌های دیگر هم مخلوط کنیم. این رنگ مو به دلیل طبیعی بودن هیچ آسیبی به پوست و مو نمی‌رساند و ضرری برای سلامتی ندارد. چه بسا نسبت به رنگ‌های شیمیایی، تنوعی برای ایجاد رنگ و ست کردن با لباس و … نداریم و بعد از استفاده از رنگ طبیعی احتمال اینکه رنگ شیمیایی به سختی رنگ مو را تغییر بدهد وجود دارد. در ضمن اگر به مدت طولانی از رنگ‌های طبیعی استفاده کنیم در آینده امکان اینکه از رنگ‌های پایه روشن بتوانیم استفاده کنیم بسیار کم است.

رنگ موی شیمیایی:

تنوع رنگ‌های شیمیایی نسبت به رنگ‌های طبیعی بسیار زیاد بوده که البته باید مهارت زیادی در انجام این کار را می‌طلبد. و نیاز به تجربه و تبحر در این زمینه دارد؛ زیرا در طول تغییر رنگ مو، فعل و انفعالات شیمیایی رخ می‌دهد به همین خاطر امکان آسیب رساندن به مو و پوست وجود دارد.

دسته‌بندی رنگ موهای شیمیایی:

رنگ موی شیمیایی:

رنگ موی موقت معمولاً به صورت اسپری تهیه می‌شود. در رنگ موی موقت از رنگ‌دانه‌های قابل حل در آب استفاده شده و به راحتی با 2 تا 3 بار شستشو پاک می‌شود. این رنگ‌دانه‌ها به دلیل اینکه اندازه مولکولشان بزرگ است فقط روی سطح موها را می‌پوشاند و به داخل پولک مو نفوذ نمی‌کند. به همین دلیل است که هیچ‌گونه واکنش شیمیایی در ساختار مو ایجاد نمی‌شود.

رنگ موی نیمه دائمی:

در رنگ موی نیمه دائمی، رنگ‌دانه‌ها به داخل پولک مو نفوذ می‌کند ولی با رنگ‌دانه‌های طبیعی مو ترکیب نشده و هیچ‌گونه واکنش شیمیایی اتفاق نمی‌افتد. به همین دلیل پس از چند هفته با شستن زدوده می‌شود.

رنگ موی دائمی:

رنگ موی دائمی پرفروش‌ترین نوع رنگ در بازار است. شستشو با شامپوهای مختلف هیچ‌گونه اثری بر روی این رنگ‌ها نمی‌گذارد؛ و همچنین باعث روشن‌تر شدن مو نیز می‌گردد.

رنگ موی دائمی به داخل پولک مو نفوذ کرده، با این تفاوت که با رنگ طبیعی مو ترکیب شیمیایی تشکیل داده و در داخل مو حبس می‌شود. این رنگ موها قدرت پوشانندگی بالایی دارد و اثری دائمی بر روی مو دارد برای روشن کردن رنگ موی تیره اول باید آن را روشن کرد، در واقع رنگ‌دانه‌های طبیعی مو را باید خارج کنیم؛ که در این زمینه از متدی به اسم دکلره استفاده می‌شود.

انتخاب رنگ مو مناسب:

در زمان تهیه رنگ مو قبل از اینکه دنبال برند و مارک باشید باید به خاطر داشته باشید که هر رنگی برای شما مناسب نیست. برای انتخابی درست باید به رنگ پوست، رنگ چشم و اندازه موهای خود دقت کنید و در ادامه این موارد را با چاشنی سلیقه ترکیب کنید تا در نهایت نتیجه درستی حاصل شود.

المان‌هایی که رنگ مو به آن بستگی دارد:

• رنگ پوست شما بسته به آن که گرم یا سرد باشد.
• رنگ طبیعی مو سر شما یکی از مهم‌ترین نکات است زیرا پایه رنگ است.
• رنگ چشمان شما که اگر قهوه‌ای یا مشکی باشد جز رنگ‌های گرم و اگر سبز یا آبی باشد جز رنگ‌های سرد به حساب می‌آید.
• اندام و سایز هیکل شما
• خلق و خوی و شخصیت شما
• سن شما که این مورد بسیار مهم است.

این فاکتورها به شما برای داشتن چهره‌ای جذاب‌تر و رنگ موی طبیعی‌تر کمک می‌کند؛ اما به یاد داشته باشید هیچ‌وقت از ترند های روز برای رنگ موی خود استفاده نکنید و حتماً اگر می‌خواهید از رنگ‌های مد روز استفاده کنید بسنجید که با رنگ پوست و چهره شما متناسب است یا نه و یا به سن شما می‌خورد یا نه.

در بدن انسان رنگ‌دانه‌ای به نام ملانین وجود دارد. این رنگ‌دانه مسئول رنگ مو، چشم و پوست است. همچنین در شرایط آب و هوایی مختلف رنگ پوست را نیز عوض می‌کند. تنوع ملانین در بدن، توزیع، شکل و اندازه آن بر رنگ پوست تأثیر می‌گذارد.

با روش‌های زیر می‌توانید متوجه بشوید که تن پوست تان گرم است یا سرد:

برای مشخص نمودن اینکه تن پوست تان گرم است یا سرد، رنگ مچ دست را در نور طبیعی خورشید بررسی کنید. اگر رگ‌هایتان سبز به نظر می‌رسند تن رنگ پوست تان گرم و اگر آبی به نظر می‌رسد، سرد است.

اگر نمی‌توانید سبز یا آبی بودن آن را تعیین کنید و حالت زیتونی رنگ دارد، پس پوست تان خنثی است.

رنگ کردن مو:

درصوتی که قصد استفاده از رنگ موهای دائم را دارید بسیار اهمیت دارد که به آرایشگرانی مراجعه کنید که تجربه وتبحر فراوانی در این زمینه داشته و دارند. چرا که با دیدن ظاهر شما سریعاً به شما خواهند گفت که چه رنگی مناسبتان است. تا بتواند از موهای شما مراقبت کند.

انتخاب رنگ مو با کیفیت حرف اول را می‌زند:

برای خرید رنگ مو حتماً دقت کنید زیرا با یک اشتباه کوچک موهای سالم خود را از دست داده و باید هزینه زیادی صرف سلامت مجدد موی خود کنیدانواع رنگ مو در بازار موجود است مارک های خارجی و ایرانی اما لزوماً مارک های خارجی خوب نیستند مارک های ایرانی خوب هم هستند که با هزینه کمتر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؛ مانند رنگ موی مارال، آنیکا، پرستیژ و… که کیفیت خوبی علاوه برهزینه مناسب دارند. مهم این است که از چه برند رنگ مویی استفاده می‌کنید زیرا یک رنگ مویی مناسب است که به تنهایی زیبایی منحصربه‌فردی به موها می‌بخشد و درخشندگی و سلامتی آن را نیز تضمین می‌کند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین رنگ مو در ساری، بهترین آرایشگاه رنگ مو در ساری، بهترین آرایشگاه برای رنگ مو در ساری، بهترین آرایشگاه زنانه ساری برای رنگ مو، بهترین سالن رنگ مو در ساری، بهترین مرکز رنگ مو در ساری، رنگ مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، ساریی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!