بهترین آتلیه کودک در اسلامشهر
  • بهترین آتلیه کودک در اسلامشهر
  • بهترین آتلیه کودک اسلامشهر

بهترین آتلیه کودک در اسلامشهر
بهترین آتلیه کودک در اسلامشهر
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اسلامشهر

  • تماس




بهترین آتلیه کودک در اسلامشهر در تالار هایپر بیوتی

بهترین آتلیه کودک در اسلامشهر

بهترین آتلیه کودک در اسلامشهر با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین آتلیه کودک در اسلامشهر

بهترین آتلیه تخصصی عکس کودک در اسلامشهر

بهترین آتلیه کودک در اسلامشهر – همه‌ی ما عکس‌هایی از دروان کودکی خود داریم که هر دفعه با دیدن آن‌ها کلی خاطره بازی و ذوق می‌کنیم. سؤال‌های زیادی از خانواده خود می‌پرسیم! که آن عکس کجا گرفته شده؟ یا چه کسی آن عکس را گرفته است؟ و این عکس چند سالگی‌مان بوده ‌؟ و از این‌همه تغییری که در چهره، صورت، فیزیک بدنمان ایجاد شده حیرت زده می‌شویم! یاد و خاطرات دوران کودکی‌مان در ذهنمان مرور می‌شود؛ حس بسیار جالب و قشنگی بهمون دست میده. به همین خاطر امروزه عکاسی خوب دغدغه‌ی اکثر خانواده‌ها شده است. همه‌ی ما دنبال یه عکاسی یا آتلیه خوب برای فرزندانمان می‌گردیم؛ که آن‌ها هم مثل ما با عکس‌های که براشون می‌گیریم خاطره‌های خوبی به یادگار داشته باشند. در این مقاله ما به شما چند نکته‌ی مهم را می‌آموزیم که در انتخاب آتلیه کودک خود به آن دقت کنید.

بهترین آتلیه کودک در اسلامشهر

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آتلیه تخصصی عکس کودک در اسلامشهر می پردازیم.

چند نکته مهم در مورد انتخاب آتلیه کودک:

نظافت آتلیه:

بچه‌ها بسیار حساس هستند. بدن ضعیف‌تری دارند و زود بیمار می‌شوند، باید دقت لازم را ما به عنوان والدین داشته باشیم نظافت باید کاملاً رعایت شده باشد. میز و صندلی‌ها و دکوراسیونی که برای عکاسی هست که‌ کودک آنجا قرار می‌گیرد. بچه‌ها بخاطر حس کنجکاوی که دارند تقریباً همه‌ی محیط را گردش می‌کنند و دست می‌زنند. باید به شدت تمیز و بهداشتی باشد.

عکاس کودک:

فردی که از کودک عکاسی می‌کنید باید تجربه کافی داشته باشد؛ ازنظر روان‌شناختی، ازلحاظ روحیه لطیف بچه‌ها و کم‌حوصلگی بچه‌ها کاملاً آگاه باشد. بچه‌ها فرصت زیادی به ما نمی‌دهند که با خیال راحت عکاسی کنیم، به قول معروف باید شکارچی لحظه‌ها باشیم. با صبر و حوصله با کودک حرف بزند، شعر بخواند، یا حتی دست بزند و بازی کند تا کودک احساس امنی کند. خاطره‌ی خوبی از آن محیط داشته باشد. یکی از کارهای که عکاسان خوب انجام می‌دهند عکس‌های نابی از کوچولوها می‌گیرند که آن‌ها بلد نیستند ژست بگیرند می‌گیرند. عکاس کودک شما باید در کارشان متبحر باشند.

دخالت بی‌مورد والدین در عکاسی:

وقتی ما تحقیقات کافی در مورد انتخاب آتلیه خود داشته باشیم. از مدل عکاسی و ژست کودک، دکور و افکت و نورپردازی …را دیدیم و پسند کرده باشیم. پس نباید دخالت در مدل عکاسی و مدل نشستن و درخواست …داشته باشیم. چون ما اطلاعاتی در مورد مدل عکاسی و مدل ژست و ایستادن و نشستن کودک به‌طور کافی نداریم‌. مسلماً تجربه و حرفه‌ای که آن‌ها دارند ما نداریم، پس با دخالت بی‌مورد وبیجا باعث اذیت آن‌ها در روند کارنشویم.

رفتار پرسنل:

رفتار خوب و مناسب در هر مکانی یا شعبه‌ای قطعاً بی‌تأثیر نخواهد بود. با گرفتن عکس یه پرسه‌ی نسبتاً طولانی لازم است. از بدو ورودتان به هر آتلیه از برخورد اولیه با آن‌ها تقریباً متوجه خواهید شد. از مشتری‌هایی که آنجا هستند و عکس گرفتن پرس و جو کنید راجع خوب بودن آتلیه که رضایت کافی رو داشتند‌. برای گرفتن عکس، درخواست و مدل طراحی که شما دوست دارید؛ سالن انتظار برای حاضر شدن عکس زمانی سپری خواهد شد.

محیط عکاسی:

مکانی که برای گرفتن عکس هست باید برای بچه‌ها مناسب باشد. بچه‌ها کم‌طاقت کم‌حوصله هستند. ممکن هست حین عکاسی خوابش بیاد یا احتیاج به غذا داشته باشد یا بخواد بازی و یا هم بازی گوشی کند. شرایط کاملاً مناسب وامنی را باید براشون فراهم کنیم هم محیط خوب زیبای داشته باشد آتلیه، تهویه هوا و دمای مناسب داشته باشد. چون سرما و گرمای اضافه راحتی را از کودک می‌گیرید.

مکان آتلیه:

جای پارک داشته باشد. به اتوبان و خیابان اصلی نزدیک باشد. ساختمان با امکانات رفاهی از قبیل لابی آسانسور، سالن انتظار…داشته باشد.

چاپ و رنگ عکس:

بخواهید از بهترین‌ کاغذ عکس فرزندتان را چاپ کند که بیشترین ماندگاری را داشته باشد. بهترین کاغذی که در دنیا وجود دارد کاغذ سیلکه که صد سال ماندگاری دارد؛ که این کاغذ از جنس ابریشم هست و جای دست روش نمی‌ماند. یه آتلیه کودک خوب یک متخصص رنگ‌شناسی داره و از کاغذ سیلکه استفاده می‌کند. برای چاپ عکس به بهترین لابراتوارها می‌سپارد.

گرانی یا ارزانی را معیار قرار ندهید:

کیفیت و نحوه‌ی ژست کودک، دکور آتلیه و نورپردازی همه‌ی این‌ها را بررسی کنید: مقایسه کنید چند عکس‌ خوب را باهم‌ که می ببیند دو سه تا آتلیه مناسب انتخاب هستند و کیفیت بهتری دارند. امروزه مسیرهای راحت‌تری هستند که زودتر به نتیجه دلخواه برسید استفاده از سایت‌ها و فضای مجازی و آتلیه‌هایی که هزینه‌ی بیشتری می‌گیرند. دلیل براین‌ مبنا نیست که آن‌ها بسیار خوب هستند، خدمات بیشتری ارائه می‌دهند هیچ ارزانی هم بی علت نیست. پس قیمت را ملاک قرار ندهید. درهر انتخابی با چشمان باز انتخاب خود را انجام دهید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین آتلیه کودک در اسلامشهر، بهترین آتلیه عکس کودک در اسلامشهر، بهترین آتلیه تخصصی کودک در اسلامشهر، عکاسی کودک، عکاسی نوزاد، بچه، آتلیه های، اتلیه های، هزینه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اسلامشهری، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!