مرکز اموزش اپیلاسیون در اسلامشهر

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

مرکز اموزش اپیلاسیون در اسلامشهر

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش اپیلاسیون در اسلامشهر
  • آموزش تخصصی اپیلاسیون در اسلامشهر

مرکز اموزش اپیلاسیون در اسلامشهر
آموزشگاه اپیلاسیون اسلامشهر
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اسلامشهر

  • تماس



آموزشگاه آموزش اپیلاسیون در اسلامشهر در آرایشگاه هایپر بیوتی اسلامشهر

آموزش تخصصی اپیلاسیون در آرایشگاه هایپر بیوتی در اسلامشهر

مرکز تخصصی آموزش اپیلاسیون در اسلامشهر در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده دوره ها و کلاس های تخصصی



مرکز اموزش اپیلاسیون در اسلامشهر

مرکز اموزش اپیلاسیون در اسلامشهر

مرکز اموزش اپیلاسیون در اسلامشهر – از جمله روش‌های موزدائی که طرفداران زیادی در میان خانم‌ها و حتی آقایان دارد، اپیلاسیون با وکس است. این روش، روش دردناکی است و ممکن است با التهاب پوست همراه باشد، اما افراد زیادی آن را انتخاب می‌کنند.

در این مقاله، به شرح مزایا و معایب روش اپیلاسیون با وکس می‌پردازیم:

یکی از روش‌هایی که برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می‌شود، روش موزدائی به کمک وکس یا موم است و در ایران با نام اپیلاسیون شهرت دارد.

اپیلاسیون نیز همانند دیگر روش‌های موزدائی دارای عیوب و مزایایی است که بهتر است افراد قبل از انتخاب روش مناسب موزدائی مناسب با پوست و موی خود، از این موارد اطلاع کافی داشته باشند. شما می‌توانید پس از خواندن این مقاله به تشخیص کافی جهت انتخاب روش مناسب موزدائی رسیده و انتخاب صحیحی داشته باشید.

آموزش اپیلاسیون در اسلامشهر

در اینجا به بررسی و معرفی آموزش اپیلاسیون در اسلامشهر می پردازیم.

مزایای روش اپیلاسیون با وکس:

روش اپیلاسیون با وکس به دلیل دارا بودن مزایای زیر مورد توجه بسیاری قرار گرفته است:

عدم نیاز به موزدائی برای مدت زمان طولانی:

از آن جایی که پس از موزدائی با روش اپیلاسیون با وکس تا حدود چهارتا پنج هفته شما دیگر نیاز به موزدائی مجدد ندارید و رشد موهای شما به تأخیر خواهد افتاد، این روش می‌تواند انتخاب بسیاری از افراد باشد.

صرفه‌جویی در زمان:

شما در هنگام اصلاح و از بین بردن موهای زائد بدن خود، باید زمان زیادی را در حمام سپری کنید. تکرار دفعات این کار پس از هر بار حمام کردن بسیار زمان‌بر و شاید خسته‌کننده است. درنتیجه با انجام روش اپیلاسیون با وکس می-توانید چهارتا پنج هفته (بسته به میزان رشد موهای شما) با صرف زمان و انرژی حمام کنید و تا مدتی خبری از موهای زائد بدن نیست.

کاهش میزان رشد موهای زیرپوستی:

قطعاً بارها برای شما اتفاق افتاده است که رشد موهای زیرپوستی نه تنها ظاهر پوست شما را نامناسب می‌کنند، بلکه موجب ایجاد التهاب و یا جوش‌های چرکی در سطح پوست خواهند شد. ممکن است شما برای بیرون کشیدن این موها از زیر پوست خود اقدام کنید و این کار همراه با زخم و آسیب رسیدن به پوست شما است.

موهای زیرپوستی معمولاً پس از شیو کردن با تیغ ایجاد می‌شوند و در برخی از افراد این مشکل با حساسیت بیشتری همراه است؛ اما در روش اپیلاسیون با وکس حضور موهای زیرپوستی و مشکلات وابسته به آن کمتر دیده می‌شوند و این نکته خود باعث خواهد شد، افرادی که به سلامت و ظاهر مناسب پوست خود اهمیت می‌دهند، جهت جلوگیری و کاهش بروز این مشکل به سراغ روش موزدائی اپیلاسیون با وکس بروند.

معایب اپیلاسیون::

با وجود مزایای متعدد در روش اپیلاسیون با وکس، این روش با مشکلاتی نیز همراه است. دانستن مشکلات و معایب این روش، جهت انتخاب درست روش موزدائی و همچنین برطرف کردن مشکلات احتمالی پس از انجام اپیلاسیون به شما کمک خواهد کرد.

دردناک بودن:

روش اپیلاسیون با وکس با درد همراه است و حساسیت و نازک بودن پوست برخی از نقاط بدن نسبت به سایر نقاط، موجب افزایش این درد خواهد شد. شاید برخی مواقع افراد به دلیل عدم تحمل درد ناشی از اپیلاسیون، تمایلی به انجام این کار نداشته باشند.

احتمال بروز واکنش‌های شدید پوستی:

به دلیل وجود انواع حساسیت‌های پوستی در افراد، احتمال ایجاد التهاب، قرمزی و حتی ایجاد خون‌مردگی در برخی از نواحی پوست، افراد زیادی از انجام این روش امتناع دارند. البته در حالت عادی این تغییرات پس از چند ساعت برطرف خواهند شد و معمولاً اثری از آن‌ها باقی نمی‌ماند.

در صورت برطرف نشدن التهاب و قرمزی ناشی از اپیلاسیون می‌توان با مراجعه به پزشک و یا استفاده از کرم‌های مناسب و یا درمان‌های طبیعی مثل استفاده از گیاهان دارویی که موجب افزایش گردش خون و کاهش التهاب پوست خواهند شد، استفاده کرد.

هزینه بالا:

یکی از دلایلی که ممکن است افراد، روش اپیلاسیون با وکس را انتخاب نکنند، هزینه‌ی بالای این روش نسبت به سایر روش‌های موزدائی است.

نکاتی مهم در رابطه با اپیلاسیون:

اگر می خواهید اپیلاسیون شما به راحتی و بدن بروز مشکل انجام شود، به نکات زیر توجه کنید:

• لایه‌برداری پوست قبل از انجام اپیلاسیون به کاهش ایجاد موهای زائد زیرپوستی کمک می‌کند.
• در دوران عادت ماهانه بدن خانم‌ها به درد حساس‌تر است. بهتر است در این ایام از انجام اپیلاسیون خودداری کنید.
• بین هر بار اپیلاسیون از شیو کردن موهای خود با تیغ خودداری کنید، زیرا شیو کردن مو با تیغ موجب ضخیم شدن موها و همچنین محکم شدن ریشه‌ی مو می‌شود و اپیلاسیون بعدی برای شما دردناک‌تر و سخت‌تر خواهد بود. علاوه بر این لطافت پوست شما با استفاده از تیغ کاهش میابد و پوستی زمخت پیدا خواهید کرد.
• زمانی که موهای زائد بدن به نهایت رشد خود رسیده و به‌اندازه‌ی کافی بلند باشند، از بین بردن آن‌ها با وکس بهتر و راحت‌تر انجام می‌شوند. لذا توجه کنید حداقل پس از گذشت سه هفته از رویش موهای خود جهت انجام اپیلاسیون اقدام کنید. رعایت این مسئله هم به تمیزی بهتر پوست شما کمک خواهد کرد و هم متصدی آرایشگاه به راحتی می-تواند موهای زائد شما را با وکس اصلاح کند.
• انتخاب سالن مناسب جهت انجام اپیلاسیون با وکس برای سلامت پوست شما حائز اهمیت است. حتماً قبل از مراجعه به سالن مورد نظر از نحوه‌ی عملکرد و رعایت موارد بهداشتی توسط آرایشگاه اطمینان حاصل کنید.

نکاتی برای کاهش درد اپیلاسیون:

برای کاهش درد ناشی از اپیلاسیون با وکس، به خصوص برای اولین بار بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

• همان‌طور که گفته شد حساسیت بیشتر خانم‌ها در دوران عادت ماهانه، تحمل درد را در آن‌ها کاهش می‌دهد. به همین دلیل، بهتراست در این ایام اپیلاسیون انجام ندهید.
• هر چقدر موهای شما نرم‌تر و منافذ پوستتان بازتر باشد، قطعاً بیرون کشیدن و از بین بردن موهای زائد راحت‌تر انجام می‌شود. گرفتن دوش آب گرم قبل از اپیلاسیون، به این مسئله کمک می‌کند و درنتیجه درد کمتری را احساس خواهید کرد.
• تماس لباس با سطح پوست پس از انجام اپیلاسیون، آزاد دهنده است. لذا از پوشیدن لباس‌های چسبان پس از اپیلاسیون خودداری کنید.
• یکی از روش‌هایی که در هنگام تحمل درد به شما کمک خواهد کرد، تنفس کوتاه و سریع است. در هنگام اپیلاسیون این‌گونه نفس بکشید تا بتوانید درد حاصل را کنترل و مدیریت کنید.
• لایه‌برداری قبل از اپیلاسیون، جهت راحتی روند موزدائی را فراموش نکنید.
• اجازه دهید موهای زائد به نهایت رشد خود برسند. هرچه بلندتر باشند، راحت‌تر و با درد کمتری از بین خواهند رفت.
• ابتدا از سلامت پوست خود اطمینان حاصل کنید و سپس برای اپیلاسیون به آرایشگاه‌ها مراجعه کنید؛ زیرا اپیلاسیون آسیب‌های قبلی پوست، از جمله التهاب و زخم را تشدید می‌کند.
• استفاده از اسپری‌ها و کرم‌های بی‌حس کننده، البته با توجه به عدم حضور هیچ‌گونه حساسیت به آن‌ها، می‌تواند به کاهش درد کمک کند.
• برای جلوگیری از سوختگی و افتادگی پوست، اجازه دهید موم کمی خنک شود و بعد روی پوست خود قرار دهید.
• برخی از نواحی بدن نسبت به سایر نقاط حساس‌تر هستند. از اپیلاسیون این نقاط خودداری کنید.
• اپیلاسیون را به صورت چند مرحله و در بخش‌های کوچک انجام دهید. (معمولاً دست و پا)
• انجام حرکات کششی قبل از اپیلاسیون به کاهش درد کمک می‌کند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های اپیلاسیون اسلامشهر:

گیسو
0215528 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نسیم
0215636 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رز
0935569 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رها
0901577 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گل سرخ
0215614 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آنسه
0912597 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
مرکز اموزش اپیلاسیون در اسلامشهر، بهترین آموزش اپیلاسیون در اسلامشهر، آموزش تخصصی اپیلاسیون در اسلامشهر، مرکز اموزش اپیلاسیون در اسلامشهر، کلاس دوره اپیلاسیون در اسلامشهر، اپیلاسیون، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اسلامشهری، مدل، مراکز، تخفیفان، وکس، موم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!