بهترین آتلیه کودک در شهریار
  • بهترین آتلیه کودک در شهریار
  • بهترین آتلیه تخصصی عکس کودک در شهریار

بهترین آتلیه کودک در شهریار
بهترین آتلیه کودک در شهریار
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • شهریار

  • تماس




بهترین آتلیه کودک در شهریار در تالار هایپر بیوتی

بهترین آتلیه کودک در شهریار

بهترین آتلیه کودک در شهریار با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین آتلیه کودک در شهریار

بهترین آتلیه کودک شهریار – انتخاب آتلیه مناسب برای کودک امری ضروری است چرا که لحظه کودکی، فرزند شما به ثبت می‌رسد و چه بهتر است که این عکس در محیطی زیبا و تمیز گرفته شود.
به سراغ آلبوم‌های قدیمی که می‌روید، لحظه‌هایی را مشاهده می‌کنید که کودکی در آغوش والدینش نشسته است و آن کودک، مادر امروز است. لبخند می‌زنید و خاطرات شیرین کودکی‌تان را با عکس‌های مختلف به یاد می‌آورید.

شما به عنوان مادر وظیفه شناس امروز باید به فکر آتلیه مناسبی باشید تا فرزند شما، کودکی‌اش را در آنجا به نمایش بگذارد و عکسی زیبا و به یاد ماندنی در آلبوم خاطراتش قرار دهد.
ما اینجا هستیم تا به مادران مهربان در انتخاب آتلیه مناسب کمک کنیم. اساسی‌ترین سؤالی که نکات بسیار مهمی را در بر می‌گیرد، این است که مناسب‌ترین آتلیه چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین آتلیه کودک در شهریار

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آتلیه کودک شهریار می پردازیم.

نکات ویژه برای انتخاب آتلیه کودک

1. نظافت:

بچه‌ها از نظر فیزیکی حساس هستند و باید توجه بسیاری به اطراف آن‌ها کرد تا آسیبی به آن‌ها نرسد. حتماً آتلیه‌ای را انتخاب کنید که تمام موارد نظافت را رعایت می‌کند. آتلیه باید از نظر تمیزی کف استودیوی عکاسی، لوازم و دکور آتلیه کودک، مخصوصاً لباس‌های فانتزی که برای عکاسی کودک استفاده می‌شود، استریل شده باشد و این‌ها می‌توانند میزان تمیزی یک آتلیه را به شما نشان دهد.

2. عکاس کودک:

مهم‌ترین قسمت عکاسی کودک، خود عکاس کودک شما است. عکاس کودک باید خوش اخلاق و خنده رو باشد و با صبر و حوصله با کودک شما بازی کند، برایش شعر و داستان بخواند و موسیقی شاد بگذارد تا در نهایت عکس کودک شما با بهترین حالت گرفته شود.

3. نمونه کار:

شما می‌توانید با مراجعه به اینترنت نمونه‌ کارهای متفاوت را مشاهده کرده و بهترین عکس را از نظر تنوع ژست، نورپردازی و از همه مهم‌تر خلاقیت هنر عکاسی کودک با هم مقایسه کنید.

4. روتوش:

خداوند همه کودکان را زیبا آفریده پس استفاده هر چه کمتر روتوش این جلوه طبیعی را بهتر نگه می‌دارد. اگر عکاس کودک در نمونه ‌کارهایش از روتوش زیاد، نور بسیار عکس، رو هوا ماندن کودک و کادر ناقص استفاده کرده بود، بدانید که آن آتلیه اصلاً مناسب نیست.

5. چاپ و رنگ:

الان بهترین کاغذ دنیا، کاغذ سیلک هستش که از ابریشم ساخته ‌می‌شود و اثر انگشت روی آن نمی‌ماند و یک قرن عمر می‌کند. وظیفه چاپ به عهده لابراتوارهاست و وظیفه تنظیم رنگ، هنر یک آتلیه درجه یک است. پس یک آتلیه کودک خوب، یک متخصص رنگ شناسی دارد، از کاغذهای سیلک استفاده می‌کند و چاپ عکس را به بهترین لابراتوارها می‌دهد.

6. پرسنل:

از ویژگی‌های خیلی مهم آتلیه کودک خوب، داشتن پرسنل مجرب و حرفه‌ای است که شما را با آرامش، صبوری و مهربانی در آتلیه همراهی می‌کنند. این کار باعث می‌شود عکاسی کودک به خاطره شیرین و به یاد ماندنی بدل شود.

7. محیط آتلیه:

خصوصیات مهم یک آتلیه کودک خوب شامل: دما و تهویه مناسب، بزرگی استودیو، محلی برای انتظار و انتخاب عکس و در کل شرایطی که راحتی وآرامش شما را فراهم سازد.

8. مکان آتلیه:

نزدیکی به اتوبان و خیابان‌های اصلی، جای پارک مناسب، محله اصیل، امکانات رفاهی ساختمان از قبیل لابی و آسانسور و… از ویژگی‌های مکانی یک آتلیه خوب است.

9. هزینه:

یک آتلیه کودک خوب، منطقی نیست که قیمت‌هایش پایین باشد، اما دلیلی هم ندارد که قیمت‌هایش خیلی بالا باشد. وقتی تمام ویژگی‌های یک آتلیه خوب را در نظر گرفتید؛ بالاخره دو یا سه آتلیه را منتخب قرار می‌دهید که از لحاظ هزینه در یک سطح قرار دارند. پس لطفاً اول به ویژگی‌ها دقت کنید و بعد قسمت را در اولویت دوم قرار دهید.

پنج اشتباه بزرگ مادران در انتخاب آتلیه:

بسیاری از مادران عزیز فکر می‌کنند که فاکتورهایی مانند کیفیت عکس یا سابقه کار قبلی اولویت مهم‌ترین دارند اما این عقیده‌ای اشتباه است که هم مادران را خسته می‌کند و هم به روند کاری عکاس کودک لطمه می‌زند. عکاسی کودک نیاز به مهارت دارد اما در کنار آن باید از اصول روان‌شناختی نیز استفاده گردد تا کودکان بازیگوش را بهتر کنترل کرد.
به شما پیشنهاد می‌کنیم که این پنج مورد را با دقت بخو‌انید و از این اشتباهات متداول مادران دوری کنید.

1. هزینه آتلیه کودک به عنوان اولویت اصلی:

بسیاری از مادران تعرفه عکاسی آتلیه را اولویت اول خود می‌‌گذارند؛ اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که طبق نکات ذکر شده اول، حرفه و سابقه آتلیه را مشاهده کنید و بعد نمونه کارها را مورد توجه قرار دهید. تعرفه‌ها را در اولویت آخر خود قرار دهید و عکس منحصر به فرد کودکتان لذت ببرید.

2. در نظر گرفتن حالات کودک در عکاسی:

عکاسی آتلیه کودک بسیار سخت‌تر از عکاسی پرسنلی است چرا که تمامی حالات کودک در طول روز را مانند خوابیدن، استراحت کردن و ژست‌های مختلف کودک را، عکس می‌گیرند. برای مثال استودیوهای عکاسی کودک از فضاهای باز، ساحل، پارک و حتی منزل را به فراهم می‌آورند تا کودک زیبای شما بهترین لحظه در زندگیش را داشته باشد.

3. اصرار به انجام ایده‌های غیر معمول:

بسیاری از مادران عادت دارند که قبل از حضور در آتلیه کودک، تحقیقاتی در اینترنت از جمله مواردی مانند ژست عکاسی کودکان انجام می‌دهند و دوست دارند این استایل‌ها را هر جور که شده پیاده کنند؛ اما ممکن است که برخی از این ایده‌ها قابلیت اجرا را نداشته باشند و بهتر است مادران از اصرار بیش از حد خودداری کنند. در استودیوها با شیو‌ه‌های مختلف عکاسی می‌کنند که عکاسی کودک در منزل یا عکاسی کودک در شرایط مختلف در آن آورده شده است؛ بنابراین ایده‌های مختلف و خاص خود را با عکاس در میان بگذارید.

4. آماده سازی کودک در آتلیه:

حضور در آتلیه کودک زمان‌گیر است و شاید دوره زمانی چند ساعته را هم شامل شود پس بهتر است از قبل برای کودک خود نوع رفتار مناسب را توضیح دهید چرا که کار عکاس راحت‌تر خواهد بود و خانواده‌ها دردسر کمتری تحمل می‌کنند؛ پس در هنگام انتخاب آتلیه کودک حتماً به آنجا سری بزنید و مطمئن شوید که پیش نیازها و الزامات اولیه آن‌ها را فراهم می‌کنید تا در مورد شرایط خاص عکاس آماده باشند.

5. دخالت در روند عکاسی:

یکی از اشتباهات خطرناکی که مادران هنگام حضور در آتلیه انجام می‌دهند، دخالت در روند عکاسی و کار عکاسان است. این دخالت باعث ‌می‌شود که کار عکاسان سخت‌تر و تحمل رفتار کودکان برای آن‌ها سخت شود. بیشتر آتلیه‌ها از تجربه‌ بالایی برخوردار هستند و نیازی به اظهار نظر شما نیست پس با خیال راحت گوشه‌ای بنشینید و با پرسنل آنجا صحبت کنید.
خاطرات به یاد ماندنی را برای شما و کودکتان آرزومندم.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین آتلیه کودک در شهریار، بهترین آتلیه عکس کودک در شهریار، بهترین آتلیه تخصصی کودک در شهریار، عکاسی کودک، عکاسی نوزاد، بچه، آتلیه های، اتلیه های، هزینه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شهریاری، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!