بهترین مرکز حلزون تراپی در شهریار

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین مرکز حلزون تراپی در شهریار

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین مرکز حلزون تراپی در شهریار
  • مرکز تخصصی حلزون درمانی در شهریار

بهترین مرکز حلزون تراپی در شهریار
مرکز تخصصی حلزون تراپی
  • 0914 345 ****
  • 041 1234 ****
  • شهریار

  • تماس



سالن حلزون تراپی در شهریار در آرایشگاه هایپر بیوتی شهریار

خدمات حلزون تراپی در آرایشگاه هایپر بیوتی در شهریار

مرکز حلزون تراپی در شهریار در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه بهترین خدمات حلزون تراپی



بهترین مرکز حلزون تراپی در شهریار | مرکز تخصصی حلزون درمانی در شهریار

بهترین مرکز حلزون تراپی در شهریار

مرکز تخصصی حلزون درمانی در شهریار

بهترین مرکز حلزون تراپی در شهریار -همه ما حلزون را به عنوان یک جاندار ریز و کوچک از گروه نرم تنان و شکم پایان می شناسیم که جالب است بدانید که حلزون علاوه بر این ها نوعی دارو نیز به حساب می آید. البته این دارو وجه اشتراکی با داروهایی که می شناسیم و مصرف می کنیم ندارد؛ یعنی همچون قرص ها و شربت ها آن ها را نمی توان میل کرد و یا مخاطش را در قالب آمپولی تزریق کرد، بلکه استفاده از حلزون ها در قالب دارو به شکل دیگری است که مفصلاً درباره اش توضیح خواهیم داد. حلزون تراپی، نوعی روش درمان با به کارگیری حلزون ها می باشد که جهت برطرف کردن مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. توجه فرمایید که هر نوع حلزونی قابل استفاده و به کارگیری جهت این روش درمانی نیست و مانند هر کار و حرفه ی دیگری ابزار و وسایل مخصوصی دارد. حلزون تراپی در زمینه ی استفاده ی زیبایی همچون جوان سازی، شفاف سازی و بازسازی سلول های پوست که از بین بردن اثرات پیری را در پی دارد مفید واقع می شود.

جایی که شما می توانید از چنین خدماتی بهره مند شوید و از نتایج مؤثر و قابل مشاهده و مفید را دریافت کنید سالن زیبایی ما می باشد که پرسنل با تجربه ی سالن ما که در این زمینه مجرب و حرفه ای هستند آماده خدمات رسانی به شما دوستان عزیز می باشند… در ادامه پس از ارائه توضیحات مفصل در زمینه ی این روش درمانی، در انتهای صفحه ویدئوهایی از مراجعین سالن جهت حلزون تراپی قرار گرفته که این عزیزان از تجربه ی خود در زمینه ی حلزون تراپی، توضیحاتی ارائه خواهند داد و نظرات خود را در مورد بیان می کنند.

مرکز تخصصی حلزون درمانی در شهریار

بهترین مرکز حلزون تراپی در شهریار

در اینجا به بررسی و معرفی مرکز تخصصی حلزون درمانی در شهریار می پردازیم.

حلزون‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟

حلزون‌ها، جانداران بسیار مفیدی هستند که مصارف گوناگونی مانند؛ استفاده به‌عنوان یک ماده‌ی خوراکی، یک ماده‌ی مفید در تهیه‌ی لوازم‌آرایشی و بهداشتی مثل خمیردندان و شامپو، دارد. در ادامه قصد داریم پیرامون خواصی که حلزون برای پوست دارد بیشتر صحبت کنیم، حلزون درمانی یا حلزون تراپی، یعنی قرار دادن حلزون بر روی پوست و بهره بردن از خواص بی‌شمار آن برای بازسازی و جوان‌سازی پوست و رفع مشکلات پوستی.

حلزون تراپی (حلزون درمانی) چیست؟

جای تعجب نیست اگر این اسم یعنی حلزون تراپی برایتان عجیب به نظر بیاید. چرا که این روش اخیراً وارد ایران شده و به تازگی مورد استفاده قرار گرفته است، هر چند که پیشینه ی دوری در سراسر دنیا داشته و یک روش درمانی کهنی محسوب می شود. این روش درمانی در بسیاری از کشورهای شرق آسیا مرسوم بوده و به کار گرفته می شده. جهت استفاده و بهره بردن از حلزون تراپی، شما می توانید به یک پزشک مجرب و یا آرایشگری که دستی در این زمینه دارد و یا یک طبیب کار بلد در زمینه ی طب سنتی مراجعه نمایید و از مزایای حلزون تراپی بر روی پوستتان بهره ببرید.

در واقع حلزون ها روی پوست شما بدین شکل عمل می کنند که طی حرکتی شروع به ترشح نوعی مخاط از منافذ بدن خود کرده و این مخاط مثل یک ماسک مراقبتی و درمانی عمل می کند و با خاصیت درمان کنندگی و مواد مغذی و مفید موجود در خود به ترمیم پوست پرداخته و آنرا بازسازی می کنند. این مخاط سلول های مرده پوست را نیز با سلول های سالم جایگزین می کند. حتی در یونان باستان از مخاط ترشح شده ی حلزون جهت درمان چندین بیماری های داخلی نیز استفاده می کردند.

تاریخچه‌ی حلزون تراپی (حلزون درمانی):

بقراط، دانشمند معروف یونانی، اولین شخصی که حلزون را برای درمان مشکلات پوستی توصیه کرد، بقراط معتقد بود که ماده‌ی مخاطی ترشح‌شده از حلزون، به دلیل خواص سودمند و رطوبت بالای آن، در درمان التهابات و بیماری‌های پوستی، بسیار مفید است. پس از بقراط، درمان گران بسیار دیگری هم از این ماده‌ی اعجاب‌انگیز، در درمان مشکلات پوستی بهره گرفتند و این روش به‌تدریج به یک روش مناسب برای بهبود دادن به وضعیت پوستی افراد تبدیل شد. در سال‌های اخیر، کشور ژاپن از این جاندار مفید، برای طراوت بخشیدن و جوان‌سازی پوست خانم‌ها بهره برده است.

مزایای حلزون درمانی:

از اثرات مثبتی که در صورت استفاده از این روش درمانی خاص و عجیب، خواهید دید می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– از بین بردن التهابات پوستی
– کمک به درمان آکنه و جوش های صورت و لکه های قهوه ای
– کلاژن والاستین موجود در مخاط حلزون کمک به از بین بردن سلول های مرده کرده و سلول های سالم را جایگزین می کنند. این عمل اثرات پیری پوست را کمرنگ کرده و کمک به جوان سازی پوست می کند.
– آنتی اکسیدان موجود در مخاط حلزون مانع از تأثیر رادیکال های آزاد روی پوست می نماید که این عمل در برطرف کردن پف صورت و چین و چروک مؤثر واقع خواهد بود.
– سلول های از بین رفته و مرده را بازسازی و ترمیم می کند.
– پوست را رطوبت رسانی کرده و آنرا روشن و درخشان می نماید.
– جای جوش و زخم و خراش های سطح پوست را کمرنگ می کند.
– نوعی لایه بردار طبیعی به حساب می آید.
– خاصیت ضد میکروبی دارد.
پرسنل با تجربه و کار بلد سالن ها، با رعایت تمامی نکات حسن انجام کار، موجب رسیدن پوست شما به همه ی مزایای ذکر شده می گردند و شما با دیدن نتیجه ی کار پس از گذراندن دوره ی درمان، شگفت زده خواهید شد.

حلزون تراپی (حلزون درمانی) در چند جلسه برگزار می‌شود؟

دوره‌ی درمانی حلزون تراپی، با در نظر گرفتن سن افراد و شرایط پوست آن‌ها تعیین می‌گردد؛ اما توصیه‌شده است که حداقل ماهی یک بار از این روش استفاده کنید.

آیا حلزون درمانی می تواند خطرناک باشد؟

خیر؛ حلزون درمانی خطر خاصی برای شما ندارد و تنها در صورتی که پوستتان به مخاط حلزون حساسیت داشته باشد نمی توانید از آن استفاده کنید. بهتر است تا شما دوره ی حلزون درمانی را نزد یک متخصص حرفه ای بگذرانید. برای اینکه بدانید که پوست شما به مخاط حلزون حساسیت نشان خواهد داد یا خیر، مقدار کمی از آن را روی گوشه ای از صورتتان تست کنید و در صورتیکه پوستتان دچار علائم حساسیت (التهاب، خارش، سوزش و …) نشد می توانید با خیال راحت از آن برای تمامی صورتتان استفاده کنید.

نکات مهم قبل از انجام حلزون تراپی:

برای انجام حلزون تراپی، هم می‌توانید به مراکز مخصوص این کار مراجعه کنید، هم می‌توانید این روش را در منزل انجام دهید، اما لازم است قبل از انجام آن، از افراد متخصص در این زمینه مشورت بگیرید.
قبل از انجام حلزون تراپی به این نکات توجه کنید:
برای شروع کار پوست خود را با ماده‌ی شوینده‌ی مناسبی تمیز کنید.
از بخور دادن پوست، برای باز کردن منافذ آن بهره بگیرید تا مخاط حلزون نفوذ بهتری داخل پوست شما داشته باشد.
موهای خود را با یک کلاه بپوشانید تا حلزون‌ها حین حرکت کردن بر روی پوست شما، موهایتان را به ماده‌ی مخاطی آغشته نکند.
قبل از قرار دادن حلزون‌ها بر روی پوست، آن‌ها را زیرآب بشویید تا به‌اصطلاح از خواب بیدار شوند، سپس آن‌ها را با دستمال خشک کنید.
حلزون را بر روی پوست قرار داده و اجازه دهید که به مدت بیست دقیقه، تمام پوست به مخاط آن آغشته شود.
بعد از گذشت این زمان، پوست را حدود پنج دقیقه ماساژ دهید تا میزان جذب مواد افزایش پیدا کند.
هرچقدر مدت‌زمان قرارگیری مخاط بر روی پوست بیشتر شود، تأثیرات آن بیشتر می‌شود، پس تمام مراحل را با صبر و حوصله انجام دهید.
پس از سپری مدت‌زمان لازم، پوست را شستشو دهید.

نکات مهم برای حلزون تراپیست های گرامی:

از جمله نکات مهم و لازم الاجرا که هر حلزون تراپیستی باید رعایت کند تا مشکل و عوارضی برای مراجعین پیش نیاید، در این قسمت ذکر گردیده است:

– حلزون هر شخص باید فقط مخصوص آن شخص استفاده شود و نمی توان از آن برای فردی دیگر استفاده کرد
– مراجعین شما باید قبل از شروع درمان از مصرف هر گونه داروی شیمیایی مثل آنتی بیوتیک ها اکیداً خودداری کنند؛ زیرا این داروهای شیمیایی سبب آسیب رساندن به حلزون ها می گردد.
– اگر می خواهید حلزون های استفاده شده در یک دوره را دوباره برای مراجعین دیگری استفاده کنید می بایست حلزون ها را از قبل، به مدت یک هفته به خاک برگردانید.
– قبل از استفاده ی حلزون ها به آنها غذا بدهید.
– از هر حلزون هفته ای بیش از 3 مرتبه استفاده نکنید و همچنین حین استفاده کوچکترین فشاری به آن ها وارد نکنید.

آیا انجام حلزون تراپی در منزل امکان‌پذیر است؟

انجام حلزون درمانی در منزل امکان دارد، اما برای انجام این کار لازم است شرایط مناسب برای نگهداری حلزون‌ها را فراهم کنید، در ادامه نکاتی برای نگه‌داری از حلزون‌ها را ذکر می‌کنیم:
نگهداری از حلزون هزینه‌ی زیادی ندارد و برای سایر جانوران خطری ندارد.
برای نگه‌داری از آن‌ها، از ظروف شیشه‌ای یا پلاستیکی که جداره‌ی بزرگی دارند، استفاده کنید.
درب این ظروف را با پارچه‌های توری بپوشانید تا به حلزون‌ها هوا و اکسیژن کافی برسد.
غذای آن‌ها کاهو و برگ درختانی مثل توت و انگور است، غذای آن‌ها را خوب بشویید و هرگز به حلزون‌ها غذاهای کهنه و فاسد ندهید.
محیط نگهداری از آن‌ها باید تمیز و مرطوب باشد، گاهی کمی آب به ظرف آن‌ها اسپری کنید.
حلزون‌ها برای تولیدمثل به خاک نیاز دارند، در صورتی خاک در دسترس آن‌ها نباشد قادر به تخم‌ریزی نیستند و از بین می‌روند.
برای تغذیه آن‌ها از گیاهان ارگانیک که در پروسه کشت آن‌ها آفت‌کش به کار نرفته استفاده کنید، چون حلزون به آفت‌کش حساسیت دارد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های حلزون تراپی در تهران:
  • سالن زیبایی آرامیس
  • سالن زیبایی بحجتی
  • سالن زیبایی حریر
  • سالن زیبایی لی لی
  • سالن زیبایی یگانه
  • سالن زیبایی سحر
  • سالن زیبایی جعفری

جعفری
0901563 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حلزون تراپی
0901015 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حلزون تراپی
0905942 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حلزون تراپی
0904473 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حلزون تراپی
0910668 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آرامیس
0912723 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا مخاط حلزون خطرناک است؟

مخاط حلزون خطرناک نیست. البته نوعی حلزون غول پیکر آفریقایی وجود دارد که مخاط آن سمی است و در صورتی که انسان‌ها آن را ببلعند موجب بیماری در آن‌ها می‌شود؛ اما در حالت عادی مخاط حلزون خطرناک نیست.

آیا حلزون‌ها می‌توانند شما را گاز بگیرند؟

حلزون دندان‌های کوچکی دارد که از آن‌ها برای خوردن برگ‌ها استفاده می‌کند. اینکه حلزون شما را گاز بگیرد احتمال خیلی کمی دارد. اگر هم این کار را کند فک ضعیفی دارد و احتمالاً شما اصلاً متوجه آن نمی‌شوید. پس گاز گرفتن حلزون‌ها امکان ندارد.

هزینه و قیمت حلزون ترا پی و حلزون درمانی چقدر است؟

هزینه‌ی حلزون تراپی متفاوت است و به میزان و عمق کار بستگی دارد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز حلزون تراپی در شهریار، مرکز تخصصی حلزون درمانی در شهریار، کلینیک حلزون تراپی شهریار، قیمت، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، شهریار‌ی، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!