بهترین مرکز میکروبلیدینگ در شهریار

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در شهریار

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین مرکز میکروبلیدینگ در شهریار
  • بهترین میکروبلیدینگ کار در شهریار

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در شهریار
سالن میکروبلیدینگ ابرو شهریار
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • شهریار

  • تماس



بهترین میکروبلیدینگ ابرو در آرایشگاه هایپر بیوتی شهریار
خدمات تخصصی میکروبلیدینگ ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در شهریار

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای میکروبلیدینگ ابرو



بهترین مرکز میکروبلیدینگ در شهریار

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در شهریار

بهترین میکروبلیدینگ کار در شهریار

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در شهریار – همه‌ی ما از تأثیر ابروها در زیبایی چهره آگاه هستیم و همه خواهان ابروهای پرپشت و مرتبی هستیم؛ اما ممکن است شما هم ابروهای کم‌پشت و نامنظمی دارید که هر روز مجبور به طراحی کردن آنها با لوازم آرایشی هستید و شاید از انجام دائمی و روزانه‌ی این کار، خسته شده‌اید و خواهان ایجاد یک تغییر ماندگارتر در ابروهایتان می‌باشید.

تصور کنید صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شوید، خود را در آینه تماشا کنید و از دیدن ابروهای زیبا و مرتب و پرپشت خود لذت ببرید، بدون اینکه مجبور شوید ساعت‌ها در مقابل آینه ابروهایتان را نقاشی کنید.

برای واقعی شدن این تصور، بهتر است که با روش میکروبلیدینگ ابرو (فیبروز ابرو) آشنا شوید. در این روش با استفاده از یک قلم که مجهز به چند تیغ مخصوص یا بلید است، رنگ‌ها را در جهت رویش تارهای طبیعی ابرو، به لایه‌های زیرین پوست منتقل می‌کنند که یک اثر ماندگار و بسیار طبیعی بر روی ابروها خواهد داشت، به این ترتیب می‌توانید فرم دلخواه ابروهای خود را ایجاد کنید.

این روش، یک نوع آرایش نیمه دائم برای ابروها، محسوب می‌شود که نیاز به ترمیم دارد، بسته به نوع پوست شما و نیز کیفیت مواد به کار برده شده در این روش، میزان ماندگاری میکروبلیدینگ فرق دارد، اما ماندگاری آن را در حدود یک سال تا 18 ماه تخمین زده‌اند.

بهترین میکروبلیدینگ کار در شهریار

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در شهریار

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین میکروبلیدینگ کار در شهریار می پردازیم.

آیا میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو، همان تاتوی ابرو است؟

در جواب این سؤال، شاید بتوانیم بگوییم که میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو، یکی از زیرشاخه‌های خانواده‌ی تاتوها است، اما این تکنیک، تفاوت بسیار زیادی با روش قدیمی تاتوی ابرو دارد.

تاتوی ابرو، یک روش قدیمی و منسوخ است که تأثیری دائمی و ماندگار بر روی چهره دارد که در صورتی که شخص مایل به پاک کردن آن از چهره‌ی خود باشد، مجبور است از دستگاه‌هایی مانند لیزر استفاده کند و پاک کردن آن بسیار دشوار می‌باشد. به علاوه تاتوی ابرو یک حالت بسیار مصنوعی برای ابروها ایجاد می‌کند.

در حالی که روش میکروبلیدینگ یا همان فیبروز ابرو، معایب روش تاتوی ابرو را ندارد، اولاً این روش، یک روش موقتی است، به این معنا که اگر مشتری از انجام میکروبلیدینگ خود پشیمان شد و یا خواست مدل ابروهای خود را تغییر بدهد، به راحتی و بدون دردسر این امکان را خواهد داشت، چون در روش میکروبلیدینگ، رنگ‌دانه‌ها تا لایه‌های عمقی پوست صورت، نفوذ نمی‌کنند. به علاوه در این روش، فرم ابروها بسیار زیبا و طبیعی خواهد بود، چون رنگ‌دانه‌ها در جهت رویش طبیعی موهای ابرو اعمال می‌شوند.

انجام دادن این تکنیک، کار پیچیده و زمان بری نیست، البته کار حساس و ظریفی می‌باشد که برای گرفتن نتیجه‌ی بهتر، حدود دو ساعت و یا شاید کمتر، بسته به فرم ابرو و مدل مدنظر مشتری، به زمان نیاز دارد.

مزیت‌های تکنیک میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو:

چون در این تکنیک، مواد رنگی نفوذ کمتری در لایه‌های عمقی پوست دارند و در جهت رویش تارهای طبیعی ابرو اعمال می‌شوند، پس میکروبلیدینگ ابرو جلوه‌ای بسیار طبیعی دارد.

با انجام میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو، نگران از دست دادن ابروهای طبیعی خود نباشید، چون این روش نه تنها باعث ریزش تارهای طبیعی ابروهای شما نمی‌شود، بلکه باعث تقویت آنها خواهد شد.

با انجام این روش، به مقدار قابل توجهی در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود، چون دیگر نیازی ندارید که ساعت‌ها در مقابل آینه ابروهای خود را طراحی کنید.

خون‌ریزی و درد در این روش، از سایر روش‌ها کمتر است.

تفاوت تکنیک میکروپیگمنتیشن با تکنیک میکروبلیدینگ ابرو:

همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم، در روش میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو، مواد رنگی توسط تیغ‌ها و سوزن‌های مخصوصی به اسم بلید، به داخل پوست نفوذ می‌کنند که البته سطح کمتری از پوست را درگیر کرده و تا عمق پوست نمی‌روند، به همین دلیل است که تکنیک میکروبلیدینگ، ماندگاری کمتری نسبت به تکنیک میکروپیگمنتیشن دارد؛ اما در عوض در این روش، ابروها ظاهری بسیار طبیعی‌تر و زیباتر خواهند داشت.

تأثیرات میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو بر روی افراد:

قطعاً زیباتر شدن چهره، تأثیرات بسیار خوبی بر روی روحیه‌ی ما می‌گذارد و اعتمادبه‌نفس بیشتری به ما می‌بخشد. برای افرادی که از روش میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو استفاده می‌کنند، در روزهای نخستین بعد از انجام این تکنیک، احساس خرسندی و شادی زیادی خواهند کرد، چرا که صاحب ابروهای زیبا و پرپشتی شده‌اند.

بعد از سپری شدن چند روز، اثرات این تکنیک بر روی ابروها کمتر شده و فرد حس می‌کند که رنگ ابروهای خود را کم‌کم از دست می‌دهد، اما جای نگرانی نیست، چون در این مدت زمان، رنگ دانه‌های بیشتری به داخل پوست نفوذ می‌کنند و ابروها در حال رنگ گرفتن و پیدا کردن یک جلوه‌ی طبیعی هستند و این کار حتی بعد از ترمیم کردن ابروها فیکس شده و ابروها تا مدت زمان طولانی رنگ و فرم طبیعی و زیبای خود را حفظ خواهند کرد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های میکروبلیدینگ ابرو در غرب تهران:
  • سالن زیبایی مرصعی
  • سالن زیبایی مهدوی
  • سالن زیبایی روشنایی
  • سالن زیبایی جانان
  • سالن زیبایی خسروی
  • سالن زیبایی روشنایی
  • سالن زیبایی درخشنده
  • سالن زیبایی مروارید
  • سالن زیبایی قادری

هاشور ابرو
0901021 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
درخشنده
0912530 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هاشور ابرو
0910686 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مهدوی
0212224 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
روشنایی
0912586 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هاشور ابرو
0215635 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه میکروبلیدینگ چقدر است؟

با توجه به اینکه روش های متفاوت جهت اطلاع از هزینه تماس حاصل فرمایید.

میکروبلیدینگ کردن هنگام بارداری مناسب است یا نه؟

خیر. نباید در دوران بارداری اقدام کرد.

آیا بعد از مصرف الکل میتوان میکروبلیدینگ زد؟

خیر. چون رنگ پذیری را کم می‌کند.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در شهریار، بهترین میکروبلیدینگ ابرو در شهریار، میکروبلیدینگ ابرو حرفه ای در شهریار، قیمت، میکروبلیدینگ ابرو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شهریاری، مدل، مراکز، تخفیفان، نمونه، مدل های

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!