مرکز تخصصی رنگ مو در فردیس

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

مرکز تخصصی رنگ مو در فردیس

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • رنگ مو فردیس
  • رنگ مو در فردیس

مرکز تخصصی رنگ مو در فردیس
آرایشگاه رنگ مو
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • فردیس

  • تماس




مرکز تخصصی رنگ مو در فردیس در مرکز تخصصی هایپر بیوتی
خدمات تخصصی رنگ مو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در فردیس

بهترین رنگ کار مو در فردیس در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای رنگ مو



مرکز تخصصی رنگ مو در فردیس | بهترین رنگ کار مو در فردیس

مرکز تخصصی رنگ مو در فردیس

بهترین رنگ کار مو در فردیس

مرکز تخصصی رنگ مو در فردیس -رنگ کردن مو در ایران یک عمل زیبایی بسیار قدیمی است و تاریخچه آن به دوران باستان باز می‌گردد. بر اساس مطالعات باستان‌شناسی، از دوران ایلامیان (حدود ۳۰۰۰ سال پیش) و مادهای باستانی (حدود ۲۵۰۰ سال پیش) به کار گرفته می‌شده است.
همچنین در دوران اشکانیان (حدود ۲۲۰۰ سال پیش)، رنگ کردن مو به عنوان یکی از آیین‌های زیبایی در بین اقشار مختلف مردم رایج بود. در این دوران، اغلب از رنگ‌های طبیعی مانند هندی و زعفران برای رنگ کردن مو استفاده می‌شد.
در دوره اسلامی نیز، این عمل به عنوان یکی از زیبایی‌های مردم مطرح بوده است. در ضمن، مطالعات نشان می‌دهد که در دوران صفویه، خصوصاً در دوره شاه عباس اول، رنگ کردن مو به شدت مورد توجه و ترویج قرار گرفته و بسیاری از اشرافیان و مردم عامه از این روش استفاده می‌کردند.
در دوران معاصر نیز، رنگ کردن مو به عنوان یکی از روش‌های محبوب زیبایی در ایران و جهان به شمار می‌رود و محصولات مختلفی برای این منظور تولید می‌شوند.

ساخت اولین رنگ مو

منابع تاریخی نشان می‌دهند که اولین رنگ مو توسط مصریان باستان به کار گرفته شده است. آن‌ها از مواد طبیعی مانند هندوانه، زعفران و پوست انگور استفاده می‌کردند تا به موهایشان رنگ بدهند.
در دوره یونان باستان نیز از رنگ‌های طبیعی برای رنگ کردن مو استفاده می‌شد. آن‌ها از موادی مانند زعفران، ارکیده، میوه‌های خشک و خاک رس برای رنگ کردن مو استفاده می‌کردند.
اما اولین رنگ موی صنعتی در سال ۱۹۰۷ توسط یک شرکت آلمانی به نام لوورا مورا تولید شد. این رنگ مو که با نام “رنگ پاریز” شناخته می‌شد، با استفاده از ترکیبی از ترکیبات شیمیایی، موها را به رنگ دائمی تبدیل می‌کرد. این روش به سرعت در سراسر جهان شناخته شد و مورد استفاده قرار گرفت. امروزه، محصولاتی برای رنگ کردن مو به شکل پودر، کرم، ژل و … تولید می‌شوند که با استفاده از ترکیبات شیمیایی به موهای افراد رنگ دائمی یا موقت می‌دهند.

نقش اکسیدان شش درصد

اکسیدان شش درصد، به عنوان یکی از مواد شیمیایی موجود در رنگ‌های مو، در فرآیند رنگ کردن مو نقش مهمی ایفا می‌کند. این ماده با کمک مواد دیگری که در رنگ مو حضور دارند، به عنوان عامل اکسیده کننده به کار می‌رود و برای انجام واکنش رنگ کردن مو با مواد رنگزای مو تعامل دارد.
اکسیدان شش درصد به عنوان یک اکسیده کننده معمولاً برای رنگ کردن موهایی با رنگ طبیعی تیره تر و برای ایجاد رنگ دائمی و ثابت در موها به کار می‌رود. این مقدار اکسیدان برای رسیدن به رنگ موهایی با تفاوت بیشتر با رنگ طبیعی مو و برای ایجاد رنگی درخشان و با ماندگاری بیشتر در موها مناسب است.
اما مصرف اکسیدان شش درصد نیاز به دقت و شناخت کامل فرآیند رنگ کردن دارد، زیرا این مقدار اکسیدان ممکن است در برخی افراد باعث آسیب به موها و حساسیت پوستی شود. لذا، قبل از استفاده از رنگ مو حاوی اکسیدان شش درصد، بهتر است با کارشناسان آرایشی و بهداشتی در این زمینه مشورت کنید و توصیه‌های تولید کننده را به دقت دنبال کنید.

دکلره و کاربرد آن

دکلره یا decolorizing agent یک ماده شیمیایی است که در فرآیند رنگ کردن مو به عنوان عامل سفید کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده قادر است رنگ طبیعی موها را از بین ببرد و برای استفاده از رنگ‌های مو با رنگ‌های شدیدتر، زردتر و یا سفیدتر مناسب است.
دکلره به دو صورت پودر و کرم وجود دارد و در فرآیند رنگ کردن مو به عنوان یک ماده شیمیایی فعال به کار می‌رود. این ماده با تغییر رنگ مو به سفید و یا زرد، به کارخانه رنگ‌دهی کمک می‌کند تا رنگ مورد نظر خود را با کیفیت بهتری به موها بدهد.
استفاده از دکلره نیاز به دقت دارد، زیرا اگر درست استفاده نشود می‌تواند باعث آسیب به موها و پوست سر شود. بنابراین قبل از استفاده از دکلره، بهتر است با کارشناسان آرایشی و بهداشتی مشورت کنید و دستورالعمل‌های تولید کننده را به دقت دنبال کنید.

هایلایت مو

هایلایت مو یک فرآیند آرایشی است که در آن بخشی از موها با استفاده از دکلره یا رنگ مو، به رنگ دیگری تغییر می‌کنند. در این فرآیند، برخی از موها از موهای دیگر برجسته‌تر می‌شوند و باعث ایجاد جلوه‌ای زیبا و شاداب برای موها می‌شود.
بسته به نوع روش استفاده شده، هایلایت مو می‌تواند با تاثیرات متفاوتی روی موها و روی پوست سر ایجاد شود. برای مثال، در روش فولیکولار، رنگ یا دکلره به صورت مستقیم روی ریشه موها قرار می‌گیرد و در روش سطحی، رنگ یا دکلره روی بخش بیشتری از موها و به صورت مساوی قرار می‌گیرد.
به طور کلی، هایلایت مو یک راه خوب برای تغییر ظاهر موها به صورتی جذاب و دلخواه است. با این حال، برای استفاده از این فرآیند بهتر است از کارشناسان آرایشی و بهداشتی کمک بگیرید تا بتوانید بهترین نتیجه را با حفظ سلامتی موها و پوست سر خود بدست آورید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های رنگ مو کرج :
  • سالن زیبایی آتریسا
  • سالن زیبایی داتکام
  • سالن زیبایی راویس
  • سالن زیبایی فریور
  • سالن زیبایی عقیق
  • سالن زیبایی شاهی
  • سالن زیبایی سیمین رخ
  • سالن زیبایی گل
  • سالن زیبایی بانوان
  • سالن زیبایی ال ایستر
  • سالن زیبایی مریم
  • سالن زیبایی رهام
  • سالن زیبایی عروس شیک
  • سالن زیبایی حشمتی
  • سالن زیبایی جانان

مرجان ناز
0263320 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رهام
0912869 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پیک
0912564 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آندیا فلاح
0912371 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
صابری
0263499 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
الی رضایی
0990090 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

مرکز تخصصی رنگ مو در فردیس، بهترین رنگ کار مو در فردیس، رنگ مو فردیس، رنگ مو، رنگ و مش، مرکز تخصصی رنگ مو، بهترین آرایشگاه زنانه برای رنگ مو، بهترین آرایشگاه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، غرب تهران، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!