بهترین اصلاح ابرو در فردیس

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین اصلاح ابرو در فردیس

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین اصلاح ابرو در فردیس
  • بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در فردیس

بهترین اصلاح ابرو در فردیس
آرایشگاه اصلاح ابرو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • فردیس

  • تماس



بهترین اصلاح ابرو در فردیس در آرایشگاه هایپر بیوتی فردیس

خدمات تخصصی اصلاح ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در فردیس

مرکز تخصصی اصلاح ابرو در فردیس در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و اصلاح ابرو



بهترین اصلاح ابرو در فردیس

بهترین اصلاح ابرو در فردیس

بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در فردیس

بهترین اصلاح ابرو در فردیس -ابرو در صورت و ظاهر هر فرد بسیار بسیار مهم است؛ مدل ابرو نشان دهنده حالت های زیادی در انسان است و زیبایی شگفت انگیزی به انسان میدهد. می شود گفت که اصل صورت مدل، فرم و کوتاهی یا بلندی ابرو است. داشتن ابروهای زیبا قاب صورت را آنچنان زیبا میکند که قبل از هرچیز توجه بقیه را به خود جلب میکند.
جلوه و شکوهی که ابرو به صورت و ظاهر انسان میدهد وصف نشدنی است.

بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در فردیس

بهترین اصلاح ابرو در فردیس

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در فردیس می پردازیم.

انواع چشم و ابرو:

1. چشم گرد
2. چشم کشیده و درست
3. چشم درشت و خمار
4. چشم افتاده
5. چشم ریز

چشمهای گرد:

مطمئنا برای چشمان گرد نمیتوان از هر ابرویی استفاده کرد. مثلا ابروی کمانی اصلا برای چشم های گرد مناسب نیستند . برای چشمان گرد باید مدل ابرویی انتخاب کنیم، که کمی از گردی چشم ها بکاهد، یا طوری به نظر بیاید که گردی چشم ها را زیاد مشخص و نمایان نکند. همچنین ابروهای شکسته هم زیاد مناسب چنین چشمانی نیستند.
پس میتوانیم چنین نتیجه بگیریم که افرادی با چشمان گرد، بهترین گزینه برای مدل ابرو برای آنها، مدل صاف است. که هم گودی چشم هایشان را بکاهد هم زیبایی جالبی به صورتشان بدهد . حالا کوتاهی یا بلندی این ابرو به سلیقه شخص برمیگردد، یا میتوان در این مورد از تجربه آرایشگر استفاده کرد و از او مشورت گرفت.

چشم های کشیده و درشت:

در این مدل ابرو بهتر است از ابروهایی با مدل صاف کامل یا کمانی کامل استفاده کرد. پس بهترین گزینه آن است که مدلی را انتخاب کنیم که یک سوم ابرو صاف باشد به عنوانی تاج ابرو و دو سوم دیگر را مدل بدهیم. و در این مدل هم کوتاهی یا بلندی ابرو به سلیقه شخص یا کمک گرفتن از تجربه آرایشگر بر می گردد.

چشمهای درشت و خمار:

این مدل چشم درست برعکس چشمهای گرد است. و عیب این مدل در بسته بودن یا همان خمار بودن چشم است. این گونه چشمها در تضاد کامل با چشمان گرد هستند پس برای مدل ابروهایشان هم این تضاد را در نظر بگیریم. یعنی اصلا از مدل صاف و همچنین از ابروهای پرپشت نباید برای اینگونه افراد استفاده کرد. بهترین گزینه برای مدل ابرو افراد با چشمهای درشت و خمار این است که از ابروی شکسته برایشان استفاده کنیم و زیر شکستگی ابرو را هم خالی کنیم تا این شکستگی کامل به چشم بیاید و البته باید ابرو باریک هم باشد.

چشم های ریز:

در این مدل چشم مثل سایر موارد اصلا نمی گویم که بلندی یا کوتاهی ابرو به سلیقه برمی گردد بلکه ابرو مناسب این چشم باید کشیده و بلند باشد. تا چشم ها را درشت تر نشان دهد و زیباتر کند.

نقص های بینی و مدل ابرو:

داشتن بینی با هر فرمی یک نوع ابرو را برمیگزیند. مثلا بینی پهن، بینی باریک و بینی شکسته که هرکدام در فرم دادن به ابرو باید در نظر گرفته شود. در یک بررسی کلی هرچه تاج ابرو از هم دورتر باشد، بینی پهن تر و هرچه تاج ابرو به هم نزدیک تر باشد بینی باریک تر دیده میشود. پس از همین امر میتوان برای برداشتن ابرو کمک گرفت و متوجه شد که مدل ابرو تاثیر زیادی در صورت فرد دارد و حتی به بینی او نیز شکل میدهد.

البته باید این را هم بدانید که تمام مواردی که تا الان در مورد آن صحبت کردیم، فرض ما در آن داشتن ابروهای پرپشتی بود که به راحتی می توانستیم به آن مدل دهیم؛ ولی اگر ابرو کم حجم بود باید حتما از سایه ابرو استفاده کنیم و برای آن حجم ایجاد کرده بعد مدل بدهیم. در هر صورت باید ابتدا کل صورت مشتری را خوب بررسی کنیم بعد شروع به مدل دادن ابروهای کنیم؛
چون مدل ابر و نقش مهمی در صورت فرد دارد.

سایه ابرو:

استفاده از سایه ابرو و برسی کوچک شاید بتوان گفت بهترین و مناسب ترین روش برای حجم دادن ابروها است… گرچه باید در نظر بگیریم که مواد شیمیایی کلا به مو آسیب میزند و زیاد هم نباید استفاده شود . اما در کنار مواد شیمیایی بهتر است از مواد طبیعی برای تقویت ابرو و همچنان مژه استفاده کنیم؛ روغن بادام یکی از این مکمل های خوب و طبیعی لست.

داشتن ابرو و نقش آن در صورت و زیبایی آن بی شباهت به نقش داشتن یک عینک مناسب روی صورت نیست. پس در انتخاب مدل ابرو دقت کنید همانگونه که در انتخاب عینک دقت می کنید تا به صورتتان کامل بیاید و حتی به زیبایی شما کمک کند. در یک نظر کلا اکثر خانمها خواستار یک صورت بیضی شکل هستند و آن را زیبا می دانند. اما باید توجه کرد که در آرایش صورت این امر در انتهای کار خود را نشان میدهد. همچنین اگر بعد از اصلاح ابرو احساس درد داشتید میتوانید از کمپرس یخ بر روی ابروهای خود استفاده کنید و این درد را کاهش دهید.

قبل از شروع بدانید:

قبل از شروع به هرکاری برای ابرو بهتر است این نکات را بدانید؛ چه برای آرایش ابرو و چه برای فرم دادن به ابرو.

● ابرو از کجا شروع میشود:

مداد یا شی شبیه آن را در کنار بینی خود به سمت ابرو و در همان راستا قرار دهید. جایی که مداد روی ابرو شما نشان میدهد همان نقطه شروع ابرو شما میباشد.

● بلندترین نقطه ابرو:

بلندترین نقطه در ابروی شما باید جایی باشد که مداد را در راستای قسمت خارجی رنگی چشم نگه دارید و در ذهن علامت بگذارید و همان نقطه را به عنوان بلندترین نقطه ابرو در نظر داشته باشید.

● نقطه انتهایی ابرو:

همان مداد را طوری نگاه دارید که از قسمت خارجی چشم شما بگذرد، آن نقطه آخر ابروی شما باید باشد و بیشتر آن را باید کوتاه کنید تا ابروهاییی زیبا داشته باشید.

● شکل مناسب ابرو:

از ابتدا تا انتهای ابرو شما باید از دو خط درست شده باشد.
خطی از شروع ابرو تا بلندترین نقطه آن، که قبلا درباره آن توضیح دادیم و خطی از بلندترین نقطه تا آخر ابروی شما که باید این خط ها کامل باشند و هرگز این خطوط قطع نشده باشند.

نکته مهم:

اگر تا کنون به ابروهای خود دست نزده اید هرگز این امر مهم را به تنهایی انجام ندهید و حتما از یک فرد وارد و با تجربه کمک بگیرید و از او بخواهید برای اولین بار به ابروی شما فرم بدهد. چون این مسئله بسیار مهم است و شاید برای همیشه مدل خاصی به ابرو شما بدهد و یا اینکه تا ابرو بخواهد دوباره کامل شود و بتوانید مدل آن را عوض کنید خیلی زمان ببرد. در ضمن به یاد داشته باشید که ابروها را همیشه در حالت رویش مو بردارید چون این کار درد برداشتن ابرو را خیلی کم میکند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های اصلاح ابرو کرج :
  • سالن زیبایی هانا
  • سالن زیبایی موژینا
  • سالن زیبایی ژو
  • سالن زیبایی فرامد
  • سالن زیبایی گل
  • سالن زیبایی آرمیس
  • سالن زیبایی پیک
  • سالن زیبایی رازمنا
  • سالن زیبایی وانیشا
  • سالن زیبایی سنگتراش
  • سالن زیبایی ملورین
  • سالن زیبایی سودا
  • سالن زیبایی تماشا
  • سالن زیبایی توانگر
  • سالن زیبایی محددثه

فرامد
0935221 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هانا
0919912 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
دی ال
0263421 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لیدی رز
0990156 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اصلاح ابرو مقدم
0910297 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سالن زیبایی جانان
0919473 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

چرا موچین نوک پهن جهت اصلاح ابرو مناسب نیست؟

چون روند اصلاح را کندتر خواهد نمود و احتمال بروز درد خواهد شد.

برداشتن مو با موچین چگونه باید باشد؟

مو را باید در جهت رویش آن برداشت.

از چه موچینی باید استفاده نمود؟

موچین هایی که نوک آنها تیز باشد و قسمت سر باز آن، تمیز باشد.

نحوه گرفتن موچین در دست چگونه است؟

موچین را همانند گرفتن مداد در دست بگیرید و قسمت باز موچین باید سمت بالا باشد.

مهمترین نکته در برداشتن موها چیست؟

توجه به جهت رویش موها مهمترین نکته در برداشتن مو است.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

بهترین اصلاح ابرو در فردیس، اصلاح ابرو خوب در فردیس، متخصص اصلاح ابرو در فردیس، اصلاح تخصصی ابرو در فردیس، مرکز اصلاح ابرو در فردیس، مرکز تخصصی اصلاح ابرو در فردیس، بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در فردیس، بهترین آرایشگاه برای برداشتن ابرو در فردیس، اصلاح ابرو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، فردیسی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!