آموزش اپیلاسیون در ارومیه
  • آموزش اپیلاسیون در ارومیه
  • آموزشگاه اپیلاسیون در ارومیه

آموزش اپیلاسیون در ارومیه
آموزشگاه اپیلاسیون ارومیه
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • ارومیه

  • تماس



آموزشگاه آموزش اپیلاسیون در ارومیه در آرایشگاه هایپر بیوتی ارومیه

آموزش تخصصی اپیلاسیون در آرایشگاه هایپر بیوتی در ارومیه

مرکز تخصصی آموزش اپیلاسیون در ارومیه در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده دوره ها و کلاس های تخصصی



آموزش اپیلاسیون در ارومیه

آموزش اپیلاسیون در ارومیه – این روزها، همه در مسیر زیبایی و جذابیت قدم میگذارند‌؛ و به دنبال بهترین و سریع‌ترین راهکار، هستند.

بعضی‌ها روش‌های مختلفی را امتحان می‌کنند، ولی به نتایج دلخواه خود نمی‌رسند و اعتمادبه‌نفس خود را از دست می‌دهند.

به نظر شما، راهی هست تا بتوان هم به زیبایی و جذابیت همیشگی رسید و هم در وقت خود، صرفه‌جویی کرد؟

بله خوشبختانه چنین راهکاری وجود دارد.

آموزش اپیلاسیون در ارومیه

اپیلاسیون با وکس، یکی از متدهای روز دنیا است که تمامی موهای زائد بدن را، از بین می‌برد.

و نه تنها در میان خانم‌ها، بلکه در میان آقایان نیز بسیار پرطرفدار است.

اپیلاسیون، پوستی شاداب و جذاب را به شما هدیه می‌دهد. علاوه بر آن، کاری می‌کند که از نگاه کردن خود در آیینه نهایت لذت را ببرید.

پس اگر شما هم قصد افزایش زیبایی و جذابیت خود را دارید و روش اپیلاسیون را انتخاب کردید، این مطلب کمک زیادی به شما می‌کند.

اپیلاسیون، یه سری معایب و مزایا دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

آموزشگاه اپیلاسیون در ارومیه

در اینجا به بررسی و معرفی آموزشگاه اپیلاسیون در ارومیه می پردازیم.

مزایای اپیلاسیون

اپیلاسیون، بهترین و مناسب‌ترین روش برای از بین بردن موهای زائد است.

علاوه بر آن، زیبایی، جذابیت و پوستی شاداب و نرم را به شما هدیه می‌دهد؛ و اعتمادبه‌نفس شمارا، هرروز بیشتر می‌کند.

عدم نیاز به موزدایی تا مدت‌های طولانی:

اگر از سایر روش‌های موزدایی استفاده کنید، معمولاً بین یک تا دو هفته، پوستی شفاف و زیبا را دارید؛ اما بعدازآن، دوباره موهای زائد خود را حتی بیشتر از قبل مشاهده می‌کنید و اعتمادبه‌نفس خود را از دست می‌دهید.

با این حال، اپیلاسیون با موم بهترین روش است.

در روش اپیلاسیون، بین چهار تا پنج هفته پوستی شاداب و جذاب و زیبا را، خواهید داشت؛ و هرروز، شاهد افزایش زیبایی و جذابیت خود خواهید بود.

صرفه‌جویی در وقت:

اگر به دنبال پوستی زیبا و جذاب و شاداب هستید، باید تمامی موهای زائد خود را از بین ببرید.

اما اصلاح و سایر روش‌ها، برای از بین بردن موهای زائد، فرآیندی طاقت‌فرسا و خسته‌کننده است. علاوه بر آن، مدت زمان زیادی را باید در حمام صرف از بین بردن موهای زائد خود کنید.
اما برای هر مشکلی، راه حلی وجود دارد.

راه حل این مشکل، اپیلاسیون است ‌. روش اپیلاسیون، به مدت چهار تا پنج هفته پوستی شاداب و جذاب و زیبا را به شما هدیه می‌دهد علاوه بر آن تا مدت‌های زیادی نیاز به تکرار آن ندارید.

بلکه، فقط با یک بار اپیلاسیون به مدت ۳۰ روز، زیبایی و جذابیت را از آن خود کنید ‌.

جلوگیری از رشد موهای زیرپوستی:

بسیاری از افرادی که در مسیر زیبایی و جذابیت، قدم میگذارند‌، به دنبال راه‌های سریع‌تری برای به دست آوردن آن هستند.

برای مثال، خیلی از افرادی که می‌خواهند، پوستی شفاف و زیبا و جذاب داشته باشند، از روش شیو کردن با تیغ استفاده می‌کنند.

به خیال اینکه، بدون هیچ‌گونه دردی به زیبایی و جذابیت مورد نظر خود برسند؛ اما این روش زیبایی موقتی و کوتاه دارد. علاوه بر آن، پوستی شاداب و نرم را که انتظارش را دارید، نصیب شما نمی‌کند و باعث، رشد سریع موهای زیرپوستی می‌شود.

پس بهترین روش، اپیلاسیون با وکس است. این روش، علاوه بر اینکه زیبایی و جذابیت را به شما هدیه می‌دهد، اعتمادبه‌نفس شمارا هم افزایش می‌دهد؛ و از رشد موهای زیرپوستی جلوگیری می‌کند.

روش اپیلاسیون، علاوه مزایای زیادی که دارد، یه سری معایب هم دارد. پس اگر پوستی شفاف و نرم را می‌خواهید‌ و این روش را انتخاب کردید، بهتر است از معایب آن باخبر باشید.

مشکلات اپیلاسیون:

دردناک بودن:

روش اپیلاسیون با وکس، به علت فرآیندی که دارد کمی دردناک بوده، باعث ایجاد درد و سوزش، مخصوصاً در نواحی حساس بدن شود.اما این درد موقتی است و فقط چند ساعت طول می‌کشد.

اگر در هنگام استفاده از اپیلاسیون، احساس درد و سوزش کردید، توصیه می‌کنم، به زیبایی و جذابیتی که بعد از کار به آن خواهید رسید، فکر کنید.

احتمال واکنش شدید پوستی:

اگر جزو دسته افرادی هستید که پوستی حساس دارند، اپیلاسیون با موم ممکن است باعث ایجاد واکنش‌های پوستی شود.

این واکنش‌ها، معمولاً به صورت قرمزی و یا متورم شدن پوست می‌باشد ‌.

اما اصلاً نگران نباشید، زیرا این اتفاق کاملاً طبیعی است و در مدت خیلی کوتاهی به پایان می‌رسد؛ و بعدازآن شاهد داشتن پوستی شفاف و زیبا هستید.البته اگر بعد چند ساعت واکنش‌های پوستی شدیدتر شد، به پزشک مراجعه کنید.

هزینه نسبتاً بالا:

اپیلاسیون، نسبت به دیگر روش‌های موزدایی، مانند اپیلاتور و یا کرم‌های موبر هزینه بالایی دارد، اما نتایج خیلی بهتری نسبت به سایر روش‌ها به دنبال خواهد داشت.

زیبایی، جذابیت، پوستی شفاف و نرم و افزایش حس اعتمادبه‌نفس از نتایج آن است.

نکاتی مهم در مورد اپیلاسیون:

اگر به دنبال جذابیت و زیبایی هستید و اپیلاسیون را انتخاب کردید، بهتر است یه سری نکات را بدانید.

• اگر می‌خواهید نتایج بهتری بگیرید، قبل اپیلاسیون پوست خود را لایه‌برداری کنید. تا مطمئن شوید، هیچ موی زیرپوستی باقی نمی‌ماند.
• در هنگام عادات ماهانه، اپیلاسیون نکنید؛ زیرا در این زمان بدن زنان نسبت به درد، بسیار حساس است و ممکن است، تحمل درد را نداشته باشد و کار به خوبی صورت نگیرد.
• اگر داشتن پوستی نرم برای شما مهم است، بین دو اپیلاسیون، به هیچ وجه با تیغ شیو نکنید.این کار باعث دردناک‌تر شدن اپیلاسیون بعدی می‌شود؛ و از داشتن پوستی نرم که انتظارش را دارید جلوگیری می‌کند.
• قبل اپیلاسیون، مطمئن شوید که دو تا سه هفته از رشد موهای شما گذشته باشد تا بتوانید درد کمتری را تحمل کنید؛ زیرا اپیلاسیون با موی کوتاه، بسیار دردناک بوده و بعضی سالن‌ها از اپیلاسیون با موی کوتاه امتناع می کنند.
• اگر با کیفیت بودن اپیلاسیون، برای شما مهم است هر سالنی را برای اپیلاسیون انتخاب نکنید، زیرا آموزش اپیلاسیون باید در سالن‌های مجرب و زیر نظر افرادی ماهر و با تجربه، صورت گیرد.پس قبل انجام کار حتماً در مورد سالن مورد نظر، بررسی و تحقیق کنید.

نکاتی برای کاهش درد اپیلاسیون:

اگر در مسیر زیبایی و جذابیت، قدم گذاشتید و برای رسیدن به آن اپیلاسیون را انتخاب کردید، به شما تبریک می‌گویم، زیرا در کمترین زمان به زیبایی و جذابیت خود خواهید رسید.

اما این روش کمی دردناک بوده، به همین دلیل در این مطلب نکاتی برای کاهش درد اپیلاسیون، گفته شده که بسیار مؤثری می‌باشند.

• در هنگام قاعدگی، به هیچ وجه اپیلاسیون نکنید زیرا بدن زنان در آن زمان نسبت به درد حساس‌تر بوده و انجام کار دشوارتر خواهد بود.
• برای تأثیرگذاری بیشتر اپیلاسیون، قبل انجام کار دوش آب گرم بگیرید. این کار منافذ پوست شما باز می‌کند و باعث نرم شدن مو می‌شود. همچنین مو را به‌راحتی از پوست شما خارج می‌کند.
• پس از اپیلاسیون، از لباس‌های تنگ استفاده نکنید، زیرا باعث تحریک پوست می‌شود. بهتر است از لباس نازک و گشاد استفاده کنید تا پوست آزاد و رها باشد.
• در هنگام اپیلاسیون، برای مدیریت و تحمل درد، نفس‌های کوتاه و سریع بکشید.
• شب قبل اپیلاسیون تمامی پوست‌های مرده را از بین ببرید و لایه‌برداری کنید تا به نتایج بهتری دست یابید.
• اپیلاسیون با موی کوتاه، بسیار دردناک بوده. قبل اپیلاسیون، اطمینان حاصل کنید که موهای شما به اندازه کافی بلند شده باشد. تا نتایج بهتری بگیرید
• اگر پوست شما دچار کبودی و التهاب شده و یا پوست حساسی دارید، به هیچ عنوان اپیلاسیون نکنید؛ زیرا باعث وخیم‌تر شدن آن می‌شود.
• اگر پوستی بیشتر حد معمول حساس دارید از کرم و یا اسپری بی‌حس کننده استفاده کنید تا درد کمتری را احساس کرده و به نتایج بهتری دست یابید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین آموزش اپیلاسیون در ارومیه، آموزش تخصصی اپیلاسیون در ارومیه، مرکز اموزش اپیلاسیون در ارومیه، کلاس دوره اپیلاسیون در ارومیه، آموزشگاه اپیلاسیون در ارومیه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، ارومیهی، مدل، مراکز، تخفیفان، وکس، موم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!