آموزش گریم عروس در ارومیه
  • آموزشگاه تخصصی گریم عروس ارومیه
  • بهترین آموزش گریم عروس در ارومیه

آموزش گریم عروس در ارومیه
سالن زیبایی
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • ارومیه

  • تماس



آموزشگاه گریم عروس هایپر بیوتی ارومیه

خدمات میکاپ عروس در آموزشگاه گریم عروس هایپر بیوتی در ارومیه

آموزشگاه گریم عروس هایپر بیوتی در ارومیه با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات آموزش فوق تخصصی میکاپ و گریم عروس، شینیون، رنگ و لایت و سایر خدمات زیبایی … بصورت کاملا تخصصی.



آموزش گریم عروس در ارومیه

آموزش گریم عروس در ارومیه

آموزش گریم عروس در ارومیه – رشته‌ی آموزش آرایش عروس، یکی از زیرشاخه‌های گریم و میکاپ محسوب می‌شود، اما تفاوت‌هایی با سایر زیرشاخه‌های این رشته دارد، برخی از این تفاوت‌ها را ذکر می‌کنیم؛ این کار نسبت به سایر رشته‌ها، به‌صرف زمان بیشتری نیاز دارد و ظرافت و حساسیت آن‌هم بیشتر است، اما به نسبت سایر رشته‌ها، درآمد حاصل از این کار به‌طور قابل‌توجهی بالاتر می‌باشد.

زمانی که مشتری‌ها در سالن‌های زیبایی، به میکاپ آرتیست مراجعه می‌کنند، او با بررسی فرم چهره‌ی مشتری و تجربیات و آموخته‌های خود درزمینه‌ی آرایش، مثل؛ نحوه‌ی استفاده‌ی صحیح از ابزار و لوازم‌آرایشی و نیز با در نظر گرفتن خواسته‌ها و سلایق مشتریان، بر روی صورت آنها میکاپ و گریم متناسب با هر شخص را انجام می‌دهد. البته هدف اصلی میکاپ آرتیست‌ها از گریم و آرایش، پوشاندن ایرادهای چهره مثل لکه‌های پوستی و دادن جلوه‌ای بهتر و زیباتر به‌صورت مشتری است.

با توجه به تنوع بالایی که در این رشته وجود دارد، مثل انواع آرایش خلیجی، مصری، لبنانی، اروپایی و… و تقاضاهای متنوع مشتریان، برای کسب درآمد بالا در این رشته، هنرجویان باید به انواع سبک و متدهای آرایشی تسلط خوبی داشته باشند.

آموزشگاه تخصصی گریم عروس ارومیه

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه تخصصی گریم عروس ارومیه میپردازیم.

با نزدیک شدن به روز عروسی یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم ها پیدا کردن میکاپ آرتیست و گریموری است که کمکشان کند که در شب عروسی مثل ستاره در مجلس بدرخشند و زیباتر از همیشه به چشم بیایند و یقیناً برای رسیدن به این خواسته خیلی دست و دل بازانه عمل خواهند کرد و برای درخشیدن در مجلس عروسی شان حاضرند هزینه خوبی پرداخت کنند.

در دوره‌ی آموزش گریم و آرایش عروس، با چه مباحثی آشنا می‌شویم؟

• آناتومی و چهره شناسی
• مقدمه‌ای از چگونگی انجام آرایش و میکاپ عروس
• اصول میکاپ و گریم عروس
• نحوه‌ی انجام دادن آن
• آرایش مو، طراحی کردن ناخن، آرایش بدن

صحبتی کلی درباره‌ی دوره‌ی میکاپ و گریم عروس:

برای اینکه افراد بتوانند در سالن‌های زیبایی در این زمینه فعالیت کنند، به مدرک معتبر سازمان فنی حرفه‌ای نیاز خواهند داشت. ازآنجایی‌که تمامی این کلاس‌های آموزشی، زیر نظر مربیان این سازمان برگزار می‌شوند، هنرجویان می‌توانند بعد از اتمام این کلاس‌ها، در آزمون‌های فنی حرفه‌ای شرکت کنند و مدرک معتبر این سازمان را دریافت کرده و مستقیماً وارد بازار کار شوند.

در ابتدای دوره آموزش گریم و میکاپ عروس، هنرجویان ابتدا با نکات و مفاهیم پایه‌ای مثل؛ شناخت انواع تناژ رنگ پوست و انواع پوست‌ها، انواع فرم صورت‌ها و آرایش‌های متناسب هر فرد با توجه به رنگ پوست و فرم چهره‌ی او، نحوه‌ی صحیح پاک‌سازی پوست صورت و زدودن چربی‌ها از سطح پوست آشنا می‌شوند.

در دنیای امروز همه‌چیز با سرعت زیادی در حال پیشرفت است و هر روزه مدها و روش‌های جدید و متنوعی در زمینه‌های زیبایی پدیدار می‌شوند، به همین دلیل سطح توقع مشتری آن‌هم بالا می‌رود و از آرایشگر خود انتظار دارند که یک گریم باکیفیت برای آنها انجام دهد. پس برای کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، به‌روز بودن اطلاعات اهمیت بسیار بالایی دارد. برای رسیدن به این هدف دنبال کردن ژورنال‌های مفید و معتبر دنیا و نیز دنبال کردن صفحات افراد مشهور و سلبریتی ها بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

در طی این دوره‌های آموزشی، علاوه بر آموزش تمام نکات لازم برای آرایش صورت، هر آنچه که هنرجو نیاز است درباره نحوه‌ی آرایش بدن و طراحی کردن ناخن‌ها بداند، به او آموخته خواهد شد. تا او بتواند یک گریم و میکاپ کامل و هماهنگ انجام دهد.

ما با چند نفر هم‌دوره‌ای خواهیم بود؟

تعداد شرکت‌کنندگان در هر کلاس آموزشی، طبق قوانین سازمان فنی حرفه‌ای تعیین خواهد شد، به‌این‌ترتیب که تعداد شرکت‌کنندگان در کلاس‌ها، از یک نفر تا سه نفر، از سه نفر تا پنج نفر و از پنج نفر تا پانزده نفر خواهد بود؛ که این کلاس‌ها به سه صورت؛ خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی برگزار می‌شوند. درصورتی‌که افراد نتوانند در ساعات مشخص‌شده از طرف آموزشگاه، در کلاس‌ها شرکت کنند، کلاس‌هایی در آخر هفته‌ها، روزهای تعطیل و ساعت‌های پایانی روز، برای این دسته از افراد برگزار خواهد شد.

وسایل و ابزار موردنیاز برای دوره‌ی آموزش گریم و میکاپ عروس:

بیشتر افراد کم‌وبیش با انواع لوازم‌آرایشی آشنایی دارند، اما اگر کسی بخواهد به‌صورت حرفه‌ای کار کند، به لوازم پیشرفته‌تری نیاز خواهد داشت؛ مثلاً؛ به‌جای یک رنگ پنکیک یا کرم پودر، او به یک پالت کامل از رنگ‌ها، متناسب با رنگ پوست‌های متفاوت مشتریان، نیاز خواهد داشت. به‌علاوه به‌عنوان یک میکاپ آرتیست عروس، وسایلی برای مدل دادن و شینیون موها و نیز ابزار لازم جهت طراحی کردن ناخن‌ها لازم و ضروری است. پس به‌عنوان یک آرایشگر حرفه‌ای، لوازم‌آرایشی تکمیلی نیاز است، اما از چند قلم کوچک ولی ضروری مثل؛ آینه‌ی دستی کوچک، موچین، قیچی ابرو، تیغ ابرو، پیش‌بند، هدبند اصلاح و دست‌کش نخی، نباید غافل بود.

پس از گذراندن دوره‌ی آموزش میکاپ و گریم عروس، افراد چه توانمندی‌هایی را کسب خواهند کرد؟

افراد در طی دوره‌ی آموزش گریم و میکاپ عروس، تسلط کاملی بر روی نکاتی مثل؛ شناخت انواع پوست و رنگ پوست‌های مختلف افراد، شناخت انواع فرم صورت و آرایش‌های متناسب با آن و نحوه‌ی به‌کارگیری صحیح و اصولی لوازم و ابزار آرایشی برای برجسته‌تر کردن زیبایی‌های صورت و نکات و ترفندهای لازم جهت پوشاندن عیب و نقص‌های افراد، پیدا خواهند کرد.

و همچین با ژورنال‌های مهم و معتبر دنیا و صفحات اینستاگرامی میکاپ آرتیست های حرفه‌ای و سلبریتی ها، آشنا می‌شوند و به‌این‌ترتیب با به‌روزرسانی کردن اطلاعات خود، می‌توانند جواب گوی نیازهای متغیر مشتریان باشند.

موفقیت در این کار هم مانند هر کار دیگری، نیازمند تمرین کردن و پشتکار به خرج دادن، جهت رسیدن به تسلط کافی است؛ که با رعایت این نکات و شرکت در دوره‌های آموزشی، افراد به میکاپ آرتیست های حرفه‌ای در این رشته‌ی پول‌ساز تبدیل می‌شوند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

آموزشگاه تخصصی گریم عروس ارومیه، آموزش گریم عروس در ارومیه، آموزش میکاپ عروس ارومیه، آموزش میکاپ تخصصی عروس در ارومیه، . مربی، دوره، کلاس، مدرک بین المللی، مدرک فنی حرفه ای، فوق تخصصی، میکاپ، قیمت، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، میکاپ و گریم عروس، محفلی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، عربی، اروپایی، غربی، خلیجی، ایرانی، ارومیهی، مدل

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!