بهترین آرایشگاه رنگ مو در ارومیه

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین آرایشگاه برای رنگ مو در ارومیه
  • بهترین سالن رنگ مو در ارومیه

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

حیرا
0443365 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اورموگلینی
0443365 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
صمدزاده
0914205 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هیرو
0914387 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ونوس
0914265 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آینه
0443365 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین آرایشگاه رنگ مو در ارومیه
آرایشگاه رنگ مو در ارومیه
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • ارومیه

  • تماس




بهترین رنگ مو در ارومیه در آرایشگاه هایپر بیوتی ارومیه
خدمات تخصصی رنگ مو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در ارومیه

مرکز تخصصی رنگ مو در ارومیه در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای و رنگ مو



بهترین آرایشگاه رنگ مو در ارومیه

بهترین سالن رنگ مو در ارومیه

بهترین آرایشگاه رنگ مو در ارومیه – تغییر رنگ مو باعث داشتن صورتی بازتر و چهره‌ای جوان‌تر می‌شود، ما می‌توانیم با ظاهر خود بر روی احساس خود و احساس دیگر افراد نزدیک خود تأثیر بگذاریم که در کل برای تغییر موی خانم‌ها، دو روش داریم: رنگ مو و مدل مو؛ البته باز بودن مو خود یک مدل خاص و ساده است؛ ولی در نهایت بازهم خانم‌ها رنگ کردن موهایشان را بیشتر دوست دارند؛ که رنگ کردن موها نسبت به مدل موها تأثیر بیشتری روی زیبایی و چهره خانم‌ها می‌گذارد. پس انتخاب رنگ مو که شکل، قیافه و ظاهر خانم‌ها را تغییر می‌دهد و باعث تنوع و جذابیت خانم‌ها می‌شود، نیازمند رعایت نکات مربوطه و چشم‌گیری است تا پس از تغییر دادن رنگ موهای خود احساس پشیمانی نکنید.

بهترین آرایشگاه رنگ مو در ارومیه

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن رنگ مو در ارومیه می پردازیم.

نکات مهم برای رنگ کردن مو:

یک اینکه چه رنگی به چه پوستی می‌آید که در کل انسان‌ها دو مدل رنگ پوست دارند؛ دو، اینکه قبل از اینکه موها را رنگ کنیم و بعد از آن باید چه کارهایی انجام دهیم تا تأثیر رنگ بر روی جذابیت ما بیشتر شود.

اگر بخواهیم همیشه و حتی با استفاده از انواع آرایش‌ها از رنگ مو بهترین استفاده رو ببریم؛ باید درباره رنگ‌های مو اطلاعات کافی را داشته باشیم. در ادامه بیشتر با این موضوع آشنا می‌شوید.

اکنون برای اینکه رنگ مو تنوع بیشتری روی چهره ما ایجاد و جذابیت بیشتری را در ما حاصل کند؛ باید علم ترکیب رنگ و تنوع رنگ‌ها را بدانیم.

انواع مختلف رنگ مو:

رنگ‌های مو در دو گروه تقسیم‌بندی می‌شوند: موقتی و دائم

رنگ موهای موقتی‌:

رنگ موهای موقتی گونه‌های مختلفی دارد، مثل اسپری، شامپو، محلول، ماژیک و پودر فشرده؛ این نوع رنگ‌ها با شستشو پاک می‌شوند، البته باید بگویم که میزان شستشوی هر کدام از گونه‌های رنگ موهای موقت برای پاک شدن تفاوت دارد بعضی نیازمند یک‌بار شستشو برای پاک شدن و دیگری نیازمند یا 8 بار شستشو برای پاک شدن هستند.

در کل، رنگ موهای موقت بیشتر برای مهمانی‌ها، یا درست کردن مدل مویی خاص توسط آرایشگر شما و یا زدن رنگی فانتزی روی رنگ موی دائمی شما بکار می‌روند؛ قابلیت نفوذ به ساختمان مو را ندارند و صرفاً باعث پوشاندن سطح خارجی مو که به آن کوتیکول مو می‌گویند با رنگ دانه‌ها و تغییر رنگ مو می‌شوند.

رنگ موهای دائم‌:

رنگ موهای دائم خیلی بیشتر از سایر رنگ موها استفاده و طرفدار دارند، دلایل مختلفی برای استفاده و علاقه افراد به این نوع رنگ مو می‌باشد که مهم‌ترین آن‌ها این است که با شستشو از بین نمی‌روند، نفوذ رنگ‌دانه‌ها به عمق مو که به آن کورتکس مو می‌گویند دارند؛

و تنها ایرادی که رنگ موهای دائم دارند این است که فقط باید توجه کرد، برای تغییر رنگ مو به رنگ‌های روشن به دکلره نیاز داریم.

انتخاب رنگ مو:

فقط بر اساس سلیقه و یا علاقه به یک رنگ نمی‌توان رنگ مو را انتخاب کرد، چون دنیای اطراف ما پر از رنگ‌های خاص و چشمگیر است.بلکه معیارهایی برای انتخاب رنگ مو وجود دارد؛مهم‌ترین معیار انتخاب رنگ مو بر اساس نوع پوست شما یعنی سردی یا گرمی پوست شما است!

از کجا بفهمیم پوست ما گرم یا سرد است؟

خب یک آزمایش ساده برای این کار وجود دارد، به محیطی که نور طبیعی خورشید و یا نو زیاد وجود دارد و رنگ‌ها واضح‌تر از همیشه دیده می‌شوند بروید، به رگ‌های مچ دست خود نگاه کنید اگر مایل به رنگ سبز بود پوست شما گرم و اگر میل به رنگ آبی بود پوست شما سرد است، همچنین افرادی که دارای پوست گرمی هستند چشمان قهوه‌ای تیره و موهای تیره هستند و افرادی که داری پوست سردی هستند چشمانی با رنگ‌های روشن مثل آبی، سبز و یا خاکستری دارند؛ افرادی هم هستند که رنگ پوست خنثی دارند، این افراد به راحتی رگ‌های دستشان معلوم نیست.

رنگ مو باید طبق رنگ پوست و هماهنگ با آن باشد؛ افرادی که رنگ پوست آن‌ها خنثی است می‌توانند از هر رنگی که بخواهند استفاده کنند.

رنگ موهای مناسب افراد با پوست‌های گرم:

• قهوه‌ای تیره
• قهوه‌ای گرم
• قهوه‌ای مایل به طلایی
• هایلایت قرمز
• سایه بلوند طلایی
• رنگ‌هایی با پایه قرمز، طلایی و نارنجی

رنگ موهای مناسب افراد با پوست سرد:

• شرابی و بژ
• قهوه‌ای شکلاتی
• مسی
• گیلاسی

رنگ موهایی مثل خاکستری پوست‌های صورتی را خنثی و رنگ موهایی مثل قرمز پوست‌های صورتی را گلگون نشان می‌دهد؛ سایه‌های بنفش باعث متعادل شدن رنگ پوست زرد و درخشان شدن آن می‌شوند و ته رنگ هلویی در رنگ مو به صورت‌های رنگ پریده، رنگ و حرارت می‌دهند.

انتخاب رنگ مو مناسب با رنگ چشم‌ها:

عامل مهم در رنگ کردن مو، رنگ پوست شماست اما رنگ چشم‌ها هم تأثیر بسزایی بر روی رنگ مو می‌گذارند، اگر رنگ چشم‌های شما آبی یا قهوه‌ای روشن باشد و پوست تیره داشته باشید، قهوه‌ای فندقی یا بلوند عسلی مناسب شماست و اگر رنگ چشم‌های شما آبی و سبز و رنگ پوست روشنی دارید، قهوه‌ای روشن، بلوند تیره و یا عسلی مناسب شماست.

در کل بهترین روش انتخاب رنگ و ست کردن آن با آرایش، کمک گرفتن از افراد باتجربه‌ای چون آرایشگرها است.

عوامل تأثیرگذار بر انتخاب رنگ مو:

1 – رنگ پوست
2 – رنگ موی طبیعی
3 – رنگ چشم‌ها
4 – چاقی و لاغری
5 – شخصیت

معمولاً خانم‌ها از رنگ‌های تیره شروع کرده و هر بار رنگ‌های روشن‌تری نسبت به رنگ قبلی را امتحان می‌کنند.

مشکلی که بعضی خانم‌ها در سنین بالاتر عمر خود، با رنگ مو دارند این است که موهای سفید آن‌ها رنگ نمی‌گیرد علت آن این است که رنگ مویی که انتخاب کرده‌اند یا مرغوبیت مناسب را نداشته و یا از رنگ موی طبیعی خود فرد روشن‌تر است.

افراد با تجربه برای رنگ کردن مو انتخاب کنید:

پس از انتخاب رنگ مناسب با توجه به معیارهای گفته شده باید کار را به دست کاردان بسپاریم، یعنی به سراغ آرایشگری متخصص با شیوه‌ی ترکیب رنگ، شناخت دکلره مو و شناخت نوع مو، برویم؛ که با اندکی تحقیق از اطرافیان و اقوام، آرایشگاه مورد نظر خود را به راحتی پیدا می‌کنیم.

استفاده از رنگ‌ها و مواد مرغوب:

رنگ موهای موقتی و یا دائم، اکثراً از مواد شیمیایی تهیه می‌شوند و اگر انتخاب مناسبی نداشته باشیم و از رنگ نامرغوب استفاده کنیم باعث آسیب به حالت مو و از بین رفتن درخشش طبیعی مو می‌شویم.

پس حتماً به نوع، مارک و مدل رنگ‌ها و موادی که تهیه می‌کنیم دقت کنیم و از افراد با تجربه مشورت بگیریم.

اگر شاغل هستید و یا به هر دلیلی وقت کافی برای رسیدن به موها را ندارید بهتر است به جای رنگ کردن کل موها، رگه‌ها، تکه‌هایی از مو، پایین موها را رنگ کنید و یا روی موها سایه بیندازید این‌گونه پس از حدود دو ماه نیاز به ترمیم دارد و مانند رنگ کردن مو پس از یک ماه نیاز به ترمیم نیست!

با توجه به نکات فوق می‌توان چهره و موهایی جذاب‌تر و زیباتر داشته باشید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین رنگ مو در ارومیه، بهترین آرایشگاه رنگ مو در ارومیه، بهترین آرایشگاه برای رنگ مو در ارومیه، بهترین آرایشگاه زنانه ارومیه برای رنگ مو، بهترین سالن رنگ مو در ارومیه، بهترین مرکز رنگ مو در ارومیه، رنگ مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، ارومیهی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!