بهترین آتلیه کودک در ارومیه
  • بهترین آتلیه کودک در ارومیه
  • بهترین آتلیه تخصصی عکس کودک در ارومیه

بهترین آتلیه کودک در ارومیه
بهترین آتلیه کودک در ارومیه
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • ارومیه

  • تماس




بهترین آتلیه کودک در ارومیه در تالار هایپر بیوتی

بهترین آتلیه کودک در ارومیه

بهترین آتلیه کودک در ارومیه با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین آتلیه کودک در ارومیه

بهترین آتلیه عکس کودک در ارومیه

بهترین آتلیه کودک در ارومیه – با انتخاب آتلیه مناسب برای کودکانتان می‌توانید، در آینده گذشته زیبایشان را به بهترین شکل برای آن‌ها به یادگار بگذارید.

بهترین آتلیه کودک در ارومیه

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آتلیه تخصصی عکس کودک در ارومیه می پردازیم.

نکات مهم و کاربردی در انتخاب آتلیه کودک:

برای انتخاب آتلیه‌ای مناسب برای فرزندانتان به مواردی باید توجه کنید ک ما شما را با آن آشنا می‌کنیم

وقتی وارد خانه بزرگ‌ترها می‌شویم اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب می‌کند، عکس‌هایی است که بر دیوار نصب شده و در قاب‌های زیبا جا گرفته و خاطرات زیادی را برای ما یادآوری می‌کند و می‌توان ساعت‌ها آن‌ها را نگاه کرد و راجع به آن‌ها صحبت کرد مخصوصاً عکس‌های کودکان زیبا در هنگام بازی یا در آغوش مادرش با لبخندی بر لب و یا عکس‌هایی که از سفر به یادگار مانده که همه این‌ها برای ما خاطره ساز هستند.

ما در استودیو بامبو به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید بهترین آتلیه کودک را برای دلبندانتان انتخاب کنید و این ویژگی‌های یک آتلیه مناسب را بشناسید:

1. نظافت:

کودکان بسیار حساس هستند و باید جایی که برای عکس‌برداری از آن‌ها انتخاب می‌کنید واقعاً تمیز باشد.

مخصوصاً اگر از وسایل تزیینی و لباس‌های خاص برای آن‌ها استفاده می‌کنید، باید مطمئن باشید که هم پاکیزه است و هم اینکه هیچ‌گونه خطری برای کودک ندارد.

2. عکاس کودک:

یکی از مهم‌ترین نکات آتلیه کودک خود فردی است که از کودک عکس می‌گیرد و او باید فردی با صبر زیاد و بسیار خوش‌اخلاق باشد.

همچنین حتماً باید فردی متخصص با تجربه بالا باشد و توان آن را داشته باشد که حتی با خواندن شعر و بازی‌های کودکانه بتواند کودک را در حالتی خاص و زیبا قرار دهد تا عکسی جالب به یادگار بماند.

3. نمونه کار:

می‌توانید قبل از انتخاب آتلیه برای فرزندتان کارها و نمونه عکس‌های آن را با دیگر آتلیه‌ها مقایسه کنید و عروسک‌ها و وسایل کمکی که برای عکس‌برداری دارند را با دیگر آتلیه‌ها مقایسه کنید.

4. روتوش:

گرچه تمام بچه‌ها زیبا هستند و احتیاج به زیباسازی عکس ندارند، اما عکاس خوب باید بتواند از نورپردازی در عکس گرفتن، استفاده لازم را ببرد و کادری مناسب برای کودک و اطراف آن درست کند.

5. چاپ و رنگ:

بهترین عکاس آن است که از کاغذ سیلک استفاده کند که عکس راحت تمیز شود و ماندگاری بالایی داشته باشد و همچنین چاپ عکس را به بهترین لابراتوارها بسپارد.

6. پرسنل

تمامی افرادی که در یک آتلیه کار می‌کنند باید با اخلاق و صبور باشند و بتوانند بهترین خاطره را برای شما و فرزندتان به یادگار بگذارند.

7. محیط آتلیه:

آتلیه باید محیطی آرام و شاد داشته باشد؛ همچنین از لحاظ بزرگی، دما و تهویه مناسب باشد و محل انتظار و انتخاب عکس داشته باشد.

8. مکان آتلیه:

نزدیک بودن به خیابان‌های اصلی، جای پارک برای ماشین و امکانات رفاهی ساختمان مانند آسانسور برای آتلیه خوب ضروری است.

9. قیمت:

هیچ ارزونی یا گرونی بدون دلیل نیست، اما سعی کنید به تمام ویژگی‌های آتلیه توجه کنید و فقط از لحاظ قیمت مقایسه نکنید؛ بهتر است قیمت تنها معیار شما برای انتخاب آتلیه نباشد و بدانید کیفیت ارزش بیشتری دارد.

اشتباهات مادران در هنگام انتخاب آتلیه برای کودکانشان:

حال چند اشتباه که مادران در انتخاب آتلیه دارند را ذکر می‌کنیم و برای شما یادآور می‌شویم که به این نکات حتماً توجه لازم را مبذول نمایید:

گرچه آتلیه کودک نیاز به سابقه کار و کیفیت در عکس دارد، اما بعضی از اشتباهات مادران هم خودشان را به زحمت می‌اندازد هم به روند بهبود آتلیه کودک، کمکی نمی‌کند.

آتلیه باید محلی آرام با افرادی باشد که روانشناختی کودک را می‌دانند.

● قیمت در اولویت:

اکثراً بعد از مراجعه به آتلیه اولین سؤالشان راجع به قیمت است، در صورتی که کیفیت عکس، محیط آتلیه و نمونه کارهای آنجا بسیار مهم‌تر است و اگر دقت کنید هیچ ارزانی بدون حکمت نیست و همچنین گرانی بسیار هم نشان بر کیفیت خاصی برعکس نیست بلکه قیمت عکس بنا بر کیفیت و محیط آتلیه باید مناسب باشد.

● در نظر گرفت یک بعد در عکس:

عکس کودک، یک عکس ثابت و یا یک عکس پرسنلی معمولی نیست و پیرامون کودک بسیار مهم است؛ همچنین عکس گرفتن از او در حالت‌های مختلف با ژست‌های متفاوت و زیبا، یا حتی در خواب و با وسایل و لباس‌های مختلف بسیار حائز اهمیت است و باید اجازه دهید کودک حرکت کند، بازی کند و محیط‌های متفاوتی را برای گرفتن عکس از او امتحان کنید.

● اصرار بر گرفتن عکس با ژست خاص:

اکثراً مادران خواهان ژست خاصی از کودکشان هستند و ایده‌هایی در ذهن دارند که خواهان اجرای آن توسط عکاس کودک هستند و یا ژست‌هایی که قبلاً دیدن، یا شنیدن و یا در اینترنت سرچ کرده‌اند؛ اما بهتر آن است که از محیط آتلیه و فرد عکاس برای ایده پردازی کمک بگیرند و دست او را برای عکس‌برداری از کودک باز بگذارند.

● آماده کردن کودک برای آتلیه:

بهتر است قبل از بردن فرزندمان به آتلیه فضای آنجا را برای او توضیح دهیم و با او راجع به چگونه عکس گرفتن و محیط آنجا صحبت کنیم و چون احتمال دارد زمان زیادی در آنجا بگذرانیم حدود چندین ساعت بهتر است خودمان از قبل سری به آنجا بزنیم و با امکانات آنجا آشنا شویم.

● دخالت در روند عکاسی:

اکثر مادران در هنگام عکس گرفتن نظرات خاصی دارند و می‌خواهند آن‌ها انجام شود؛ اما بهتر است به همکاران عکاس اعتماد کنند.

بدانید ما در گروه استودیو بامبو بهترین و با تجربه ترین عکاسان کودک را برای گرفتن عکس از کودک دلبندتان دارا هستیم پس به ما اعتماد کنید.

معرفی استودیو بامبو:

این استودیو از بهترین و با تجربه ترین عکاسان کودک کمک می‌گیرد، از دوربین‌های پیشرفته و فوق حرفه‌ای استفاده می‌کند، محیطی آرام و زیبا را برای آرامش شما و ثبت خاطره فرزندتان برگزیده است.

در گروه استودیو بامبو از پرسنل صبور و مهربانی کمک گرفته شده است تا شما به عنوان مادر یا خانواده کودک، روزی به یاد ماندنی داشته باشید.

در انتها توصیه می‌کنیم حتماً ازوب سایت استودیو بامبو دیدن کنید، با شماره‌هایی که در سایت گذاشته شده تماس حاصل فرمایید، خدمات ما را در سایت استودیو بامبو جستجو کنید و حتماً از این استودیو با امکانات کامل دیدن فرمایید.

عکس‌ها بهترین و ماندگارترین یادگاری‌ها هستند پس با انتخاب آتلیه مناسب آن‌ها را ماندگار کنید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین آتلیه کودک در ارومیه، بهترین آتلیه عکس کودک در ارومیه، بهترین آتلیه تخصصی کودک در ارومیه، عکاسی کودک، عکاسی نوزاد، بچه، آتلیه های، اتلیه های، هزینه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، ارومیهی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!