بهترین اصلاح ابرو در ارومیه

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین اصلاح ابرو در ارومیه
  •  اصلاح خوب ابرو در ارومیه

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

آینه
0443365 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رویای زیبایی
0914551 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
الناز
0930466 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
دینا
0991181 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شیرین مقدم
0903367 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
یاس سفید
0990421 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین اصلاح ابرو در ارومیه
آرایشگاه اصلاح ابرو
  • 0914 345 ****
  • 041 1234 ****
  • ارومیه

  • تماس



بهترین اصلاح ابرو در ارومیه در آرایشگاه هایپر بیوتی ارومیه

خدمات تخصصی اصلاح ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در ارومیه

مرکز تخصصی اصلاح ابرو در ارومیه در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و اصلاح ابرو



بهترین اصلاح ابرو در ارومیه

بهترین اصلاح ابرو در ارومیه

اصلاح خوب ابرو در ارومیه

بهترین اصلاح ابرو در ارومیه -ابروها یکی از ارکان زیبایی صورت در خانم ها می باشند که زیباتر ساختن آنان تاثیر بسزایی در زیبایی هر خانمی خواهد داشت، با تغییر مدل ابرو خواه ناخواه مدل صورت و حالت چشم ها هم تغییر می کنند. زیبایی شکل ابروها جلوه ی ویژه ای به چشمان فرد می بخشد. همان طور که موهای زیبا و مرتب صورت راجذاب تر نشان می دهد و یک تصویر زیبا ازخودبه یادگار خواهد گذاشت.

داشتن ابروهای زیبا تاثیر چشم گیری در جذابیت فرد خواهد داشت که اگر فرد کمی نسبت به آن بی توجهی کند ممکن است این زیبایی ازبین برود. ابروهای پروزیبا برای هر خانمی حائز اهمیت بسیاری است به صورتی که هیچ کس راضی نمی شود، ابروهای خود رابه دست هرکسی بسپارد، ترجیح می دهد تا جایی که ممکن است خودش ابروها را اصلاح کند.

اصلاح خوب ابرو در ارومیه

بهترین اصلاح ابرو در ارومیه

در اینجا به بررسی و معرفی اصلاح خوب ابرو در ارومیه می پردازیم.

آیا راهنمای درست و قوانین این کار را می دانید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر با ما همراه باشید تا انتهای مطلب به تمامی سوال هایتان پاسخ داده خواهدشد.

انواع چشمها:

۱-چشم گرد
۲-چشم کشیده و درشت
۳-چشم درشت و خمار
۴-چشم با پلک افتاده
۵-چشم بادامی یاریز

چشم های گرد:

ابرو مناسب برای چشم گرد نباید حالت داشته باشد؛ چراکه به حالت گردی آنها می افزاید. چشم گرد باید هر چه بیشتر از حالت گردی چشم خود با ابرو بکاهد؛ که به این منظور تنها مدل ابرو که حالت خاصی ندارد؛ همان ابرو صاف است است که تا حدودی از گردی چشم می کاهد و به آن جلوه خوبی می دهد.

چشم های کشیده و درشت:

برای این نوع چشم ها بهتر است همان تقسیم بندی قبل که توضیح دادیم را اجرا کنیم، یعنی نسبت ۲ به ۱ تاج تا آرک ودم. دقت کنید که آرک ابرو در قسمت یک سوم بیرونی چشم می باشد.

چشم های درشت و خمار:

خمار بودن این نوع چشم نقص برای آن محسوب می شود؛ که باید برعکس مدل ابرو چشم گرد عمل کرد. ما باید با ابروی مناسب تا حدودی این نقص را برطرف کنیم. ابرو مناسب برای این نوع چشم ابروی شکسته می باشد؛ پس باید از انتهای ابرو حجم بیشتری از مورا برداشته تا شکستگی بیشتری ایجاد شود و همانطور آرک را کمی جلوتر آورده تا جلوه خوبی به ابروها بدهد. البته این را هم ذکر کنیم که هرچه چشم درشت تر باشد؛ ابرو باید باریک تر شود.

چشم های ریز:

برای این سبک چشم ها، هرچه ابروها کشیده تروبلندتر باشند، چشم ها درشت تر نشان داده می شوندپس از اندازه ی ابرو کم نمی کنیم.

ارتباط بین ابرو و نقص های بینی:

با کشیدن یک خط مستقیم از تاج تا گودی پره های بینی یک خط عمودی ایجاد می‌شود؛ که جای تاج را به ما نشان می‌دهد. اما بعضی از بینی ها در پایین پهن هستند؛ که ما برای رفع این نقص باید فاصله بین دو تاج ابرو را به کمتر کنیم؛ یعنی هرچه فاصله بین دو تاج بیشتر باشد بینی را پهن تر نشان میدهد و برعکس. البته این مورد ما ابروهای پرپشت و کامل را در نظر گرفتیم برای ابروهای کم باید از سایه ابرو و یک برس استفاده کنیم تا ابوی باب میل خود و مشتری بسازیم.

سایه ابرو:

استفاده از سایه ابرو برای پرکردن قسمت های خالی ابرو گزینه ی مناسبی است‌. می دانیم که مواد شیمیایی برای ابروها چندان مناسب نیستندواستفاده ازمدادهای ابرو به دلیل چربی زیاد به رشد و حجم ابروها صدمه میزنند؛ بنابراین بهترین راه تقویت برای ابروها استفاده از روغن بادام وروغن های تقویت کننده ی ابرو می باشد.

نقطه آغاز ابروها:

یک مداد یا خود خوار به صورت عمودی در جفت بینی خود قرار می دهیم؛ نقطه تقاطع خودکار و ابرو همان نقطه شروع ابرو است.

مشخص کردن نقطه ی ابرو:

مداد را کنار بینی به سمت خارجی چشم (قسمت رنگی چشم) نگه داشته ومحل برخوردمداد باابرو، محل بلندترین نقطه ی ابرو را نمایان می کند.

مشخص کردن نقطه ی پایان ابرو:

مداد را طوری نگه دارید که راستای آن از کنار گوشه ی خارجی چشم ها بگذرد. محل برخورد باابروی شما دقیقا نقطه ی پایانی ابرو است.

مناسبترین فرم ابرو:

هر ابرو در نگاه نخست باید دوخط واضح داشته باشد؛ که یکی از نقطه شروع ابروتا بلندترین نقطه ابرو و دیگری از بلندترین نقطه ابرو تا ته آن است این خطوط باید به هم پیوسته باشند و در آخر باریک تر باشد

نکته:

اگر تاکنون اصلاح ابرو انجام نداده اید بهتر است، برای بار اول این کار رابه عهده ی یک فردمتخصص بگذارید تا به بهترین شکل ابروهایتان را فرم دهدوهمیشه به یادداشته باشید که برای کمتر شدن میزان درداصلاح ابرو، می توانید ه ابروها را در جهت رشد بردارید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین اصلاح ابرو در ارومیه، اصلاح ابرو خوب در ارومیه، متخصص اصلاح ابرو در ارومیه، اصلاح تخصصی ابرو در ارومیه، مرکز اصلاح ابرو در ارومیه، مرکز تخصصی اصلاح ابرو در ارومیه، بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در ارومیه، بهترین آرایشگاه برای برداشتن ابرو در ارومیه، اصلاح ابرو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، ارومیه‌ی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!