بهترین شینیون کار ارومیه

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین شینیون کار ارومیه
  • سالن شینیون ارومیه

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

ویونا
0937216 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رامین فر
0443365 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
منیر
0443346 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نیلای
0914607 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هانای
04433348 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اصلاحی
0914685 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین شینیون کار ارومیه
سالن زیبایی
  • 0914 345 ****
  • 044 1234 ****
  • ارومیه

  • تماس



سالن زیبایی هایپر بیوتی ارومیه

خدمات شینیون در سالن زیبایی هایپر بیوتی در ارومیه

سالن زیبایی هایپر بیوتی در ارومیه با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات فوق تخصصی گریم و میکاپ عروس، شینیون و براشینگ، بافت مو، کاشت ناخن ، اکستنشن مژه و … بصورت کاملا تخصصی و بهترین شینیون کار ارومیه.



بهترین شینیون کار ارومیه

بهترین شینیون کار ارومیه – همه دختر خانم ها از کودکی رویای شیرین عروس شدن و بوسیدن لباس زیبای عروس را همراه خود دارند و همواره خود را در آن حالت زیبا تجسم می کنند. برای همین است که با نزدیک شدن به روز عروسیشان استرس می گیرند که به کدام سالن زیبایی بروند و زیباترین شب زندگیشان را به دستان کدام میکاپ کار و شینیون کار بسپارند، که صد البته دغدغه ی به جا و درستی است، چرا که زیبایی شب عروسی تا پایان زندگی همراه می ماند و هر لحظه با اندیشیدن به آن شب لبخند رضایت را بر لب می آورد، در آن زمان است که حتی با گذشت سالهای بسیاری باز هم با شوق عکسهای آن شب را نگاه خواهید کرد.

به همین دلیل است که توصیه می کنیم اطلاعات خود را در رابطه با سالن زیبایی و خدمات عروس سالن ها کامل کنید تا زیباترین شب زندگیتان به زیباترین شکل ممکن طی شود.

سالن شینیون عروس ارومیه

در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین شینیون کار ارومیه می پردازیم.

شینیون مو چیست؟

به طور کلی شینیون یعنی جمع کردن و ثابت نگه داشتن موهای نسبتاً بلند و طراحی مدلها و فرم های گوناگون مو است.
شینیون برگرفته از اصطلاحی است فرانسوی به معنای پس گردن که همان جمع کردن موها با انطباق در پشت سر است که سبکهای مختلفی دارد.

در کل آراستن مو برای حضور در مراسمی خاص را شینیون می نامند.
لازمه ی یک شینیون شیک و شکیل در ابتدای کار یک براشینگ حرفه ای است که باعث زیباتر جلوه پیداکردن شینیون می شود.

معرفی انواع شینیون مو:

بهتر است برای شناخت بیشتر با انواع شینیون های رایج آشنا شویم:

انواع شینیون:

شینیون موی کوتاه:

شینیون خطی یا کاغذی بسیار ظریف و زیبا است و حالتی ورقه ای دارد و این روز ها بیشتر مورد پسند خانم های خاص پسند قرار می گیرد و به خاطر ظرافتش زیبایی خاصی دارد که مورد پسند اغلب مشتریان است.

شینیون خطی:

این در حالتی است که موی مشتری به قدری کوتاه باشد که امکان اضافه کردن مو و سنجاق نمودن مو و پروتز وجود نداشته باشد که در آن حالت از چسبهای بخصوص و قوی مشغول حالت دادن به موهای اضافه مشتری می شویم.

شینیون باز:

این مدل شینیون برای موهای بلند بسیار مناسب است که با توجه به سلیقه شینیون کار و همچنین مدل لباس مشتری می توان از مروارید و سنجاق های زیبا و گلدار هم در آن استفاده کرد که زیبایی و جذابیت شینیون را چند برابر می کند و حتی جلوه ای خاص به لباس یقه باز مشتری هم می دهد.

شینیون عروس:

شینیون عروس خانمها با توجه به لباس عروس و تور و تاجی که مورد استفاده قرار می گیرد باید به گونه ای باشد که عروس خانم در تمام طول مراسم احساس راحتی و سبکی داشته باشد. البته شینیون خطی یکی از پر طرفدارترین شینیون ها در بین عروس خانم ها به حساب می آید.

شینیون جلوی مو:

شینیون جلوی مو با توجه به مراسمی که فرد می خواهد در آن حضور پیدا کند ارائه می شود و بیشتر به صورت بافت جلوی سر و همچنین آراستن چتری های جلوی موی مشتری انجام می شود.

شینیون ساده:

همانطور که از اسمش پیداست به ساده ترین شکل ممکن جمع کردن مو در پشت سر و آرایش ساده مو را می نامند که امروزه به شینیون اروپایی معروف شده است.

در شینیون ساده هیچ گونه ابزار اضافی یا پروتز استفاده نمی شود و زیبایی این نوع شنیون به سادگی آن است.

شینیون بافت:

شینیون بافت یا شینیون رومی هم نوعی از شینیون است که با بافت قسمتی از موهای مشتری جلوه ی زیبایی به مو داده می شود که انواع مختلفی دارد، همانند شینیون بافت رومی، بافت تاج، بافت تیغ ماهی و …

نکات کلیدی از شینیون مو:

در شینیون مهم ترین نکته پیدا نمودن سنجاق است و زیباترین شینیون، شینیونی است که با استفاده از کم ترین سنجاق، شینیون محکم و حرفه ای داشته باشیم.
شناخت انواع موی سر و هم چنین قد و سلیقه ی مشتری و فرم صورت و سر و گردن از نکات اساسی که هر شینیون کار باید مد نظر داشته باشد تا بتواند زیباترین کار را ارائه دهد.
استفاده از محصولات فرم دهنده مو مثل تافت و ژل و … هم بستگی به جنس مو و سبک کار شینیون کار دارد.

ابزار شینیون مو:

ابزار شینیون مثل گیره مو، سنجاق مو، تل، تور و انواع فرم دهنده ها که بسته به نوع شینیون و سبک شینیون کار مورد استفاده قرار می گیرد.
ابزارهای متفاوتی که در آراستن مو به کار می رود بیشتر برای حجم دادن موها در شینیون موی مشتری است که دارای موهای کم پشت و کوتاه می باشد.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
شینیون کار خوب در ارومیه، بهترین شینیون کار ارومیه، شینیون کار حرفه ای ارومیه، آرایشگاه خوب برای میکاپ و شینیون ارومیه. میکاپ، قیمت، آموزش، هزینه، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، شنیون عروس، محفلی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، عربی، اروپایی، شرقی، خلیجی، ایرانی، مدل

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!