بهترین رنگ کار مو در ارومیه

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین رنگ کار مو در ارومیه
  • بهترین رنگ کار مو در ارومیه

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

شایلین
0443237 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سانی
0443344 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هیرو
0914387 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ونوس
0914265 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اورموگلینی
0443365 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حیرا
0443365 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین رنگ کار مو در ارومیه
رنگ کار مو در ارومیه
  • 0914 345 ****
  • 0441 1234 ****
  • ارومیه

  • تماس



بهترین رنگ کار در مرکز آموزشی هایپر بیوتی ارومیه

رنگ کار حرفه ای مو به صورت تخصصی در هایپر بیوتی در ارومیه

سالن تخصصی رنگ کار مو خوب در ارومیه با مدیرت خانم *** با ارائه بهترین خدمات رنگ کار مو در سالن تخصصی هایپر بیوتی



بهترین رنگ کار مو در ارومیه

بهترین رنگ کار مو در ارومیه

بهترین رنگ کار مو در ارومیه – جهت رنگ کردن موهای خود ابتدا اطراف صورت، اطراف گوش، گردن، پیشانی و… را کرم مرطوب کننده بزنید تا پوست شما رنگ نگیرد. سپس با حوله ای، اطراف گردن تان را بپوشانید، زیرا رنگ باعث التهاب پوست گردن می شود. لباس خود را با یک لباس کهنه تعویض کنید زیرا ریختن رنگ بر روی لباس سبب از بین رفتن لباستان می شود. قبل از رنگ کردن موهایتان حتما دستکش دست تان کنید. اگر هم پوست تان در حین رنگ نمودن مو لک شد نگران نباشید و با الکل طبی رنگ را از بین ببرید.

بهترین رنگ کار مو در ارومیه

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین رنگ کار مو در ارومیه می پردازیم.

در چه ظرفی رنگ ها را مخلوط کنید؟

در یک ظرف غیرفلزی مقدار لازم از رنگ مورد نظرتان را بریزید و به آن اکسیدان اضافه کرده و با قلم رنگ با هم مخلوط کنید تا ترکیبی یکنواخت به دست آید.

برای رنگ کردن مو از کجای سر شروع کنید؟

اگر موهای تان را تا بحال رنگ نکرده اید و موهای طبیعی و رنگ نشده دارید، دقت کنید که باید به گونه ای موها را رنگ کنید تا روی هر تار مو رنگ کافی وجود داشته باشد. برای رنگ کردن موها ابتدا از قسمت های انتهایی و طولی این کار را شروع کنید طوری که رنگ مو با ریشه مو 5/2 سانتی متر فاصله داشته باشد یعنی ریشه موها را رنگ نکنید، 10 دقیقه صبر کنید و سپس رنگ را به ریشه مو بزنید.

برای اینکه موها رنگ بگیرند اگر موهایتان نازک است رنگ مو باید 30 دقیقه واگر موهای ضخیم دارید رنگ مو باید 40 دقیقه روی آن باشد. پیش از این هم در بخش آرایش و زیبایی دنیای مد نمناک گفته بودیم که رنگ کردن مو را از پشت سر شروع کرده و به طرف جلوی سر ادامه دهید. برای رنگ کردن موهای خاکستری و سفید بهتر است رنگ را از جایی که موی خاکستری یا روشن بیشتر است مانند جلوی سر شروع کنید.

آبکشی را جدی بگیرید.

برای جلوگیری از ریزش مو پس از رنگ کردن موها، موهایتان را با آب سرد یا آب ولرم آبکشی کنید.

رنگ کردن ابروها و مژه ها حساسیت زا است.

رنگ کردن ابرو با رنگ مو به این علت که رنگ مو مواد شیمیایی بسیاری در خود دارد، می تواند باعث حساسیت شدید شود.

برای رنگ گرفتن موی زبر چه کار کنیم؟

اگر موهایتان بسیار زبر و در برابر رنگ مقاوم است، قبل از رنگ کردن موهایتان را نرم کنید زیرا لایه های کوتیکول با نرم کردن، رنگ را بهتر جذب می کنند.

موهای تان را بدون تست رنگ نکنید و به رنگ های روی جعبه زیاد اعتماد نکنید.

اگر تا به حال از رنگ مو استفاده نکرده اید و یا مارک خاصی از رنگ مو را انتخاب کرده اید، قبل از رنگ کردن موهای خود قسمت از رنگ را برای اینکه بفهمید به آن حساسیت دارید یا نه روی گردن یا کنار گوش بگذارید.

اگر با علائمی مانند قرمزی، تورم، التهاب و… رو برو شدید و روی پوست تان احساس ناراحتی نمودید به این رنگ مو حساسیت دارید و باید به سرعت رنگ را بشویید. برای انتخاب رنگ مورد نظرتان به رنگ روی جعبه اطمینان نکنید و از آرایشگرتان بخواهید تا یک رنگ مناسب هماهنگ با پوستتان برای شما انتخاب کند.

هنگام رنگ کردن مو این اشتباهات را مرتکب نشوید.

قبل از اینکه موهای خود را رنگ کنید باید موهایتان تمیز و عاری از هر گونه چربی یا کثیفی باشد تا بهتر رنگ بگیرد پس چند ساعت قبل از رنگ کردن مو، موهایتان را با شامپو بشویید اما از نرم کننده استفاده نکنید. هنگام رنگ اگر موها مرطوب باشد بهتر است زیرا موهای خشک رنگ را مدت کوتاه تری در خود نگه می دارد.

پیشنهاد انتخاب بهترین رنگ توسط بهترین رنگ کار مو در ارومیه:

رنگـ هـای شـرابی، مسـی، شـاه بلوطی، فنـدقی و آجری برای افرادی با پوست تیره مناسب است. رنگ موهای بـلوند خاکـستـری یـا صدفی، قهوه ای مات، بـلونـد دودی و های لایت آبی یا قرمزبرای افرادی با پوست روشن مناسب است. رنگ موهای شـیـری، گـلبـهـی، مسـی، کـرم نـخـودی، قهوه ای، فندقی و عسلی برای افرادی با پوست های گندمگون و برنزه مناسب است. رنگ موهای کرم گلی، زیتونی تیره و قهوه ای تیره برای افرادی با پوست های صورتی و سرخ مناسب است. رنگ موهای آبی خاکستری، آبی تیره، قهوه ای و مشکی برای افرادی با چشم های آبی مناسب است. رنگ موهای طلایی، فندقی، مسی و قهوه ای سوخته برای افرادی با چشم های کهربایی مناسب است.

رنگ کردن مو باعث سفیدی مو می شود؟

از مهم ترین علت های سفیدی مو ژنتیک است. برخی افراد به طور ژنتیکی موهایشان زودتر سفید می شود اما موی بعضی دیگر دیرترسفید می شود. از علت های سفید شدن موها بعضی از بیماری های خاص مثل بیماری های غدد داخلی، بیماری های سیستم عصبی، شوک های جسمی و روانی و… نیز می تواند باشد که با بهبود و یا درمان بیماری، مو رنگ طبیعی خود را به دست می آورد اما موهایی که قبلا رشد کرده اند، سفید می مانند.

رنگ کردن به موها آسیب می زند؟

استفاده از رنگ مو به دفعات کم به موها آسیب نمی زند و عوارضی ندارد اما رنگ کردن مو به دفعات زیاد جنس موهای شما را خراب می کند و اگرطی سال موهایتان را زیاد رنگ کنید که ریشه موها آسیب ببینند دچار ریزش مو نیز خواهید شد پس بهتر است سالی بیش از پنج یا شش بار موهای تان را رنگ نکنید. رنگ کردن بیش از این حد موها سبب خراب شدن جنس موهای تان، از بین رفتن طراوت و شادابی موهایتان و به وجود آمدن موخره می شود.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

شستشوی موها با آب داغ بعد از رنگ کردن مناسب است؟

خیر. موها را با آب سرد یا آب ولرم بشویید.

آیا میتوانم بعد از رنگ کردن موها، آنها را با آب داغ بشویم؟

این کار صلاح نیست بهتر است که موها را با آب سرد یا با آب ولرم شستشو دهید.

رنگ کار هایلات قرمز و آبی را برای چه کسانی استفاده می‌کند؟

خانمهایی که پوست صورتشان روشن است.

توصیه رنگ کار قبل از رنگ مو چیست؟

شستن موها و تمیز بودن موها توصیه رنگ کار قبل از رنگ کردن است چون موهای تمیز بهتر رنگ را جذب می‌کنند.

رنگ کار رنگ مسی را برای چه کسانی استفاده می‌کند؟

خانمهایی که رنگ چشمانشان کهربایی است.


کلمات کلیدی:
بهترین رنگ کار مو در ارومیه، رنگ کار حرفه ای مو در ارومیه، رنگ کار خوب مو ارومیه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، ارومیه، طبیعی،

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!