بهترین مزون لباس عروس در مشهد
  • بهترین مزون لباس عروس در مشهد
  • بهترین مزون های لباس عروس در مشهد

بهترین مزون لباس عروس در مشهد
سالن زیبایی
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • مشهد، مشهد

  • تماس



مزون هایپر بیوتی مشهد

بهترین لباس عروس در مزون هایپر بیوتی در مشهد

سالن زیبایی هایپر بیوتی در مشهد با مدیرت خانم *** ارائه کننده جدیدترین مدل های لباس عروس.



بهترین مزون لباس عروس در مشهد

بهترین مزون لباس عروس در مشهد

بهترین مزون لباس عروس در مشهد – لباس عروس در تمامی جوامع حتی از دوران‌های قدیم یک مسئله‌ی مهم و حیاتی بوده است. در زمان‌های قدیم خانم‌های عروس از رنگ‌های شاد و روشن استفاده می‌کردند و امروزه رنگ لباس عروس معمولاً سفید است. انتخاب درست لباس عروس بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه خانم‌ها با پوشیدن این لباس، خود را در معرض نمایش همگان قرار می‌دهند؛ پس نحوه‌ی دیده شدن عروس و زیبایی لباس و اندام عروس خانم در این شب خاص بسیار مهم است. عروس خانم‌ها درصورتی‌که لباس را به‌خوبی انتخاب کنند؛ زیبایشان در این شب عروسی چند برابر می‌شود. در مزون عروس، هر فردی می‌تواند متناسب با اندام خود یک لباس عروس به‌ یادماندنی و خاص خود را انتخاب نماید.

بهترین مزون های لباس عروس در مشهد

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مزون لباس عروس در مشهد می پردازیم.

نکات مهم و اساسی که باید قبل از انتخاب لباس عروس در نظر بگیرید شامل موارد زیر است:

• علایق خاص خودتان را در نظر بگیرید.
• حتماً صبحانه بخوريد و بعد لباس عروس را پرو کنيد.
• کسانی را که ارتباط و هماهنگی خوبی با شما دارند را همراه خود برای پرو ببرید.
• کفش عروسی را زودتر بخريد.
• همراه آقايان، دنبال لباس عروس نرويد.
• لباس‌زیر مناسب بپوشيد.
• سايز لباس عروس باید متناسب با اندام فعلی خودتان باشد.
• با لباس دلخواهتان راه بروید و بچرخيد.
• اصول تناسب را از ياد نبريد.
• محدودیت‌های هر فصل برای عروسی در نظر بگیرید.

1- علایق خاص خودتان را در نظر بگیرید:

انتخاب لباس عروس و ویژگی‌های جشن عروسی باید بر اساس خواسته‌ها و علایق شما باشد، این شما هستید که باید انتخاب کنید که جشن عروسی به‌صورت سنتی، مدرن، کلاسيک، شيک و یا حتی متفاوت‌تر باشد، لباس عروس چه سبکی داشته باشد و با پوشیدن آنچه حسی خواهید داشت و دوست دارید در نظر دیگران چگونه به نظر برسید، لباس دارای زرق‌وبرق خاصی باشد یا نه همگی به سلیقه و خواست شما بستگی دارد پس در مرحله‌ی اول ویژگی‌های جشن عروسی و لباس عروس خود را مشخص نمایید؛ به همین راحتی می‌توانید انتخاب درست و متناسب با اندام خود را داشته باشید.

2- حتماً صبحانه بخوريد و بعد لباس عروس را پرو کنيد:

برای اینکه سایز واقعی بدن شما به‌درستی مشخص شود قبل از پرو لباس عروس حتماً صبحانه بخورید چراکه نخوردن صبحانه باعث کوچک‌تر شدن حجم شکمتان می‌شود و شمارا بعد از انتخاب دچار مشکل می‌کند؛ بخصوص برای افراد چاق این مسئله حائز اهمیت است.

3-کسانی را که ارتباط و هماهنگی خوبی با شما دارند را همراه خود برای پرو ببرید:

افراد سلیقه‌های متفاوتی دارند و شما باید به سلیقه‌ی خود توجه کنید؛ از همه افراد نظرخواهی نکنید. همراه زیادی را با خودتان برای پرو نبرید زیرا شما را در انتخاب گیج خواهند کرد تنها کسانی را با خود ببرید که کاملاً به آن‌ها اعتماد دارید و روحیه و سلیقه‌ی نزدیک به هم را داشته باشید.

4- کفش عروسی را زودتر بخريد:

برای اینکه بلندی لباس و دنباله لباس کاملاً مشخص شود باید هنگام پرو همان کفشی را که می‌خواهید در شب عروسی بپوشید به پا کنید.

5- همراه آقايان، دنبال لباس عروس نرويد:

ازآنجایی‌که آقایان کم‌ حوصله هستند و انتخاب لباس عروس یک ذوق و سلیقه‌ی خاصی دارد و زمان‌بر است؛ آن‌ها را با خود نبرید تا بتوانید سر فرصت و حوصله یک لباس خوب و زیبا را انتخاب کنید.

6- لباس‌زیر مناسب بپوشيد:

قبل از پرو لباس عروس حتماً یک لباس ‌زیر متناسب با لباس عروس تهیه نمایید؛ مثلاً برای پرو لباس عروس دکلته باید لباس ‌زیر بدون بند ، همراه خود داشته باشید.

7- سايز لباس عروس باید متناسب با اندام فعلی خودتان باشد:

شما در شب عروسی نباید درگیر لباس خودتان باشید. لباس باید به‌ گونه‌ای باشد که با خیالی آسوده شب را بگذرانید؛ به دلیل استرس زیاد در روزهای قبل از عروسی، امکان لاغر شدن عروس خانم‌ها وجود دارد به همین دلیل از خیاط خود بخواهید تا قبل از پوشیدن لباس، آن را درست نماید. شما باید لباسی که متناسب بدن شما هست انتخاب کنید تا در کل شب مجبور به درست کردن لباس نباشید . انتخاب درست باعث می‌شود تا از این شب نهایت لذت را ببرید.

8- با لباس دلخواهتان راه بروید و بچرخيد:

لباسی را که انتخاب و پرو می‌کنید حتماً با آن مسافتی را در مزون راه بروید، چرخ بزنید، بنشینید و لباس را از لحاظ تنگی و گشادی مورد بررسی قرار بدهید . وقتی مطمئن شدید در آن کاملاً راحت هستید آن لباس را انتخاب نمایید.

9- اصول تناسب را از ياد نبريد:

فراموش نکنید لباس را بر اساس اندامی که دارید انتخاب کنید نه بر اساس اندامی که دوست دارید داشته باشید. هر شخصی با توجه به مدل اندامی خود باید لباس عروس خود را انتخاب نماید؛ مثلاً کسانی که اندام گلابی‌شکل دارند نباید لباس تنگ و چسبان بگیرند. در مزون عروس انواع لباس‌ها، برای انواع اندام‌ها وجود دارد؛ پس با صبر و حوصله لباسی که دقیقاً متناسب با بدن شما هست را انتخاب کنید و همراه لباس، سایر وسایل همچون تاج عروس، تور عروس، شنل یا کت، دستکش، کیف و هر وسیله‌ای که نیاز دارید مورد توجه قرار دهید و هیچ کاری را به‌روز آخر موکول نکنید.

10- محدودیت‌های هر فصل برای عروسی در نظر بگیرید:

با توجه به فصلی که قرار است جشن بگیرید لباس عروس خود را انتخاب نمایید؛ مثلاً در فصل زمستان و پاییز از لباس‌های دنباله ‌دار استفاده نکنید چرا که در اين فصل احتمال بارش باران و برف وجود دارد و شما تمایل ندارید با لباس گل‌آلود وارد سالن بشوید در هر صورت اگر تمایل به استفاده از لباس دنباله‌دار دارید، دنباله لباس باید به صورتی باشد که قابلیت جدا شدن از لباس را داشته باشد و شما بتوانید دنباله را در سالن عروسی به لباس خود وصل کنید. البته باید محل عروسی را هم در نظر بگیرید اینکه تالار است یا باغ .

اندام عروس خانم‌ها معمولاً جزء یکی از موارد زیر است:

1) عروس‌هایی با قد بلند
2) عروس‌هایی با قد کوتاه
3) عروس‌هایی با اندام شبیه ساعت شنی
4) عروس‌هایی با شانه‌های پهن و کمر باریک
5) عروس‌هایی با اندام گلابی‌شکل
6) عروس‌هایی با پاهای باریک و کشیده
7) عروس‌های با اندام پر
8) عروس‌هایی با سینه‌های کوچک
9) عروس‌هایی با سینه‌های بزرگ

1- عروس‌هایی با قد بلند:

یک لباس ساده می‌تواند قد طبیعی شما را بلندتر نشان دهد. این افراد از پوشیدن لباس‌هایی که خطوط و طرح‌های عمودی دارند و دارای یقه‌ی ایستاده و آستین‌بلند هستند بپرهیزید. اگر این افراد بخواهند لباس بلند بپوشند باید بلندی لباس تا زیر مچ پا باشند در واقع لباس باید متناسب ظاهر شخص باشد.

2- عروس‌هایی با قدکوتاه:

افراد کوتاه ‌قد نباید لباسی با دامن بزرگ انتخاب کنند. چون شما را کوتاه‌تر نمایش می دهند. دامن‌هایی با شکل فون برای این افراد مناسب‌تر است. همچنین طرح‌های ترسیم‌شده روی لباس باید کوچک و ظریف باشد؛ و در ناحیه‌ی کمر، لباس کشیده‌تر باشد تا قدتان را بلندتر نمایش دهد.

3- عروس‌هایی با اندام شبیه ساعت شنی:

این افراد دارای شانه‌های پهن و کمر باریکی هستند برای آن‌ها لباس‌هایی با یقه دکلته همراه با دامن‌های بلند و دنباله‌دار و تنگ که تنگی لباس تا قسمت ران کشیده شود (مدل ماهی) مناسب است.

4- عروس‌هایی با شانه‌های پهن و کمر باریک:

لباس این افراد باید یقه ‌هفت و بدون آستین باشد و دامن آن برش های خطی داشته باشد. لباس‌هایی که آستین بند دار دارند شانه‌ها را باریک‌تر نمایش می‌دهد. پیراهن‌های دکلته، پهنا و عرض شانه را کمتر نشان می‌دهد. انتخاب پیراهن‌هایی با آستین‌های افتاده و کوتاه اشتباه بزرگی است چرا که شانه‌های شما را بزرگ‌تر نمایش می‌دهد. افرادی که دارای شانه‌های پهن هستند باید با اعمال خطای دید کاری بکنند که شانه‌ها در لباس عروس بهتر نمایش داده شود.

5- عروس‌هایی با اندام گلابی‌شکل:

لباس‌های بلند با توجه به بالا تنه و خط کمر، اندام شما را بسیار متعادل می‌کند. دامن‌هایی که پف‌دار هستند و از کمر تا زمین کشیده می‌شود هم مناسب است. یقه ی لباس ها هم باید یقه‌هفت باشد و سینه‌ریزی که عروس خانم ها استفاده می‌کنند بهتر است که سینه‌ریز ریش ‌ریش باشد چرا که زیبایی خاصی به لباس می‌دهد.

6- عروس‌هایی با پاهای باریک و کشیده:

این افراد برای اینکه زیبایی پاها نمایان شود باید برشی تا زانو داشته باشد استفاده از برش‌های فانتزی زیبا شکوه لباس را چندین برابر می کند.

7- عروس‌های با اندام پر:

برای این افراد لباس‌هایی با یقه‌ی دکلته قلبی شکل و برش‌های نامتقارن در کمر گزینه مناسبی است.

8- عروس‌هایی با سینه‌های کوچک:

این افراد می‌توانند از لباس‌هایی که یقه و گردن آن تزیین ‌شده استفاده نمایند. پیراهن‌های بلند با بالاتنه‌ی کوتاه که درزی در زیر خط سینه دارد گزینه‌ی مناسبی برای این افراد است.

9- عروس‌هایی با سینه‌های بزرگ:

یقه‌ی لباس این افراد باید به شکل هفت، قلبی و گلابی باشد و باید از پوشیدن لباس‌هایی که دکلته و یقه ‌بسته هستند بپرهیزند.

انواع مدل‌های لباس عروس:

1) مدل لباس عروس امپراطوری
2) مدل لباس عروس استوانه‌ای
3) مدل لباس عروس پری دریایی
4) مدل لباس عروس شکل پرنسسی
5) مدل لباس عروس تجملی

1- مدل لباس عروس امپراطوری:

این مدل به دو صورت آستین‌دار و بدون آستین تولید می‌شود؛ به دلیل داشتن خط‌هایی در رو و زیر سینه این مدل به مدل امپراطوری معروف شده است. مواد تشکیل‌دهنده این لباس بسیار سبک است به همین دلیل هنگام پوشیدن لباس به شما حس رمانتیک‌تری دست می‌دهد.

مدل لباس عروس امپراطوری مناسب چه کسانی می‌باشد:

افرادی که تمایل دارند سینه‌های برجسته‌ی داشته باشند از این مدل استفاده می‌کنند. همچنین افرادی که دارای سینه‌های بزرگی هستند برای بهتر پوشش دادن سینه‌ها می‌توانند از این مدل استفاده کنند .

2- مدل لباس عروس استوانه‌ای:

این مدل به دلیل کشیده شدن از بالا به پایین و باریک بودن آن به مدل قلافی معروف است. این مدل کاملاً به بدن شما می‌چسبد و تمام انحنای بدنتان را مشخص می‌کند این مدل لباس سبک تر و ساده‌تر از مدل‌های گلدوزی شده است.

مدل لباس عروس استوانه‌ای مناسب چه کسانی می‌باشد:

این مدل لباس به دلیل چسبندگی به بدن، مناسب افراد لاغر است و افراد کوتاه ‌قد و لاغر با انتخاب این مدل بلندتر به نظر می‌آیند ولی به دلیل تنگی این لباس جا به ‌جایی و حرکت کردن در این لباس کمی مشکل است و به ‌راحتی نمی‌توانند برقصند.

3- مدل لباس عروس پری دریایی:

این مدل تمام خطوط انحنای بدن از سینه تا زانو را نمایش می‌دهد؛ در این سبک به علت داشتن تنوع در مدل، شما در انتخاب این مدل محدود نیستید.

مدل لباس عروس پری دریایی مناسب چه کسانی می‌باشد:

هر دختری می‌تواند این مدل لباس را امتحان کند تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که کسانی که با لباس‌های لخت راحت نیستند این مدل به آن‌ها پیشنهاد نمی شود.

4- مدل لباس عروس پرنسسی:

این مدل کلاسیک و ساده است و به اطراف شما پخش و روی زمین کشیده می‌شود. طول لباس تا بالای زانو است و دارای چین‌هایی از جنس ساتن است که این چین‌ها لباس را سنگین می‌کند. در اين مدل لباس قسمت پايين پای کاملاً می‌پوشاند.

مدل لباس عروس پرنسسی مناسب چه کسانی می‌باشد:

این لباس مناسب همه‌ی افراد است و همچنین به دلیل بلندی این لباس، برای افرادی که دوست دارند لاغرتر به نظر بیایند این مدل گزینه‌ی مناسبی است.

5- مدل لباس عروس تجملی:

می‌توان گفت مدل تجملی شروع‌کننده‌ی داستان‌های افسانه‌ای است. لباس مدل تجملی می‌تواند یک ‌تکه یا دو تکه باشد و برای مراسم های سنتی و بزرگ مناسب می‌باشد . استفاده از دست‌کش همراه این لباس، زیبایی لباس را دوچندان می‌کند؛ این لباس بزرگی پایین ‌تنه را پنهان می‌کند و قسمت کمر را برجسته‌تر می‌کند. همانند ساعت شنی، اين مدل تأکيد بيشتری به قسمت کمر دارد.

مدل لباس عروس تجملی مناسب چه کسانی می‌باشد:

افرادی که لاغر و بلند هستند و افرادی که اندام گلابی‌شکل دارند این مدل لباس را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهیم.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

چرا قبل از انتخاب لباس عروس باید کفش مورد نظر را تهیه نمود؟

برای اینکه بتوانید بلندی لباس و دنباله لباس را کاملاً مشخص نمایید باید هنگام پرو همان کفشی را که می‌خواهید در شب عروسی بپوشید به پا کنید.

در مورد سایز لباس عروس مورد انتخابی چه پیشنهادی دارید؟

لباس باید به‌ گونه‌ای باشد که با خیالی آسوده شب را بگذرانید. سايز لباس عروس باید متناسب با اندام فعلی خودتان تهیه کنید.

چند مدل لباس عروس داریم؟

1) مدل لباس عروس امپراطوری
2) مدل لباس عروس استوانه‌ای
3) مدل لباس عروس پری دریایی
4) مدل لباس عروس شکل پرنسسی
5) مدل لباس عروس تجملی

برای نمایش خطوط انحنای بدن از سینه تا زانو چه مدلی از لباس عروس را پیشنهاد می‌دهید؟

مدل لباس عروس پری دریایی برای نمایش خطوط انحنای بدن از سینه تا زانو مناسب است.

به افراد لاغر و بلند چه مدل لباس عروسی را پیشنهاد می‌دهید؟

لباس عروس تجملی مناسب افراد لاغر و بلند است.


کلمات کلیدی:
بهترین مزون لباس عروس در مشهد، مزون های معروف لباس عروس مشهد ، مزون لباس عروس مشهد، مزون های لباس عروس مشهد، فوق تخصصی، قیمت، اینستاگرام، شرق، غرب، جنوب، مرکز، شمال، هزینه، گریمور، محفلی، سالن زیبایی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!